GYERMEKJOGI ügyekben - törvényi kötelességével összhangban - hatékony, jogállami jogvédelmet nyújt-e az Alkotmánybíróság?
az Alkotmánybíróság részére
ügyszám az Alkotmánybíróságon: IV/1076-1/2017.Hp. (számomra kézbesítve: 2017. 06. 12., 30 napos határidővel)
tájékoztatásul: magyar, osztrák, uniós és egyéb nemzetközi jogvédelmi és illetékes hivatalos szervek
kiemelt köszönettel a reformbírók által alapított, a jogállami igazság szolgáltatásért törvényes, karakán eszközökkel küzdő Egyéni Bírói Függetlenség és Fórumnak
igazi szemléletes korrajz: https://egyenibiroi.wordpress.com/2017/0...
Kérelem személyi adatokkal való, sikkasztás alapos gyanúját felvethető, gyermekveszélyeztetően jogellenes ügyvédi trükközés elhárítására
Tisztelt Alkotmánybíróság! Tisztelt Jogász és egyben törvényi kötelezettségük szerint Jogvédő kollegák, akik közül többen minden bizonnyal többen maguk is szülők, nagyszülők!
Jelen eset ALAPÜGYE MÁR A STRASBOURGI EMBERI JOGOK EURÓPAI BÍRÓSÁGA (EJEB) előtt van.
Továbbá az ügy OSZTRÁK ÁLLAMPOLGÁRSÁGGAL IS rendelkező gyerekeket érint, így az ügy – szükség esetén, törvényes védekezésül – NEM MARAD MAGYAR MUTYI!
Hivatkozással az Alkotmánybíróság számomra 2017. 06. 12-én kézbesített, IV/1076-1/2017.Hp. számú hiánypótlási felhívására – 30 napon belül – az alábbi, NYILVÁNOS közérdekű adatigénnyel fordulok az Alkotmánybírósághoz – összhangban az Infotv. 3. § 5. pontjával - a SZAKMAI TEVÉKENYSÉGÜKKEL kapcsolatban, amelyet kérek – törvényi kötelességükkel összhangban – 15 napon belül NYILVÁNOSAN, az Átlátszó közérdekű adatigénylési felületén megválaszolni.
- Jelen beadvány igazolási kérelem is, hiszen válaszukat a törvényes jogérvényesítés megtervezéséhez előzetesen meg kell ismernem.
- Törvényileg kötelesek érdemben, törvényesen válaszolni.
- Válaszaik ismeretében a beadványomat készséggel kiegészítem. Bár megjegyzem, hogy – jogállamban – az eddigi iratanyag elegendő lenne, hogy – törvényi kötelességükkel összhangban – segítséget nyújtsanak.
Jogász édesanyaként, számos, a miénkhez hasonló konkrét ügyet ismerve, két kicsi, OSZTRÁK állampolgársággal is rendelkező gyermekem több NYILVÁNOS fórumon, így AZ EGYIK LEGOLVASOTTABB MAGYAR NAPILAPBAN is megjelent ügyében HATÉKONY segítségért fordulok Önökhöz, törvényi kötelességükkel összhangban. (JÁTSZÓTÉRRŐL VITTÉK EL A RENDŐRÖK A VOLT KONZULT - http://www.blikk.hu/aktualis/ belfold/jatszoterrol-vittek- el-a-rendorok-a-volt-konzult/ v56sq15)
BEVEZETŐ GONDOLATOK:
„As a grandfather, I cannot come to terms with the loss of one and a half million children”- mondta SHIMON PERES 2010-ben a német Bundestagban. (Address by the President of the State of Israel H.E. Shimon Peres at the German Bundestag, January 27, 2010 - https://www.bundestag.de/parlament/gesch...)
