KEHI jelentések szövege
Tisztelt Kormányzati Ellenőrzési Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal alábbi ügyekben készített vizsgálati jelentéseit:
1. a Magyar Köztársaság minisztériumai által a Synergon Informatikai Rendszereket Tervező és Kivitelező Nyrt.-vel 2002 és 2010 között megkötésre került szerződések vizsgálata
2. a 2010. évi kormányzati átadás-átvételi eljárást megelőzően, vagy azt követően a miniszterek elektronikus levelezésében és –dokumentumaiban bekövetkezett adatvesztések vizsgálata a Központi Szolgáltatási Főigazgatóságnál
3. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése
4. a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. által a HIGI Papírsoft Zrt. szolnoki papírgyárának építéséhez történt hitelnyújtás teljes körű ellenőrzése
5. az adonyi intervenciós gabonatárház beruházáshoz a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. által történt hitelnyújtás teljes körű ellenőrzése
6. a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság 2006-2010. évi számítástechnikai eszköz-, papír- és bútorbeszerzései
7. a Fertő-tavi Nádgazdasági Zrt. privatizációjának, a privatizációhoz kötődő szerződéseknek, valamint az állami vagyonnal való gazdálkodásának ellenőrzése
8. az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program LEADER helyi akciócsoportok közreműködésével történt végrehajtásának, valamint a helyi akciócsoportok részére nyújtott támogatások felhasználásának ellenőrzése
9. az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2002 és 2010 közötti gazdálkodásának vizsgálata
10. a Puskás Tivadar Közalapítvány tulajdonában álló gazdasági társaságok részére juttatott költségvetési források felhasználásának, az általuk legalább többségi állami befolyással rendelkező gazdálkodó szervezetekkel megkötött jogügyleteknek, valamint a Puskás Tivadar Közalapítvány említett társaságokkal kapcsolatos tevékenységének ellenőrzése, továbbá a Puskás Tivadar Közalapítvány gazdálkodásának vizsgálata
11. a Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság termőföldek haszonbérletbe adására irányuló tevékenységének ellenőrzése
12. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése
13. a magánnyugdíj-pénztárak által a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alapnak átadott portfóliókkal kapcsolatos gazdálkodás jogszerűségének és hatékonyságának az ellenőrzése - Ingatlan Befektetési Alapok
14. a személyi jövedelemadó meghatározott részének az adózó rendelkezése szerint felajánlott összege civil szervezetek általi igénybevételének és felhasználásának kockázatelemzés alapján történő ellenőrzése
15. a beruházás-ösztönzési célelőirányzatból államháztartáson kívüli szervezeteknek nyújtott támogatások ellenőrzése
16. a Magyar Kármentő Alap gazdálkodásának ellenőrzése
17. a Magyar Fejlesztési Bank által az ETO Park beruházáshoz történt hitelnyújtás ellenőrzése
18. az ATEV Zrt. gazdálkodásának ellenőrzése
19. a veszélyhelyzet kihirdetéséről és az ennek során teendő intézkedésekről szóló 183/2010. (V.17.) Korm. rendeletben elrendelt veszélyhelyzet időpontjától napjainkig a 2010. évi rendkívüli ár- és belvízhelyzet következtében hozott kormánydöntések végrehajtásának ellenőrzése
20. a moszkvai Magyar Kereskedelmi Képviselet ingatlana értékesítésének ellenőrzése
21. a Magyar Köztársaság szófiai külképviseleti ingatlanának a 2072/2006. (IV. 4.) Korm. határozat alapján történt értékesítése
22. a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság termőföldek haszonbérletbe adására irányuló tevékenységének ellenőrzése
23. a Magyar Nemzeti Digitális Archívum és Filmintézet (MaNDA) működésének és gazdálkodásának ellenőrzése
24. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése
25. az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2002 és 2010 közötti gazdálkodásának vizsgálata
26. a Hortobágyi Természetvédelmi és Génmegőrző Nonprofit Kft. gazdálkodása szabályszerűségének, hatékonyságának és eredményességének ellenőrzése
27. az EXIM Bank és a MEHIB által - a HARCON Zrt. és a SAMUEL FINANCE SARL Társaság közötti fővállalkozási szerződéshez kapcsolódóan – a BTA Bank JOINTSTOCK COMPANY-val kötött bankközi vevőhitel biztosíték ellenőrzése
28. a Turisztikai Célelőirányzatból államháztartáson kívüli szervezeteknek nyújtott támogatások ellenőrzése
29. az Összefogás az Államadósság Ellen Alap gazdálkodása jogszerűségének ellenőrzése
30. a Magyar Agrárkamara részére 2007-2010. években megítélt és folyósított költségvetési és pályázati támogatások felhasználása valamint a Magyar Agrárkamara gazdálkodása szabályszerűségének vizsgálata.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2017. május 17.
Üdvözlettel:
Tóth Balázs
Tisztelt Tóth Balázs Úr!
Alábbi megkeresésre hivatkozással, mellékelten megküldöm a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal válaszát.
