Nyíradony Árpád tér 4-6. szám alatti adás-vételi és bérleti szerződések adatigénylése.
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
IGÉNYELT ADATOK MEGJELÖLÉSE
Nyíradonyi ÁFÉSZ eladása, privatizálása a Városi Üzletház Kft. részére, melyben önkormányzati tulajdon is van.
A Rózsa Presszó Étterem bérleti szerződése.
A műemlékké nyilvánított épület felújítási költségei, melyben a Rózsa Presszó Étterem is működik.
A műemlék épületében található műkincsek, vagyontárgyak leltára.
A Nyíradonyi Önkormányzat által eladott ingatlan adás-vételi, privatizációs szerződése.
Jelenleg milyen összeggel-kölcsönökkel vannak megterhelve, az Árpád tér 4-6. szám alatti ingatlanok.
Az OTP Bank bérleti szerződése.
A Papír-írószer Bolt bérleti szerződése.
Az ügyvédi iroda bérleti szerződése.
A Rendőrség bérleti szerződése.
Az iskola igazgató bérleti szerződése.
Kérjük továbbá a fel nem sorolt összes adás-vételi és bérleti szerződést is, melyek a demokratikus jogállamra való áttérés után készültek.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2014. szeptember 15.
Üdvözlettel: Csokai János József
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Mindannyian a nemzetközi joggal összhangban lévő Alkotmányos Magyar Törvények alatt vagyunk, mely kötelező jog, alkotmányi parancs a Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal képviselői részére is.
Magyarország nemzetközi szerződésben vállalt kötelezettségeit Nyíradonyi Önkormányzati szinten is be kell tartani. Magyarország az Európai Unió tagja, demokratikus jogállam, mely tiszteletben tartja az Emberi Jogokat. A Nyíradonyi Önkormányzat felelős képviselőinek meg kell érteni, hogy a közpénz felhasználás nyilvános adat és minden egyes forinttal el kell számolni. Ma már a világon mindenki láthatja, olvashatja, hogy a Nyíradony Város Önkormányzat képviselői válaszadási kötelezettségüknek sem tesznek eleget és folyamatosan titkolják a közérdekből nyilvános adatok kiadását.
Közpénzből nem lehet bírósági költséget finanszírozni, a jogsértést elkövetőknek.
" Kárt okoztál, térítsd meg! "
Üdvözlettel:
Csokai János József
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Ismételten azt kérem önöktől, hogy rendeljenek el független belső felülvizsgálatot arra vonatkozóan, hogy miért igényel ilyen hosszú időt a válaszadás és a közérdekből nyilvános adatok kiadása.
Üdvözlettel:
Csokai János József
01.10.2014 14:02 időpontban Csokai János József ezt írta:
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Mindannyian a nemzetközi joggal összhangban lévő Alkotmányos Magyar
Törvények alatt vagyunk, mely kötelező jog, alkotmányi parancs a
Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal képviselői
részére is.
Magyarország nemzetközi szerződésben vállalt kötelezettségeit
Nyíradonyi Önkormányzati szinten is be kell tartani. Magyarország
az Európai Unió tagja, demokratikus jogállam, mely tiszteletben
tartja az Emberi Jogokat. A Nyíradonyi Önkormányzat felelős
képviselőinek meg kell érteni, hogy a közpénz felhasználás
nyilvános adat és minden egyes forinttal el kell számolni. Ma már a
világon mindenki láthatja, olvashatja, hogy a Nyíradony Város
Önkormányzat képviselői válaszadási kötelezettségüknek sem tesznek
eleget és folyamatosan titkolják a közérdekből nyilvános adatok
kiadását.
Közpénzből nem lehet bírósági költséget finanszírozni, a jogsértést
elkövetőknek.
" Kárt okoztál, térítsd meg! "
Üdvözlettel:
Csokai János József
Tisztelt Csokai János József Úr !
Hivatkozva a Nyíradony Város Önkormányzata a-mail címére, valamint a
Nyíradony város jegyzője a-mail címére megküldött: 2014. szeptember 24-ei, október 16-ai, három darab, október 22-ei,
leveleiben, számtalan esetben értelmezhetetlen a-mailjeivel kapcsolatban a következőket szeretném a tudomására
hozni.