A holokauszt túlélő Nobel díjas ELIE WIESEL rámutatott: „The opposite of faith is not heresy, it's INDIFFERENCE.” (US News & World Report (27 October 1986)
A közönyről ANGELA MERKEL is kifejtette az álláspontját. Antisemitismus beginnt schon mit GLEICHGÜLTIGKEIT. Er mag vordergründig AUF EINZELNE ZIELEN, am Ende aber trifft er uns alle. Er ist ein Angriff auf die gesamte Gesellschaft. Denn die Gesellschaft verliert ihre Menschlichkeit. Der Kampf gegen Antisemitismus ist daher vorrangige Pflicht eines demokratisch-freiheitlichen Staates. Er muss sich seine Grundlagen bewahren. (Rede von Bundeskanzlerin Merkel anlässlich der Verleihung des Lord-Jakobovits-Preises - https://www.bundeskanzlerin.de/ContentAr...)
Frans Timmermans, az Európai Bizottság jogállamiságért felelős első alelnöke kiemelte: „Europe is going through a period of crisis and turmoil, which is challenging the very values on which it was built. It is challenging the very fabric of European society and therefore the very fabric of European cooperation. The rise of antisemitism, the rise of Islamophobia, each in their own way are SYMPTOMS. … Never has our societies' capacity for openness, for tolerance, for inclusion been more tested than it is today.” (Opening remarks of First Vice-President Frans Timmermans at the First Annual Colloquium on Fundamental Rights - http://europa.eu/rapid/press-release_SPE...)
Vera Jourova biztos asszony hangsúlyozta: „All who took part in the Colloquium highlighted that LAWS ON PAPER ARE NOT ENOUGH. It is urgent to improve investigation and prosecution of hate crimes, RAISE THE AWARENESS OF HATE CRIME VICTIMS AND PROVIDE THEM WITH THE NECESSARY SUPPORT.” (Speech by Commissioner Věra Jourová at the Launch of the EU High Level Group on Combating Racism, Xenophobia and other forms of intolerance - http://europa.eu/rapid/press-release_SPE...)
Köztudomású, hogy Magyarországot nevezte EURÓPA LEGANTISZEMITÁBB ORSZÁGÁNAK Ron Lauder, a Zsidó Világkongresszus (WJC) elnöke az Observerben. (http://observer.com/2016/07/world-jewish..., http://hvg.hu/itthon/20160719_mazsihisz_...)
A nemzetközi sajtót is bejárta, hogy HITLER SZÖVETSÉGESE, Horthy Miklós a miniszterelnök szerint „kivételes államférfi”. Ezt ahhoz hasonlítják, mintha a német kancellár a náci Németország vezetőit, az olasz miniszterelnök Mussolinit nevezné „kivételes államférfinek”. (Just imagine if Chancellor Angela Merkel in Germany would praise the German Nazis, or if the Italian Prime Minister would call Benito Mussolini an “exceptional statesman.” Hungary is the only EU country where the government celebrates World War II fascists today. -http://hungarianfreepress.com/2017/07/06...)
- http://nepszava.us/kertesz-akos-a-kivete...
- World Jewish Congress supports Hungarian Jewish community’s objection to glorification of Hitler ally (http://www.worldjewishcongress.org/en/ne...)
- AJC Statement on Hungarian Prime Minister Orban's Praise for Miklos Horthy (http://www.prnewswire.com/news-releases/...) - Hungarian Jews slam PM's comments calling country's WWII leader an "exceptional statesman"http://www.eurojewcong.org/hungary/16839...
- The Washington Post: Jewish groups critical of Hungarian praise for Hitler ally(https://www.washingtonpost.com/world/eur...)
- Spiegel: Würdigung für ungarischen Hitler-VerbündetenOrbán wagt den Tabubruch (http://www.spiegel.de/politik/ausland/or...)
- Kurier: Viktor Orban soll Hitler-Verbündeten Horthy würdigen
https://kurier.at/politik/ausl and/viktor-orban-soll-hitler-verbuendeten-horthy-gewuerdigt-haben/271.955.446
Köztudomású továbbá, hogy Magyarország a gyakorlatban gyakran NEM JOGÁLLAM, pl. a Magyar Tudományos Akadémia Társadalomtudományi Kutatóközpont és a Freedom House kutatásai alapján. (http://jog.tk.mta.hu/a-magyar-jogrendsze..., http://24.hu/belfold/2017/04/04/freedom-..., https://freedomhouse.org/sites/default/f...)
