Hegyeshalmi Béla Zoltán

Tisztelt Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő óriásplakát helyek bérbeadására összesen mekkora összegű szerződéseket kötöttek 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban olyan megrendelőkkel, akik nem az önkormányzat, vagy az általa tulajdonolt társaságok voltak.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2021. február 27.

Üdvözlettel:

Hegyeshalmi Béla Zoltán

Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.

2 Melléklet

Your message to [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email] couldn't be delivered.
szerkesztoseg wasn't found at ujpestmedia.hu.
kmt+request-17388-28. . . Office 365 szerkesztoseg
Action Required Recipient
Unknown To address
How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the
following:
* Send the message again following these steps: In Outlook, open this
non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report
ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link
"To send this message again, click here." Then delete and retype the
entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List
suggestion don't select it. After typing the complete address, click
Send.
* Contact the recipient (by phone, for example) to check that the
address exists and is correct.
* The recipient may have set up email forwarding to an incorrect
address. Ask them to check that any forwarding they've set up is
working correctly.
* Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the
web by following the steps in this article: [1]Fix email delivery
issues for error code 5.1.10 in Office 365, and then send the message
again. Retype the entire recipient address before selecting Send.
If the problem continues, forward this message to your email admin. If
you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section
below.
Was this helpful? [2]Send feedback to Microsoft.
--------------------------------------------------------------------------
More Info for Email Admins
Status code: 550 5.1.10

This error occurs because the sender sent a message to an email address
hosted by Office 365 but the address is incorrect or doesn't exist at the
destination domain. The error is reported by the recipient domain's email
server, but most often it must be fixed by the person who sent the
message. If the steps in the How to Fix It section above don't fix the
problem, and you're the email admin for the recipient, try one or more of
the following:

The email address exists and is correct - Confirm that the recipient
address exists, is correct, and is accepting messages.

Synchronize your directories - If you have a hybrid environment and are
using directory synchronization make sure the recipient's email address is
synced correctly in both Office 365 and in your on-premises directory.

Errant forwarding rule - Check for forwarding rules that aren't behaving
as expected. Forwarding can be set up by an admin via mail flow rules or
mailbox forwarding address settings, or by the recipient via the Inbox
Rules feature.

Recipient has a valid license - Make sure the recipient has an Office 365
license assigned to them. The recipient's email admin can use the Office
365 admin center to assign a license (Users > Active Users > select the
recipient > Assigned License > Edit).

Mail flow settings and MX records are not correct - Misconfigured mail
flow or MX record settings can cause this error. Check your Office 365
mail flow settings to make sure your domain and any mail flow connectors
are set up correctly. Also, work with your domain registrar to make sure
the MX records for your domain are configured correctly.

For more information and additional tips to fix this issue, see [3]Fix
email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365.
Original Message Details
Created Date: 2/27/2021 9:58:22 PM
Sender Address: [FOI #17388 email]
Recipient [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]
Address:
Subject: Közérdekű adatigénylés - Reklám - Újpesti Sajtó
Szolgáltató Nonprofit Kft.
Error Details
Reported error: 550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient
[email address] not found by SMTP address
lookup
DSN generated by: AM6PR08MB3063.eurprd08.prod.outlook.com

Message Hops
HOP TIME FROM TO WITH RELAY
(UTC) TIME
2/27/2021
1 9:58:22 smtp.kimittud.org *
PM
2/27/2021
2 9:58:31 smtp.kimittud.org HE1EUR04FT006.mail.protection.outlook.com Microsoft SMTP Server 9 sec
PM
2/27/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
3 9:58:32 HE1EUR04FT006.eop-eur04.prod.protection.outlook.com AM6P191CA0051.outlook.office365.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) 1 sec
PM
2/27/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
4 9:58:32 AM6P191CA0051.EURP191.PROD.OUTLOOK.COM AM6PR08MB3063.eurprd08.prod.outlook.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
PM

