Hőségriadó idején miért közlekednek az M3-as metrópótló járaton nem légkondicionált, megfelelő mennyiségű nyitható ablakkal nem rendelkező autóbuszok?

Az igénylés részben sikeres volt.

Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre, hogy 2018.08.04-én, vasárnap az M3 metrópótló buszjáraton miért közlekedtek a BKV Zrt VanHool NewAG300 típusú autóbuszai. Ezeken a BKV Zrt. által 2015-ben használtan forgalomba állított autóbuszokon a légkondicionáló berendezés nem működik és a beépített négy darab, nagy méretű nyitható ablak nem biztosít megfelelő légáramlást. Ezért ezeken a buszokon fullasztó hőség alakul ki percek alatt.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2018. augusztus 9.

Üdvözlettel:

Kovács Zoltán

Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Tisztelt Levélíró!

Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Tájékoztatjuk, hogy levele megérkezett Társaságunkhoz, melyre válaszunkat
a közérdekű adatigénylés esetében az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló az 2011. évi CXII. törvény által
biztosított határidőn belül, egyéb esetben pedig legkésőbb 30 napon belül
megküldjük.

Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ Ügyfélszolgálat
Dear Sender,

Thank you for contacting BKK’s customer services.

We inform you that your email has arrived to which we will reply within
the time-limit provided by Act CXII of 2011 on Informational
Self-determination and Freedom of Information in case of public interest
data requests and not later than 30 days in all other cases.

Thank you for your kind patience in advance.

Yours sincerely,

BKK Centre for Budapest Transport Customer Service

Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ Zrt.!

Tisztelt Ügyintéző!

A közérdekű adatigénylés megválaszolására előírt határidő régen lejárt.
Mi a magyarázata annak, hogy kérdésemre a mai napig nem kaptam választ?

Please pass this on to the person who conducts Freedom of Information reviews.

I am writing to request an internal review of Budapesti Közlekedési Központ Zrt.'s handling of my FOI request 'Hőségriadó idején miért közlekednek az M3-as metrópótló járaton nem légkondicionált, megfelelő mennyiségű nyitható ablakkal nem rendelkező autóbuszok?'.

A full history of my FOI request and all correspondence is available on the Internet at this address: http://kimittud.atlatszo.hu/request/hose...

Üdvözlettel:

Kovács Zoltán

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

1 Melléklet

  • Attachment

    BKK gyf lszolg lat v lasz.html

    5K Download

 

Ügyszám: 0038/0026391/2018

Kovács Zoltán

[1][FOI #11470 email]

 

Tárgy: tájékoztatás

 

Tisztelt Kovács Zoltán!  

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017.
május 1-től kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként
a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, BKÜ Budapesti Közlekedési
Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ
Zrt.) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.

 

A BKK Zrt.-hez 2018. szeptember 21-én érkezett elektronikus levelére
hivatkozva tájékoztatjuk, hogy 2018. szeptember 7-én megküldtük Önnek a
válaszunkat, amelyet jelen levelünkhöz is csatoltunk. 

 

Budapest, 2018. október 5.

                                   

Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából: 

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési csoportkoordinátor

BKÜ Zrt.

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #11470 email]