Iskola nem működő honlapja

Közép-Budai Tankerületi Központ nem kapta meg a kért információt.

Tisztelt Közép-Budai Tankerületi Központ!

Az információszabadságról szóló törvény alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, ha van olyan, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a
035360 számú intézménye működő honlapjának az elérési helyét közvetlen elérést biztosító, beágyazott linkben.

A 035360 számú intézménye működő weboldala már egy ideje sem a KIR intézménykeresőn megadott webcímen, sem a Tankerület “Intézményeink” oldalán közvetlen elérést biztosító módon nem hozzáférhető, az - szemben más intézményei honlapjával - nem működik.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2023. október 20.

Üdvözlettel:

Szigeti Viktória

Tisztelt Közép-Budai Tankerületi Központ!

A KIR INTÉZMÉNYKERESŐN rögített nem működő weboldalt tartalmazó oldal:

OM azonosító szám: 035360
PIR szám:
Adószám: 15835248-2-41
Hivatalos név: Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
Rövid nevek:
Idegen nyelvű nevek:
Státusz: Aktív
Intézmény jelleg: Köznevelési intézmény
Intézmény típusa: összetett iskola
Weboldal: www.kodaly-bp.edu.hu
[…]

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2023. október 20.

Üdvözlettel:

Szigeti Viktória

Közép- Budai TKK (KK), Közép-Budai Tankerületi Központ

1 Melléklet

Tisztelt Adatigénylő!

 

Mellékelten megküldjük tájékoztató levelünket.

 

 

Üdvözlettel

Közép-Budai Tankerületi Központ

 

 

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt
áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett,
illetve az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet
címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az
üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt
mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az
esetben tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét
lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal
visszaélnie.

This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity
to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are
not the intended recipient, please telephone or email the sender and
delete this message and any attachment from your system. Please note that
any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated above by the sender is unauthorised
and strictly prohibited.

Tisztelt Közép- Budai TKK (KK)!

Adatigénylésemet nem teljesítette és nem is utasította el, hanem azt “panasz”-nak minősítette.

A vélt panaszt a Klebelsberg Központ

http://kk.gov.hu/intezmenyeink-kb

weboldala megtekintésével és

a megtekintett weboldalon a
http://www.kodaly-bp.edu.hu/
beágyszott linkre kattintással elbírálta.

Adatigénylésemet fenntartom, pontosítom:
nem igényelem a

http://www.kodaly-bp.edu.hu/
weboldal,

a KIR-en 2023. október 24-én közzétett közzétételi listában nyilvános

http://kodaly-bp.edu.hu/images/alapdokum...

https://kodaly-bp.edu.hu/3/index.php/fel...,

https://www.kodaly-bp.edu.hu/joomla/imag...,

https://www.kodaly-bp.edu.hu/joomla/imag..., és további

….www.kodaly….

weboldal megismerhetőségének biztosítását.

Pontosan és kizárólag az intézmény működő, ideiglenes honlapja linkjének szíves közlését vagy ennek indokolt elutasítását kérem.

Üdvözlettel:

Szigeti Viktória

Tisztelt Közép-Budai TKK (KK)!

Ez az igényelt közadat, az ideiglenes iskolai honlap:

https://kodaly-bp.edu.hu/J3/

https://kodaly-bp.edu.hu/J3/:

Marczibányi téri Kodály Iskola

Kezdőlap english

Üdvözöljük Iskolánk ideiglenes honlapján!
OM azonosító: 035360 ; Cím: Budapest 1022 Budapest, Marczibányi tér 1 tel.: 06 1 212 56 80
Webkodaly-bp.edu.hu mail: kodaly kukac kodaly-bp.edu.hu

Marczibányi téri Kodály Iskola Kórusai Egyesület
1022 Marczibányi tér 1.
Adószám: 18122291-2-41
Bankszámlaszám: 10700598-70659010-51100005

(Nyolc darab logó, a 8. a)
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ

Menü

Kezdőlap https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php
Aktuális https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ak...
Zeneiskolai hírek https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ze...
Eseménynaptár https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/es...
Étkezés https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/et...
Csengetési rend https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/cs...
Fogadóóra https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fo...
E-Kréta https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/e-...
Iskolapszichológia https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/is...
Közösségi szolgálat https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ko...
Vizsgakövetelmények https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/vi...
Kapcsolat https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ka...

Rólunk

Bemutatkozás https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/va...
Pedagógusaink https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/pe...
Eredményeink https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/er...
Iskolaújság https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/is...

Zeneiskola

Zeneiskolai élet https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ze...
Billentyűs tanszak https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/bi...
Favúvós és vonós tanszak https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fa...
Akkordikus, Zeneismeret, Kamarazene tanszak https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ak...

Kórusaink

Gyermekkar https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/gy...
Aprók kara https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ap...
Leánykar https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/le...
Magyar Rádió Gyermekkórusa https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/mr
Kórusiskola Egyesület https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/eg...

Felvételi

Általános Iskola https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/al...
Felvételi - Gimnázium https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fe...
Magyar Rádió Gyermekkórusa https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fe...

Dokumentumok

Alapdokumentumok https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ssss
Adatvédelem https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ad...
Szakvéleményes kérelem https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ke...
Felmentési kérelem https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fe...

Erasmus+
Erasmus+ https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/er...

Menü oldalak tartalma:

1.
Kezdőlap /Kapcsolat https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ka...
OM azonosító: 035360
Cím: Budapest 1022 Budapest, Marczibányi tér 1
Telefon: 06 1 212 56 80
Web: www.kodaly-bp.edu.hu
mail: [email address]
Az intézmény nyitvatartása: 7.00-21.30
7.00 és 7.30, valamint 16.00 és 18.00 óra között ügyeletet biztosítunk.

2.
Pedgógusaink https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/pe...
Pedagósaink
Név Munkakör
Antal Gábor zongora
Balla István dráma, személyiségfejlesztés
Baloghné Ignéczi Katalin könyvtáros
Bánó Bendegúz gitár
Belejné Apró Veronika ének-zene, kreatív ének
Bene Julianna rajz, művészetek
Benkő Anna matematika, fizika
Bódisné Gémes Edit fejlesztőpedagógus
Bruzsa Rita angol nyelv
Czupy Szilvia fejlesztőpedagógus
Csapó Kornélia hegedű
Daróczi-Vicze Alexandra klarinét
Debreczeni Éva tanító
Dinyés Soma ének-zene, karvezető
Dr Horváthné Csordás Erzsébet tanító
Dr Pankotainé Puskás Gyöngyi ének-zene
Dr Szentiványi Mátyás Béláné fejlesztőpedagógus
Dr Uhereczky Eszter énektanár, karvezető
Dr. Duxné Gyurina Zsuzsanna fuvola
Farkas Atilla színpadi gyakorlat, színházi alapismeret, beszédtechnika,
Farkas Attiláné tanító
Gazsó Eszter tanító
Goda Regina német nyelv
Gyenge Enikő zongora
Hagya Henrietta gitár
Hegedűsné Eng Zsuzsanna matematika, fizika
Hegedűs Zsuzsa zongora
Helmle Dorottya német nyelv
Herdliczka Márta zongora
Horváth Attila informatika
Horváth Benjamin gordonka
Horváth-Zobay Katalin angol nyelv
Istenes Mónika történelem
Jobbágy Boglárka hegedű
Juhász-Szabó Réka fizika, matematika
Kárpáti Zsuzsa magyar nyelv és irodalom
Kecskeméti László furulya
Kercsó Anna tanító
Kemény Péter zongora
Keszei Viktória tanító
Khauth Sarolta tanító
Kocsis Zoltánné tanító
Körmendy Katalin angol nyelv
Lendvainé Szilágyi Katalin francia nyelv, történelem
Masikáné Karakó Tímea magyar nyelv és irodalom, történelem
Mészár Tünde Iskolapszichológus
Marót Boglárka zongora
Molnár Johanna gordonka, zenekar
Nagy Erika zongora
Nagy Noémi fuvola
Nagy Edit tanító
Olajos Gabriella tanító
Őri Bálint kémia, informatika
Őri Csilla ének-zene, karvezető
Pálfalvi Linda biológia, természettudomány
Papp Béla földrajz, történelem
Pödör Bálint ütőhangszerek
Preznánszky -Szabó Ditte német nyelv
Radnóti Katalin furulya
Ramocsa Lili hárfa
Rácz Annamária magyar, dráma
Szabó Zsuzsanna tanító
Szabó Máté testnevelés
Szalayné Faragó Edina kémia, biológia, természetismeret
Szuhánszky Réka zongora
Szűcs Dániel zongora
Szűcs Magdaléna ének-zene
Szűcs-Várhegyi Katalin testnevelés
Takács Ramóna kreatív tánc
Takácsné Kovács Dóra tanító
Trázsi Erzsébet zongora
Turányi Katalin magyar nyelv és irodalom
Turcsányi Zsófia hegedű
Uhrin Csaba Tamás dráma, személyiségfejlesztés
Vaig Júlia klarinét
Varga Balázs francia nyelv
Vargáné Körber Katalin énektanár, karvezető
Vincze Sarolta matematika
Vitál-Berkics Judit tanító
Vindisch Bence matematika
Walter Judit ének-zene
Zubora Márta angol nyelv

