Ügyszám: 0038/0026391/2018

Kovács Zoltán

kmt+[email cím]

Tárgy: tájékoztatás

Tisztelt Kovács Zoltán!  

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017. május 1-től kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, BKÜ Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ Zrt.) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.

A BKK Zrt.-hez 2018. augusztus 9-én érkezett elektronikus leveleire hivatkozva az alábbi választ adjuk. 

 

A közlekedési szolgáltató BKV Zrt. állásfoglalása szerint az autóbusz és trolibusz állományuk rendkívül heterogén, azt összesen több mint 40 típus és azokon belül többféle altípus alkotja. Ennek megfelelően a klímaberendezések terén is széles skálát képvisel a flotta. A légkondicionáló berendezések meghibásodása ezzel együtt sajnos nem típusfüggő jelenség, a kiváltó ok minden esetben egyéni diagnosztizálást tesz szükségessé, amelyeket karbantartóik egyedi szemlével és javítással orvosolnak.

 

Az autóbuszok üzemeltetése során napközben előfordulhat, hogy a klímarendszer meghibásodik. Amennyiben hasonlót tapasztal, a jármű rendszámának megadása esetén áll módjában a BKV Zrt.-nek vizsgálatot indítani, és javítani a feltárt hibát. Tavaly november óta, hétvégente közel 90 autóbusz közlekedik az M3-as metrópótló vonalán, ezek között Mercedes, Volvo és Van Hool típusú járművek is megtalálhatók.

 

Megértését köszönjük, a kellemetlenségért pedig szíves elnézését kérjük.

Budapest, 2018. szeptember 7.

                                   

Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából: 

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési csoportkoordinátor

BKÜ Zrt.

 

Jogorvoslati lehetőség: Amennyiben a panaszkezelési eljárás nem vezetett az Ön számára kielégítő eredményre, jogorvoslatért az Innovációs és Technológiai Minisztérium Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztályához (1440 Budapest, Pf. 1., személyes ügyintézés: 1066 Budapest, Teréz krt. 38., e-mail cím: [email cím], telefonszám: +36 (1) 373 1405), mint  autóbuszos közlekedési hatósághoz fordulhat a jelen dokumentum, a jogsértő magatartás leírását tartalmazó panasz és az azt alátámasztó bizonyítékok együttes megküldésével vagy személyes benyújtásával, jelen levelünk kézhezvételétől számított 30 napon belül. E határidőn túl benyújtott panaszokat az autóbuszos közlekedési hatóság visszautasítja. Az autóbuszos hatóság abban az esetben is visszautasítja a kérelmet, ha az nem az előterjesztésre jogosulttól származik.