Original Message Headers

Received: from AM6P191CA0051.EURP191.PROD.OUTLOOK.COM (2603:10a6:209:7f::28)
by AM6PR08MB3063.eurprd08.prod.outlook.com (2603:10a6:209:46::13) with
Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3890.19; Sat, 27 Feb
2021 21:58:32 +0000
Received: from HE1EUR04FT006.eop-eur04.prod.protection.outlook.com
(2603:10a6:209:7f:cafe::b3) by AM6P191CA0051.outlook.office365.com
(2603:10a6:209:7f::28) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3890.19 via Frontend
Transport; Sat, 27 Feb 2021 21:58:32 +0000
Authentication-Results: spf=none (sender IP is 52.57.14.250)
smtp.mailfrom=kimittud.org; ujpestmedia.hu; dkim=none (message not signed)
header.d=none;ujpestmedia.hu; dmarc=none action=none
header.from=kimittud.org;
Received-SPF: None (protection.outlook.com: kimittud.org does not designate
permitted sender hosts)
Received: from smtp.kimittud.org (52.57.14.250) by
HE1EUR04FT006.mail.protection.outlook.com (10.152.27.20) with Microsoft SMTP
Server id 15.20.3890.19 via Frontend Transport; Sat, 27 Feb 2021 21:58:31
+0000
Received: by smtp.kimittud.org (Postfix, from userid 1001)
id 915E522090; Sat, 27 Feb 2021 21:58:22 +0000 (UTC)
Date: Sat, 27 Feb 2021 21:58:22 +0000
From: =?UTF-8?B?SGVneWVzaGFsbWkgQsOpbGEgWm9sdMOhbg==?= <[FOI #17388 email]>
To: "=?UTF-8?B?IkvDtnpBZGF0?= =?UTF-8?B?IEvDtnrDqXJkZWvFsQ==?= adat =?UTF-8?B?aWfDqW55bMOpc2Vr?= =?UTF-8?B?IMOaanBlc3Rp?= =?UTF-8?B?IFNhanTDsw==?= =?UTF-8?B?IFN6b2xnw6FsdGF0w7M=?= Nonprofit Kft. =?UTF-8?B?YWRhdGdhemTDoW7DoWwi?=" <[Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]>
Message-ID: <[email address]>
Subject: =?UTF-8?Q?K=C3=B6z=C3=A9rdek=C5=B1_adatig=C3=A9nyl=C3=A9s__-?=
=?UTF-8?Q?_Rekl=C3=A1m_-_=C3=9Ajpesti_Sajt=C3=B3_Szolg=C3=A1ltat=C3=B3?=
=?UTF-8?Q?_Nonprofit_Kft.?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain;
charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: base64
Return-Path: [FOI #17388 email]
X-EOPAttributedMessage: 0
X-EOPTenantAttributedMessage: 78e29173-6364-4f8a-8024-8ac7b77b816d:0
X-MS-PublicTrafficType: Email
X-MS-Office365-Filtering-Correlation-Id: 4d931590-df7c-431f-f752-08d8db6ad2b6
X-MS-TrafficTypeDiagnostic: AM6PR08MB3063:
X-MS-Exchange-MinimumUrlDomainAge: atlatszo.hu#0
X-MS-Exchange-Transport-Forked: True

References

Visible links
1. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
2. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
3. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...

ÚJPESTMÉDIA - Szerkesztőség, Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.

1 Melléklet

Tisztelt Hegyeshalmi Béla Zoltán!

A részünkre 2021.02.27 -én eljuttatott adatigénylésével kapcsolatosan a mellékletben megküldöttekkel tájékoztatom.

Üdvözlettel:

BIRÓ BEÁTA
ügyvezető igazgató

Újpesti Sajtó Kft.
________________________________________

1045 Budapest, Erzsébet u. 8.

06-30/625-8716

[email address]


A levél írójának írásos engedélye hiányában a jelen levél sem egészében, sem részleteiben, sem magáncélra, sem sajtó-, vagy egyéb anyagokban nem felhasználható, közzé nem tehető, továbbá harmadik személy számára hozzáférhetővé nem tehető, ideértve valamennyi papíralapú, hangalapú és/vagy elektronikus vagy egyéb informatikai alapú közlési formát.

idézett részek megjelenítése

Hegyeshalmi Béla Zoltán

Tisztelt Ügyvezető Igazgató Asszony!

2021. február 27.-én közérdekű adatigénylést terjesztettem elő az Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.-hez, melyben az alábbiakat kértem:
„Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő óriásplakát helyek bérbeadására összesen mekkora összegű szerződéseket kötöttek 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban olyan megrendelőkkel, akik nem az önkormányzat, vagy az általa tulajdonolt társaságok voltak.”