Önnek joga van az Ön által kért közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatok megkérésére. Ennek az adatgazda, vagy
adatkezelő köteles eleget tenni.
Ez azonban nem járhat együtt: sem a Nyíradony Városát megtestesítő Önkormányzatot rablással, pénzmosással az internet felhasználásával
vádolnia, az Önkormányzatot képviselő polgármesterét, képviselő-testületét, a város jegyzőjét és polgármesteri hivatalát büncselekmények elkövetésével
vádolnia.
Ha Ön ezt teszi, Magyarország törvényei szerint vállalnia kell ennek büntetőjogi következményeit is.
Egyéb tekintetben:
Mint előző levelemben már megírtam: az ÖN által, mint felperes által a Magyar Állam és Nyíradony Város Önkormányzata ellen indított
perben az igényei előterjesztéséhez szükséges iratokat a rendelkezésére bocsátottuk, illetve az Ön jogi képviselőjének továbbítottuk azt.
Természetesen - annak ellenére, hogy Ön a 2011. évi CXII. törvényre hivatkozva, a jogszabály mögé bújva kíván olyan adatokhoz jutni, mely nem minősül közérdekű adatnak,
az Önkormányzat ezeket nem fogja teljesíteni.
Nevezetesen:
1.) A Nyíradonyi Sportcsarnok Kft jogutódlással a Nyíradonyi Vagyonkezelő Kft-hez került beolvadással. Ennek megfelelően e tekintetben adatgazdának és adatkezelőnek a Nyíradonyi Vagyonkezelő Kft
(4254. Nyíradony, Hunyadi út 1. szám) tekintetndő. Egyéb tekintetben szeretném figyelmébe ajánlani, hogy a gazdasági társasággal kapcsolatos közérdekű adatok és információk a Cégbíróságnál
fellelhetők, azt Ön közhiteles dokumentumok kérésével közvetlenül elérheti.
2.) A Harangi Imre Rendezvénycsarnok építésével kapcsolatban - tekintettel arra, hogy az ügyben gazdasági társaság érintett - nem tekinthető közérdekű adatnak.
3.) A Nyíradonyi Görög Katolikus Egyház és Nyíradony Város Önkormányzata között létrejött adás-vételi szerződés - tekintettel az egyházi jogi személyre, mint szerződő félre -
ugyancsak nem tekinthető közérdekű adatnak.
4.) A Nyíradonyi Sportcsarnok esetleges veszteségeivel kapcsolatban fellelhető dokumentumok: a 2002-2013. évek közötti zárszámadási rendeletben, ileltve Nyíradony Város Önkkormányzata
testületi ülésének anyagában hozzáférhető adatként az Ön rendelkezésre áll. Ez megtekinhető a Nyíradonyi Várási Könyvtárban.
5.) A volt temető eladásával kapcsolatos "szakértői vélemény" nem minődsül közérdekű adatnak.
6.) Az előző a-mailjeiiben megfogalmazott, az Ön "családja tulajdonát képező" ingatlanokkal kapcsolatban az alábbiakat szeretném a figyelmébe ajánlani:
a..) Az Ön édesapja az Önöktől elvett ingatlanokért kárpótlási jegyben kártalanítást kapott. A kárpótlás iránti kéremet az Ön édesapja terjesztette elő.
Információim szerint Önök közel 30 db mezőgazdasági ingatlént szereztek meg a kárpótlási jegyekkel. Nem tartja abnormálisnak az Ön által megfogalmazott, az ingatlanok
természetben történő visszaadásával kapcsolatos kéremét még ennek ellenére sem?
Tudomásom szerint az ingatlanok visszaadásával kapcsolatban a peres eljárások már lezárultak. Ha nem, a jogosnak vélt igényei érvényesítésére szíveskedjen bírósági utat igénybe venni.
b.) Ön "hetet-havat" összehord a zaklató, s minden jogi alapot nélkülöző kérelmeiben, förmedvényeiben. Igy például: az egyik helyen a jelenleg Rózsa Presszó és Étterem néven magánszemély
által működtetett létesaítményt: hol műemlék épületnek minősíti, hol rogyadozó épületnek, melynek felújítására hívja fel az Önkormányzat figyelmét.