Tisztelettel:
Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
-----Original Message-----
From: Tóth Balázs [mailto:[FOI #9307 email]]
Sent: Wednesday, May 17, 2017 3:31 PM
To: Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
Subject: Közérdekűadat Közérdekű adat igénylés - KEHI jelentések szövege
Tisztelt Kormányzati Ellenőrzési Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal alábbi ügyekben készített vizsgálati jelentéseit:
1. a Magyar Köztársaság minisztériumai által a Synergon Informatikai Rendszereket Tervező és Kivitelező Nyrt.-vel 2002 és 2010 között megkötésre került szerződések vizsgálata 2. a 2010. évi kormányzati átadás-átvételi eljárást megelőzően, vagy azt követően a miniszterek elektronikus levelezésében és –dokumentumaiban bekövetkezett adatvesztések vizsgálata a Központi Szolgáltatási Főigazgatóságnál 3. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése 4. a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. által a HIGI Papírsoft Zrt. szolnoki papírgyárának építéséhez történt hitelnyújtás teljes körű ellenőrzése 5. az adonyi intervenciós gabonatárház beruházáshoz a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. által történt hitelnyújtás teljes körű ellenőrzése 6. a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság 2006-2010. évi számítástechnikai eszköz-, papír- és bútorbeszerzései 7. a Fertő-tavi Nádgazdasági Zrt. privatizációjának, a privatizációhoz kötődő szerződéseknek, valamint az állami vagyonnal való gazdálkodásának ellenőrzése 8. az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program LEADER helyi akciócsoportok közreműködésével történt végrehajtásának, valamint a helyi akciócsoportok részére nyújtott támogatások felhasználásának ellenőrzése 9. az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2002 és 2010 közötti gazdálkodásának vizsgálata 10. a Puskás Tivadar Közalapítvány tulajdonában álló gazdasági társaságok részére juttatott költségvetési források felhasználásának, az általuk legalább többségi állami befolyással rendelkező gazdálkodó szervezetekkel megkötött jogügyleteknek, valamint a Puskás Tivadar Közalapítvány említett társaságokkal kapcsolatos tevékenységének ellenőrzése, továbbá a Puskás Tivadar Közalapítvány gazdálkodásának vizsgálata 11. a Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság termőföldek haszonbérletbe adására irányuló tevékenységének ellenőrzése 12. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése 13. a magánnyugdíj-pénztárak által a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alapnak átadott portfóliókkal kapcsolatos gazdálkodás jogszerűségének és hatékonyságának az ellenőrzése - Ingatlan Befektetési Alapok 14. a személyi jövedelemadó meghatározott részének az adózó rendelkezése szerint felajánlott összege civil szervezetek általi igénybevételének és felhasználásának kockázatelemzés alapján történő ellenőrzése 15. a beruházás-ösztönzési célelőirányzatból államháztartáson kívüli szervezeteknek nyújtott támogatások ellenőrzése 16. a Magyar Kármentő Alap gazdálkodásának ellenőrzése 17. a Magyar Fejlesztési Bank által az ETO Park beruházáshoz történt hitelnyújtás ellenőrzése 18. az ATEV Zrt. gazdálkodásának ellenőrzése 19. a veszélyhelyzet kihirdetéséről és az ennek során teendő intézkedésekről szóló 183/2010. (V.17.) Korm. rendeletben elrendelt veszélyhelyzet időpontjától napjainkig a 2010. évi rendkívüli ár- és belvízhelyzet következtében hozott kormánydöntések végrehajtásának ellenőrzése 20. a moszkvai Magyar Kereskedelmi Képviselet ingatlana értékesítésének ellenőrzése 21. a Magyar Köztársaság szófiai külképviseleti ingatlanának a 2072/2006. (IV. 4.) Korm. határozat alapján történt értékesítése 22. a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság termőföldek haszonbérletbe adására irányuló tevékenységének ellenőrzése 23. a Magyar Nemzeti Digitális Archívum és Filmintézet (MaNDA) működésének és gazdálkodásának ellenőrzése 24. a Magyar Fejlesztési Bank által a Rác fürdő felújításához történt hitelnyújtás ellenőrzése 25. az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2002 és 2010 közötti gazdálkodásának vizsgálata 26. a Hortobágyi Természetvédelmi és Génmegőrző Nonprofit Kft. gazdálkodása szabályszerűségének, hatékonyságának és eredményességének ellenőrzése 27. az EXIM Bank és a MEHIB által - a HARCON Zrt. és a SAMUEL FINANCE SARL Társaság közötti fővállalkozási szerződéshez kapcsolódóan – a BTA Bank JOINTSTOCK COMPANY-val kötött bankközi vevőhitel biztosíték ellenőrzése 28. a Turisztikai Célelőirányzatból államháztartáson kívüli szervezeteknek nyújtott támogatások ellenőrzése 29. az Összefogás az Államadósság Ellen Alap gazdálkodása jogszerűségének ellenőrzése 30. a Magyar Agrárkamara részére 2007-2010. években megítélt és folyósított költségvetési és pályázati támogatások felhasználása valamint a Magyar Agrárkamara gazdálkodása szabályszerűségének vizsgálata.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2017. május 17.
Üdvözlettel:
Tóth Balázs
-------------------------------------------------------------------
Ezt a közérdekűadat-igénylést a KiMitTud weboldalon keresztül küldték el. Az adatigénylésre a választ, illetve bármilyen kapcsolódó visszajelzést, kérjük, erre az e-mail címre küldje meg:
[FOI #9307 email]
Ha a(z) Kormányzati Ellenőrzési Hivatal nem a(z) [KEHI request email] címen fogadja a részére benyújtott Közérdekűadat-igényléseket, kérjük, írja ezt meg nekünk:
http://kimittud.atlatszo.hu/help/contact
Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük a KiMitTud weboldalon. További információkat a KiMitTud szolgáltatás segítségével kezdeményezett közérdekűadat-igénylésről itt olvashat:
http://kimittud.atlatszo.hu/help/about
Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak találta ezt a szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy helyezzen el a honlapunkra (kimittud.atlatszo.hu) mutató hivatkozást az önök közérdekű adatokat tartalmazó weboldalán!
-------------------------------------------------------------------
________________________________
Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.
This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.