Szociális városrehabilitációval kapcsolatos dokumentáció
Tisztelt Kőbányai Vagyonkezelő Zrt!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
- a Fővárosi Önkormányzat és a Kőbányai Önkormányzat között a Bihari utca 8/c épület szociális városrehabilitációjára vonatkozó Támogatási Szerződést és a szociális városrehabilitációval kapcsolatos teljes dokumentációt.
- Információm szerint a Támogatási Szerződés 2005 novemberében keletkezett és a teljes dokumentációt az Önkormányzat nevében eljáró Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. őrzi.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2018. június 19.
Üdvözlettel:
Vági Renátó
Tisztelt Vági Renátó úr!
Hivatkozással a Társaságunkhoz 2018. június 19. napján elektronikus
formában küldött, a Bihari u. 8/C alatti épület szociális
városrehabilitációjával kapcsolatban keletkezett teljes dokumentáció
megküldésére vonatkozó megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatom.
Mindenekelőtt tájékoztatom, hogy adatigénylését nem tagadjuk meg,
ugyanakkor az jelentős terjedelmű (hozzávetőlegesen 12500 lap, illetve
18750 oldal), illetve nagyszámú adatra vonatkozik, amelyek kizárólag papír
alapú adathordozón állnak rendelkezésünkre (fénykép csatolva), nincsenek
digitalizálva. Emellett az adatigénylés teljesítése a közfeladat
teljesítéséhez szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű
igénybevételével is jár, hiszen - a terjedelem mellett - a lapokat
oldalanként, egyesével át kell vizsgálni, hogy nem szerepel-e rajta olyan
adat, amelyre nézve az adatszolgáltatás nem teljesíthető.
Ebben a körben tájékoztatnom szükséges, hogy az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a
továbbiakban: Infotv.) 29. § (2) bekezdése alapján a 29. § (1)
bekezdésében meghatározott 15 napos határidő egy alkalommal 15 nappal
meghosszabbítható.
Az előzőekre, valamint az informatikai hálózatunk korlátozott kapacitására
tekintettel az adatszolgáltatást papír alapon tudjuk teljesíteni, amelyért
Infotv. 29. § (3) bekezdése alapján költségtérítést állapítunk meg. Ennek
összege – az adathordozó (papír + festék) és a munkaerőforrás
igénybevételének költségeit (vagyis a bérköltséget) is beleértve –
összesen 386.549,- Ft, azaz háromszáznyolcvanhatezer-ötszáznegyvenkilenc
forint. A megállapított költség az anyagdíjon felül az adathordozó után
fizetendő ÁFA-t, továbbá – a Társaságunknál jelenleg megállapítható bruttó
átlagbért alapul véve – a kifizetendő munkabért, továbbá a munkabérhez
kapcsolódó pótlékok, adók és járulékok összegét is tartalmazza. Jelzem,
hogy a feladatot csak rendkívüli munkavégzés elrendelése mellett tudjuk
határidőn belül teljesíteni, mivel Társaságunkat is sújtja az országosan
is tapasztalható általános munkaerőhiány.
Tájékoztatom továbbá, hogy a dokumentumok nagy többsége több, mint 10
évvel ezelőtt készült, tartalmilag nagyon heterogének és egyáltalán nem
rendszerezettek, ezért oldalszámokkal ellátott részletes dokumentumlistát
nem áll módunkban küldeni. Megjegyzem, hogy erre az Infotv. alapján
egyébként sem lennénk kötelesek.
A fentieken túl felajánljuk, hogy (amennyiben igényt tart rá) egyeztetett
időpontban biztosítjuk az iratokba történő betekintés és az azokból –
kiválasztása alapján történő – saját kezűleg másolat, illetve
fényképfelvétel készítésének lehetőségét.
A fentiekre tekintettel az Infotv. 29. § (3a) bekezdésben foglalt
rendelkezés alapján felhívom, hogy tájékoztatásom kézhezvételét követő 30
napon belül szíveskedjen nyilatkozni igénylésének fenntartása tárgyában!
Felhívom szíves figyelmét, hogy ugyanezen jogszabályhely alapján a jelen
tájékoztatásom megtételétől nyilatkozata megérkezéséig terjedő idő tartama
az adatigénylés teljesítésére rendelkezésre álló határidőbe nem számít
bele, továbbá – amennyiben igényét fenntartja – a költségtérítést
nyilatkozata megtételétől számított 16 napon belül köteles megfizetni
Társaságunk részére. Kérem továbbá, hogy – amennyiben az igényének
fenntartásáról nyilatkozni kíván – nyilatkozatát a [1][Kőbányai Vagyonkezelő Zrt request email]
e-mail címre küldje meg.
Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét.
Üdvözlettel:
dr. Széll Richárd
kamarai jogtanácsos
Kőbányai Vagyonkezelő Zrt.
Tel.: +36 1 666 2740
References
Visible links
1. mailto:[Kőbányai Vagyonkezelő Zrt request email]
Tisztelt dr. Széll Richárd!
Köszönöm szépen a gyors és korrekt válaszát!
A kért költségtérítést nem áll módomban megfizetni, ezért élnék a felajánlott betekintéssel. Ennek módjáról, kérem, egyeztessünk!
Üdvözlettel:
Vági Renátó
Tisztelt Vági Renátó úr!
A betekintést Társaságunk székhelyén tudjuk biztosítani (1107 Budapest,
Ceglédi u. 30., fő irodaépület, 2. emeleti tárgyaló).
A betekintésre a következő időpontok valamelyikét javasolom:
- július 16-a (Hétfő), 8:30-11:00 között;
- július 17-e (Kedd), 13:00-16:00 között;
- július 19-e (Csütörtök), 8:30-11:00 között, vagy 13:00-16:00 között.
Kérem, hogy szíveskedjen mielőbb visszajelezni arról, hogy melyik
felajánlott időpontban tudna a betekintés lehetőségével élni.
Amennyiben további kérdése lenne, közvetlenül el tud érni a
06-1-666-2740-es telefonszámon, vagy a [email address] e-mail
címen.
Üdvözlettel:
dr. Széll Richárd
kamarai jogtanácsos
Kőbányai Vagyonkezelő Zrt.
Tel.: +36 1 666 2740
At Vasárnap, 2018-07-08 on 22:32 Vági Renátó wrote:
Tisztelt dr. Széll Richárd!
Köszönöm szépen a gyors és korrekt válaszát!
A kért költségtérítést nem áll módomban megfizetni, ezért élnék a
felajánlott betekintéssel. Ennek módjáról, kérem, egyeztessünk!
Üdvözlettel:
Vági Renátó