Nem tudjuk, hogy az adatgazda válasza tartalmazza-e a kért információt – amennyiben ön Ács Zsuzsanna, kérjük, jelentkezzen be, és értékelje a megkapott adatokat.

Tisztelt Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

2020. .október 6-án Gárdony Város hivatalos facebook oldalán a város polgármestere az alábbi közleményt tette közzé:
"Tájékoztatás
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás a hulladékszállítási közszolgáltatási szerződéssel rendelkező lakó-és ingatlantulajdonosok számára díjmentesen 1 db, új tájékoztató matricával ellátott 120 literes szelektív hulladékgyűjtő edényt biztosít.
A gyűjtőedény átvételének helye:
Gárdonyi Városüzemeltetési Kft új telephelye: 2484 Agárd, Mester u. 4. (Őrház utcából nyíló első zsákutca balra)
A gyűjtőedények átvételére az alábbi időpontokban biztosítunk lehetőséget, az ingatlantulajdonos vezetéknevének kezdőbetűje szerinti beosztásban:
1. A-F okt. 17. - okt. 22. között
2. G-K okt. 24. - okt. 30. között
3. L-R okt. 31. - nov. 06. között
4. S-ZS nov.07. - nov.15. között
Hétfőtől – Péntekig 8.00 - 15.00
Szombaton: 8.00 - 12.00 közötti időtartamban.
Kérjük, hogy az ingatlantulajdonos az átvételhez a személyazonosító okmányát és lakcímkártyáját hozza magával!
Amennyiben valaki nem tud személyesen megjelenni, a gyűjtőedényt az általa adott, 2 tanú aláírásával ellátott meghatalmazással rendelkező más személy is átveheti.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a VHG Kft. 2021. január 1. napjától a szelektíven gyűjtött hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő edényből fogja elvinni, a zsákban történő elszállítás ezen időponttól megszűnik.
Tóth István
polgármester"

A fentiekkel kapcsolatban kérem szíves tájékoztatásukat és az alábbiakban részletezett felvetéseimre a válaszukat, továbbá konstruktív megoldásukat.

1.) Valóban, Önök is úgy gondolják megoldani a tárolóedények kiosztását, hogy a z ingatlantulajdonosoknak kell átvenni és az ingatlanjukig cipelni? Ezt nem gondolhatják komolyan , különösen, hogy idős, beteg emberek is vannak , de még fiatal , egészséges embereknek is erőfeszítés akár több kilométerre szállítani, különösen november közepén, esetleg csúszós, havas, gödrös földutakon.

2.) A tulajdonosok legjobb tudomásom szerint a mai napig nem lettek levélben kiértesítve a tároló edények átvételéről, az önkormányzat FB oldalán való közlemény meglátásom szerint nem elégséges és nem jogszerű

3.) A nyaraló ingatlannal rendelkezők október, november hónapban már nem tartózkodnak Gárdony város területén, nem találom méltányosnak, hogy erre az időpontra időzítették az átvételt, amennyiben ez rájuk is vonatkozik

4.) Az átvétel lakcímkártyához kötése nem jogszerű, mert a nyaraló ingatlant nem kötelező tartózkodási címként sem megjelölni , amennyiben ez rájuk is vonatkozik

5.) Amennyiben a nyaraló tulajdonosok számára is kötelezővé teszik a tárolóedényt s megszüntetik a zsákos szállítást, annak az lesz az eredménye, hogy a tároló edényeket vagy ellopják az utcáról, vagy tele fogják rakni háztartási szeméttel idegenek

6.) Ez az intézkedés azt fogja eredményezni, hogy sok ember nem fogja szelektíven gyűjteni a hulladékot

Az eddigi tapasztalataim szerint sok-sok embernek a véleménye, amit a fentiekben leírtam, kérem, hogy vegyék fontolóra.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2020. október 7.

Üdvözlettel:

Ács Zsuzsanna

VHG NP Kft, Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Tisztelt Ügyfelünk! 

 

Elektronikus levelét a VHG Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálata fogadta. 

Jelen üzenet egy automatikus válaszlevél, amelyben szeretnénk Önt
tájékoztatni, hogy üzenete sikeresen beérkezett, válaszlevelünk
megérkezéséig szíves türelmét kérjük.

A beérkezett megkeresések esetében a jogszabályban meghatározott 15,
illetve 30 napon belül küldjük meg válaszunkat az Ön részére. 

Ez egy automatikus levél, kérjük, erre ne válaszoljon.

 

Üdvözlettel:
VHG Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálat

 

 

VHG NP Kft, Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

1 Melléklet

 

 

Vevő azonosító: -

Tárgy: hulladékszállítás                                

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A települési hulladékszállítási közszolgáltatást végző DEPÓNIA – VHG
Konzorcium kijelölt közszolgáltatója, a Depónia Hulladékkezelő és
Településtisztasági Nonprofit Kft. nevében eljáró VHG Nonprofit Kft., mint
Szolgáltató a 2020. október 07. napján érkezett levelére válaszolva, az
alábbi tájékoztatást adja:

 

Az ingyenes biztosított szelektívhulladék gyűjtőkkel kapcsolatban nem a
VHG Nonprofit Kft. az illetékes.

Kérjük, a tájékoztató szerint az illetékes Önkormányzattal szíveskedjen
felvenni a kapcsolatot.

 

 

 

Tisztelettel: Barna Ferenc - VHG Nonprofit Kft.

 

 

Hulladékszállítással kapcsolatos bármely kérdése, észrevétele esetén,
ügyfélszolgálatunkon állunk rendelkezésére.