A 2021. március 17. napján kelt válaszában arról tájékoztat, hogy az adatigénylésre nyitva álló határidő az igény beérkezését követő 45 nappal meghosszabbodik, mivel az igénynek az lnfotv. 29. § (1) bekezdése szerinti határidőben való teljesítése a közfeladatot ellátó szerv veszélyhelyzettel összefüggő közfeladatai ellátását veszélyeztetné.
Szeretném megjegyezni, hogy az Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.-nek nincsenek jogszabályban meghatározott, a veszélyhelyzettel összefüggő közfeladatai, így az esetében a teljesítési határidő veszélyhelyzeti meghosszabbítása nem alkalmazható Erre tekintettel kérem a határidők betartására a jövőben szíveskedjenek fokozott figyelmet fordítani.

A válaszlevélben tévesen szerepel, hogy én a szerződéseket pdf formában kértem. A kérelmem kizárólagosan a tárgyi adatok kiadására vonatkozik, ami Önöknél – állításuk szerint – táblázatos formában rendelkezésre áll.

Önök az adatigénylés teljesítéséért költségtérítést kérnek, amely táblázatos adatszolgáltatás esetében 39 600 Ft + áfa összegben került megjelölésre.
Szeretném felhívni a figyelmüket a válaszlevél alábbi fordulatára:
„Ez Társaságunknál, mint adatkezelőnél , jellemzően Táblázatban történő nyilvántartási formát jelent.”
Ebből egyértelműen következik, hogy a kért adatok már jelenleg is rendelkezésre állnak Önöknél, így értelmezhetetlen az az álláspont, hogy azok előállítása 4 órán túli munkaráfordítással járna vagy egyébként olyan többletköltséget generálna, amit az adatigénylőre lehet hárítani.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár.

A kért adatokat a Társaság analitikus nyilvántartásainak tartalmazniuk kell. Ezek hiányában a Társaság gazdálkodása nem lenne átlátható és ebben az esetben ezen nyilvántartás haladéktalan létrehozása a Társaság alapvető kötelezettsége lenne, az az alapfeladatai körébe tartozna.
Megjegyzem, hogy a szerződések kiadása – mivel nem nagy számú dokumentumról beszélhetünk – sem eredményezne jelentős munkaráfordítást, mivel ezeknek is egy helyen, lefűzve kellene lenniük.

A fentieket összefoglalva:
Az adatigénylésemet változatlan formában fenntartom.
Megerősítem, hogy csak az adatok kiadását kérem, táblázatos formában.
Költségtérítés fizetésére vonatkozó igényüket megalapozatlannak tartom, mivel – vélelmezhetően Önöknél a nyilvántartások vezetése szabályszerűen történik - a kért adatok egyszerűen előállíthatóak. Ezt támasztja alá a válaszlevél fentebb idézett fordulata is.
Kérem vizsgálják felül álláspontjukat és tekintsék tárgytalannak a költségtérítésre vonatkozó igényüket.
A válaszadási határidőket szíveskedjenek fokozottan betartani.

Várom mielőbbi megtisztelő válaszukat.

Üdvözlettel:

Hegyeshalmi Béla Zoltán

Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.

2 Melléklet

  • Attachment

    attachment.delivery status

    0K Download

  • Attachment

    Internal review of K z rdek adatig nyl s Rekl m jpesti Sajt Szolg ltat Nonprofit Kft..txt

    5K Download View as HTML

Your message to [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email] couldn't be delivered.
szerkesztoseg wasn't found at ujpestmedia.hu.
kmt+request-17388-28. . . Office 365 szerkesztoseg
Action Required Recipient
Unknown To address
How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the
following:
* Send the message again following these steps: In Outlook, open this
non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report
ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link
"To send this message again, click here." Then delete and retype the
entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List
suggestion don't select it. After typing the complete address, click
Send.
* Contact the recipient (by phone, for example) to check that the
address exists and is correct.
* The recipient may have set up email forwarding to an incorrect
address. Ask them to check that any forwarding they've set up is
working correctly.
* Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the
web by following the steps in this article: [1]Fix email delivery
issues for error code 5.1.10 in Office 365, and then send the message
again. Retype the entire recipient address before selecting Send.
If the problem continues, forward this message to your email admin. If
you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section
below.
Was this helpful? [2]Send feedback to Microsoft.
--------------------------------------------------------------------------
More Info for Email Admins
Status code: 550 5.1.10

This error occurs because the sender sent a message to an email address
hosted by Office 365 but the address is incorrect or doesn't exist at the
destination domain. The error is reported by the recipient domain's email
server, but most often it must be fixed by the person who sent the
message. If the steps in the How to Fix It section above don't fix the
problem, and you're the email admin for the recipient, try one or more of
the following:

The email address exists and is correct - Confirm that the recipient
address exists, is correct, and is accepting messages.

