Klór-dioxid ivóvíz fertőtlenítésre
Tisztelt BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Használnak-e klór-dioxidot ivóvízfertőtlenítésre? Ha igen, milyen éves mennyiségben és koncentrációban vásárolnak hozzá nátrium-kloritot?
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2019. június 20.
Üdvözlettel:
Jánosi Erzsébet
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését mellyel társaságunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy a válaszadási határidő nem panaszos ügyek esetén a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai alapján 30 nap.
A BÁCSVÍZ Zrt. Üzletszabályzatának 30.4 pontja alapján:
Írásbeli panasz esetén a víziközmű-szolgáltató a panasszal kapcsolatos
álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalja, és
megküldi a felhasználónak a panasz beérkezését követő 15 napon belül.
A 15 napos válaszadási határidő, helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság
megkeresésének szükségessége esetén, 1 alkalommal, legfeljebb 15 nappal
meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak
indokáról a felhasználó írásban, a válaszadási határidő letelte előtt,
tájékoztatót kap. Az érdemi válaszadási határidőbe nem számít bele a
megalapozottságot alátámasztó dokumentumok rendelkezésre bocsátásának,
továbbá a szükséges hatósági egyeztetések és a helyszíni kivizsgálások
időigénye valamint az ezekkel kapcsolatos időpontegyeztetés között eltelt
időszak.
Nem minősül reklamációnak, vagy panasznak:
* tájékoztatást kérő megkeresés,
* állásfoglalást kérő megkeresés,
* általános bejelentések a szolgáltatásról (pl. javaslatok, igények
jelzése stb.)
* tulajdonosváltozás, adatváltozások bejelentése,
* méltányossági kérelem (részletfizetés, fizetési halasztás,
kamatjóváírás),
* más felhasználó szabálytalan vízvételezésére vagy csatornamű
használatára vonatkozó bejelentés,
* közterületi hibabejelentés,
* felhasználási hely, víziközmű-szolgáltató általi felkeresésére
vonatkozó időpont egyeztetések (pl. mérőcsere, mellékmérő plombálása),
* folyószámla egyenleg lekérdezése,
* számlamásolat, csekkpótlás kérése,
* locsolási kedvezmény igénylése,
* vízmérőállás bejelentése
* részszámlában szereplő mennyiség módosítási igénye,
* eseti egyedi számla kérése.
A korábbi, érdemben már megválaszolt beadvány tartalmával azonos tartalmú,
ugyanazon felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó
panasz, beadvány, valamint névtelen felhasználói beadvány kivizsgálását a
víziközmű-szolgáltató mellőzheti.
Tisztelettel:
BÁCSVÍZ Zrt.
Auto reply message sent with [1]MSH Exchange Autoresponder.
References
Visible links
1. http://www.mshsoftware.com/site/products...
Tisztelt Jánosi Erzsébet!
2019. június 20-i közérdekű adatigénylésért nyújtott be a kimittud.org -on
keresztül a BÁCSVÍZ Zrt.
részére:
„Használnak-e klór-dioxidot ivóvízfertőtlenítésre? Ha igen, milyen éves
mennyiségben és koncentrációban vásárolnak hozzá nátrium-kloritot?”
1. A BÁCSVÍZ Zrt. használ klór-dioxidot az ivóvíz fertőtlenítésre.
2. 2018-ban az alábbi mennyiségű és koncentrációjú nátrium-kloritot
vásárolta a BÁCSVÍZ Zrt.:
NÁTRIUMKLORIT 6,71 % 8659 KG
NÁTRIUMKLORIT 7,5 % 8050 KG
2019-ben még nem történt beszerzés.
üdvözlettel:
Praksch László
adatvédelmi tisztviselő,
informatikus