REpont automaták üzemkészsége és karbantartása, fogyasztói panaszok kezelése

Most a(z) MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. válaszára várunk, normális esetben nem később, mint (részletek).

Tisztelt MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjenek elektronikus másolatban megküldeni részemre, hogy a harmadik személyek által üzemeltetett visszaváltó berendezéseknél milyen üzemkészség tapasztalható és átlagosan, napi szinten hány percig üzemképtelenek az automaták?
Mik a jellemző hibák és ezeknek megoldása átlagosan mennyi időt vesz igénybe?

Kérem tájékoztassanak arról is, hogy az automaták online kommunikálják e a hibákat a gép fenntartója és gyártója felé?
Amennyiben jelenleg ez nem üzemel mi az oka annak, hogy ez az opció nem került kialakításra a gépekben?
A rendszeresen jelentkező hibák jelzésére miért nincsen lehetőség az automata kezelőfelületén vagy online telefonos applikáción keresztül?
Ezzel Önök és az automata gyártója is közvetlen információt kapna a jellemző hibákról.

Kérem tájékoztassanak arról is, hogy a hibák bejelentésére fogyasztónak a helyszínen csak az üzemben tartó, harmadik félnél, kereskedelmi egység személyzeténél van lehetősége, illetve az irásbeli panaszok kezelését miért hárították szintén a harmadik félre?

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni. Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Mivel adatigénylésemben elektronikus másolatban és elektronikus úton kérem az adatok kiadását, ezért az adatigénylés teljesítéséért az Infotv. 29. § (3)-(5) bekezdései alapján költségtérítés megállapítására nincs mód. Ha az adatok kiadása a kért módon lehetetlen volna, és iratmásolatok adathordozókra másolásához és kézbesítéséhez kapcsolódóan a hivatkozott törvényi rendelkezések alkalmazásával mégis költségtérítést állapítanának meg, úgy kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson erről. Ebben az esetben azt is kérem, hogy a tájékoztatásban tételesen jelölje meg a költségtérítés számítása során figyelembe vett költségtényezőket.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködésüket előre is köszönöm.

Kelt: 2025. április 15.

Üdvözlettel:
Kovács Zoltán
30/5515789

[email protected], MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

[1]LOGO
Automatikus válaszlevél
Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy benyújtott panaszát rendszerünkben a 00306867
azonosítószámon rögzítettünk, melynek kivizsgálását megkezdtük.
Ügyintézőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben a REpont visszaváltó automatán keresztül történő késedelmes
kifizetés miatt küldte meg részünkre levelét, úgy az alábbiakról
tájékoztatjuk.

A palackok visszaváltása után a banki kifizetések során lassulás
tapasztalható. Amennyiben az azonosítás sikeres volt, szíves türelmét
szeretnénk kérni, ameddig az összeg megérkezik bankszámlájára.

Üdvözlettel:
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat

Ez egy automatikus üzenet, kérjük erre ne válaszoljon!
Kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatónkat ITT éri el.

[2]LOGO

References

Visible links