Tisztelt MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre

Az adatigénylésem 2024. július és augusztus hónapra vonatkozik, kérem a válaszokat havi bontásban szíveskedjenek megküldeni.

Az adatigénylés köre:

a Helpdesken rögzített hibák darabszáma, havonta (db)

Ezen megoszlása:
a. kiszállás nélkül, telefonos és távoli szervizelés keretében javított hibák száma (db)
b. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák száma (db)
c. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák száma (db)

Kapcsolódó megoldási idők:
a. kiszállás nélkül, telefonos és távoli szervizelés keretében javított hibák medián megoldási ideje (óra:perc)
b. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák medián megoldási ideje (óra:perc)
c. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák medián megoldási ideje (óra:perc)

Szokásos javítási időn túlnyúló javítások daraszáma:
a. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák darabszáma, amelyek megoldási ideje 24 óránál több volt (darabszám)
b. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák darabszáma, amelyek megoldási ideje 72 óránál több volt (daraszám)

Kapcsolódó Általános Szerződési Feltételek: https://mohu.hu/pdf/ASZF_Feltetelek_Viss...

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni. Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Mivel adatigénylésemben elektronikus másolatban és elektronikus úton kérem az adatok kiadását, ezért az adatigénylés teljesítéséért az Infotv. 29. § (3)-(5) bekezdései alapján költségtérítés megállapítására nincs mód. Ha az adatok kiadása a kért módon lehetetlen volna, és iratmásolatok adathordozókra másolásához és kézbesítéséhez kapcsolódóan a hivatkozott törvényi rendelkezések alkalmazásával mégis költségtérítést állapítanának meg, úgy kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson erről. Ebben az esetben azt is kérem, hogy a tájékoztatásban tételesen jelölje meg a költségtérítés számítása során figyelembe vett költségtényezőket.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2024. szeptember 3.

Üdvözlettel:

[email protected], MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

[1]LOGO
Automatikus válaszlevél
Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy benyújtott panaszát rendszerünkben a 00202692
azonosítószámon rögzítettünk, melynek kivizsgálását megkezdtük.
Ügyintézőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben a REpont visszaváltó automatán keresztül történő késedelmes
kifizetés miatt küldte meg részünkre levelét, úgy az alábbiakról
tájékoztatjuk.

A palackok visszaváltása után a banki kifizetések során lassulás
tapasztalható. Amennyiben az azonosítás sikeres volt, szíves türelmét
szeretnénk kérni, ameddig az összeg megérkezik bankszámlájára.

Üdvözlettel:
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat

Ez egy automatikus üzenet, kérjük erre ne válaszoljon!
Kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatónkat ITT éri el.

[2]LOGO

References

Visible links

Tisztelt Ügyfelszolgálat!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek értelmében az adatgazdáknak 15 napon belül választ kell adniuk az adatigénylésre.
Igénylésemet szeptember 3-án nyújtottam be, a határidő tegnap lejárt.

Várom szíves válaszukat.

Üdvözlettel:
Horváth Szabolcs

[email protected], MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

[1]LOGO
Automatikus válaszlevél
Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy benyújtott panaszát rendszerünkben a 00214577
azonosítószámon rögzítettünk, melynek kivizsgálását megkezdtük.
Ügyintézőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Panaszbejelentése kivizsgálására és megválaszolására a hatályos jogszabály
alapján (1997. évi CLV. Fogyasztóvédelmi tv. 17/A (6) bekezdés) 30 nap áll
rendelkezésünkre, így az ügykezelés során kérjük ezt tekintse irányadónak.

A folyamat végéig tanúsított türelmét előre is köszönjük!

Üdvözlettel:
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat

Ez egy automatikus üzenet, kérjük erre ne válaszoljon!
Kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatónkat ITT éri el.

[2]LOGO

References

Visible links

Tisztelt [email address]!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 00202692 azonosítószámon rögzített eset kivizsgálása hol tart, mikor kaphatok választ.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek értelmében az adatgazdáknak 15 napon belül választ kell adniuk az adatigénylésre.
Igénylésemet szeptember 3-án nyújtottam be, a határidő szeptember 18-án lejárt.

