Tisztelt Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre az Önkormányzat tulajdonában álló gazdasági
szervezetek és általa fenntartott intézmények közterület
átnevezésekkel (illetve névtelen területek elnevezéseivel)
kapcsolatos kiadásait 2010. október 1. és az adatigénylés
benyújtása közötti időszakra vonatkozóan, költségtípusok (így különösen a közterület elnevezését jelző táblák cseréje, a címek hatósági nyilvántartásokban való megjelölésével kapcsolatban az önkormányzatnál esetleg felmerült egyéb költség) szerint.
Kérem továbbá, hogy küldjék el az érintett területek korábbi és mai elnevezéseinek listáját.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2013. április 3.

Üdvözlettel:

Halász Gergely

Kernné dr. Kulcsár Dóra,

Tisztelt Halász Gergely!

 

2013. április 3. napján érkezett közérdekű adatkérésére az alábbiakban
tájékoztatom:

 

Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzatát 2010. októbere óta a
közterületek átnevezésével kapcsolatban az alábbi kiadások terhelték:

1.       utcatáblák előállítása, gyártása: bruttó 224.921,- Ft

2.       okmánycserékkel kapcsolatos túlóra ellentételezése: bruttó
180.000,- Ft

 

Tisztelettel:

 

Kernné dr. Kulcsár Dóra

aljegyző

Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata

Polgármesteri Hivatala

tel: 06(1)4276-282

e-mail: [email address]

 

Tisztelt Kernné dr. Kulcsár Dóra!

Köszönöm a válaszát.

Üdvözlettel:

Halász Gergely

Tarr Béla hozzászólt ()

Aranyos, hogy az okmánycserére túlórát kalkuáltak, de a cserelt okmányok anyagköltségét nem látom.

A járulékos költségeket is kiszámolta valaki?
Pl. az átnevezéssel megszivatott cségeknél a bélyegzők, levélpapírok, nyomtatványok, névjegykártyák cseréjét, adataik javítását partnereiknél, cégadatbázisban, stb.
Engedélyek újrakérését, adóhivatali és egyéb ügyintézést?