REpont automaták üzemkészsége és karbantartása, fogyasztói panaszok kezelése
Tisztelt MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjenek elektronikus másolatban megküldeni részemre, hogy a harmadik személyek által üzemeltetett visszaváltó berendezéseknél milyen üzemkészség tapasztalható és átlagosan, napi szinten hány percig üzemképtelenek az automaták?
Mik a jellemző hibák és ezeknek megoldása átlagosan mennyi időt vesz igénybe?
Kérem tájékoztassanak arról is, hogy az automaták online kommunikálják e a hibákat a gép fenntartója és gyártója felé?
Amennyiben jelenleg ez nem üzemel mi az oka annak, hogy ez az opció nem került kialakításra a gépekben?
A rendszeresen jelentkező hibák jelzésére miért nincsen lehetőség az automata kezelőfelületén vagy online telefonos applikáción keresztül?
Ezzel Önök és az automata gyártója is közvetlen információt kapna a jellemző hibákról.
Kérem tájékoztassanak arról is, hogy a hibák bejelentésére fogyasztónak a helyszínen csak az üzemben tartó, harmadik félnél, kereskedelmi egység személyzeténél van lehetősége, illetve az irásbeli panaszok kezelését miért hárították szintén a harmadik félre?
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni. Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Mivel adatigénylésemben elektronikus másolatban és elektronikus úton kérem az adatok kiadását, ezért az adatigénylés teljesítéséért az Infotv. 29. § (3)-(5) bekezdései alapján költségtérítés megállapítására nincs mód. Ha az adatok kiadása a kért módon lehetetlen volna, és iratmásolatok adathordozókra másolásához és kézbesítéséhez kapcsolódóan a hivatkozott törvényi rendelkezések alkalmazásával mégis költségtérítést állapítanának meg, úgy kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson erről. Ebben az esetben azt is kérem, hogy a tájékoztatásban tételesen jelölje meg a költségtérítés számítása során figyelembe vett költségtényezőket.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködésüket előre is köszönöm.
Kelt: 2025. április 15.
Üdvözlettel:
Kovács Zoltán
30/5515789
[1]LOGO
Automatikus válaszlevél
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy benyújtott panaszát rendszerünkben a 00306867
azonosítószámon rögzítettünk, melynek kivizsgálását megkezdtük.
Ügyintézőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a REpont visszaváltó automatán keresztül történő késedelmes
kifizetés miatt küldte meg részünkre levelét, úgy az alábbiakról
tájékoztatjuk.
A palackok visszaváltása után a banki kifizetések során lassulás
tapasztalható. Amennyiben az azonosítás sikeres volt, szíves türelmét
szeretnénk kérni, ameddig az összeg megérkezik bankszámlájára.
Üdvözlettel:
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat
Ez egy automatikus üzenet, kérjük erre ne válaszoljon!
Kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatónkat ITT éri el.
[2]LOGO
References
Visible links