Az épület nem műemlék, nem is műemlék jellegű. Az Önkormányzat saját elhatározásából helyi védelem alá helyezte. Az ingatlant a Nyírvidéki ÁFÉSZ-től vette meg a jelenlegi tulajdonos.
Annak a résznek, ami az önkkormányzat tulajdonát képezte, az eladásról az adás-vételi szerződést már előzetesen az Ön rendelkezésére bocsátottam.
c.) Ön elrabolt műkincsekről ír az e-mailjében. Kérem nevesítse ezeket. Legalább úgy, mint az Öntől Budapesten elrabolt, állami tulajdonba vett ÉTTERMÉT, ami a valóságban egy pecsenyesütő volt.
7.) Előzőleg már kértem, hogy a félreértések elkerülése érdekében szíveskedjen a jogi képviselője útján kapcsolatba lépni az Önkormányzattal, illetve a polgármesteri hivatallal.
EGYIDEJŰLEG TÁJÉKOZTATOM, HOGY AZ ÖNKORMÁNYZATTAL SZEMBEN MEGFOGALMAZOTT HAMIS VÁDJAI MIATT ÖN ELLEN BÜNTETŐFELJELENTÉST FOGOK TENNI.
Kérem, hogy a kéretlen, zaklató, értelmezhetetlen e-mailjei küldését szíveskedjen hanyagolni, mert zaklatás miatt ugyancsak feljelentést fogok Ön ellen lezdeményezni.
Nyíradony, 2014. október 27.
Benő János jegyző
-------------------------------------------------------------------
Ezt a közérdekűadat-igénylést a KiMitTud weboldalon keresztül
küldték el. Az adatigénylésre a választ, illetve bármilyen
kapcsolódó visszajelzést, kérjük, erre az e-mail címre küldje meg:
[1][FOI #3074 email]
Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük a
KiMitTud weboldalon. További információkat a KiMitTud szolgáltatás
segítségével kezdeményezett közérdekűadat-igénylésről itt olvashat:
[2]http://kimittud.atlatszo.hu/help/officers
Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak
találta ezt a szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy
helyezzen el a honlapunkra (kimittud.atlatszo.hu) mutató
hivatkozást az önök közérdekű adatokat tartalmazó weboldalán!
-------------------------------------------------------------------
--
Nyíradony Város Önkormányzata
4254. Nyíradony, Árpád tér 1. sz.
[Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal request email]
003652203692
References
Visible links
1. mailto:[FOI #3074 email]
2. http://kimittud.atlatszo.hu/help/officers
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzata!
Megkaptuk Dr. Benő János címzetes jegyző úr hivatali eljárásban történő válaszát, melyet világszerte mindannyian olvashatunk. A válasz minősíthetetlen, egyetlen kérésünkre se kaptunk választ. Mindezek ellenére továbbra is várunk arra, hogy a Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal előbb vagy utóbb mint közintézmény minden körülmények között válaszolni fog. A közérdekből nyilvános adatokat akkor is ki kell adni a Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának, ha jelenleg Nyíradony Árpád tér 4-6 szám alatti és másutt lévő ingatlanok-vagyontárgyak tulajdonjogának a megállapítása az Alkotmánybíróságon jelenleg is folyamatban van. Nyíradonyban és másutt köztudott, hogy jogos örököse-tulajdonosa vagyok a már említett vagyonnak mely fölött jelenleg a Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal képviselői gyakorolják a tulajdonjogot. Azért kérjük a Nyíradony Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalától, hogy bizonyítsa be, hogyan szerezte meg a tulajdonjogot a senki által nem vitatott jogos örökségem fölött. Ez nem jogvita kérdése, mivel az önkormányzat közintézmény, a vagyonkezelése pedig közérdekű adat.
Az Önkormányzati képviselők a nyilvánosság kizárásával nem kezelhetik sajátjukként a mindannyiunk azonos magántulajdonát képező állami közvagyont sem.
