Szelektív hulladék szállítása
Tisztelt Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
2020. .október 6-án Gárdony Város hivatalos facebook oldalán a város polgármestere az alábbi közleményt tette közzé:
"Tájékoztatás
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás a hulladékszállítási közszolgáltatási szerződéssel rendelkező lakó-és ingatlantulajdonosok számára díjmentesen 1 db, új tájékoztató matricával ellátott 120 literes szelektív hulladékgyűjtő edényt biztosít.
A gyűjtőedény átvételének helye:
Gárdonyi Városüzemeltetési Kft új telephelye: 2484 Agárd, Mester u. 4. (Őrház utcából nyíló első zsákutca balra)
A gyűjtőedények átvételére az alábbi időpontokban biztosítunk lehetőséget, az ingatlantulajdonos vezetéknevének kezdőbetűje szerinti beosztásban:
1. A-F okt. 17. - okt. 22. között
2. G-K okt. 24. - okt. 30. között
3. L-R okt. 31. - nov. 06. között
4. S-ZS nov.07. - nov.15. között
Hétfőtől – Péntekig 8.00 - 15.00
Szombaton: 8.00 - 12.00 közötti időtartamban.
Kérjük, hogy az ingatlantulajdonos az átvételhez a személyazonosító okmányát és lakcímkártyáját hozza magával!
Amennyiben valaki nem tud személyesen megjelenni, a gyűjtőedényt az általa adott, 2 tanú aláírásával ellátott meghatalmazással rendelkező más személy is átveheti.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a VHG Kft. 2021. január 1. napjától a szelektíven gyűjtött hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő edényből fogja elvinni, a zsákban történő elszállítás ezen időponttól megszűnik.
Tóth István
polgármester"
A fentiekkel kapcsolatban kérem szíves tájékoztatásukat és az alábbiakban részletezett felvetéseimre a válaszukat, továbbá konstruktív megoldásukat.
1.) Valóban, Önök is úgy gondolják megoldani a tárolóedények kiosztását, hogy a z ingatlantulajdonosoknak kell átvenni és az ingatlanjukig cipelni? Ezt nem gondolhatják komolyan , különösen, hogy idős, beteg emberek is vannak , de még fiatal , egészséges embereknek is erőfeszítés akár több kilométerre szállítani, különösen november közepén, esetleg csúszós, havas, gödrös földutakon.
2.) A tulajdonosok legjobb tudomásom szerint a mai napig nem lettek levélben kiértesítve a tároló edények átvételéről, az önkormányzat FB oldalán való közlemény meglátásom szerint nem elégséges és nem jogszerű
3.) A nyaraló ingatlannal rendelkezők október, november hónapban már nem tartózkodnak Gárdony város területén, nem találom méltányosnak, hogy erre az időpontra időzítették az átvételt, amennyiben ez rájuk is vonatkozik
4.) Az átvétel lakcímkártyához kötése nem jogszerű, mert a nyaraló ingatlant nem kötelező tartózkodási címként sem megjelölni , amennyiben ez rájuk is vonatkozik
5.) Amennyiben a nyaraló tulajdonosok számára is kötelezővé teszik a tárolóedényt s megszüntetik a zsákos szállítást, annak az lesz az eredménye, hogy a tároló edényeket vagy ellopják az utcáról, vagy tele fogják rakni háztartási szeméttel idegenek
6.) Ez az intézkedés azt fogja eredményezni, hogy sok ember nem fogja szelektíven gyűjteni a hulladékot
Az eddigi tapasztalataim szerint sok-sok embernek a véleménye, amit a fentiekben leírtam, kérem, hogy vegyék fontolóra.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2020. október 7.
Üdvözlettel:
Ács Zsuzsanna
Tisztelt Ügyfelünk!
Elektronikus levelét a VHG Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálata fogadta.
Jelen üzenet egy automatikus válaszlevél, amelyben szeretnénk Önt
tájékoztatni, hogy üzenete sikeresen beérkezett, válaszlevelünk
megérkezéséig szíves türelmét kérjük.