3.
Kórusaink / Gyermekkar https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/gy...
Kezdőlap / Gyermekkar
Jubileumi CD - Marczibányi téri Kodály Iskola Gyermekkara https://kodaly-bp.edu.hu/images/kepek/ko...
A Marczibányi téri Kodály iskola és kórusai évtizedek óta fontos szereplői a magyar kóruséletnek. A hazai és nemzetközi versenyek állandó résztvevői, nem ritkán győztesei. 2011-ben nyert JUNIOR PRIMA díjukra a legbüszkébbek, legutóbbi elismerésük a Bohémia 2019 Kórusversenyen nyert arany oklevél..
6-10. osztályos tanulók énekelnek a Gyermekkarban, ahol heti 3 órát töltenek kórusművek tanulásával. A kórus repertoárján egyaránt szerepelnek reneszánsz művek, romantikus alkotások, 20-21. századi kórusművek. Az utóbbi években rendszeresen énekelnek kortárs ősbemutatókon, Fekete Gyula, Kovács Zoltán, Tóth Péter nem ritkán a kórusnak és karnagyaiknak dedikálják kórusműveiket.
Az iskola kórusait 2001 óta vezeti két Artis Jus-díjas karnagyuk: Őri Csilla és Uhereczky Eszter

4.
Kórusaink / Aprók kara https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ap...
Kezdőlap Aprók kara
Aprók Kara
A 3. osztályos tanulók előkészítő kórusfoglalkozáson vesznek részt heti egy tanítási óra időtartamban. Vezetőjük: Pankotainé Puskás Gyöngyi tanárnő, aki az alsó tagozatos osztályokban tanítja az ének-zenét. Az előkészítő kórusfoglalkozásokon a többszólamú kóruséneklés első lépéseivel ismerkednek a gyerekek. Az iskola karácsonyi hangversenyén (Mátyás-templom, Szent István Bazilika) ők mutatják be a betlehemes játékot, az évzáró koncerten (Zeneakadémia, Fővárosi Operett Színház) pedig tánccal kiegészített tavaszi gyermekjátékokat adnak elő.
Az Aprók kara tagjai a mindenkori negyedik és ötödik osztályosok. A két éves munka során itt sajátítják el az ifjú énekesek a kóruséneklés alapjait: a többszólamú intonációt, a kórushangzás tudatos, irányított alakítását. Szert tesznek az összehallgatás képességére, amire a későbbi kórusélet során alapvető szükségük lesz. Életkoruknak megfelelő énekgyakorlatokkal, rövidebb kórusművekkel ismerkednek a gyerekek, a heti két, órarendbe beépített kóruspróbán. Kórusprodukcióval közreműködnek az iskola karácsonyi és év végi koncertjén, illetve nem ritkán egyéb felkéréseknek is eleget tesznek.
A kórusvezetők: Őri Csilla és Uhereczky Eszter

5.
Kórusaink / Leánykar https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/le...
Kezdőlap Leánykar
Magyar népművészet és közművelődés kategória
A Marczibányi téri Kodály Iskola Leánykara 2011-ben
Junior Prima díjat kapott.
Karnagyaik: Őri Csilla és Uhereczky Eszter.
A Marczibányi téri Kodály iskola és kórusai évtizedek óta fontos szereplői a magyar kóruséletnek. A hazai és nemzetközi versenyek állandó résztvevői, nem ritkán győztesei. 2011-ben nyert JUNIOR PRIMA díjukra a legbüszkébbek, legutóbbi elismerésük a Bohémia 2019 Kórusversenyen nyert arany oklevél.
A kórus kiemelkedő tevékenységéért rendszerint szakmai elismerésben részesül, a rendezvényeken, fesztiválokon nyújtott magas színvonalú fellépéseiket siker övezi. A tiszta, egységes, csiszolt hangzásról, a zeneművek korhű tolmácsolásáról a szakmai zsűri számos alkalommal szólt elismerően.
A gimnáziumi kórusok, Leánykar és Vegyeskar hétfőnként próbálnak. Itt énekelnek a mutáláson már átesett 7.-8. osztályos fiúk is.
A kórusok művészeti tevékenységének fő támogatója a „Marczibányi téri Kodály Iskola Kórusai” Egyesület. Számlaszám: 11702036 – 20709763.
Vezetőjük: Uhereczky Eszter,Őri Csilla

6.
Felvételi / Általános Iskola https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/al...
Kezdőlap Általános Iskola
Online jelentkezési lap https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQ...
(6. a)
Jelentkezési lap a 2024/25-ös tanévben induló általános iskolai első osztályokba
Kérjük töltse ki az elektronikus űrlapot, amennyiben gyermeke 2024. szeptember 1-jén iskolánkban (Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola, Gimnázium és Zenei AMI) kívánja megkezdeni tanulmányait.
A játékos meghallgatás időpontja: 2024. március 21. (csütörtök) és március 22. (péntek) 14:00 és 17:00 óra között, beosztás szerint.
A meghallgatás pontos időpontjáról a megadott e-mail címre értesítést küldünk.
A pótmeghallgatás időpontja: 2024. március 27. (szerda) 14:00 óra.
Jelentkezési határidő: 2024. március 12.
További információk honlapunkon (http://www.kodaly-bp.edu.hu/), valamint a Magyar Rádió Művészeti Együttesei honlapján (radiomusic.hu) olvashatók.
Sign in to Google to save your progress. Learn more
* Indicates required question
Email *
Gyermek neve: *
Melyik osztályba jelentkezik?
Mindkét osztály emelt szintű ének-zene oktatásban részesül. Az a osztályosok a "kodályos" kórusokban, az r osztályosok a Magyar Rádió Gyermekkórusában énekelnek.
*
1. a ("kodályos")
1. r ("rádiós")
Mindkettő
Születési helye:
*
Születési ideje
*
MM
/
DD
/
YYYY
Állandó lakcíme
*
Tartózkodási helye
*
Óvodája neve
*
Óvodája címe
*
Gondviselő neve
*
Gondviselő e-mail címe
*
Gondviselő telefonszáma
*
Édesanya születési neve
*
Édesanya e-mail címe
*
Édesanya telefonszáma *
A meghallgatás választható időpontja
(A meghallgatás pontos időpontjáról a megadott e-mail címre értesítést küldünk.)
*
március 21. (csütörtök)
március 22. (péntek)
mindegy
Mi alapján választotta iskolánkat? Kérjük, jelölje meg azokat a forrásokat, ahonnan értesült rólunk! (Több válasz is adható.)
*
honlap
facebook
családtag
ismerős
szórólap, plakát
rádió, televízió
elektronikus vagy nyomtatott sajtó
zeneovi
iskolai rendezvényeink
Other:
Megjegyzés
Az űrlap kitöltésével a jelentkezést befogadjuk, erről a megadott email címre küldött rendszerüzenet formájában értesítjük. Az Ön által megadott adatokat az adatvédelmi szabályzatunkban foglaltak szerint kezeljük. Az adatvédelmi információkat megismertem és elfogadom
*
Opció: http://www.kodaly-bp.edu.hu/images/alapd...
A copy of your responses will be emailed to the address you provided.)

Nyilatkozat - hit- és erkölcstan

Nyilatkozat a szülői felügyeleti jog gyakorlásról https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/kepek...
(6. b)
NYILATKOZAT
A GYERMEK TÖRVÉNYES KÉPVISELETÉRŐL
(A nyilatkozat releváns részeit nyomtatott betűkkel kérjük kitölteni, valamint a megfelelő részt egyértelműen aláhúzni!)
Alulírott(ak) ………………………… jogi felelősségem(ünk) tudatában kijelentem(jük),
hogy ...………………………. (tanuló neve) tanuló (OM azonosítója: …………………;
születési helye, ideje: ……………………………, …………………; anyja neve:
………………………………) törvényes képviseletét az alábbiak szerint látom(juk) el.
I. Szülő felügyelet
1. A szülők együttesen gyakorolják a szülői felügyeleti jogot
Szülő neve (1): ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
és
Szülő neve (2): ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
kijelentjük, hogy a szülői felügyeleti jogot együttesen gyakoroljuk.
Kelt: ………………….., ………………………..
…………………………………………….
Szülő (1)
aláírás
…………………………………………….
Szülő (2)
aláírás
2. Az egyik szülő egyedül gyakorolja a szülői felügyeleti jogot
Szülő neve: ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
kijelentem, hogy ………………………….1 alapján a szülői felügyeleti jogot2
 egyedül gyakorlom
 a szülői felügyeleti jogot – a szülői felügyeleti jogok megosztása révén – a gyermekem
tanulmányaival összefüggő kérdések tekintetében én gyakorlom.
Kelt: ………………….., ………………………..
…………………………………………….
Szülő
aláírás
1Különösen: szülők gyámhivatalban felvett nyilatkozata a szülői felügyeleti jog gyakorlásáról, másik szülő
halotti anyakönyvi kivonata, gyámhivatal határozata, bíróság ítélete.
2 A megfelelő rész aláhúzandó
II. Gyámság
3. Gyám(ok) a törvényes képviselő(k)
Gyám neve (1): ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
és
Gyám neve (2): ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
a ………………………………………(Gyámhivatal elnevezése) ………… számú döntése
alapján a tanuló törvényes képviseletét többes gyámrendelés alapján együttesen látjuk el.
Kelt: ………………….., ………………………..
…………………………………………….
Gyám (1)
aláírás
…………………………………………….
Gyám (2)
aláírás
4. Gyám a törvényes képviselő
Gyám neve: ………………………………………………………… (születési név:
………………………………………, anyja neve: ………………………………………,
lakcím: ………………………………………)
a ………………………………………(Gyámhivatal elnevezése) ………… számú döntése
alapján a tanuló törvényes képviseletét egyedül látom el.
Kelt: ………………….., ………………………..
…………………………………………….
Gyám
aláírás
Előttünk, mint tanúk előtt
Név:
Lakcím:
Aláírás
Név:
Lakcím:
Aláírás)

