ELMŰ által kibocsátott elszámoló számla
Tisztelt Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
A Dunakeszi Polgármesteri Hivatal részére 2014-2015-ös elszámolási időszakra kibocsátott elszámoló számla másolatát.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásávól következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg,mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2015. november 13.
Üdvözlettel:
Demeter Róbert
Tisztelt Demeter Róbert!
Mellékelten megküldöm közérdekű adatigénylésére Dunakeszi Város
Jegyzőjének K-XVI-1380/1/2015. számú tájékoztató levelét a hozzá tartozó
mellékletekkel.
Üdvözlettel:
dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Tisztelt dr. Szarvas Aliz!
A válaszukat, köszönettel megkaptam, azonban NEM a kért elszámolási számlát kaptam meg !
Kérem, hogy haladéktalanul bocsássák a nyilvánosság, illetve az én rendelkezésemre a 2014. 06.30 -án EU beruházás keretén belül megvalósult Napelem rendszer által 1 év alatt megtermelt, és a hálózatba visszatáplált elektromos energia elszámolását !
A rendelkezésemre álló dokumentáció szerint erre az ELMŰ-vel szerződtek. Ezért kértem az elszámoló számlát.
Tekintettel, az időközben életbe lépett változásokra, elegendőnek tartom, ha egy nyilatkozatban rögzítik, a Napelem rendszer által termelt villamos energia mennyiségét!
Ha ez így nem lehetséges, kérem tájékoztasson, és új adatigénylést nyújtok be!
Üdvözlettel:
Demeter Róbert
Tisztelt Demeter Róbert!
2014. 06.30-án az alábbi három napelemes beruházás valósult meg.
Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Fazekas Mihály Általános Iskola épületén KMOP-3.3.3-2013-0129 Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal épületén KMOP-3.3.3.-2013-0132 Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Piros Óvoda épületén KMOP-3.3.3-2013-0127
Kérem pontosítsa, mely elszámolást szeretné, mert az adatigényléseiből nem derül ki egyértelműen.
dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Adócsoport-vezető
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
Adócsoport
2120 Dunakeszi, Fő u. 25.
Tel: 06-27-542-816
Fax: 06-27-542-868
________________________________________
Feladó: Demeter Róbert <[FOI #5634 email]>
Elküldve: 2015. november 23. 18:22
Címzett: dr. Szarvas Aliz
Tárgy: Re: közérdekű adatigénylés_ELMÜ számlák
Tisztelt dr. Szarvas Aliz!
A válaszukat, köszönettel megkaptam, azonban NEM a kért elszámolási számlát kaptam meg !
Kérem, hogy haladéktalanul bocsássák a nyilvánosság, illetve az én rendelkezésemre a 2014. 06.30 -án EU beruházás keretén belül megvalósult Napelem rendszer által 1 év alatt megtermelt, és a hálózatba visszatáplált elektromos energia elszámolását !
A rendelkezésemre álló dokumentáció szerint erre az ELMŰ-vel szerződtek. Ezért kértem az elszámoló számlát.
Tekintettel, az időközben életbe lépett változásokra, elegendőnek tartom, ha egy nyilatkozatban rögzítik, a Napelem rendszer által termelt villamos energia mennyiségét!
Ha ez így nem lehetséges, kérem tájékoztasson, és új adatigénylést nyújtok be!
Üdvözlettel:
Demeter Róbert
Tisztelt dr. Szarvas Aliz!
Hálózatra kapcsolódó napelemes rendszer kiépítése a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal épületén KMOP-3.3.3.-2013-0132
Ennek a 45 kWp napelem rendszernek a megtermelt energia ( Az áramszolgáltató által mért és elszámolt )elszámolására szeretnék választ kapni .
Üdvözlettel:
Demeter Róbert
Tisztelt Címzett!
Mellékelten küldöm Dunakeszi Város Jegyzőjének válaszát.
Üdvözlettel:
dr. Szarvas Eleonóra Aliz
Adócsoport-vezető
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Osztály
Adócsoport
2120 Dunakeszi, Fő u. 25.
Tel: 06-27-542-816
Fax: 06-27-542-868
Tisztelt dr. Szarvas Aliz!
Az Önök által első körben megküldött MVM Partnertől származó számlák nem tartalmazták a 45 kWp napelem rendszer által termelt energia mennyiséget.
Ezért kérem, hogy ezen napelem rendszer által megtermelt, és a hálózatba visszatáplált energia mennyiségéről tájékoztatni szíveskedjenek .
Üdvözlettel:
Demeter Róbert