Synchronize your directories - If you have a hybrid environment and are
using directory synchronization make sure the recipient's email address is
synced correctly in both Office 365 and in your on-premises directory.

Errant forwarding rule - Check for forwarding rules that aren't behaving
as expected. Forwarding can be set up by an admin via mail flow rules or
mailbox forwarding address settings, or by the recipient via the Inbox
Rules feature.

Recipient has a valid license - Make sure the recipient has an Office 365
license assigned to them. The recipient's email admin can use the Office
365 admin center to assign a license (Users > Active Users > select the
recipient > Assigned License > Edit).

Mail flow settings and MX records are not correct - Misconfigured mail
flow or MX record settings can cause this error. Check your Office 365
mail flow settings to make sure your domain and any mail flow connectors
are set up correctly. Also, work with your domain registrar to make sure
the MX records for your domain are configured correctly.

For more information and additional tips to fix this issue, see [3]Fix
email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365.
Original Message Details
Created Date: 3/17/2021 11:23:50 PM
Sender Address: [FOI #17388 email]
Recipient [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]
Address:
Subject: Internal review of Közérdekű adatigénylés - Reklám -
Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.
Error Details
Reported error: 550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient
[email address] not found by SMTP address
lookup
DSN generated by: DB9PR08MB6634.eurprd08.prod.outlook.com

Message Hops
HOP TIME FROM TO WITH RELAY
(UTC) TIME
3/17/2021
1 11:23:50 smtp.kimittud.org *
PM
3/17/2021
2 11:23:52 smtp.kimittud.org VI1EUR04FT059.mail.protection.outlook.com Microsoft SMTP Server 2 sec
PM
3/17/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
3 11:23:53 VI1EUR04FT059.eop-eur04.prod.protection.outlook.com AM6PR08CA0010.outlook.office365.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) 1 sec
PM
3/17/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
4 11:23:53 AM6PR08CA0010.eurprd08.prod.outlook.com DB9PR08MB6634.eurprd08.prod.outlook.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
PM

Original Message Headers

Received: from AM6PR08CA0010.eurprd08.prod.outlook.com (2603:10a6:20b:b2::22)
by DB9PR08MB6634.eurprd08.prod.outlook.com (2603:10a6:10:23f::5) with
Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3955.18; Wed, 17 Mar
2021 23:23:53 +0000
Received: from VI1EUR04FT059.eop-eur04.prod.protection.outlook.com
(2603:10a6:20b:b2:cafe::7e) by AM6PR08CA0010.outlook.office365.com
(2603:10a6:20b:b2::22) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3955.18 via Frontend
Transport; Wed, 17 Mar 2021 23:23:53 +0000
Authentication-Results: spf=none (sender IP is 52.57.14.250)
smtp.mailfrom=kimittud.org; ujpestmedia.hu; dkim=none (message not signed)
header.d=none;ujpestmedia.hu; dmarc=none action=none
header.from=kimittud.org;
Received-SPF: None (protection.outlook.com: kimittud.org does not designate
permitted sender hosts)
Received: from smtp.kimittud.org (52.57.14.250) by
VI1EUR04FT059.mail.protection.outlook.com (10.152.28.117) with Microsoft SMTP
Server id 15.20.3955.18 via Frontend Transport; Wed, 17 Mar 2021 23:23:52
+0000
Received: by smtp.kimittud.org (Postfix, from userid 1001)
id A6C4B22065; Wed, 17 Mar 2021 23:23:50 +0000 (UTC)
Date: Wed, 17 Mar 2021 23:23:50 +0000
From: =?UTF-8?B?SGVneWVzaGFsbWkgQsOpbGEgWm9sdMOhbg==?= <[FOI #17388 email]>
To: =?UTF-8?B?w5pKUEVTVE3DiURJQSAtIFN6ZXJrZXN6dMWRc8OpZw==?= <[Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]>
Message-ID: <[email address]>
Subject: =?UTF-8?Q?Internal_review_of_K=C3=B6z=C3=A9rdek=C5=B1?=
=?UTF-8?Q?_adatig=C3=A9nyl=C3=A9s__-_Rekl=C3=A1m_-_=C3=9Ajpesti_Sajt=C3=B3?=
=?UTF-8?Q?_Szolg=C3=A1ltat=C3=B3_Nonprofit_Kft.?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain;
charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: base64
Return-Path: [FOI #17388 email]
X-EOPAttributedMessage: 0
X-EOPTenantAttributedMessage: 78e29173-6364-4f8a-8024-8ac7b77b816d:0
X-MS-PublicTrafficType: Email
X-MS-Office365-Filtering-Correlation-Id: 19794e06-66a7-4a37-e903-08d8e99bba12
X-MS-TrafficTypeDiagnostic: DB9PR08MB6634:
X-MS-Exchange-Transport-Forked: True

