Tájékoztatás kérése az 1-es villamos Etele úti meghosszabítása tárgyában

Az igénylés sikeres volt.

Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre az 1-es villamosvonal Etele úti átvezetéséhez kapcsolódó munkák keretében átültetésre került fák áttelepítési (ültetési) helyszíneinek megnevezését, valamint a Hengermalom út - Fehérvári út kereszteződésében lévő parkban állt harangláb sorsára vonatkozó információkat.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2017. november 27.

Üdvözlettel:

Visnyovszki András

Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Tisztelt Levélíró!

Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Tájékoztatjuk, hogy levele megérkezett Társaságunkhoz, melyre válaszunkat
a közérdekű adatigénylés esetében az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló az 2011. évi CXII. törvény által
biztosított határidőn belül, egyéb esetben pedig legkésőbb 30 napon belül
megküldjük.

Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ Ügyfélszolgálat
Dear Sender,

Thank you for contacting BKK’s customer services.

We inform you that your email has arrived to which we will reply within
the time-limit provided by Act CXII of 2011 on Informational
Self-determination and Freedom of Information in case of public interest
data requests and not later than 30 days in all other cases.

Thank you for your kind patience in advance.

Yours sincerely,

BKK Centre for Budapest Transport Customer Service

Keresztúri Andor hozzászólt ()

Sehol sincs akkora svindli, mint a SOTE HÖK-ben, ahol még mindig Budai Marcell mozgatja a szálakat, s aki passzív jogviszonnyal elnök és szenátor maradt. Szóltak az egyetemnek:
https://kimittud.atlatszo.hu/request/kul...

És a csatolmány: https://drive.google.com/file/d/1zSKRuYz...

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Ügyszám: 0038/0041640/2017

Visnyovszki András

[1][FOI #10072 email]

 

 

Tisztelt Visnyovszki András!  

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017.
május 1-jétől kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából,
közreműködőként a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, Budapesti
Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(továbbiakban: BKÜ) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási
Keretszerződés alapján.

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt.-hez 2017. november 27-én érkezett
bejelentését nyilvántartásunkban rögzítettük. Az üggyel kapcsolatos
vizsgálat az illetékes szakterületek bevonásával folyamatban van.

 

Válaszunkat a vizsgálat lefolytatása után, 2018. január 26-ig megküldjük
Önnek, addig is kérjük szíves türelmét.

 

Budapest, 2017. december 27.

                                                                            

Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából:

                                   

 

                                                                                     

                                                                                                         
               Várkonyi Ágnes

                                                                 
                                             Levelezési csoportkoordinátor

                                            BKÜ Zrt.

 

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #10072 email]

Tisztelt BKK!

A fenti kérdésem megválaszolására Önök által meghatározott határidő több, mint egy hónappal ezelőtt lejárt.
Kérem, hogy a válaszadás további, jogsértő elhúzódásának elkerülésére tájékoztatásukat részemre megküldeni szíveskedjenek.

Üdvözlettel:

Visnyovszki András

Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Tisztelt Levélíró!

Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Tájékoztatjuk, hogy levele megérkezett Társaságunkhoz, melyre válaszunkat
a közérdekű adatigénylés esetében az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló az 2011. évi CXII. törvény által
biztosított határidőn belül, egyéb esetben pedig legkésőbb 30 napon belül
megküldjük.

Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ Ügyfélszolgálat
Dear Sender,

Thank you for contacting BKK’s customer services.

We inform you that your email has arrived to which we will reply within
the time-limit provided by Act CXII of 2011 on Informational
Self-determination and Freedom of Information in case of public interest
data requests and not later than 30 days in all other cases.

Thank you for your kind patience in advance.

Yours sincerely,

BKK Centre for Budapest Transport Customer Service

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

1 Melléklet

  • Attachment

    BKK gyf lszolg lat v lasz.zip

    0K Download

Ügyszám: 0038/0041640/2017

 

Visnyovszki András

[1][FOI #10072 email]

 

Tárgy: tájékoztatás

 

Tisztelt Visnyovszki András!  

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017.
május 1-től kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként
a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, BKÜ Budapesti Közlekedési
Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ
Zrt.) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.

 

A BKK Zrt.-hez 2018. február 27-én érkezett elektronikus levelére
hivatkozva tájékoztatjuk, hogy válaszunkat 2018. január 24-én megküldtük
Önnek, melynek másolatát jelen levelünkhöz csatoltuk.

 

Kérjük a fentiek szíves elfogadását!

 

Budapest, 2018. március 6.

                                   

                                                    Tisztelettel a BKK
Zrt. megbízásából:

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési csoportkoordinátor

BKÜ Zrt.

 

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #10072 email]

Tisztelt BKK!

A mai napon részemre megküldött levelükben hivatkozott január 24-i válaszuk nem érkezett meg hozzám. A mai levelükhöz csatolt dokumentum mérete 0 kb.

Kérem ismét a válaszuk megküldését a negyed évvel ezelőtt feltett kérdésemre. Ha nincs válaszuk rá, kérem azt is jelezzék, a további időhúzás elkerülése céljából.

Üdvözlettel:

Visnyovszki András

Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Tisztelt Levélíró!

Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Tájékoztatjuk, hogy levele megérkezett Társaságunkhoz, melyre válaszunkat
a közérdekű adatigénylés esetében az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló az 2011. évi CXII. törvény által
biztosított határidőn belül, egyéb esetben pedig legkésőbb 30 napon belül
megküldjük.

Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ Ügyfélszolgálat
Dear Sender,

Thank you for contacting BKK’s customer services.

We inform you that your email has arrived to which we will reply within
the time-limit provided by Act CXII of 2011 on Informational
Self-determination and Freedom of Information in case of public interest
data requests and not later than 30 days in all other cases.

Thank you for your kind patience in advance.

Yours sincerely,

BKK Centre for Budapest Transport Customer Service

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Ügyszám: 0038/0041640/2017 

Visnyovszki András

[1][FOI #10072 email]

 

Tárgy: tájékoztatás

 

Tisztelt Visnyovszki András!  

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017.
május 1-től kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként
a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, BKÜ Budapesti Közlekedési
Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ
Zrt.) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.

 

A BKK Zrt.-hez 2018. március 6-án érkezett elektronikus levelére
hivatkozva tájékoztatjuk, hogy a 2018. január 24-én küldött válaszunkat az
alábbi linkről töltheti le 2018. március 16-ig:
[2]https://we.tl/vAlq1IVuZW.

 

Szíves elnézését kérjük, amiért az előző levelünk csatolmánya nem volt
megfelelő.

 

Budapest, 2018. március 10.

                                   

                                                    Tisztelettel a BKK
Zrt. megbízásából:

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési csoportkoordinátor

BKÜ Zrt.

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #10072 email]
2. https://we.tl/vAlq1IVuZW