Üdvözlettel:

Horváth Szabolcs

[email protected], MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

[1]LOGO
Automatikus válaszlevél
Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy benyújtott panaszát rendszerünkben a 00224339
azonosítószámon rögzítettünk, melynek kivizsgálását megkezdtük.
Ügyintézőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Panaszbejelentése kivizsgálására és megválaszolására a hatályos jogszabály
alapján (1997. évi CLV. Fogyasztóvédelmi tv. 17/A (6) bekezdés) 30 nap áll
rendelkezésünkre, így az ügykezelés során kérjük ezt tekintse irányadónak.

A folyamat végéig tanúsított türelmét előre is köszönjük!

Üdvözlettel:
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat

Ez egy automatikus üzenet, kérjük erre ne válaszoljon!
Kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatónkat ITT éri el.

[2]LOGO

References

Visible links

Ügyfélszolgálat, MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

Tisztelt Horváth Szabolcs!
 
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a következőkről tájékoztatjuk
Önt:
 
A kötelező visszaváltási rendszer 2024. január 1-jén indult el, a rendszer
tényleges felfutása azonban a DRS rendelet által lefektetett féléves
átmeneti időszakot követően, július 1-től tapasztalható, amikortól
tömegesen jelentek meg a jelöléssel ellátott palackok a kereskedelmi
forgalomban.
 
Kérdéseire válaszolva az alábbi információkkal szolgálhatunk Önnek:

Jelenleg mintegy 3700 helyszínen lehet visszaváltani, amiből 1300 kézi
visszaváltás. A banki utaláshoz szükséges applikációt immár 1 millióan
töltötték le. A visszaváltások széles többségében – mintegy 80-90%-ban - 
a boltban levásárolható papírutalványt kéri a visszaváltók. Eddig csaknem
20 milliárd forintot így kaptak vissza a vásárlók. Bejelentések
érkezhetnek az ügyfélszolgálatra, érkezhetnek a boltoktól a Helpdeskre,
illetve a vásárlók elsőként a boltok munkatársainak jelezhetik
észrevételeiket, hiszen a boltok minden egyes palack után kezelési díjat
kapnak. Vagyis az ő feladatuk a gépek és környékük takarítása, azok
mindennapi üzemeltetése, űrítése, tisztítása stb…

Júliustól kezdve napi több millió palackot váltottak vissza a hazai
vásárlók, több olyan szombat is volt augusztusban, amikor egy nap alatt
több mint 8 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza
Magyarországon. Egy ekkora rendszer beindulásakor természetes, hogy a
felfutással arányosan emelkedett a különböző bejelentések, kérdések, ahogy
a gyártói Helpdesk-ek felé kezdeményezett megkeresések száma is. A
Helpdesk megkeresések széles többsége, a napi üzemeltetéssel kapcsolatos
kérdés, információ kérés, vagy normál működés során előálló kisebb,
telefonos felvilágosítással és helyszíni közreműködéssel könnyen
elhárítható fennakadás volt (gép ajtaja nyitva maradt, tárolóedények
ürítésre, gép takarításra szorult). A visszaváltó automaták telepítése
2023 első féléve óta zajlik, a folyamat részeként a bolti személyzet
szakszerű oktatásban részesült. Helyszínenként ugyanakkor több hónap, vagy
akár egy év is eltelhetett az oktatás időpontja és a nagyüzemi működés
közt, hiszen az italgyártók féléves haladéka miatt csak júliusban indult
be igazán a rendszer.

A Helpdeskhez érkezett megkeresések kisebb része a gépek működésével
kapcsolatos, helyszíni kezelést igénylő bejelentés volt. A gépekkel
kapcsolatos esetleges hibákat a gyártói technikus csapatok javították, a
szükséges alkatrészeket cserélték. Olyan hibarögzítésre, amikor a teljes
automata cseréjére volt szükség mindössze pár esetben volt példa.

Konkrét számadatokat a kért kérdésekre nem áll módunkban kiadni.