A beérkezett megkeresések esetében a jogszabályban meghatározott 15,
illetve 30 napon belül küldjük meg válaszunkat az Ön részére.
Ez egy automatikus levél, kérjük, erre ne válaszoljon.
Üdvözlettel:
VHG Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálat
Vevő azonosító: -
Tárgy: hulladékszállítás
Tisztelt Ügyfelünk!
A települési hulladékszállítási közszolgáltatást végző DEPÓNIA – VHG
Konzorcium kijelölt közszolgáltatója, a Depónia Hulladékkezelő és
Településtisztasági Nonprofit Kft. nevében eljáró VHG Nonprofit Kft., mint
Szolgáltató a 2020. október 07. napján érkezett levelére válaszolva, az
alábbi tájékoztatást adja:
Az ingyenes biztosított szelektívhulladék gyűjtőkkel kapcsolatban nem a
VHG Nonprofit Kft. az illetékes.
Kérjük, a tájékoztató szerint az illetékes Önkormányzattal szíveskedjen
felvenni a kapcsolatot.
Tisztelettel: Barna Ferenc - VHG Nonprofit Kft.
Hulladékszállítással kapcsolatos bármely kérdése, észrevétele esetén,
ügyfélszolgálatunkon állunk rendelkezésére.
Ügyfélszolgálati irodáink és elérhetőségeink:
2484 Agárd, Mester utca 2 (Őrház u, kereszteződés).,
Telefon: 22/579-185, E-mail: [1][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-12.00, Szerda: 7.00-19.00, Péntek: 8.00-12.00
2481 Velence, Tópart u. 26.
Telefon: 22/579-185, E-mail: [2][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Szerda: 8.00-12.00
Amennyiben Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását nem fogadja el, úgy
panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: [3][email address]
Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Műszaki
Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Vezető: Dr. Czifra-Szabó Judit osztályvezető
Cím: 8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.
Telefon: 06 (22) 501-626, 06 (22) 501-751
E-mail: [4][email address]
Ügyfélfogadás rendje: H: 8.00-12.00 és 13.00-15.30; Sz: 8.00-12.00 és
13.00-15.30; P: 8.00-12.00;
Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk békéltető testületi
eljárást kezdeményez, úgy a Szolgáltató együttműködik az eljárásban, de a
tanács döntését kötelezésként nem fogadja el.
-----Original Message-----
From: Ács Zsuzsanna <[FOI #15854 email]>
Sent: Wednesday, October 7, 2020 11:30 PM
To: VHG NP Kft <[VHG Nonprofit Kft. request email]>
Subject: Közérdekűadat Közérdekű adat request - Szelektív hulladék
szállítása - Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Tisztelt Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése
alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
2020. .október 6-án Gárdony Város hivatalos facebook oldalán a város
polgármestere az alábbi közleményt tette közzé:
"Tájékoztatás
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Közép-Duna Vidéke
Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás a hulladékszállítási
közszolgáltatási szerződéssel rendelkező lakó-és ingatlantulajdonosok
számára díjmentesen 1 db, új tájékoztató matricával ellátott 120 literes
szelektív hulladékgyűjtő edényt biztosít.
A gyűjtőedény átvételének helye:
Gárdonyi Városüzemeltetési Kft új telephelye: 2484 Agárd, Mester u. 4.
(Őrház utcából nyíló első zsákutca balra) A gyűjtőedények átvételére az
alábbi időpontokban biztosítunk lehetőséget, az ingatlantulajdonos
vezetéknevének kezdőbetűje szerinti beosztásban:
1. A-F okt. 17. - okt. 22. között
2. G-K okt. 24. - okt. 30. között
3. L-R okt. 31. - nov. 06. között
4. S-ZS nov.07. - nov.15. között
Hétfőtől – Péntekig 8.00 - 15.00
Szombaton: 8.00 - 12.00 közötti időtartamban.
Kérjük, hogy az ingatlantulajdonos az átvételhez a személyazonosító
okmányát és lakcímkártyáját hozza magával!