- JELEN ESETBEN SEM JOGÁLLAM.
- Magyar Bálint MAFFIAÁLLAMNAK nevezi Magyarországot. (Magyar Bálint szociológus, korábbi oktatási miniszter: „Magyarország MAFFIAÁLLAM.” - Magyar polip – A posztkommunista maffiaállam, https://www.project-syndicate.org/commen...)
1. KÖZÉRDEKŰ ADATIGÉNY
NYÚJT-E AZ ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG HATÉKONY, JOGÁLLAMI VÉDELMET EGYEDI ÜGYEKBEN? EZ TÖRVÉNYI KÖTELESSÉGE!
A közelmúlt fejleménye, hogy mára köztudomású, gyakori megállapítás Magyarországgal kapcsolatban, hogy Magyarország FASISZTA és DIKTATÚRA!
- Ungváry Rudolf, író – „Az író szerint feltalálták a demokráciának álcázott FASIZMUST, ami rosszabb minden korábbi diktatúránál.” (http://24.hu/belfold/2017/07/05/ungvary-...)
- Ormos Mária Széchenyi-díjas történész, egyetemi tanár, politikus, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja: „Magyarország DIKTATÚRA” (http://www.atv.hu/videok/video-20170707-...))
Soros György egyik legközelebbi kollegája 2017. 07. 11-én sokak figyelmét felhívta levelével, amelyben megkéri a címzetteket, segítsenek hírét vinni annak, ami „Magyarországon, az Európai Unió szívében” történik. (I am writing to alert you to deeply troubling developments in the heart of the European Union, in Hungary. It is urgent that you help spread the news about what is happening. (https://444.hu/2017/07/11/soros-jobbkeze...))
A Transindex.ro portálról: „Az 1930-as évek antiszemita lapja plakátjának jobb alsó sarkában ez a szöveg: Die Juden sind geborene Verbrecher. Sie können nicht frei und offen lachen. Ihr Gesicht verzieht sich lediglich zu einem teuflischen Grimasen. Vagyis: A zsidók született bűnözők. Nem tudnak felszabadultan és nyíltan nevetni. Arcuk ördögi grimaszba torzul. Csöppet sem akarom csökkenteni pannon politikai kommunikációs kollégáim érdemeit, de azért érdemes dokumentálni, hogy amit összehoztak, az végül is nem sokkal több, mint egy régi náci klisé ügyes felmelegítése. De mit ad el ez a plakát? Az áru látszólag nincs a plakáton, de az insight annyira erős, hogy úgy vettük meg a terméket, hogy észre sem vettük, mit fizetünk érte. Az áru a rettegés és gyűlölet mámorító koktélja, és amit fizetünk érte, a jó és a rossz közötti különbségtétel képessége.” (http://welemeny.transindex.ro/?cikk=26720)
Az Alkotmánybíróság töretlen ítélkezési gyakorlata szerint a hivatalos szervek eljárásának törvényesnek kell lenni és annak is kell látszani. Ezért köszönetet mondok.
- Mégis – pl. egyedi ügyekben – nagyon magas az elutasítási arány, tehát a jogkeresőknek nagyon csekély esélyük van, hogy az Alkotmánybíróság érdemben elbírálja az ügyüket, így az Alkotmánybíróság nagyon keveseknek biztosítja a durva jogállamisági anomáliák elleni hatékony védelmet.
Így a SZAKMAI TEVÉKENYSÉGÜKRE vonatkozó közérdekű adatként kérdezem, hogy a közelmúlt fenti fejleményei tükrében terveznek-e változtatni az elutasítási gyakorlatukon és tervezik-e, hogy – törvényi kötelességükkel összhangban – hatékony, jogállami jogvédelmet nyújtanak a jogkeresőknek a széles körben ismert, durva jogállamisági anomáliák esetén egyedi ügyekben is, pl. a mi ügyünkben is és milyen törvényes eszközzel lehet ezt elősegíteni.