References

Visible links
1. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
2. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
3. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...

ÚJPESTMÉDIA - Szerkesztőség, Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.

1 Melléklet

Tisztelt Hegyeshalmi Béla Zoltán!

Csatoltan küldöm a 2021.02.27-én kelt közérdekű adatszolgáltatásról a táblázatot.

Az óriásplakát felületek hasznosítása 2018. július 1-től tartozik a Sajtóhoz, ezért hiányzik a 2017-es év.

Üdvözlettel:

BIRÓ BEÁTA
ügyvezető igazgató

Újpesti Sajtó Kft.
________________________________________

1045 Budapest, Erzsébet u. 8.

06-30/625-8716

A levél írójának írásos engedélye hiányában a jelen levél sem egészében, sem részleteiben, sem magáncélra, sem sajtó-, vagy egyéb anyagokban nem felhasználható, közzé nem tehető, továbbá harmadik személy számára hozzáférhetővé nem tehető, ideértve valamennyi papíralapú, hangalapú és/vagy elektronikus vagy egyéb informatikai alapú közlési formát.

idézett részek megjelenítése

Hegyeshalmi Béla Zoltán

Tisztelt Hölgyem!

Köszönöm a választ.

Üdvözlettel:

Hegyeshalmi Béla Zoltán

Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.

2 Melléklet

  • Attachment

    attachment.delivery status

    0K Download

  • Attachment

    RE Internal review of K z rdek adatig nyl s Rekl m jpesti Sajt Szolg ltat Nonprofit Kft..txt

    1K Download View as HTML

Your message to [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email] couldn't be delivered.
szerkesztoseg wasn't found at ujpestmedia.hu.
kmt+request-17388-28. . . Office 365 szerkesztoseg
Action Required Recipient
Unknown To address
How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the
following:
* Send the message again following these steps: In Outlook, open this
non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report
ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link
"To send this message again, click here." Then delete and retype the
entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List
suggestion don't select it. After typing the complete address, click
Send.
* Contact the recipient (by phone, for example) to check that the
address exists and is correct.
* The recipient may have set up email forwarding to an incorrect
address. Ask them to check that any forwarding they've set up is
working correctly.
* Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the
web by following the steps in this article: [1]Fix email delivery
issues for error code 5.1.10 in Office 365, and then send the message
again. Retype the entire recipient address before selecting Send.
If the problem continues, forward this message to your email admin. If
you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section
below.
Was this helpful? [2]Send feedback to Microsoft.
--------------------------------------------------------------------------
More Info for Email Admins
Status code: 550 5.1.10

This error occurs because the sender sent a message to an email address
hosted by Office 365 but the address is incorrect or doesn't exist at the
destination domain. The error is reported by the recipient domain's email
server, but most often it must be fixed by the person who sent the
message. If the steps in the How to Fix It section above don't fix the
problem, and you're the email admin for the recipient, try one or more of
the following:

The email address exists and is correct - Confirm that the recipient
address exists, is correct, and is accepting messages.

Synchronize your directories - If you have a hybrid environment and are
using directory synchronization make sure the recipient's email address is
synced correctly in both Office 365 and in your on-premises directory.

Errant forwarding rule - Check for forwarding rules that aren't behaving
as expected. Forwarding can be set up by an admin via mail flow rules or
mailbox forwarding address settings, or by the recipient via the Inbox
Rules feature.

Recipient has a valid license - Make sure the recipient has an Office 365
license assigned to them. The recipient's email admin can use the Office
365 admin center to assign a license (Users > Active Users > select the
recipient > Assigned License > Edit).

