Tisztelt Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre

A Dunakeszi Polgármesteri Hivatal részére 2014-2015-ös elszámolási időszakra kibocsátott elszámoló számla másolatát.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásávól következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg,mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2015. november 13.

Üdvözlettel:

Demeter Róbert

dr. Szarvas Aliz, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

3 Melléklet

Tisztelt Demeter Róbert!

Mellékelten megküldöm közérdekű adatigénylésére Dunakeszi Város
Jegyzőjének K-XVI-1380/1/2015. számú tájékoztató levelét a hozzá tartozó
mellékletekkel.

Üdvözlettel: 

dr. Szarvas Eleonóra Aliz ​

Tisztelt dr. Szarvas Aliz!

A válaszukat, köszönettel megkaptam, azonban NEM a kért elszámolási számlát kaptam meg !

Kérem, hogy haladéktalanul bocsássák a nyilvánosság, illetve az én rendelkezésemre a 2014. 06.30 -án EU beruházás keretén belül megvalósult Napelem rendszer által 1 év alatt megtermelt, és a hálózatba visszatáplált elektromos energia elszámolását !

A rendelkezésemre álló dokumentáció szerint erre az ELMŰ-vel szerződtek. Ezért kértem az elszámoló számlát.

Tekintettel, az időközben életbe lépett változásokra, elegendőnek tartom, ha egy nyilatkozatban rögzítik, a Napelem rendszer által termelt villamos energia mennyiségét!

Ha ez így nem lehetséges, kérem tájékoztasson, és új adatigénylést nyújtok be!

Üdvözlettel:

Demeter Róbert

dr. Szarvas Aliz, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

Tisztelt Demeter Róbert!

2014. 06.30-án az alábbi három napelemes beruházás valósult meg.

Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Fazekas Mihály Általános Iskola épületén KMOP-3.3.3-2013-0129 Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal épületén KMOP-3.3.3.-2013-0132 Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Piros Óvoda épületén KMOP-3.3.3-2013-0127

Kérem pontosítsa, mely elszámolást szeretné, mert az adatigényléseiből nem derül ki egyértelműen.

dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Adócsoport-vezető

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
Adócsoport
2120 Dunakeszi, Fő u. 25.
Tel: 06-27-542-816
Fax: 06-27-542-868

________________________________________
Feladó: Demeter Róbert <[FOI #5634 email]>
Elküldve: 2015. november 23. 18:22
Címzett: dr. Szarvas Aliz
Tárgy: Re: közérdekű adatigénylés_ELMÜ számlák

Tisztelt dr. Szarvas Aliz!

A válaszukat, köszönettel megkaptam, azonban NEM a kért elszámolási számlát kaptam meg !

Kérem, hogy haladéktalanul bocsássák a nyilvánosság, illetve az én rendelkezésemre a 2014. 06.30 -án EU beruházás keretén belül megvalósult Napelem rendszer által 1 év alatt megtermelt, és a hálózatba visszatáplált elektromos energia elszámolását !

A rendelkezésemre álló dokumentáció szerint erre az ELMŰ-vel szerződtek. Ezért kértem az elszámoló számlát.

Tekintettel, az időközben életbe lépett változásokra, elegendőnek tartom, ha egy nyilatkozatban rögzítik, a Napelem rendszer által termelt villamos energia mennyiségét!

Ha ez így nem lehetséges, kérem tájékoztasson, és új adatigénylést nyújtok be!

Üdvözlettel:

Demeter Róbert

-----Original Message-----

Tisztelt Demeter Róbert!

Mellékelten megküldöm közérdekű adatigénylésére Dunakeszi Város
Jegyzőjének K-XVI-1380/1/2015. számú tájékoztató levelét a hozzá tartozó
mellékletekkel.

Üdvözlettel:

dr. Szarvas Eleonóra Aliz ​

-------------------------------------------------------------------
Ezt az e-mailcímet használja, amikor erre az igénylésre válaszol:
[FOI #5634 email]

Disclaimer: This message and any reply that you make will be published on the internet. Our privacy and copyright policies:
http://kimittud.atlatszo.hu/help/officers

If you find this service useful as an FOI officer, please ask your web manager to link to us from your organisation's FOI page.

-------------------------------------------------------------------

idézett részek elrejtése

Tisztelt dr. Szarvas Aliz!

Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal épületén KMOP-3.3.3.-2013-0132

Ennek a 45 kWp napelem rendszernek a megtermelt energia ( Az áramszolgáltató által mért és elszámolt )elszámolására szeretnék választ kapni .

Üdvözlettel:

Demeter Róbert

dr. Szarvas Aliz, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

1 Melléklet

Tisztelt Címzett!

Mellékelten küldöm Dunakeszi Város Jegyzőjének válaszát.

Üdvözlettel:

dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Adócsoport-vezető

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
Adócsoport
2120 Dunakeszi, Fő u. 25.
Tel: 06-27-542-816
Fax: 06-27-542-868

Tisztelt dr. Szarvas Aliz!

Az Önök által első körben megküldött MVM Partnertől származó számlák nem tartalmazták a 45 kWp napelem rendszer által termelt energia mennyiséget.

Ezért kérem, hogy ezen napelem rendszer által megtermelt, és a hálózatba visszatáplált energia mennyiségéről tájékoztatni szíveskedjenek .

Üdvözlettel:

Demeter Róbert

dr. Szarvas Aliz, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

5 Melléklet

​Tisztelt Demeter Róbert!

Mellékelten küldöm Dunakeszi Város Jegyzőjének válaszát a hozzá tartozó
mellékletekkel.

Üdvözlettel:

dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Adócsoport-vezető
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
Adócsoport
2120 Dunakeszi, Fő u. 25.
Tel: 06-27-542-816
Fax: 06-27-542-868