2. KÖZÉRDEKŰ ADATIGÉNY
NYÚJT-E AZ ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG HATÉKONY, JOGÁLLAMI VÉDELMET GYERMEKJOGI VONATKOZÁSÚ EGYEDI ÜGYEKBEN? EZ TÖRVÉNYI KÖTELESSÉGE!
A durván törvénysértő magyarországi gyermekjogi hivatali anomáliák köztudomásúak.
Pl. a gödi botrány kapcsán ez jelent meg. „És bár tudtak róla, mindaddig, amíg egy nemzetközi szervezet le nem leplezte ezt a helyzetet, addig nyugodtan ültek a babérjaikon és kussoltak. Majd a botrány kipattanása után másokra mutogattak, elhazudták a tényeket, saját felelősségüket nem vállalták. Végtelenül cinikus, és egyben káros az, ahogy egy minisztérium semmilyen felelősséget nem mutat egy olyan terület iránt, amely az irányítása alá tartozik. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma következetesen elugrik a kényes kérdések elől, felelősségvállalás helyett hárít, ráadásul a fogyatékkal élő, és így végtelenül kiszolgáltatott emberek számára nem hogy támaszt nem nyújt, de számos ponton egyre nehezíti az életüket. A probléma az, hogy ezek a sérülékeny csoportok épp kiszolgáltatottságuk miatt nehezen képesek érvényesíteni érdekeiket - és épp ezért végtelenül elkeserítő, hogy az őket (is) képviselni hivatott miniszter és minisztériuma asszisztál mindehhez.”
- Az ilyen – teljességgel jogellenes – gyámhivatali eljárás a mi ügyünkben megvalósult. De a jogellenes meggyötrésünkhöz valamennyi érintett magyar hivatalos szerv asszisztál, holott a segítésünk lenne a törvényi kötelességük! Törvényeink védik a gyermekeimet és engem!
- Így a SZAKMAI TEVÉKENYSÉGÜKRE vonatkozó közérdekű adatként kérdezem, hogy az Alkotmánybíróság – összhangban az Alaptörvénnyel – tervezi-e, hogy – törvényi kötelességükkel összhangban – hatékony, jogállami jogvédelmet nyújtanak gyermekjogi vonatkozású ügyekben.
Ugyanis jelen ügy GYERMEKJOGI ÜGY.
Tisztelt Alkotmánybíróság! Tisztelt Jogász/Jogvédő kollegák!
Ez egy innovatív kérelem.
A háromszoros olimpiai bajnok magyar úszó Hosszú Katinka edzésmódszere, hogy mintegy komplett edzésként tekintve a versenyre, az összes számban elindul. Az újfajta terhelés sikere kézzelfogható. A világhírű magyar Nobel díjasok is az innovációnak köszönhetik a sikerüket.
Formálódik egy nagyon agilis, kiváló felkészültségű szakmai csapat érintettekből és támogatóinkból, akik célul tűztük, hogy törvényes eszközökkel, innovatívan – a NYILVÁNOSSÁG SZÉLES KÖRŰ BEVONÁSÁVAL - visszaszerezzük a jogállamiságot, a törvényességet magyar gyermekjogi esetek terén.
- Hosszú Katinka, aki a londoni olimpiai 4. helyezés után – szemléletváltással és kemény munkával – háromszoros olimpiai bajnokká építette fel magát, példaképünk, hogy a múlt sikerei után ránk is újabb sikerek várnak.
- A mi filozófiánk is az, hogy „az összes számban” elindulunk, hiszen rengeteg partner hivatott védeni a gyermeki jogokat, így valamennyi megszólított fórumnak – a legmagasabb szintű jogforrásokba, így az Alaptörvénybe és a nemzetközi egyezményekbe foglaltan - kötelessége segíteni, így az Alkotmánybíróságnak is.
Ismétlem, hogy az jelen eset alapügye már a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bírósága (EJEB) előtt van.
