Jedlik Ányos beruházás
Tisztelt Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
A 2057/2017(XII.27) Kormányhatározat és az ennek kapcsán megkötött 68376/2017/KOZNEVIG támogatási szerződés és a hozzátartozó költségterv alapján a következő kérdések megválaszolását kérem:
A költségtervben a forrásfelhasználás az alábbiakban került meghatározásra:
2018. év = 291.825.000,-Ft
2019. év = 1.708.175.000,-Ft
2020. év = 3.000.000.000,-Ft
Kérem az eddigi forrásfelhasználás kimutatását 2018-2020 évekre és így
kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a beruházással kapcsolatos eddig megkötött szerződéseket, hiszen minden 100.000,-Ft-ot meghaladó kifizetés esetén ez kötelező a támogatói okirat szerint!
A 100.000,-Ft alatti kifizetések szumma összegét és darabszámát, valamint a szállítók nevét és adószámát is közölni szíveskedjen!
Ha és amennyiben nincs lehetősége a szerződések magas darabszámára tekintettel ezek megküldése, úgy elegendő ha a szerződéses partnerek (név adószám) és a szerződéses összegek, valamint a szerződés tárgya és a teljesítés határideje feltüntetésre kerül, valamint az hogy a teljesítés megtörtént-e és ha igen akkor a kifizetés összege és dátuma.
Ha és amennyiben nem történt meg a teljes felhasználás az adott évben, kezdeményezték-e a támogatási okirat módosítását figyelemmel a következőkre is?
96. § * A támogató a támogatási szerződésben meghatározott egyéb esetek mellett jogosult a támogatási szerződéstől elállni, azt felmondani, támogatói okirat alkalmazása esetén a támogatás visszavonásáról rendelkezni, ha az alábbiakban foglalt feltételek közül legalább egy bekövetkezik: *
a) a támogatási szerződésben meghatározott megvalósítási időszak kezdő időpontjától számított hat hónapon belül a támogatott tevékenység nem kezdődik meg, vagy a kedvezményezett a költségvetési támogatás igénybevételét neki felróható okból nem kezdeményezi, és késedelmét ezen idő alatt írásban sem menti ki,
d) a támogatott tevékenység megvalósítása meghiúsul, tartós akadályba ütközik, vagy a támogatási szerződésben foglalt ütemezéshez képest jelentős késedelmet szenved,
A költségtervben diákok átmeneti elhelyezésére 63.500.000,-Ft-ot terveztek be, ez elegendő volt-e az átköltözésre?
A beruházás befejezésére 2020.12.31. napjáig van lehetőség.
Elkészül-e a beruházás eddig az időpontig? Kezdeményezték-e a támogatói okirat módosítását? Ha nem, miért nem?
Volt-e ellenőrzés a Támogató vagy egyéb szervek részéről? Ennek milyen megállapításai voltak? Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre az ellenőrzési okiratot, vagy annak kivonatát!
MI az oka annak, hogy 2018.02 hótól 2019. december hónapig nem történt meg a közbeszerzés kiírása?
A 2018.02 hóban meghatározott költségterv valószínűleg a két éves csúszás miatt nem tartható, ezért kérem közöljék, hogy az eredeti beruházáshoz képest milyen változások várhatók!
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2020. május 3.
Üdvözlettel:
Erdősi Éva
Tisztelt Erdősi Éva!
Hivatkozással az alábbi megkeresésre csatoltan megküldöm a válaszlevelet.
Üdvözlettel,
dr. Szeles Gábor megbízásából
Babics Enikő
Továbbított levél kezdete:
Feladó: Erdősi Éva <[1][FOI #14830 email]>
Dátum: 2020. május 3. 13:34:30 CEST
Címzett: "KözAdat Közérdekű adat igénylések Budapest XXI. kerület Csepel
Önkormányzat Polgármesteri Hivatal adatgazdánál"
<[2][Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri Hivatal request email]>
Tisztelt Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri
Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése
alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
A 2057/2017(XII.27) Kormányhatározat és az ennek kapcsán megkötött
68376/2017/KOZNEVIG támogatási szerződés és a hozzátartozó költségterv
alapján a következő kérdések megválaszolását kérem:
A költségtervben a forrásfelhasználás az alábbiakban került
meghatározásra:
2018. év = 291.825.000,-Ft
2019. év = 1.708.175.000,-Ft
2020. év = 3.000.000.000,-Ft
Kérem az eddigi forrásfelhasználás kimutatását 2018-2020 évekre és így
kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a
beruházással kapcsolatos eddig megkötött szerződéseket, hiszen minden
100.000,-Ft-ot meghaladó kifizetés esetén ez kötelező a támogatói okirat
szerint!