Nyilatkozat az életvitelszerű tartózkodásról
Körzeteink

7.
Felvételi - Gimnázium https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/fe...
Intézményünk a Rózsadomb aljában, század-eleji műemlék épületben működik. Budapest egyetlen ének-zenei iskolája vagyunk, amely egyúttal zeneiskola is. Nyolc tanszakon tanulhatnak diákjaink hangszeres zenét. Évfolyamonként egy gimnáziumi osztályunk két tagozatra oszlik. Az emelt szintű ének-zene oktatás, a kórusmunka és a hangszeres zenélés mellett fontos számunkra a hagyománytisztelet és a hagyományápolás is. A zenés dráma tagozat fő célja a zenei és színházi oktatás mellett az, hogy a világra nyitott, probléma-érzékeny, önmagukat ismerő és sokrétűen kifejezni képes fiatalokat neveljen. Mindemellett Pedagógiai Programunk alapján színvonalas közismereti oktatással igyekszünk megfelelni az új évezred kihívásainak: tanítványainkat igény szerint szakkör, illetve fakultáció keretében készítjük fel a felsőfokú tanulmányokhoz szükséges nyelvvizsga, és az előrehozott, illetve emelt szintű érettségi megszerzésére. Csak nyelvtudással tudunk élni az Európai Uniós csatlakozás nyújtotta lehetőségekkel, ezért a 9. nyelvi előkészítő évfolyamon a magyar nyelv és irodalom, valamint a matematika szinten tartása és a mindennapos testnevelés mellett heti 15 órában tanulhatják diákjaink az angol nyelvet, 3 órában a német vagy a francia nyelvet, 3 órában az informatikát. Nyílt napok keretében 2023. november 13-án a dráma-tagozat, 16-án az ének tagozat mutatkozik be. A részletes programot honlapunkon tesszük közzé, előzetesen regisztrálni is ott lehet majd.
Induló tagozataink
035360 - 0001 kód: nyelvi előkészítő évfolyam + 4 évfolyam kerettantervre épülő helyi tanterv, emelt szintű oktatás ének-zene, angol nyelv tantárgyakból. Előrehozott angol nyelv, informatika illetve rendes érettségi időszakban ének-zene és több tárgyból emelt szintű érettségire való felkészítés. Hangszeres zene tanulására lehetőség van: billentyűs (zongora, csembaló), vonós (hegedű, gordonka), fafúvós (furulya, fuvola, klarinét) és akkordikus (gitár, hárfa, ütő) tanszakokon. Sportolási lehetőség. Felvehető létszám 15 fő.
035360 - 0002 kód: nyelvi előkészítő évfolyam + 4 évfolyam kerettantervre épülő helyi tanterv, emelt szintű oktatás dráma, angol nyelv tantárgyból, zenés-dráma tagozatos képzés. Előrehozott angol nyelv, informatika illetve rendes érettségi időszakban több tárgyból emelt szintű érettségire való felkészítés. Sportolási lehetőség. Felvehető létszám 15 fő.
Felvételi követelmények: legalább 4-es átlag 7. év végén és 8. félévkor, továbbá megfelelő zenei, művészeti képességek, magyar és matematika központi írásbeli felvételi vizsga, valamint felvételi beszélgetés (általános műveltség, idegen nyelv), és ének-zene, illetve dráma alkalmassági meghallgatás.
Amennyiben végzős nyolcadikosaink tanulmányi eredménye legalább 4-es átlagú (a készségtárgyak, illetve magatartás, szorgalom nélkül), és iskolánkat jelölik meg, továbbtanulásukat felvételi vizsga nélkül biztosítjuk intézményünkben, de az alkalmassági vizsgán nekik is részt kell venniük. A tagozatra való felvétel az alkalmassági vizsgán nyújtott teljesítménytől és a szabad helyek számától függ.
TÁJÉKOZTATÓ
a leendő 9.ny osztályba felvételizőknek az értékelés módjáról
Hozott pontok: maximum 50 pont
A számítás módja: a 7. év végi és 8. félévi jegyek (magyar nyelv, magyar irodalom, matematika, idegen nyelv, történelem, ének-zene, földrajz, fizika, biológia, kémia) összegének a fele.
Központi írásbeli eredményével szerezhető pontok
Magyar: 50 pont, matematika: 50 pont. Maximum: 100 pont
Szóbeli felvételin maximum 50 pont szerezhető. A szükséges képességek, készségek meglétét vizsgáló gyakorlati vizsga eredményeként az ének-zene, illetve dráma tagozatra jelentkezők esetében az állapítható meg, hogy a tanuló az adott gyakorlati vizsgán megfelelt, vagy nem felelt meg a követelményeknek.
Amennyiben a tanuló fel van mentve a magyar nyelv és irodalom vagy a matematika tantárgy értékelés alól, és a központi felvételi vizsgát sem írja meg az adott tárgyból, a másik tárgy (magyar nyelv illetve matematika) jegyét, illetve pontszámát duplázzuk.
Elérhető pontszám összesen: maximum 200 pont.
A jelentkezés módja
A 8. évfolyamot most végző tanuló jelentkezési lapját általános iskolája továbbítja. Amennyiben a tanuló rendelkezik érvényes szakvéleménnyel, azt a jelentkezési laphoz csatolni kell. Amennyiben a sajátos nevelési igényről szóló dokumentumokat a szülő nem csatolja a felvételi dokumentációhoz, hanem azokról a felvétel után szerez az iskola tudomást, a tanuló jogviszonya semmissé válik.
A felvételi két részből áll: központi írásbeli és szóbeli vizsga.
Az írásbeli felvételit a központi felvételi eljárást megelőző közös írásbeli eljárásrend keretében szervezünk. Az egységes felvételi eljárást megelőző írásbeli felvételi vizsgára a tanulóknak 2023. november 30-ig egy külön TANULÓI JELENTKEZÉSI LAP-ot kell kitölteni. Ez a jelentkezési lap nem tévesztendő össze a felvételi eljárásban használatos jelentkezési lappal. A felvételiző diákok az Oktatási Hivatal által közzétett, bármelyik középiskolában megírhatják a központi írásbeli vizsgát. A tanulónak az egységes írásbelire beadott jelentkezési lapot abba a középiskolába kell benyújtania, amely az Oktatási Hivatal által közzétett listán szerepel, és ahol a felvételit meg kívánja írni. Ha a tanuló februárban, a felvételi időszakban több központi írásbelit is tartó középiskolába jelentkezik, akkor maga dönti el, melyik iskolában írja a felvételijét, függetlenül attól, hogy a felvételi eljárás esetén milyen sorrendet jelöl meg.
Amennyiben a sajátos nevelési igényű, valamint a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő jelentkező élni kíván az Nkt. 51. § (5) bekezdésében biztosított jogával, a központi írásbeli vizsga jelentkezési lapjához csatolnia kell az erre vonatkozó kérelmet, valamint a szakértői bizottság véleményét. A központi írásbeli vizsgát szervező gimnázium igazgatója a kérelemről a döntését határozat formájában hozza meg. A döntés kizárólag a központi írásbeli vizsga letételének körülményeire vonatkozhat. Az igazgató döntésében rendelkezik az iskolai tanulmányok során a tanuló által használt, megszokott eszközök biztosításáról, az írásbeli dolgozat elkészítéséhez a munkaidő meghosszabbításáról, a vizsga meghatározott részeinek értékelése alóli felmentésről.
Ennek országosan egységes időpontja: 2024. január 20. szombat 1000
Pótfelvételi időpontja: 2024. január 30. kedd 1400
Felszerelés: íróeszköz, vonalzó, körző, radír.
A felvételi feladatsorokat és a megoldási kulcsokat a vizsga napjának délutánján az Oktatási Hivatal honlapján lehet megtekinteni.
Aki iskolánkban írta a felvételi vizsgát, a kijavított feladatlapját a titkárságon 2024. január 25-én megtekintheti, a vizsgázó gondviselője észrevételeit a megtekintést követő nap végéig, január 26-án 16.00 óráig adhatja le. Az értékelőlapok átvehetők 2024. február 5-én az igazgatóhelyettesi irodában 8.00-16.00 óráig. Bármelyik középiskolában is írta meg a felvételiző a dolgozatot, a kijavított feladatlapok Értékelő lapját az iskolák kötelezően elfogadják.
A szóbeli felvételi időpontja: 2024. március 11-13.
Pótfelvételi: 2024. március 18.
A szóbeli felvételi vizsgára minden jelentkezőt behívunk. Letétele alól felmentés nem adható, de a jelentkező kérheti, hogy a szakértői véleményben foglaltak alapján az igazgató speciális körülményeket, illetve kedvezményt engedélyezzen.
A szóbeli beosztás 2024. február 28-án szerdán lesz megtekinthető honlapunkon. A szóbeli vizsgára kérjük a tanulók hozzák magukkal a magyar irodalom és nyelvtan, valamint a matematika füzetüket, mert bár a vizsga kérdései a NAT követelményrendszerére épülnek, ne merülhessen fel olyan kérdés, amit még nem tanultak.
A szóbeli tematikus beszélgetésen elsősorban nem tárgyi tudást vizsgálunk, hanem egyes készségek és képességek meglétét (pl kreativitás, logika, szövegértés, önkorrekció), illetve fejleszthetőségüket.
A szóbeli vizsga, melynek időtartama kb 15-20 perc, az alábbi három alapvető területre terjed ki:
anyanyelvi kommunikáció
a beszélgetés során a tanuló szókincsét, nyelvhelyességét, kommunikációs készségét és kifejezésmódját értékeljük.
logikai, matematikai, természettudományi általános műveltség.
a beszélgetés során az alapvető tárgyi ismeretek –melyek nem haladják meg az általános iskola időarányos tananyagát – értékelésén túl figyelembe vesszük a jelentkezők gondolkodási, probléma-felismerési, logikai készségét, kreativitását.
idegen nyelvi kommunikáció
a beszélgetés során a tanuló szókincsét és kommunikációs készségét értékeljük.
Az emelt szintű ének-zenei tanulócsoportba jelentkező tanulók a fenti területek mellett elsősorban zenei képességeiket mutathatják meg, melyek függetlenek a zenei előképzettségtől. Feladatuk:
csoportosan (kb 20 perc)
rövid írásbeli zenei képességfelmérés
egyénileg
hozott 20 népdalból 1 választott eléneklése, elemzése
hangközök és harmóniák felismerése, könnyebb ismeretlen dallam éneklése rövid átnézés után
Az emelt szintű dráma tanulócsoportba jelentkező tanulók a fenti területek mellett elsősorban előadói képességeiket mutathatják meg, melyek függetlenek az előképzettségtől. Feladatuk:
csoportosan (kb 20 perc)
drámajáték
egyénileg
2 dal (1 népdal, 1 magyar nyelvű könnyűzenei dal) – hangszertudás és saját előadású hangszeres kíséret előnyt jelent, zongora helyben elérhető
1 lírai mű
1 prózai mű (részlete)
improvizáció: 1 (páros vagy egyéni) szituáció rögtönzött bemutatása
Az ideiglenes felvételi jegyzéket 2024. március 22-én tesszük közzé.
Pontazonosság esetén az alkalmassági vizsgán elért eredményt vesszük nagyobb súllyal figyelembe.
További pontegyenlőség esetén előnyben részesítjük
a hátrányos helyzetű tanulókat
a II. kerületi lakosokat
az iskolánkba járó, illetve itt végzett tanulóink testvérét
azokat a tanulókat, aki tanulmányi vagy művészeti versenyen eredményesen szerepeltek (kérjük az oklevél másolatát a szóbeli meghallgatásra elhozni)

