Szent Kereszt Kórház felújítása
Tisztelt Kalocsa Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a kalocsai Szent Kereszt Kórházban (2011 előtt Kalocsa Városi Önkormányzat Kórház – Rendelőintézet) 1996 és 2011 közötti években végrehajtott felújításokkal, rekonstrukciókkal kapcsolatos dokumentumokat (szerződések, átadás-átvételi jegyzőkönyvek stb.).
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2013. március 15.
Üdvözlettel:
Benedek Attila
Tisztelt Benedek Attila Úr!
Közérdekű adatigénylő megkeresésére a csatolt, szkennelt dokumentumokat
küldjük meg a tárgyidőszakra vonatkozóan.
Az Infotv.-ben megjelölt válaszadási határidőn belül az alábbi projektekre
vonatkozóan tudjuk megküldeni a kért adatokat:
1. Kalocsa Városi Rendelőintézet Tüdőgondozó szakellátó épület komplex
akadálymentesítési - DAOP-2009-4.3.1 - munkáinak vállalkozási szerződése
és műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyve
2. Kalocsa Rendelőintézet akadálymentesítése, lift építés, 2 akadálymentes
vizesblokk kialakítása, fizikai és infokommunikációs akadálymentesítése c.
projekt vállalkozási szerződése és műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyve
3. Kalocsa Városi Kórház rekonstrukció I. ütem fővállalkozási szerződése
Tekintettel arra, hogy a kért adatok egy része 10 évnél régebbi, így a
fennmaradó iratokat az irattárból kell kikeresnünk, mely további időt vesz
igénybe, ezért szíves megértését kérjük.
Amint a további adatok rendelkezésünkre állnak, azonnal megküldjük azokat
Önnek.
Megértését ezúton is köszönjük.
Üdvözlettel:
Kaltenecker Andrea
műszaki menedzser
Kalocsa Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Fejlesztési Csoport
Tel: 06-78-600-333
E-mail: [1][email address]
References
Visible links
1. mailto:[email address]
Tisztelt Benedek Attila Úr!
Technikai problémák miatt a pénteki e-mailban nem kerültek csatolásra az
említett dokumentumok, melyeket most küldök meg további felhasználásra.
Dokumentumok listája:
1. Kalocsa Városi Rendelőintézet Tüdőgondozó szakellátó épület komplex
akadálymentesítési - DAOP-2009-4.3.1 - munkáinak vállalkozási szerződése
és műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyve
2. Kalocsa Rendelőintézet akadálymentesítése, lift építés, 2 akadálymentes
vizesblokk kialakítása, fizikai és infokommunikációs akadálymentesítése c.
projekt vállalkozási szerződése és műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyve
3. Kalocsa Városi Kórház rekonstrukció I. ütem fővállalkozási szerződése
Amennyiben további dokumentációra lenne szükségük állunk szíves
rendelkezésükre.
Üdvözlettel:
Kaltenecker Andrea
műszaki menedzser
Kalocsa Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Fejlesztési Csoport
Tel: 06-78-600-333
E-mail: [1][email address]
References
Visible links
1. mailto:[email address]
Tisztelt Kaltenecker Andrea!
Köszönöm válaszát valamint segítőkész hozzáállását. Érdeklődve várom a további dokumentumokat.
Üdvözlettel:
Benedek Attila