A 100.000,-Ft alatti kifizetések szumma összegét és darabszámát,
valamint a szállítók nevét és adószámát is közölni szíveskedjen!
Ha és amennyiben nincs lehetősége a szerződések magas darabszámára
tekintettel ezek megküldése, úgy elegendő ha a szerződéses partnerek
(név adószám) és a szerződéses összegek, valamint a szerződés tárgya és
a teljesítés határideje feltüntetésre kerül, valamint az hogy a
teljesítés megtörtént-e és ha igen akkor a kifizetés összege és dátuma.
Ha és amennyiben nem történt meg a teljes felhasználás az adott évben,
kezdeményezték-e a támogatási okirat módosítását figyelemmel a
következőkre is?
96. § * A támogató a támogatási szerződésben meghatározott egyéb esetek
mellett jogosult a támogatási szerződéstől elállni, azt felmondani,
támogatói okirat alkalmazása esetén a támogatás visszavonásáról
rendelkezni, ha az alábbiakban foglalt feltételek közül legalább egy
bekövetkezik: *
a) a támogatási szerződésben meghatározott megvalósítási időszak kezdő
időpontjától számított hat hónapon belül a támogatott tevékenység nem
kezdődik meg, vagy a kedvezményezett a költségvetési támogatás
igénybevételét neki felróható okból nem kezdeményezi, és késedelmét ezen
idő alatt írásban sem menti ki,
d) a támogatott tevékenység megvalósítása meghiúsul, tartós akadályba
ütközik, vagy a támogatási szerződésben foglalt ütemezéshez képest
jelentős késedelmet szenved,
A költségtervben diákok átmeneti elhelyezésére 63.500.000,-Ft-ot
terveztek be, ez elegendő volt-e az átköltözésre?
A beruházás befejezésére 2020.12.31. napjáig van lehetőség.
Elkészül-e a beruházás eddig az időpontig? Kezdeményezték-e a támogatói
okirat módosítását? Ha nem, miért nem?
Volt-e ellenőrzés a Támogató vagy egyéb szervek részéről? Ennek milyen
megállapításai voltak? Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban
megküldeni részemre az ellenőrzési okiratot, vagy annak kivonatát!
MI az oka annak, hogy 2018.02 hótól 2019. december hónapig nem történt
meg a közbeszerzés kiírása?
A 2018.02 hóban meghatározott költségterv valószínűleg a két éves
csúszás miatt nem tartható, ezért kérem közöljék, hogy az eredeti
beruházáshoz képest milyen változások várhatók!
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az
egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó
e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni,
akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem
teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az
adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének
ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével
jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével
összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként
meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson
arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést
állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban
mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az
oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos
munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét
tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat
az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából
következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján
nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és
elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH
állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a
személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2020. május 3.
Üdvözlettel:
Erdősi Éva
-------------------------------------------------------------------
Ezt a közérdekűadat-igénylést a KiMitTud weboldalon keresztül küldték
el. Az adatigénylésre a választ, illetve bármilyen kapcsolódó
visszajelzést, kérjük, erre az e-mail címre küldje meg:
[3][FOI #14830 email]
Ha a(z) Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri Hivatal
nem a(z) [4][Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri Hivatal request email] címen fogadja a részére benyújtott
Közérdekűadat-igényléseket, kérjük, írja ezt meg nekünk:
[5]http://kimittud.atlatszo.hu/help/contact
Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük a
KiMitTud weboldalon. További információkat a KiMitTud szolgáltatás
segítségével kezdeményezett közérdekűadat-igénylésről itt olvashat:
[6]http://kimittud.atlatszo.hu/help/about
Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak találta ezt
a szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy helyezzen el a
honlapunkra (kimittud.atlatszo.hu) mutató hivatkozást az önök közérdekű
adatokat tartalmazó weboldalán!