Az eredmények ismeretében a tagozatok jelentkezési lapon megjelölt sorrendje 2024. április 8-10. között módosítható, erre a tanuló általános iskolája ad lehetőséget.

A felvételi eljárás során a elektronikus levél útján tartjuk a kapcsolatot az iskola [email address] e-mail címéről. A szülők e-mail címe a jelentkezési lapon megadott cím. Az Oktatási Hivatal egyezetetett felvételi jegyzéke alapján meghozott igazgatói döntésről 2024. május 2-án értesítjük a felvételizőket, és általános iskolájukat a felvételről, vagy elutasí

8.
Dokumentumok / Alapdokumentumok https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ss...
Kezdőlap Alapdokumentumok

PEDAGÓGIAI PROGRAM (Jogszabályi változások miatt módosítás alatt) https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/alapd...
(8. a)
Pedagógiai program 2015
Módosítva 2017. szeptember 1.
Módosítva 2020. augusztus 31.
Módosítva 2020. december 10.
Módosítva 2021. szeptember 1.
A Pedagógiai Program a jogszabályi előírásoknak megfelel,
2021. szeptember 1-jén hatályba lép.
Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola,
Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
035360
(1022 Budapest, Marczibányi tér 1)
Összeállította:
A Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Alapfokú
Művészeti Iskola nevelőtestülete
Jóváhagyta:
Őri Csilla
intézményvezető
2
Tartalom
Alapadatok............................................................................................................. 4
I. Bevezetés ....................................................................................................... 5
I.1. Jövőkép ................................................................................................... 19
I.2. Küldetésnyilatkozat ................................................................................ 20
I.3. Az intézmény arculata, képzési profilja ................................................. 21
II. Nevelési program ............................................................................................ 23
1. A nevelő-oktató munka pedagógiai alapelvei, céljai, feladatai, eszközei,
eljárásai, színterei ............................................................................................ 23
1.1. A személyiségfejlesztéssel kapcsolatos pedagógiai feladatok ............ 25
1.2. A közösségfejlesztéssel kapcsolatos pedagógiai feladatok ................. 29
1.3. A kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal kapcsolatos pedagógiai
tevékenységek ................................................................................................. 36
1.3.1. A beilleszkedési, magatartási nehézségekkel összefüggő pedagógiai
tevékenység ..................................................................................................... 36
1.3.2. A tehetség, képesség kibontakoztatását segítő tevékenység ............ 38
1.3.3. A gyermek- és ifjúságvédelemmel kapcsolatos feladatok ............... 40
1.3.4. A tanulási kudarcnak kitett tanulók felzárkóztatását segítő program
41
1.3.5. A szociális hátrányok enyhítését segítő tevékenység, iskolánk, mint
befogadó intézmény ........................................................................................ 43
2. Az egészségfejlesztéssel összefüggő feladatok ...................................... 45
2.1A pedagógusok helyi intézményi feladatai, az osztályfőnöki munka
tartalma, az osztályfőnök feladatai .................................................................. 46
2.1.1Az osztályfőnöki munka tartalma ........................................................... 47
3. A tanulóknak az intézményi döntési folyamatban való részvételi jogai,
gyakorlásának rendje ....................................................................................... 51
4. A szülő, tanuló és a pedagógus és az intézmény partnerei
együttműködésének formái ............................................................................. 52
4.1. A diákokkal való kapcsolattartás formái ............................................. 52
4.2. A szülőkkel való kapcsolattartás fórumai ........................................... 53
4.3. Az intézmény partnereivel való kapcsolattartás formái ...................... 54
5. A tanulmányok alatti vizsgák rendje ...................................................... 54
5.1. Osztályozó vizsga ................................................................................ 54
5.2. Különbözeti vizsga .............................................................................. 55
5.3. Belső vizsga ......................................................................................... 55
5.4. Javítóvizsga ......................................................................................... 56
5.5. Pótló vizsga.......................................................................................... 56
5.6. Független vizsgabizottság előtt zajló vizsga ....................................... 56
5.7. Az egyes vizsgatárgyak részei, követelményei és értékelési rendje ... 56
5.8. Középfokú felvételi vizsga követelményei ......................................... 56
6. A felvétel és az átvétel helyi szabályai ................................................... 57
7. Elsősegély-nyújtási alapismeretek .......................................................... 59
3
8. Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok
meghatározásának elvei és korlátai ................................................................. 59
III. Az intézmény helyi tanterve ........................................................................ 60
1. Az intézmény által választott kerettanterv megnevezése ....................... 60
1.1. Az iskola egyes évfolyamain tanított tantárgyak, a kötelező és
választható tanórai foglalkozások és azok óraszámai ..................................... 61
1.2. Az előírt tananyag és követelmények .................................................. 69
1.2.1. A képzés szakaszai, követelménye ................................................... 69
1.2.2. Az alkalmazható tankönyvek, taneszközök kiválasztásának elvei .. 69
2. A Nemzeti alaptantervben meghatározott pedagógiai feladatok helyi
megvalósításának szabályai............................................................................. 70
3. Mindennapos testnevelés megvalósításának módja ............................... 72
4. Választható tantárgyak, foglalkozások, ezek esetében a
pedagógusválasztás szabályai ......................................................................... 74
5. Közép- vagy emelt szintű érettségire való felkészítés. A középszintű
érettségi vizsga témakörei ............................................................................... 75
6. A tanulók értékelése ............................................................................... 75
6.1. A házi feladatok kijelölésének és értékelésének elvei ........................ 82
6.2. A tanuló magatartása, szorgalma értékelésének és minősítésének
követelményei, a tanuló teljesítménye, magatartása és szorgalma értékelésének,
minősítésének formái ...................................................................................... 83
6.2.1. A magatartás értékelésének elvei ..................................................... 83
6.2.2. A szorgalomjegyek megállapításának elvei ..................................... 84
7. A csoportbontások és az egyéb foglalkozások szervezésének elvei ...... 85
8. A nemzetiséghez nem tartozó tanulók részére a településen élő
nemzetiség kultúrájának megismerését szolgáló tananyag ............................. 85
9. Az iskola egészségnevelési programja ................................................... 85
10. Az iskola környezeti nevelési programja ............................................... 88
11. A tanulók esélyegyenlőségét szolgáló intézkedések .............................. 95
14. A felvétel és az átvétel helyi szabályai ................................................... 97
15. Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok
meghatározásának elvei és korlátai ................................................................. 98
16. Az iskola magasabb évfolyamára lépés feltételei ................................... 99
Legitimációs záradék .................................................................................. 101
1.A pedagógiai program érvényessége, módosítása, nyilvánossága ... 101
2.A pedagógiai program elfogadása és jóváhagyása ............................ 101
3. Nevelőtestületi határozat .................................................................... 102
4. Intézményvezetői határozat ................................................................ 102
5. Fenntartói nyilatkozat......................................................................... 103
Mellékletek ................................................................................................... 104
...
Az első évfolyamba történő beiratkozáskor be kell mutatni:
 a gyermek személyazonosítására alkalmas, a gyermek nevére kiállított személyi
azonosítót és a lakcímet igazoló hatósági igazolványt
 a gyermek születési anyakönyvi kivonatát, TAJ kártyáját
 iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító igazolást (eredeti óvodai
szakvéleményt, nevelési tanácsadás keretében végzett iskolaérettségi szakértői
véleményt, sajátos nevelési igényű gyermekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői
véleményét)
 a szülő személyi igazolványát, lakcímkártyáját
 a diákigazolvány kiállításához a lakóhely szerint illetékes kormányhivatalban készített
fényképet és az ott kiállított adatlapot, valamint 1400 Ft-ot (az ügyintézéshez a gyermek
születési anyakönyvi kivonatára, a szülő lakcímkártyájára lesz szükség)
59
 Pedagógiai Szakszolgálat által készített szakvéleményt, amennyiben fennáll a sajátos
nevelési igény
 ha a gyermek nem magyar állampolgár, akkor a tartózkodás jogcímének igazolását
 étkezési kedvezményre való jogosultságot igazoló dokumentumot (családi pótlék
igazolását, tartós betegség igazolását, rendszeres gyermekvédelmi kedvezményről szóló
határozatot)
 nyilatkozatot a szülői felügyeleti jogokról
)
Helyi tanterv
Zenei helyi tanterv
Pedagógiai Program melléklete az érettségi követelmények változásáról