Amennyiben valaki nem tud személyesen megjelenni, a gyűjtőedényt az általa
adott, 2 tanú aláírásával ellátott meghatalmazással rendelkező más személy
is átveheti.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a VHG Kft. 2021. január 1.
napjától a szelektíven gyűjtött hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő
edényből fogja elvinni, a zsákban történő elszállítás ezen időponttól
megszűnik.
Tóth István
polgármester"
A fentiekkel kapcsolatban kérem szíves tájékoztatásukat és az alábbiakban
részletezett felvetéseimre a válaszukat, továbbá konstruktív megoldásukat.
1.) Valóban, Önök is úgy gondolják megoldani a tárolóedények kiosztását,
hogy a z ingatlantulajdonosoknak kell átvenni és az ingatlanjukig cipelni?
Ezt nem gondolhatják komolyan , különösen, hogy idős, beteg emberek is
vannak , de még fiatal , egészséges embereknek is erőfeszítés akár több
kilométerre szállítani, különösen november közepén, esetleg csúszós,
havas, gödrös földutakon.
2.) A tulajdonosok legjobb tudomásom szerint a mai napig nem lettek
levélben kiértesítve a tároló edények átvételéről, az önkormányzat FB
oldalán való közlemény meglátásom szerint nem elégséges és nem jogszerű
3.) A nyaraló ingatlannal rendelkezők október, november hónapban már nem
tartózkodnak Gárdony város területén, nem találom méltányosnak, hogy erre
az időpontra időzítették az átvételt, amennyiben ez rájuk is vonatkozik
4.) Az átvétel lakcímkártyához kötése nem jogszerű, mert a nyaraló
ingatlant nem kötelező tartózkodási címként sem megjelölni , amennyiben ez
rájuk is vonatkozik
5.) Amennyiben a nyaraló tulajdonosok számára is kötelezővé teszik a
tárolóedényt s megszüntetik a zsákos szállítást, annak az lesz az
eredménye, hogy a tároló edényeket vagy ellopják az utcáról, vagy tele
fogják rakni háztartási szeméttel idegenek
6.) Ez az intézkedés azt fogja eredményezni, hogy sok ember nem fogja
szelektíven gyűjteni a hulladékot
Az eddigi tapasztalataim szerint sok-sok embernek a véleménye, amit a
fentiekben leírtam, kérem, hogy vegyék fontolóra.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az
egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó
e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni,
akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem
teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az
adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének
ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével
jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével
összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni.
Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a
kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az
esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát,
dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés
teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét
tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az
adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából
következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján
nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és
elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH
állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság
ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2020. október 7.
Üdvözlettel:
Ács Zsuzsanna
-------------------------------------------------------------------
Ezt a közérdekűadat-igénylést a KiMitTud weboldalon keresztül küldték el.
Az adatigénylésre a választ, illetve bármilyen kapcsolódó visszajelzést,
kérjük, erre az e-mail címre küldje meg:
[5][FOI #15854 email]
Ha a(z) Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. nem a(z)
[6][VHG Nonprofit Kft. request email] címen fogadja a részére benyújtott
Közérdekűadat-igényléseket, kérjük, írja ezt meg nekünk:
[7]http://kimittud.atlatszo.hu/help/contact
Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük a
KiMitTud weboldalon. További információkat a KiMitTud szolgáltatás
segítségével kezdeményezett közérdekűadat-igénylésről itt olvashat:
[8]http://kimittud.atlatszo.hu/help/about
Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak találta ezt a
szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy helyezzen el a
honlapunkra (kimittud.atlatszo.hu) mutató hivatkozást az önök közérdekű
adatokat tartalmazó weboldalán!
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[VHG Nonprofit Kft. request email]
2. mailto:[VHG Nonprofit Kft. request email]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. mailto:[FOI #15854 email]
6. mailto:[VHG Nonprofit Kft. request email]
7. http://kimittud.atlatszo.hu/help/contact
8. http://kimittud.atlatszo.hu/help/about
Tisztelt VHG NP Kft!
Válaszuk szerint a kukák házhoz juttatásával kapcsolatban nem Önök az illetékesek.
