Önkormányzati lakások felújítása
Tisztelt Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre:
- azon önkormányzati bizottságok/szervek/cégek neveit és elérhetőségeit, amik az önkormányzat tulajdonában álló, természetes személyek számára bérbe adott lakóingatlanok általános üzemeltetéséért, fenntartásáért felelősek,
- azon önkormányzati személyek/bizottságok/szervek/cégek neveit és elérhetőségeit, akik/amik a fentebb nevezett ingatlanok állapotát rendszeresen felmérhették, illetve számon tarthatták
- azon önkormányzati személyek/bizottságok/szervek/cégek neveit és elérhetőségeit, akik/amik az előző pontban foglaltak figyelembe vételével a fentebb nevezett ingatlanok felújításait, karbantartásait szervezhették, koordinálhatták
- azon önkormányzati személyek/bizottságok/szervek/cégek neveit és elérhetőségeit, akik/amik a felújítások, karbantartások kivitelezőit kiválaszthatták, illetve a kiválasztási eljárás módját (amennyiben nem rendelkeznek erre fenntartott belsős kivitelezővel, lásd következő pont)
- ha az önkormányzat rendelkezik a fentebb említett ingatlanok felújításával, karbantartásával foglalkozó kivitelező céggel, akkor ezen cég nevét és elérhetőségét
- külön dokumentumban összegezve e téren az önkormányzat által nyilvántartott feladatköröket vázlatos formában, jelezve, hogy mely feladat (pl. közbeszerzés kiírása, elbírálása a kivitelező kiválasztására adott évben, amennyiben ezt pályázatos formában bonyolítják le) mely önkormányzati bizottságok/szervek/cégek hatáskörébe tartozik
- az önkormányzati tulajdonú, természetes személyek számára bérbe adott lakóingatlanok felújítására az önkormányzat mekkora összeget szán/különít el, éves bontásban 2019-től kezdve a jelen (2024-es) évig bezárólag
- valamint a fenti alapból a felújításra ténylegesen felhasznált összegeket és az ebből felújított lakások számát éves bontásban 2019-től kezdve a tavalyi (2023-as) évig bezárólag
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2024. január 14.
Üdvözlettel:
Kiss Boldizsár
Tisztelt Címzett!
Váradiné Naszályi Márta polgármester megbízásából közérdekű adatigénylésére a csatolt tájékoztatást ezúton küldöm.
Tisztelettel:
Hajba Norina
irodavezető
Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Iroda
1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.
Tel: 458-3092
www.budavar.hu
Tisztelt Hajba Norina!
Alternatív címem, melyre az adatokat elküldhetik: [email address]
Üdvözlettel:
Kiss Boldizsár