Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

2015. szeptember 28-án hétfőn 18 óra 07 perctől az M4-es metró vonalán két vonat műszaki hiba miatt két állomás között állt meg az alagútban. Ezen hiba okának kivizsgálásáról készült elemzések eredményét szíveskedjenek elektronikus másolatban megküldeni részemre.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2015. október 2.

Üdvözlettel:

Fazekas Péter

Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Tisztelt Levélíró!

Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Tájékoztatjuk, hogy levele megérkezett Társaságunkhoz, melyre válaszunkat
a közérdekű adatigénylés esetében az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló az 2011. évi CXII. törvény által
biztosított határidőn belül, egyéb esetben pedig legkésőbb 30 napon belül
megküldjük.

Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ Ügyfélszolgálat
Dear Sender,

Thank you for contacting BKK’s customer services.

We inform you that your email has arrived to which we will reply within
the time-limit provided by Act CXII of 2011 on Informational
Self-determination and Freedom of Information in case of public interest
data requests and not later than 30 days in all other cases.

Thank you for your kind patience in advance.

Yours sincerely,

BKK Centre for Budapest Transport Customer Service

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Ügyszám: 0038/0029235/2015 

Fazekas Péter

[1][FOI #5488 email]

 

Tárgy: tájékoztatás

 

 

Tisztelt Fazekas Péter!  

 

Tájékoztatjuk, hogy közérdekű adatigénylésére vonatkozó kérésével
kapcsolatban az adatgyűjtés folyamatban van.
 
Válaszunkat legkésőbb 2015. november 1-ig megküldjük Önnek, addig is
kérjük szíves türelmét.

 

Budapest, 2015. október 9.

                                   

                                                    Üdvözlettel:

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési szakterületi vezető

BKK Zrt.

 

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #5488 email]

BKK, Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Ügyszám: 0038/0029235/2015 

Fazekas Péter

[1][FOI #5488 email]

 

Tárgy: tájékoztatás

 

 

Tisztelt Fazekas Péter!  

 

Hivatkozva Társaságunkhoz 2015. október 2-án érkezett közérdekű
adatigénylésére, tájékoztatjuk, hogy 2015. szeptember 28-án 18 óra 7
perckor az M4-es metróvonal Újbuda Központ állomásáról induló vonat
üzemszerűen biztonsági pontra állt meg a Bikás Park állomás bejárata
előtt, ahonnan szoftverhiba miatt nem indult el. A vonatot emiatt kézi
vezetéssel kellett a helyszínre küldött járművezető segítségével az
állomásba továbbítani. A szoftverhiba miatt a vonat lokalizációt vesztett,
az Újbudáról induló követő vonat pedig üzemszerűen megállt mögötte,
azonban az előttes vonat helyzetéről nem kapott információt, ezért a
biztonság érdekében a rendszer üzemszerű működésének megfelelően állva
maradt.

 

Ennek a vonatnak a továbbítása is csak kézi vezetéssel volt lehetséges, de
járművezetőt már csak a távolabbi állomásról volt a BKV Zrt.-nek
lehetősége a vonathoz küldeni, így az alagútban töltött várakozási idő
megnőtt.

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. illetékes szakterületének tájékoztatása
alapján a műszaki hiba miatti leállás körülményeit a Siemens a
vonatvezérlő rendszer által rögzített úgynevezett LOG fájlok
visszajátszásával vizsgálta. Ezen fájlok adatszolgáltatásként való átadása
a rendszer technikai sajátosságaiból adódóan nem kivitelezhető. A
visszajátszási művelettel új adatok, fájlok nem keletkeztek.

 

Fentiekre tekintettel az adatkérés az Ön által megjelölt módon nem
teljesíthető, figyelemmel arra, hogy az illetékes szakterület
tájékoztatása szerint ilyen adat nem létezik.

 

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

 

Budapest, 2015. október 26.

                                   

                                                    Üdvözlettel:

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési szakterületi vezető

BKK Zrt.

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #5488 email]