Ügyfélszolgálati irodáink és elérhetőségeink:

2484 Agárd, Mester utca 2 (Őrház u, kereszteződés).,

Telefon: 22/579-185, E-mail: [1][VHG Nonprofit Kft. request email]

Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-12.00, Szerda: 7.00-19.00, Péntek: 8.00-12.00

2481 Velence, Tópart u. 26.

Telefon: 22/579-185, E-mail: [2][VHG Nonprofit Kft. request email]

Ügyfélfogadás: Szerda: 8.00-12.00

Amennyiben Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását nem fogadja el, úgy
panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: [3][email address]

 

Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Műszaki
Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Vezető: Dr. Czifra-Szabó Judit osztályvezető
Cím:  8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.
Telefon: 06 (22) 501-626, 06 (22) 501-751
E-mail:   [4][email address]
Ügyfélfogadás rendje:  H: 8.00-12.00 és 13.00-15.30; Sz: 8.00-12.00 és
13.00-15.30; P: 8.00-12.00;

 

Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk békéltető testületi
eljárást kezdeményez, úgy a Szolgáltató együttműködik az eljárásban, de a
tanács döntését kötelezésként nem fogadja el.

 

 

 

 

idézett részek megjelenítése

Tisztelt VHG NP Kft!

Válaszuk szerint a kukák házhoz juttatásával kapcsolatban nem Önök az illetékesek.
Levelemben azonban szerepelt az is, hogy a polgármester Facebook oldalán azt írta, hogy a VHG Kft. 2021. január 1. napjától a szelektíven gyűjtött hulladékot csak a külön hulladékgyűjtő edényből fogja elvinni, a zsákban történő elszállítás ezen időponttól megszűnik.
Kérem szíves válaszukat, hogy ez az intézkedés a nyaraló tulajdonosokra vonatkozik-e, különös tekintettel arra, hogy erről ezidáig hivatalos értesítést nem kaptunk, továbbá az Önök honlapján jelenleg is az szerepel, hogy a szelektív hulladékot átlátszó zsákban kell kitenni.
Kérem továbbá , hogy a szállítási feltétek megváltoztatása előtt szíveskedjenek figyelembe venni azt, hogy a nyaraló ingatlanok esetében nem biztosítható, hogy csak a szállítás napján legyenek a kukák az utcán. Az utcán hagyott kukákat pedig ellophatják, ill. telerakhatják vegyes háztartási hulladékkal renitens személyek.

Üdvözlettel:
Ács Zsuzsanna
2020-10-17

VHG NP Kft, Velencei-tavi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

1 Melléklet

 

 

Vevő azonosító: -

Tárgy: hulladékszállítás                                

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A települési hulladékszállítási közszolgáltatást végző DEPÓNIA – VHG
Konzorcium kijelölt közszolgáltatója, a Depónia Hulladékkezelő és
Településtisztasági Nonprofit Kft. nevében eljáró VHG Nonprofit Kft., mint
Szolgáltató a 2020. október 17. napján 105241/2020 iktatószámon érkezett
levelére válaszolva, az alábbi tájékoztatást adja:

 

2021. január 1. napjától a háztartásoknál keletkező szelektíven gyűjtött
hulladékot (kivétel a nagyméretű kartonpapír) kizárólag a hulladékgyűjtő
edényből fogjuk elszállítani.

Amennyiben a hulladék mennyisége meghaladja a gyűjtőedény űrtartalmát, úgy
a többlet hulladékot mennyiségi korlátozás nélkül megfelelő teherbírású,
maximum 120 literes műanyag gyűjtőzsákban lehet mellé kihelyezni, a
kartonpapírokat pedig kötegelve.

A szelektív üveg hulladékok elszállítása a korábban megküldött
tájékoztatásnak megfelelően, változatlan formában történik.

Ezen rendelkezés a nyaraló ingatlantulajdonosokra is vonatkozik.

 

Természtesen a rendelkezések hatályba lépését megelőzően honlapunkon lévő
tájékoztató anyagokat frissíteni fogjuk.

 

Tisztelettel: Barna Ferenc - VHG Nonprofit Kft.

 

 

Hulladékszállítással kapcsolatos bármely kérdése, észrevétele esetén,
ügyfélszolgálatunkon állunk rendelkezésére.

Ügyfélszolgálati irodáink és elérhetőségeink:

2484 Agárd, Mester utca 2 (Őrház u, kereszteződés).,

Telefon: 22/579-185, E-mail: [1][VHG Nonprofit Kft. request email]

Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-12.00, Szerda: 7.00-19.00, Péntek: 8.00-12.00

2481 Velence, Tópart u. 26.

Telefon: 22/579-185, E-mail: [2][VHG Nonprofit Kft. request email]

Ügyfélfogadás: Szerda: 8.00-12.00

Amennyiben Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását nem fogadja el, úgy
panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: [3][email address]

 

Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Műszaki
Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Vezető: Dr. Czifra-Szabó Judit osztályvezető
Cím:  8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.
Telefon: 06 (22) 501-626, 06 (22) 501-751
E-mail:   [4][email address]
Ügyfélfogadás rendje:  H: 8.00-12.00 és 13.00-15.30; Sz: 8.00-12.00 és
13.00-15.30; P: 8.00-12.00;

 

Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk békéltető testületi
eljárást kezdeményez, úgy a Szolgáltató együttműködik az eljárásban, de a
tanács döntését kötelezésként nem fogadja el.

 

 

 

 

idézett részek megjelenítése

Nem tudjuk, hogy az adatgazda válasza tartalmazza-e a kért információt – amennyiben ön Ács Zsuzsanna, kérjük, jelentkezzen be, és értékelje a megkapott adatokat.