SZMSZ (Jogszabályi változások miatt módosítás alatt) https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/alapd...
(8. b
1
Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola,
Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
Szervezeti és Működési Szabályzat
2022.1
1 Adatkezelési szabályzattal kiegészített, a szabályzat az SZMSZ 17.5 mellékletét képezi
1. Bevezetés
Alapító szerv neve: Emberi Erőforrások Minisztériuma
Alapítói jogkör gyakorlója: emberi erőforrások minisztere
Alapító székhelye: 1054 Budapest, Akadémia utca 3.
Az intézmény fenntartója: Közép-Budai Tankerületi Központ
Fenntartó székhelye: 1027 Budapest, Fő utca 80.
A fenntartó adószáma: 15835248-2-41
Az intézmény hivatalos neve:
Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
Cím (székhely): 1022 Budapest, Marczibányi tér 1.
OM azonosító: 035360
Tel./fax: 212-56-80
Tel: 212-41-85
E-mail: [email address]
Internet honlap: www.kodaly-bp.sulinet.hu
Helyrajzi szám: 13148/2
Az intézmény által ellátott közfeladat: köznevelés, összetett iskola típusa: általános iskola és
gimnázium, zenei alapfokú művészeti iskola.
Tagozatok megnevezése: alsó és felső tagozat, gimnáziumi tagozat
Évfolyamok száma: 13 évfolyam
Alapfokú művészetoktatásban működő tanszakok: zeneművészeti ág: 2011-től billentyűs
tanszak, fafúvós tanszak, akkordikus tanszak, vonós tanszak, zeneismeret tanszak,
kamarazene tanszak
Művészeti ág minősítése: kiválóra minősített
Az intézmény regisztrált Tehetségpont.
Az intézmény jogállása: Az intézmény a Közép-Budai Tankerületi Központ jogi személyiséggel
rendelkező sajátos szervezeti egysége.
A tanulók nagyobb közösségei
Kiemelten fontos feladat, hogy az egyes osztályközösségek, az általános iskolai tagozat
párhuzamos osztályai, és a gimnáziumi évfolyamok optimális tanulóközösséggé váljanak.
Kapcsolattartásuk formái: közös iskolán kívüli programok, az iskolai rendezvényeken közös
feladatok vállalása.
Az iskolai kórusok, melyek az intézmény speciális képzéséből adódóan kiemelt szerepet
töltenek be a diákok életében. Hat szinten szerveződnek:
 Előkészítő kórus (3. osztályok)
 Aprók kara (4. 5. osztályok)
 Gyermekkar ( 6-10. osztályok)
 Gimnáziumi leánykar (9ny-12. osztályok)
 Gimnáziumi vegyeskar (9ny-12. osztályok)
 Esetenként Kamarakórus (8-12. osztályok)
 esetenként versenykórus (6-12. osztályok)
 Magyar Rádió Gyermekkórusa: Palánták kórusa (3. 4. 5. osztályok)
Gyermekkórus (5-11. osztályok)
Vegyeskar (6-12. osztályok)
Iskolai zenekar, Tücsökzenekar, melyeknek tagjai a zenei alapfokú művészeti iskola tanulói
...
6. Az egyéb foglalkozások célja, szervezeti formái, időkeretei
A tantárgyfelosztásban tervezett foglalkozások:
Szakkörök, diákkörök
A különböző szakköröket a magasabb szintű képzés igényével a tanulók érdeklődésétől
függően indítja az iskola. A foglalkozások előre meghatározott tematika alapján történnek,
erről, valamint a látogatottságról szakköri naplót kell vezetni. A szakkör vezetője felelős a
szakkör működéséért.
Önképzőkörök, iskolai kórusok
33
Az iskola ismeretterjesztő, művelődési, művészeti, képesség- és közösségfejlesztő célokkal
önképző köröket szervezhet.
Az iskolai kórusok az intézmény speciális zenei képzésének részeként működnek, a tanulók az
iskolába való beiratkozással vállalják a kórusfoglalkozásokon való részvételt.)

