Tisztelt Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre az Önkormányzat tulajdonában álló gazdasági
szervezetek és általa fenntartott intézmények közterület
átnevezésekkel (illetve névtelen területek elnevezéseivel)
kapcsolatos kiadásait 2010. október 1. és az adatigénylés
benyújtása közötti időszakra vonatkozóan, költségtípusok (így különösen a közterület elnevezését jelző táblák cseréje, a címek hatósági nyilvántartásokban való megjelölésével kapcsolatban az önkormányzatnál esetleg felmerült egyéb költség) szerint.
Kérem továbbá, hogy küldjék el az érintett területek korábbi és mai elnevezéseinek listáját.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2013. április 3.

Üdvözlettel:

Halász Gergely

Tóth Adrienn Katalin, Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

Tisztelt Halász Gergely!

Közérdekű információ igénylésével kapcsolatos levelét megkaptuk.

Azonban az Ön által igényelt adatok begyűjtéséhez több iroda munkája is
szükséges, ezért a törvényben nyitva álló 15 napos határidőt szeretnék
meghosszabbítani.
Az adatok beszerzése folyamatban van, amennyiben az Irodánk részére
minden adat rendelkezésére áll továbbítjuk, az Ön által megadott címre.

Köszönettel:
Tóth Adrienn

--
Tóth Adrienn Katalin

ügyviteli és koordinációs ügyintéző
Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda
Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
tel: 296-13-64
e-mail: [email address]

Tisztelt Tóth Adrienn Katalin!

Kérem tegyenek eleget jogszabályban rögzített válaszadási kötelezettségüknek a közérdekű-adat igénylésemmel kapcsolatban.

Üdvözlettel:

Halász Gergely

Tóth Adrienn Katalin, Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

2013.04.19. 11:17 keltezéssel, Halász Gergely írta:

idézett részek megjelenítése

Tisztelt Halász Gergely!

Ezúton tájékoztatom, hogy az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságáról szóló 2011. évi CXII. törvény 29. § (2)
bekezdése alapján jelen paragrafus (1) bekezdésében meghatározott
határidő egy alkalommal 15 nappal meghosszabbítható. Erről az igényről
2013.04.15. keltezéssel elektronikus levél formájában tájékoztattam.

Üdvözlettel Tóth Adrienn

--
Tóth Adrienn Katalin

ügyviteli és koordinációs ügyintéző
Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda
Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
tel: 296-13-64
e-mail: [email address]

Nátrán István, Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

Tisztelt Halász Gergely úr!

E-mailben érkezett adatkérésére hivatkozva az alábbiakról tájékoztatom:

Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrte Önkormányzat
közigazgatási területén 2010. október 1-jét követően közterület
átnevezése vagy névtelen közterület elnevezése miatt utcanévtábla
kihelyezés nem történt.

Az Önkormányzat 2010 és 2013 között összesen 36 darab utcanévtábla
pótlásáról gondoskodott lakossági bejelentés alapján, melynek összes
költsége bruttó 251.460,- forint volt.

Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását.

Tisztelettel:

--
Nátrán István
vagyongazdálkodási és lakás munkacsoport-vezető
Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda
Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
e-mail: [email address]

Tisztelt Nátrán István!

Köszönöm a választ!

Üdvözlettel:

Halász Gergely