Levelemben azonban szerepelt az is, hogy a polgármester Facebook oldalán azt írta, hogy a VHG Kft. 2021. január 1. napjától a szelektíven gyűjtött hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő edényből fogja elvinni, a zsákban történő elszállítás ezen időponttól megszűnik.
Kérem szíves válaszukat, hogy ez az intézkedés a nyaraló tulajdonosokra vonatkozik-e, különös tekintettel arra, hogy erről ezidáig hivatalos értesítést nem kaptunk, továbbá az Önök honlapján jelenleg is az szerepel, hogy a szelektív hulladékot átlátszó zsákban kell kitenni.
Kérem továbbá , hogy a szállítási feltétek megváltoztatása előtt szíveskedjenek figyelembe venni azt, hogy a nyaraló ingatlanok esetében nem biztosítható, hogy csak a szállítás napján legyenek a kukák az utcán. Az utcán hagyott kukákat pedig ellophatják, ill. telerakhatják vegyes háztartási hulladékkal renitens személyek.
Üdvözlettel:
Ács Zsuzsanna
2020-10-17
Vevő azonosító: -
Tárgy: hulladékszállítás
Tisztelt Ügyfelünk!
A települési hulladékszállítási közszolgáltatást végző DEPÓNIA – VHG
Konzorcium kijelölt közszolgáltatója, a Depónia Hulladékkezelő és
Településtisztasági Nonprofit Kft. nevében eljáró VHG Nonprofit Kft., mint
Szolgáltató a 2020. október 17. napján 105241/2020 iktatószámon érkezett
levelére válaszolva, az alábbi tájékoztatást adja:
2021. január 1. napjától a háztartásoknál keletkező szelektíven gyűjtött
hulladékot (kivétel a nagyméretű kartonpapír) kizárólag a hulladékgyűjtő
edényből fogjuk elszállítani.
Amennyiben a hulladék mennyisége meghaladja a gyűjtőedény űrtartalmát, úgy
a többlet hulladékot mennyiségi korlátozás nélkül megfelelő teherbírású,
maximum 120 literes műanyag gyűjtőzsákban lehet mellé kihelyezni, a
kartonpapírokat pedig kötegelve.
A szelektív üveg hulladékok elszállítása a korábban megküldött
tájékoztatásnak megfelelően, változatlan formában történik.
Ezen rendelkezés a nyaraló ingatlantulajdonosokra is vonatkozik.
Természtesen a rendelkezések hatályba lépését megelőzően honlapunkon lévő
tájékoztató anyagokat frissíteni fogjuk.
Tisztelettel: Barna Ferenc - VHG Nonprofit Kft.
Hulladékszállítással kapcsolatos bármely kérdése, észrevétele esetén,
ügyfélszolgálatunkon állunk rendelkezésére.
Ügyfélszolgálati irodáink és elérhetőségeink:
2484 Agárd, Mester utca 2 (Őrház u, kereszteződés).,
Telefon: 22/579-185, E-mail: [1][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-12.00, Szerda: 7.00-19.00, Péntek: 8.00-12.00
2481 Velence, Tópart u. 26.
Telefon: 22/579-185, E-mail: [2][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Szerda: 8.00-12.00
Amennyiben Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását nem fogadja el, úgy
panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: [3][email address]
Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Műszaki
Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Vezető: Dr. Czifra-Szabó Judit osztályvezető
Cím: 8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.
Telefon: 06 (22) 501-626, 06 (22) 501-751
E-mail: [4][email address]
Ügyfélfogadás rendje: H: 8.00-12.00 és 13.00-15.30; Sz: 8.00-12.00 és
13.00-15.30; P: 8.00-12.00;
Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk békéltető testületi
eljárást kezdeményez, úgy a Szolgáltató együttműködik az eljárásban, de a
tanács döntését kötelezésként nem fogadja el.
-----Original Message-----
From: Ács Zsuzsanna <[FOI #15854 email]>
Sent: Saturday, October 17, 2020 4:35 PM
To: VHG NP Kft <[VHG Nonprofit Kft. request email]>
Subject: RE: Közérdekűadat Közérdekű adat request - Szelektív hulladék
szállítása - Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Tisztelt VHG NP Kft!