HÁZIREND (Jogszabályi változások miatt módosítás alatt) https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/alapd...
(8. c)
H Á Z I R E N D Iktatószám: KLIK035360001/01260-1/2023
Kodály Zoltán
Ének-zenei Általános Iskola, Gimnázium
és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
Magyar Örökség-díjjal és a Magyar
Művészetoktatásért díjjal kitüntetett intézmény
OM azonosító: 035360
H Á Z I R E N D 1
1 2023. március 2-án módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt Házirend
Készítette: Őri Csilla intézményvezető
Ez a Házirend 2023. március 16-án lép hatályba...
Tartalom
1.BEVEZETÉS ...................................................................................................................... 5
2 A HÁZIREND JOGSZABÁLYI ALAPJAI, HATÁLYA, ELKÉSZÍTÉSÉNEK,
ELFOGADÁSÁNAK RENDJE ................................................................................................. 5
2.1 A Házirend jogszabályi alapjai .................................................................................... 5
2.2. A Házirend személyi, területi és időbeli hatálya ........................................................ 5
2.3. A Házirend elkészítésének, elfogadásának, módosításának rendje ............................ 6
2.4. A Házirend nyilvánossága .......................................................................................... 6
3. TANULÓI JOGOK ÉS KÖTELESSÉGEK ...................................................................... 7
3.1. A tanulói jogviszony keletkezése, megszűnése .......................................................... 7
3.1.1.A tanulói jogviszony keletkezése ......................................................................... 7
3.1.2. A tanulói jogviszony megszűnése ....................................................................... 9
3.1.3. Vendégtanulói jogviszony ................................................................................... 9
3.1.4. Egyéni tanrend ................................................................................................... 10
3.2. Tanulói jogok ............................................................................................................ 11
3.3. Tanulói kötelezettségek ............................................................................................ 12
3.3.1. Tantárgyak választása iskolánkban ................................................................... 13
3.3.2. A választható és délutáni foglalkozásokra való jelentkezés rendje ................... 14
3.3.3. A tanítási nap rendje .......................................................................................... 14
3.3.4. Csengetési rend .................................................................................................. 15
3.3.5. Érvényes tanítási nap, rövidített tanítási nap, tanításmentes nap ...................... 16
4. Foglalkozások rendje ....................................................................................................... 16
4.1. A tanórai foglalkozások rendje ................................................................................. 16
4.2. A kórusfoglalkozások rendje .................................................................................... 17
4.3. A kötelező tanórán kívüli egyéb foglalkozások rendje ............................................ 17
4.4. Az iskolai napközis foglalkozások és a tanulószoba rendje .................................... 18
4.5. A könyvtári foglalkozások rendje............................................................................ 18
4.6. A hangszeres foglalkozások rendje .......................................................................... 18
4.7. Egyéb rendelkezések ............................................................................................... 19
4.7.1. Hivatalos ügyek intézésének rendje .................................................................. 19
4.7.2. Az étkezés rendje ............................................................................................... 19
5. Hiányzások és az igazolás rendje .................................................................................... 20
5.1. Szülői igazolás; Távolmaradási kérelem; Iskolaérdekű távollét .............................. 20
5.2. Igazolások benyújtásának rendje .............................................................................. 20
5.3. Igazolatlan mulasztás következményei .................................................................... 21
5.4. A késésekkel kapcsolatos eljárás .............................................................................. 22
5.5. Kilépési engedély ..................................................................................................... 22
6. Az osztályozó vizsgák, különbözeti vizsgák, javítóvizsga és a anulmányok alatti vizsgák
rendje ........................................................................................................................................ 22
7) Elektronikus napló és elektronikus ügyintézés ............................................................... 25
8. A tankönyvellátás rendje ................................................................................................. 26
9. A szociális támogatás megállapításának és felosztásának elvei ...................................... 26
10. Tanulókkal megjelenésével, magatartásával kapcsolatos elvárások ............................. 27
10.1. A tanulók megjelenése............................................................................................ 27
10.2. A tanulók magatartása az iskolai és iskolán kívüli rendezvényeken ..................... 27
10.3. A tanulók által behozható tárgyakra (dolgokra) vonatkozó előírások .................... 28
10.4. Ügyeletes tanuló feladatai és kötelességei.............................................................. 28
10. 5. Hetesek kötelességei: ............................................................................................. 28
11. Tanulói teljesítmények elismerése................................................................................. 29
11. 1. Intézményi elvárások, a dicséret elvei .................................................................. 29
11. 2. A dicséret formái .................................................................................................. 30
12. A fegyelmező intézkedések formái és alkalmazásuk elvei ........................................... 30
12.1. Fegyelmező intézkedések ....................................................................................... 30
12.2. A tanulók által elkövetett, az intézmény pedagógusa vagy más alkalmazottja ellen
irányuló közösségellenes cselekményekkel kapcsolatos intézkedések ................................ 31
12.3. Fegyelmi eljárással kapcsolatos intézkedések ........................................................ 31
13.Tanulók véleménynyilvánítása, tájékoztatása ................................................................ 32
13. 1. A tanulók véleménynyilvánításának rendje és formái ........................................... 32
13. 2. A tanulók rendszeres tájékoztatásának rendje, szintjei és formái ........................ 32
13.3. Diákönkormányzat................................................................................................. 33
13.4. Diákkörök létrehozása ............................................................................................ 34
14. Az intézmény használati rendje ..................................................................................... 34
14.1. Általános használati elvek ...................................................................................... 34
14. 2. Az iskola óvó-védő előírásai ................................................................................. 34
14.3. Tűzriadó vagy bombariadó esetére vonatkozó előírások ....................................... 35
14. 4. Egészségvédelmi szabályok .................................................................................. 36
14.5. Az iskola helyiségeinek, berendezéseinek és eszközeinek használati rendje ......... 36
14.6. Az iskolai számítógépek használatának rendje ...................................................... 37
15. Díjfizetésre vonatkozó előírások ................................................................................... 38
15. 1. Zeneiskolai térítési/tandíj, kölcsönzési díjak befizetése ........................................ 38
15. 2. Kórusegyenruha használati díj............................................................................... 38
15.3. A tanuló által előállított termék, alkotás (dolog) vagyoni jogára, díjazására
vonatkozó előírások .............................................................................................................. 39
16.) A házi feladatok kijelölésének és értékelésének elvei ................................................. 39
16.1. A házi feladatok célja ............................................................................................. 39
16.2. A házi feladatok kijelölésekor az alábbi elveket vesszük figyelembe: .................. 39
16.3 Házi feladatok értékelésének rendje ........................................................................ 40
...
3. TANULÓI JOGOK ÉS KÖTELESSÉGEK
3.1. A tanulói jogviszony keletkezése, megszűnése
3.1.1.A tanulói jogviszony keletkezése
A tanulói jogviszony felvétel vagy átvétel útján, a beiratkozás/beíratás napján jön
létre. A tanulói jogviszonnyal rendelkező tanuló az iskolába járás első napjától
gyakorolhatja a tanulói jogviszonyból eredő jogait és kötelességeit.
...
3.1.2. A tanulói jogviszony megszűnése
A tanulói jogviszonya az alábbi esetekben szűnik meg:
 általános iskolai tanulmányok befejezésével az általános iskola utolsó
évfolyamának elvégzéséről szóló bizonyítvány kiállításának napján, amennyiben a
tanuló másik középfokú oktatási intézményben folytatja tanulmányait;
 gimnáziumi tanulók esetében az utolsó évfolyam elvégzését követő első érettségi
vizsgaidőszak utolsó napján;
 ha a tanulót egy másik iskola átvette az átvétel napján;
 nem tanköteles tanuló – írásbeli szülői egyetértéssel történő – kiiratkozásával;
 nem tanköteles tanuló esetében a jogszabályban meghatározott idejű igazolatlan
mulasztás esetén;
 fegyelmi határozattal, a határozat véglegessé válásának napján;
 alapfokú művészeti oktatásban résztvevő növendék gondviselője írásban bejelenti,
hogy a gyermek a hangszeres tanulmányait nem folytatja;
...
3.3.1. Tantárgyak választása iskolánkban
A pedagógiai programunk szerint az általános iskolában, valamint a gimnázium ének-
zene tagozatán emelt szinten folyik az ének-zeneoktatás, a gimnázium dráma tagozatán
emelt szinten folyik a drámajáték oktatás. Gimnáziumunkban a nyelvi előkészítő
osztályban emelt szintű nyelvoktatás folyik. Erről az iskolába jelentkező tanulókat és a
szülőket előzetesen tájékoztatjuk, döntésüket a jelentkezési lapon szükséges jelölniük.
Általános iskolánkban az emelt szintű ének-zeneoktatásból kilépni csak