Mail flow settings and MX records are not correct - Misconfigured mail
flow or MX record settings can cause this error. Check your Office 365
mail flow settings to make sure your domain and any mail flow connectors
are set up correctly. Also, work with your domain registrar to make sure
the MX records for your domain are configured correctly.

For more information and additional tips to fix this issue, see [3]Fix
email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365.
Original Message Details
Created Date: 3/22/2021 3:55:44 PM
Sender Address: [FOI #17388 email]
Recipient [Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]
Address:
Subject: RE: Internal review of Közérdekű adatigénylés - Reklám -
Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.
Error Details
Reported error: 550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient
[email address] not found by SMTP address
lookup
DSN generated by: HE1PR08MB2667.eurprd08.prod.outlook.com

Message Hops
HOP TIME FROM TO WITH RELAY
(UTC) TIME
3/22/2021
1 3:55:44 smtp.kimittud.org *
PM
3/22/2021
2 3:55:47 smtp.kimittud.org HE1EUR04FT026.mail.protection.outlook.com Microsoft SMTP Server 3 sec
PM
3/22/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
3 3:55:48 HE1EUR04FT026.eop-eur04.prod.protection.outlook.com AM0PR02CA0098.outlook.office365.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) 1 sec
PM
3/22/2021 Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
4 3:55:48 AM0PR02CA0098.eurprd02.prod.outlook.com HE1PR08MB2667.eurprd08.prod.outlook.com cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
PM

Original Message Headers

Received: from AM0PR02CA0098.eurprd02.prod.outlook.com (2603:10a6:208:154::39)
by HE1PR08MB2667.eurprd08.prod.outlook.com (2603:10a6:7:36::17) with
Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3955.24; Mon, 22 Mar
2021 15:55:48 +0000
Received: from HE1EUR04FT026.eop-eur04.prod.protection.outlook.com
(2603:10a6:208:154:cafe::79) by AM0PR02CA0098.outlook.office365.com
(2603:10a6:208:154::39) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3955.18 via Frontend
Transport; Mon, 22 Mar 2021 15:55:48 +0000
Authentication-Results: spf=none (sender IP is 52.57.14.250)
smtp.mailfrom=kimittud.org; ujpestmedia.hu; dkim=none (message not signed)
header.d=none;ujpestmedia.hu; dmarc=none action=none
header.from=kimittud.org;
Received-SPF: None (protection.outlook.com: kimittud.org does not designate
permitted sender hosts)
Received: from smtp.kimittud.org (52.57.14.250) by
HE1EUR04FT026.mail.protection.outlook.com (10.152.27.29) with Microsoft SMTP
Server id 15.20.3955.18 via Frontend Transport; Mon, 22 Mar 2021 15:55:47
+0000
Received: by smtp.kimittud.org (Postfix, from userid 1001)
id 4B7C122065; Mon, 22 Mar 2021 15:55:44 +0000 (UTC)
Date: Mon, 22 Mar 2021 15:55:44 +0000
From: =?UTF-8?B?SGVneWVzaGFsbWkgQsOpbGEgWm9sdMOhbg==?= <[FOI #17388 email]>
To: =?UTF-8?B?w5pKUEVTVE3DiURJQSAtIFN6ZXJrZXN6dMWRc8OpZw==?= <[Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft. request email]>
Message-ID: <[email address]>
Subject: =?UTF-8?Q?RE:_Internal_review_of_K=C3=B6z=C3=A9rdek=C5=B1?=
=?UTF-8?Q?_adatig=C3=A9nyl=C3=A9s__-_Rekl=C3=A1m_-_=C3=9Ajpesti_Sajt=C3=B3?=
=?UTF-8?Q?_Szolg=C3=A1ltat=C3=B3_Nonprofit_Kft.?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain;
charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Return-Path: [FOI #17388 email]
X-EOPAttributedMessage: 0
X-EOPTenantAttributedMessage: 78e29173-6364-4f8a-8024-8ac7b77b816d:0
X-MS-PublicTrafficType: Email
X-MS-Office365-Filtering-Correlation-Id: 02ec44a8-3b1b-4101-83f4-08d8ed4af599
X-MS-TrafficTypeDiagnostic: HE1PR08MB2667:
X-MS-Exchange-Transport-Forked: True

References

Visible links
1. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
2. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...
3. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...