Ajándék 2014-es fali naptárak költségei Dunakeszin
Tisztelt Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a 2013. év decemberében a város lakóinak postázott ajándék fali naptárak elkészítési és postázási költségét összesítve. Illetve azt is szeretném tudni, miből különítettek el pénz erre a célra, és mekkora részét teszi ki az önkormányzat költségvetésének ez az összeg.
Továbbá legyenek szívesek megadni, ki hagyta jóvá hogy naptárakat osszanak, és kivel szerződött az önkormányzat a naptárak előállítására.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2013. december 21.
Üdvözlettel: Magyarosi Gergely
Tisztel Hölgyem / Uram!
Tájékoztatjuk, Dunakeszi Város Polgármesteri Hivatalában 2013. december
23.-a - 2014. január 1.-e közötti időszakban igazgatási szünet került
elrendelésre. Levelét rögzítettük.
Válaszunkra 2014. január 1.-e után lehet számítani.
Megértését Köszönjük!
Tisztel Hölgyem / Uram!
Tájékoztatjuk, Dunakeszi Város Polgármesteri Hivatalában 2013. december
23.-a - 2014. január 1.-e közötti időszakban igazgatási szünet került
elrendelésre. Levelét rögzítettük.
Válaszunkra 2014. január 1.-e után lehet számítani.
Megértését Köszönjük!
Magyarosi Gergely r é s z é r e
Tisztelt Címzett!
Tekintettel arra, hogy adatigénylése jelentős terjedelmű, illetve
nagyszámú adatra vonatkozik, az adatigénylés megválaszolására
vonatkozó határidőt az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 29. §
(2)bekezdése alapján 15 nappal meghosszabbítom.
Dunakeszi, 2013. december 28.
Tisztelettel:
dr. Dávid Csilla jogi ügyintéző