Összességében kijelenthető, hogy a rendszer működik. Eddig több mint 500
millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza és ez a szám
folyamatosan nő. Naponta 5-6 millió darab palack kerül visszaváltásra. Az
üzemeltetői kör folyamatosan bővül és egyre nagyobb rutint szerez az
automaták napi operációjában. Részükre a működtetésért járó palackonkénti
kezelési díjon felül a MOHU eddig 20 milliárd Forint összegben térített
meg boltban levásárolható vagy készpénzre váltható utalványt.

A jövőben az adatigényléssel kapcsolatos megkereséseit kérjük,
a [1][email cím] email címre szíveskedjen megküldeni.

Tisztelettel:
MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

--------------- Eredeti üzenet ---------------
Feladó: Horváth Szabolcs [[2][adatigénylés #25529 e-mail]]
Elküldve: 9/3/2024, 7:46 de.
Címzett: [3][MOHU kérő e-mail]
Tárgy: Közérdekűadat igénylés - Közadat kérés a VISSZAVÁLTÓ BERENDEZÉS
ÜZEMELTETÉSI SZERZŐDÉSEKHEZ kapcsolódóan

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not
click links or open attachments unless you recognize the sender and know
the content is safe.

Tisztelt MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése
alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre

Az adatigénylésem 2024. július és augusztus hónapra vonatkozik, kérem a
válaszokat havi bontásban szíveskedjenek megküldeni.

Az adatigénylés köre:

a Helpdesken rögzített hibák darabszáma, havonta (db)

Ezen megoszlása:
a. kiszállás nélkül, telefonos és távoli szervizelés keretében javított
hibák száma (db)
b. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák száma (db)
c. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák száma (db)

Kapcsolódó megoldási idők:
a. kiszállás nélkül, telefonos és távoli szervizelés keretében javított
hibák medián megoldási ideje (óra:perc)
b. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák medián
megoldási ideje (óra:perc)
c. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák medián
megoldási ideje (óra:perc)

Szokásos javítási időn túlnyúló javítások daraszáma:
a. kiszállással, de berendezés/modul cserével nem járó hibák darabszáma,
amelyek megoldási ideje 24 óránál több volt (darabszám)
b. kiszállással és berendezés/modul cserével javított hibák darabszáma,
amelyek megoldási ideje 72 óránál több volt (daraszám)

Kapcsolódó Általános Szerződési Feltételek:
[4]https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=31...

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az
egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó
e-mail címére megküldeni. Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet
e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a [5]kimittud.atlatszo.hu
weboldalon töltse fel.

Mivel adatigénylésemben elektronikus másolatban és elektronikus úton kérem
az adatok kiadását, ezért az adatigénylés teljesítéséért az Infotv. 29. §
(3)-(5) bekezdései alapján költségtérítés megállapítására nincs mód. Ha az
adatok kiadása a kért módon lehetetlen volna, és iratmásolatok
adathordozókra másolásához és kézbesítéséhez kapcsolódóan a hivatkozott
törvényi rendelkezések alkalmazásával mégis költségtérítést állapítanának
meg, úgy kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson erről.
Ebben az esetben azt is kérem, hogy a tájékoztatásban tételesen jelölje
meg a költségtérítés számítása során figyelembe vett költségtényezőket.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét
tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az
adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából
következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján
nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és
elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH
állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság
ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2024. szeptember 3.

Üdvözlettel:

-------------------------------------------------------------------

Ezt az e-mail címet használja, amikor erre az igénylésre válaszol:
[6][adatigénylés #25529 e-mail]

Hibás a(z) [7][MOHU kérő e-mail] cím a(z) MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.
részére benyújtott Közérdekűadat igénylésekre vonatkozóan? Ha igen, lépjen
velünk kapcsolatba az űrlap segítségével:
[8]https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=31...

Jognyilatkozat: Ezt az üzenetet és az ön válaszát is közzétesszük az
interneten. Az adatvédelemre és szerzői jogokra vonatkozó politikánk:
[9]https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=31...

Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos esetekben a kérések és válaszok
közzététele késik.

Amennyiben megkeresésekre válaszoló munkatársként hasznosnak találta ezt a
szolgáltatást, kérje meg szervezete webmesterét, hogy helyezzen el a
honlapunkra mutató hivatkozást közérdekű adatokat tartalmazó weboldalán.

idézett részek megjelenítése