A tulajdont magával az állammal, az állam által alkotott közhatalommal szemben is meg kell
védeni. A szabadságot és autonómiát biztosító magántulajdon felszámolását hirdető fasiszta és kommunista
ideológiákkal szemben az individuális magántulajdon védelmének igénye merül fel. A hatalom legfőbb
korlátja csakis a polgárok sérthetetlen magántulajdona lehet, egyben a demokratikus társadalmi
berendezkedés záloga. Az ENSZ az alapvető emberi jogok sorában deklarálja a tulajdonhoz való jogot. Ezt
követően vált általánosan elfogadottá a tulajdonhoz való jog alkotmányos elismerése és védelme.
Magyarország ezt a lépést az Alkotmányt módosító 1990. évi XL. törvénnyel tette meg. Ez alapján nem
képzelhető el egyes tulajdonformák privilegizált helyzete, éppúgy mint más formák hátrányos
megkülönböztetése. Az alkotmányos védelem a bázisa a tulajdonvédelem teljes jogi eszköztárának. Az
alkotmányos védelem ugyanakkor korlátokat szab a tulajdont érintő bármely (különösen közjogi)
korlátozásnak is.
2. A TULAJDON VÉDELMÉNEK POLGÁRI JOGI ESZKÖZEI
A tulajdonjog védelme alatt szűkebben a tulajdonjogviszonynak, mint abszolút szerkezetű jogviszonynak, a
tulajdonjog mint alanyi jog viszonylagos teljességének és kizárólagosságának (sérthetetlenségének) védelmét
szokás érteni. Ezt a védelmet alapvetően a Ptk. nyújtja, de védi a büntetőjog, szabálysértési jog is. A védelem
teljességét a jogrendszer összes ágai által elérhető komplex védelem adja.
A tulajdonjog megsértése esetén a jog igényállapotba kerül, tulajdoni igény keletkezik. A tulajdoni igény
biztosítja a jog gyakorlásának kizárólagosságát. Akinek tulajdonjogát megsértették, polgári jogi értelemben
vett igénye támad a sérelem megszüntetésére. A tulajdoni igény olyan kétszemélyes relatív helyzet, amely a
tulajdonjog megsértéséből származik. A tulajdonjog megsértőjét rendszerint pozitív magatartásra kötelezik,
egyes igények azonban negatív magatartásra irányulnak (pl. a tulajdon háborítatlanságát védő per a háborítás
abbahagyására, tartózkodásra irányul, érvénytelen bejegyzés törlésének tűrése stb.)
A tulajdoni igény addig áll fenn, amíg a tulajdonjog és az azt ért jogsérelem fennáll. Ha a dolog már nincs
meg, a tulajdoni igény helyébe kötelmi igény léphet, ami a rendes elévülés szabályai alá esik. A tulajdonjogi
igények viszont nem évülnek el.
Üdvözlettel:
Csokai János József
Tisztelt Nyíradony Város Önkormányzata!
Kérem szíveskedjenek tájékoztatni, hogy elrendeltek e független belsővizsgálatot vagy nem?
A válaszadási kötelezettség megtagadása és a közérdekből nyilvános adatok kiadásának tárgyában eleget tettek e esetleges bejelentési, hivatali kötelezettségüknek megfelelően a magyar vagy EU hatóságok részére?
Dr. Benő János címzetes nyíradonyi önkormányzati közjegyző válaszát nem fogadjuk el, azért mert részletesen nem válaszolt az összes kérésünkre. Küldöm a https://sites.google.com/site/nyiradonyi... -t.
Melyet hosszú évek óta világszerte mindenki olvashat és ha bármilyen jogsértést valótlan állítást rágalmazást tartalmazna a név szerint említett állami képviselőknek lehetősége lett volna arra, hogy betiltassa. De nem tiltatták be.
Tehát van alapja annak amiről Nyíradony városban mindenki beszél, hogy a közpénzfelhasználást tegyék nyilvánossá a nyíradonyi önkormányzat képviselői azért, hogy senkit ne lehessen korrupcióval jogsértéssel alaptalanul vádolni.
Amennyiben a Nyíradonyi Önkormányzatnak nincs oka titkolózni, eleget tesz válaszadási kötelezettségeinek és kiadja a kért közérdekből nyilvános adatokat és akkor mindenki megnyugszik, hogy nem történt jogsértés.
Az érintett képviselők nem éltek vissza hatalmukkal hivatali eljárásban a közpénzek felhasználása terén sem.
Üdvözlettel:
Csokai János József