Válaszuk szerint a kukák házhoz juttatásával kapcsolatban nem Önök az
illetékesek.
Levelemben azonban szerepelt az is, hogy a polgármester Facebook oldalán
azt írta, hogy a VHG Kft. 2021. január 1. napjától a szelektíven gyűjtött
hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő edényből fogja elvinni, a zsákban
történő elszállítás ezen időponttól megszűnik.
Kérem szíves válaszukat, hogy ez az intézkedés a nyaraló tulajdonosokra
vonatkozik-e, különös tekintettel arra, hogy erről ezidáig hivatalos
értesítést nem kaptunk, továbbá az Önök honlapján jelenleg is az szerepel,
hogy a szelektív hulladékot átlátszó zsákban kell kitenni.
Kérem továbbá , hogy a szállítási feltétek megváltoztatása előtt
szíveskedjenek figyelembe venni azt, hogy a nyaraló ingatlanok esetében
nem biztosítható, hogy csak a szállítás napján legyenek a kukák az utcán.
Az utcán hagyott kukákat pedig ellophatják, ill. telerakhatják vegyes
háztartási hulladékkal renitens személyek.
Üdvözlettel:
Ács Zsuzsanna
2020-10-17
-----Original Message-----
Vevő azonosító: -
Tárgy: hulladékszállítás
Tisztelt Ügyfelünk!
A települési hulladékszállítási közszolgáltatást végző DEPÓNIA – VHG
Konzorcium kijelölt közszolgáltatója, a Depónia Hulladékkezelő és
Településtisztasági Nonprofit Kft. nevében eljáró VHG Nonprofit Kft.,
mint Szolgáltató a 2020. október 07. napján érkezett levelére válaszolva,
az alábbi tájékoztatást adja:
Az ingyenes biztosított szelektívhulladék gyűjtőkkel kapcsolatban nem a
VHG Nonprofit Kft. az illetékes.
Kérjük, a tájékoztató szerint az illetékes Önkormányzattal szíveskedjen
felvenni a kapcsolatot.
Tisztelettel: Barna Ferenc - VHG Nonprofit Kft.
Hulladékszállítással kapcsolatos bármely kérdése, észrevétele esetén,
ügyfélszolgálatunkon állunk rendelkezésére.
Ügyfélszolgálati irodáink és elérhetőségeink:
2484 Agárd, Mester utca 2 (Őrház u, kereszteződés).,
Telefon: 22/579-185, E-mail: [1][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-12.00, Szerda: 7.00-19.00, Péntek: 8.00-12.00
2481 Velence, Tópart u. 26.
Telefon: 22/579-185, E-mail: [2][VHG Nonprofit Kft. request email]
Ügyfélfogadás: Szerda: 8.00-12.00
Amennyiben Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását nem fogadja el, úgy
panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: [3][email address]
Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Műszaki
Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Vezető: Dr. Czifra-Szabó Judit osztályvezető
Cím: 8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.
Telefon: 06 (22) 501-626, 06 (22) 501-751
E-mail: [4][email address]
Ügyfélfogadás rendje: H: 8.00-12.00 és 13.00-15.30; Sz: 8.00-12.00 és
13.00-15.30; P: 8.00-12.00;
Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk békéltető testületi
eljárást kezdeményez, úgy a Szolgáltató együttműködik az eljárásban, de a
tanács döntését kötelezésként nem fogadja el.
-------------------------------------------------------------------
Ezt az e-mailcímet használja, amikor erre az igénylésre válaszol:
[5][FOI #15854 email]
Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük az
interneten. Az adatvédelemre és szerzői jogokra vonatkozó politikánk:
[6]http://kimittud.atlatszo.hu/help/officers
Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak találta ezt a
szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy helyezzen el a
honlapunkra mutató hivatkozást közérdekű adatokat tartalmazó weboldalán.
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[VHG Nonprofit Kft. request email]
2. mailto:[VHG Nonprofit Kft. request email]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. mailto:[FOI #15854 email]
6. http://kimittud.atlatszo.hu/help/officers