iskolaváltoztatással lehet. A kórus-foglalkozások az emeltszintű ének-zeneoktatás,
valamint a zeneiskolai oktatás részét képezik, órarendi tanítási óráknak minősülnek.
...
A választható foglalkozások vonatkozásában a kiskorú tanuló esetén a szülő, a 14.
életévét betöltött tanuló esetén a szülő és a gyermek közösen gyakorolja a választás jogát.
...
2009. szeptember 1-jétől bevezetésre került 8.00 – 8.15 óra között az osztályfőnöki
negyedóra. Célja, hogy az osztályfőnök és helyettese napi kapcsolatban legyen
osztályával, folyamatosabbá váljon az információáramlás, az adminisztráció ne az
osztályfőnöki órák rovására történjen. A 8.00 és 8.15 óra közötti foglalkozásról késő
tanuló - mivel nem tanóráról van szó - kizárható. A késő tanulók a porta előterében várják
meg a csengetést, majd ezt követően mehetnek fel az osztályterembe. A késés ténye
közvetlenül az elektronikus naplóba kerül.
...
4.2. A kórusfoglalkozások rendje
Az intézmény képzési profiljára való tekintettel az 1-8. évfolyamosoknak, továbbá a
gimnáziumi ének-zene tagozatos tanulóinak kórusfoglalkozások való részvétel kötelező,
ezen foglalkozásokon való részvétel alól felmentés nem kérhető. A kórusfoglalkozások
kötelezően választható tanóra voltát a tanuló és a gondviselő a beiratozással tudomásul
vette.
...
5. Hiányzások és az igazolás rendje
A tanuló köteles részt venni a tanítási órákon és a választott egyéb tanórai
foglalkozásokon, valamint az iskola hivatalos rendezvényein. Ha a tanuló a fent említett
foglalkozásokról távol marad, mulasztását igazolnia kell. A tanuló tanítási óráról való
hiányzását és késését a pedagógus az elektronikus naplóba jegyzi be.
A mulasztások igazolása szülői vagy orvosi igazolással történik. Amennyiben az
általános iskola 7-8. évfolyamos, valamint a középfokú iskola 10-12. évfolyamos
tanulója, pályaválasztási célú rendezvényen vesz részt vagy pályaválasztási céllal marad
távol az osztályfőnökkel előzetesen egyeztetett napon, távollétét - tanítási évenként
legfeljebb két alkalommal - a részvételt a szervező intézmény által kiállított igazolással
igazolja.
5.1. Szülői igazolás; Távolmaradási kérelem; Iskolaérdekű távollét
A szülő valamint a nagykorú tanuló félévenként legfeljebb három alkalommal
igazolhatja a mulasztást, egy alkalommal maximum egy teljes tanítási nap igazolható.
Előre látható, három tanítási napnál nem hosszabb, feltétlen szükséges hiányzást a
szülő előzetes írásbeli kérése alapján az osztályfőnök, ennél hosszabb időtartamra az
igazgató engedélyezhet, aki a tanuló tanulmányi előmenetele, magatartása, addigi
mulasztásai alapján dönt.
A mulasztásokat igazoltnak kell tekinteni, ha a tanuló előzetesen engedélyt kapott a
távolmaradásra, továbbá iskolaérdekű távollét (versenyen, fellépésen való részvétel)
esetében. Ezen hiányzásokat a szaktanárok az elektronikus naplóban rögzítik, és az
osztályfőnök igazolja. Az iskolaérdekű távollétből eredő hiányzások a tanuló összesített
mulasztásába nem számítanak be.
Az engedélyezett és iskolaérdekű távollét alatti tanulmányi elmaradást a tanulónak
pótolnia kell az osztályfőnök által megszabott, illetve a szaktanárokkal megbeszélt
határidőig.
5.2. Igazolások benyújtásának rendje
A szülőnek az előre nem tudott iskolai hiányzás első napján értesítenie kell a tanuló
osztályfőnökét vagy a helyettesét, továbbá a gyermek hangszeres tanárát.
A (fertőző) betegség miatt hiányzó gyermek az iskolába kizárólag orvosi igazolással
térhet vissza, melyet a visszaérkezés napján, az első tanítási óra előtt be kell mutatni az
osztályfőnöknek vagy az osztályfőnök-helyettesnek.
Az egyéb (például szakorvosi vizsgálatról szóló) orvosi igazolást és a szülői igazolást
az osztályfőnöknek be kell mutatni az újbóli iskolalátogatás utáni első reggeli
osztályfőnöki 15 perces foglalkozás idejében, de legkésőbb a soron következő
osztályfőnöki órán, különben a hiányzás igazolatlanná válik.
A mulasztások igazolására a KRÉTA ügyintézési felületén is van lehetőség.
A zenei alapfokú művészeti iskolai tanuló hiányzását a szülőnek a következő
hangszeres órára, de legkésőbb 8 napon belül igazolnia kell. Amennyiben az igazolt és
igazolatlan hiányzások száma eléri a tanórák 1/3-át (22 óra), a zenei alapfokú művészeti
iskolában megszűnik a tanulói jogviszony.
5.3. Igazolatlan mulasztás következményei
Amennyiben a távolmaradást nem a fent leírtak szerint igazolják, a mulasztás
igazolatlan.
Tanköteles tanuló esetében - az elektronikus naplóban történő bejegyzéssel - írásbeli
tájékoztatást küldünk a szülőnek az első alkalommal történő igazolatlan mulasztásról és
annak következményeiről.
...
Az igazolatlan mulasztásokért járó fegyelmező intézkedések:
5. alkalom után osztályfőnöki figyelmeztetés,
10. alkalom után osztályfőnöki intő,
15. alkalom után igazgatói figyelmeztető,
25. alkalom után igazgatói intő
30. alkalom felett fegyelmi eljárás
A kórusfellépésekről történő igazolatlan hiányzás, távolmaradás igazgatói intőt von
maga után.
5.4. A késésekkel kapcsolatos eljárás
A 8.00 és 8.15 között érkező tanuló kizárható 8.00-8.15 közötti foglalkozásról,
távolmaradása 15 perces késésnek minősül.
A késéseket igazolni kell a hiányzásokhoz hasonlóan, ennek hiányában igazolatlannak
minősülnek. Az osztályfőnök döntési jogköre a késés indokolásának elbírálása.
Döntésétől függ, hogy igazoltnak, vagy igazolatlannak minősíti a mulasztást.
A percekben feltüntetett igazolatlan késések ideje összeadódik. Amennyiben ez az idő
eléri a tanórai foglalkozás időtartamát, vagyis a 45 percet, a késés egy igazolatlan órának
minősül.
Az igazolatlan késésekért járó fegyelmező intézkedések megegyeznek a 4.3.1. pontban
rögzített, igazolatlan mulasztásokra vonatkozó fegyelmezői intézkedésekkel.
5.5. Kilépési engedély
Szükséges a szülő előzetes írásbeli kérelme ahhoz is, hogy a gyermeke az aznapi utolsó
tanítási óra előtt hagyhassa el az intézményt.
A tanuló a tanítási idő alatt, kizárólag a kitöltött kilépő engedély birtokában hagyhatja
el az épületet. A 14 éven aluliak kilépési engedélyét csak az igazgató és helyettesei
állíthatják ki, ezen engedély az iskola épületét elhagyó tanulónál marad.
A 14. életévüket betöltött tanulók esetében az osztályfőnök és helyettese is kiállíthatja
a kilépési engedélyt, melyet a tanuló köteles a kilépés előtt a portaszolgálatot ellátó
dolgozónak bemutatni és a portán leadni.
Rendkívüli esetben (például rosszullét) szülői kérés hiányában az iskola elhagyását
csak az iskola igazgatója, igazgatóhelyettesei vagy az osztályfőnök engedélyezheti a
„Kilépési engedély” kitöltésével, a szülővel történő telefonos egyeztetés után.
...
7) Elektronikus napló és elektronikus ügyintézés
2012. szeptember 1-jétől elektronikus naplóban tájékoztatjuk a szülőket gyermekük
közismereti és hangszeres tanulmányi előmeneteléről, magatartásáról, igazolt és
igazolatlan mulasztásairól, késéseiről.
A napló iskolánk honlapjáról érhető el, továbbá a https://klik035360001.e-kreta.hu
(közismeret) és https://klik035360101.e-kreta.hu (zeneiskola) címen.
Felhasználói név a tanuló 11 számjegyű OM azonosítója, jelszó pedig a gyermek
születési dátuma kötőjeles formátumban. A jelszó az első belépés után megváltoztatható.
Bővebb jogokkal rendelkező gondviselői hozzáférés iskolánk bejelentkező KRÉTA
felületén keresztül is kérhető a „Gondviselői hozzáférés igénylés”e linken. Belépési
problémák esetén az iskola általános- és zenei igazgatóhelyettese nyújt segítséget.
A tanulók érdemjegyeit a szaktanárok a számonkérés eredményének ismertetését
követő 5 tanítási napon belül rögzítik az elektronikus naplóba. Az osztályzatok a
megfelelő választási lehetőséggel tantárgyanként és dátumonként is lekérdezhetőek.
Amennyiben a tanuló tanulmányi eredménye valamely tantárgyból nem éri el a 2,0 átlagot
a félév/tanév vége előtt 30 nappal, abban az esetben a szaktanár 3 tanítási napon belül
elektronikus naplóbeli bejegyzéssel írásban tájékoztatja a szülőt a gyenge tanulmányi
eredményről.
A mulasztások mellett akkor nem látható igazolt vagy igazolatlan bejegyzés, ha az
osztályfőnök még nem igazolta. Jelen Házirendünknek megfelelően az igazolást
legkésőbb a hiányzást követő első osztályfőnöki órán kell bemutatni az osztályfőnöknek.
A napló 8 nap után letiltja az igazolás lehetőségét, ezért nagyon fontos a határidő
betartása.
A KRÉTA rendszeren belüli elektronikus ügyintézés lehetőségeiről honlapunkon
található bővebb, az aktuális állapotnak megfelelő információ.
...
8. A tankönyvellátás rendje
A tankönyvrendelést – a munkaközösségek véleményének kikérésével – az igazgató
által megbízott tankönyvfelelős készíti el. Az igazgató tájékoztatja a szülőket a
megrendelt tankönyvek köréről, lehetővé teszi, hogy a tankönyvrendelést a szülői
munkaközösség véleményezze. Az igazgató a KELLO felületen rögzíti az egyes
évfolyamok számára megrendelendő tankönyveket, és beszerzi a fenntartó jóváhagyását.
A tankönyveket minden tanuló térítésmentesen kapja, a tankönyvcsomagok átadásra a
tanév első napján kerül sor. Az ingyenesen átadott tartós tankönyvek az iskola könyvtári
állományába kerülnek.
A tankönyveket a diákok használatra kapják az adott tanév végéig, vagy ameddig az
adott tantárgyból a helyi tanterv alapján a felkészítés folyik, ezt követően a tartós
tankönyveket vissza kell adni. (Kivételt képeznek az 1-2. osztályos tankönyvek, melyeket
nem kell visszaadni.)
Iskolákból kiiratkozó tanuló a kiiratkozás napján a titkárságon köteles leadni a tanév
elején térítésmentesen átvett tankönyveket.
A tanuló, illetve a kiskorú tanuló szülője köteles a tankönyv elvesztéséből,
megrongálásából, illetve a nem rendeltetésszerű használatból származó kárt a
fenntartónak megtéríteni, az elvesztett, vagy megrongált könyv teljes vételárát kifizetni
...
10. Tanulókkal megjelenésével, magatartásával kapcsolatos elvárások
10.1. A tanulók megjelenése
Az iskola a tanuló munkahelye, ezért a diák megjelenése, felszerelése legyen iskolába
illő, tiszta, gondozott, szélsőségektől mentes. Szigorúan tilos az iskolában a
balesetveszélyes testékszerek, és önkényuralmi jelképek viselése! Az arcon viselt
testékszerek eltávolítása a testnevelés órák, a szóbeli vizsgák, valamint a kóruspróbák
alkalmával elvárt.
Az ünnepélyeken és vizsgákon az ünnepi ruha, kórustagoknak a fellépő ruha viselése
kötelező.
Ünnepi ruha:
- általános iskolai tanulóknak fehér blúz/ing, fekete vagy sötétkék nadrág, vagy
lányoknak legalább térdig érő szoknya
- gimnáziumi tagozatos lányoknak matrózblúz, fekete vagy sötétkék, legalább térdig
érő szoknya vagy hosszú nadrág, fiúknak fehér ing, sötétkék nyakkendő, fekete vagy
sötétkék nadrág, továbbá alkalmi lábbeli.
Amennyiben a tanuló nem az előírt ünneplő ruhában jelenik meg, úgy az igazgatói
figyelmeztetőt von maga után.
Testnevelési órákon csak az előírt tornafelszerelésben lehet részt venni.
Ha a tanuló a testnevelés órára nem hoz felszerelést, és ezért nem tud részt venni az
órán, a fegyelmező intézkedés:
a 5. alkalom után szaktanári figyelmeztetés
a 10. alkalom után szaktanári intő
a 15. alkalom után osztályfőnöki intő
a 20. alkalom után igazgatói figyelmeztetés
a 25. alkalom után igazgatói intő.
...)

HÁZIREND MELLÉKLETE https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/alapd...

KÖZÉRDEKŰ ADATOK (feldolgozás alatt) https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ss...
(8. d)
Kezdőlap Alapdokumentumok Uncategorised Közérdekű adatok
Feldolgozás alatt!
Közzétételi lista
a nemzeti köznevelésrõl szóló törvény végrehajtásáról szóló
229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet 10. pontja alapján
Általános iskola, Gimnázium, Alapfokú Mûvészeti Iskola
KIR-ből letöltött közzétételi lista
felvételi lehetőségről szóló tájékoztató
a beiratkozásra meghatározott idő, a fenntartó által engedélyezett csoportok száma
térítési tandíj
a fenntartó nevelési-oktatási intézményi értékelése
a nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje, jelentősebb rendezvenyek
pedagógiai-szakmai ellenőrzés
betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
a betöltött munkakörök alapján a nevelõ és oktató munkát segítõk száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége
az országos mérés-értékelés évenkénti eredményei:
2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2021 2022
Nyelvi mérések eredményei:
2016 2017 2018 2019 2021
a tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok
2011-2012 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019 2019-20 2020-21 2021-22 ("Tanulók le-, kimaradása 2021-22
Egy tanuló kezdte évismétlőként a 7. évfolyamot.
Egy nem tanköteles tanuló jogviszonya szűnt meg igazolatlan mulasztások miatt.") 2022-23 ("Tanulók le-, kimaradása 2022-23
A tanévet 1 tanköteles tanuló kezdte évfolyamismétlőként, 1 nem tanköteles de
évfolyamismétlése utasított tanuló kérte jogviszonyának megszüntetését.
Egy tizenegyedikes és egy tizenkettedikes nem tanköteles tanuló felnőttek esti
iskolájában folytatta tanulmányait.")
az érettségi vizsgák átlageredményei
2008-2012 2012-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-23
a tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetősége ("Tanórán kívüli foglalkozások igénybevételének lehetősége
Az iskolánk egyik kiemelt feladata a szilárd alapkészségek kialakítása. A tehetséges tanulókat
differenciált tanórai és tanórán kívüli feladatokkal, szakköri foglalkozásokkal, gimnáziumi
felkészítőkkel, versenyzési lehetőségekkel, motiválással, hazai és külföldi szereplések,
fellépések megszervezésével, hangszeres zeneoktatással fejlesztjük.
Pedagógiai hitvallásunk: csak a személyre szabott fejlesztő és tehetséggondozó nevelő-oktató
munka lehet eredményes. Ennek alapján minden tanítványunk azt kapja, amire az adottságai
alapján a legnagyobb szüksége van.
Pedagógiai szolgáltatásaink rendszere:
Alapszolgáltatás: kötelező óratervi órák
 Kötelező tehetséggondozó szolgáltatás: Emeltszintű ének-zene oktatás, informatika,
idegen nyelv stb.
 Kötelezően választható szolgáltatás: Kórusmunka.
 Szabadon választható szolgáltatás: a tanulók adottságai és igényei alapján szervezett
speciális tehetséggondozó csoportok: pl. idegen nyelv, képzőművészet, tánc, dráma,
sportjáték, egyéni és csoportos rendszerben hangszeres zene oktatása stb.
Extra szolgáltatás:
 önköltséges finanszírozással az iskola által szervezett foglalkozások, programok
 külső sportegyesületek és vállalkozók által szervezett foglalkozások.
Speciális szolgáltatások:
ebédügyelet biztosítása, kulturális programok szervezése, hitoktatás lehetőségének
biztosítása, könyvtárhasználat, egészségügyi vizsgálat megszervezése, felkészítés különféle
versenyekre, szereplési lehetőségek biztosítása, szórakoztató programok szervezése stb.
Iskolánk fő profilja a tehetséggondozás, az átlagon felüli zenei adottságokkal rendelkező
tanulók képességeinek fejlesztése. Az oktató nevelő munkánkban központi helyet elfoglaló
zenei nevelés mellett kiemelt fontosságúnak tartjuk a közismereti tárgyak oktatását is.
Eredményeink igazolják, hogy tanítványaink megállják a helyüket más oktatási
intézményekben, illetve a különféle vetélkedőkön, versenyeken. A világban történő eligazodás
képességének fejlesztésében fontos szerepe van az idegen nyelvek tanulásának. Az általános
iskolai tanulók egy, a gimnazisták két idegen nyelvet tanulnak. A 2004-től indított nyelvi
előkészítő évfolyamunkon heti 15 órában oktatjuk az angol, 3 órában a francia vagy a német
nyelvet. Biztosítjuk az emelt szintű érettségi lehetőségét. Az informatikai ismeretek
megkönnyítik a tájékozódást a szűkebb és tágabb környezetben. Célunk, hogy a tanulók a
számítógépet hasznos eszköznek tekintsék. Ennek érdekében, felhasználjuk a különböző
tárgyakban nyíló lehetőségeket, bővítjük az iskolai könyvtár állományát és szolgáltatásait.
/Szabadon választható és extra szolgáltatások köre /. Kiemelkedő képességű tanulók
lehetőséget kapnak tehetségük kibontakoztatására a különféle szakkörökben is. A szakköri
csoportokat a tanulók igényei és a rendelkezésünkre álló lehetőségek figyelembe vételével
szervezzük. Az alapkészségek további mélyítése mellett a gimnáziumi osztályokban nagy
szerep jut az egyéni képességek kibontakoztatásának, a tehetséggondozásának. Célkitűzés: a
10. évfolyam végére körvonalazódjon minden diákban a reális önismeretre alapozott
pályakép, s a 12-13. évfolyam már az erre való felkészülés jegyében teljen. Egyéb tanórán
kívüli lehetőségek: - a diákokkal való egyéni foglalkozások / versenyekre, pályázatokra, stb.
való felkészítés /, versenyeken való részvétel. Célunk: Sokoldalúan képzett, a művészetek iránt
fogékony, igényes, demokratikus érzelmű intelligens emberek nevelése.")
a hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje
az iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma
2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2017-2018 2018-2019 2019-20 2020-2021 2021-2022 2022-2023
az első minősítés évéhez viszonyítva az előképző, az alapfokú és a továbbképző évfolyamok száma
az országos, nemzetközi és egyéb szakmai bemutatókon, rendezvényeken, versenyeken, fesztiválokon, kiállításokon való részvétel
2011-2012 2012-2013 2013 -2014 2014-2015 2015-2016 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2022-23
a megyei, területi szakmai bemutatókon, versenyeken elért eredmények
2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2021-2022 2022-23
Utánkövetés
2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-20222
az iskola rendezvényei, hagyományai
a helyi kulturális életben történő szerepvállalás
művészeti áganként a csoportok száma és a csoportok tanulói létszáma:
2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-2023 2023-2024)
SZAKMAI ALAPDOKUMENTUMOK https://kodaly-bp.edu.hu/J3/images/alapd...

9.
Dokumentumok / Adatvédelem https://kodaly-bp.edu.hu/J3/index.php/ad...
ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
Kamera rendszer szabályzata
Adatkezelési tevékenységek nyilvántartása
Általános adatkezelési tájékoztató
Felvételi űrlap adatkezelési tájékoztató
Irattári terv
Vedresné dr. Szilágyi Nóra
e-mail: adatvedelem.kodaly kukac kozépbudaitk.hu
levelezési cím: 1027 Budapest Fő utca 80.