A magyar jogállamisági anomáliák miatti durva gyerekjogi jogsérelmek tömegesek, TÖBB SZÁZEZER embert érintenek!
- Halász Pálma, aki 150.000 ember aláírását gyűjtötte össze a témában, már 2010-ben így nyilatkozott: „Az embereket ma be lehet vezetni a joghézagok labirintusába. Sokszor az ügyvédek, a jogászok, a bírák egyszerűen elbeszélnek a fejünk felett, nem is értjük, mi történik körülöttünk, miért vagyunk már évek óta ebben a helyzetben, pedig mi csak félelem nélkül szeretnénk élni. Sajnos azt tapasztalom, és a hozzám hasonló cipőben járók is azt mondják, hogy ma AZ ÜGYEK ELBAGATELLIZÁLÁSA, ÁLDOZATHIBÁZTATÁS, ÉS A PEREK ELHÚZÁSA folyik. Ha nem vagy hajlandó belenyugodni a sorsodba, és szakértői vizsgálatokat kérsz, netán ENSZ jegyzőkönyvet csatolsz, akkor összeférhetetlennek, nem ritkán ELMEBETEGNEK titulálnak.”(http://www.blikk.hu/eletmod/lelki-terror...)
Jelen NYILVÁNOS beadvány egyfajta teszt az Alkotmánybíróság tekintetében, hogy megteszi-e, hogy nem bírálja el érdemben ezt a kérelmet, miközben már most közlöm, hogy az ügyből törvényes jogérvényesítésül – egyéb nemzetközi fórumok mellett – pl. az Európai Bizottság előtt ALAPJOGI PANASZ, továbbá ENSZ CEDAW panasz lesz és több más konkrét üggyel kötegelve értesülni fog róla az Alkotmánybíróság vezetősége.
A konkrét ügyek fényében tudom, hogy a részletes (több kg) dokumentáció ellenére az Alkotmánybíróság gyakran - ráadásul érdemi indoklás nélkül – nem foglalkozik érdemben a kérelmekkel.
- Az én ügyem dokumentációja meghaladja az egy köbmétert. Ezért én minden kulcsdokumentumot csatolok, de csak a kulcsdokumentumokat, AMI ÖSSZESSÉGÉBEN NÉHÁNY OLDAL. Természetesen – kérésükre – minden további iratot, vagy akár a teljes, egy köbméternyi dokumentációt is a rendelkezésükre bocsátom és köszönöm a munkájukat.
Az én ügyem arról szól, hogy törvény biztosítja a gyerekeim számára és számomra, hogy nem kell belefulladnunk a köztudomásúan szörnyűséges magyar jogállamisági anomáliák tengerébe, - Halász Pálma fent idézett megfogalmazásában - jogunk van kimaradni "a joghézagok labirintusából", hiszen az ügyeinkben fantom támadónk ügyvédjének még törvényes ügyvédi meghatalmazása sincs és nincs az ügy megindítására alkalmas alapdokumentum. Jelen ügyben NINCS perindításra alkalmas keresetlevél. Törvény mondja ki kötelező erővel, hogy ilyen esetben tilos a perrel gyötörni az alperest. (Ez harmadéven tananyag a jogi egyetemen, szemináriumi aláírásért is tudni kell.)
A nemzetközi jogérvényesítésben erős lesz a fókusz a MAGYARORSZÁGI ANOMÁLIÁKRA (ld. fentebb).
- Az ügyben – a tervek szerint, szükség esetén - ALAPJOGI PANASZ LESZ az Európai Bizottság előtt.
- Így az ügy nagy valószínűséggel kikerül az Európai Bírósághoz is, hogy Magyarországon szembe menve a törvényekkel úgy üldöznek kicsi osztrák gyermekeket és az édesanyjukat, hogy felperesnek – törvényi kötelezettség ellenére, ráadásul személyiségi jogi perben – még a valós nevét és a valós lakóhelyét sem kell megjelölnie, holott ennek elmaradása törvényileg kötelező, NYOMBANI elutasítási ok.
- Azon dolgozunk, hogy az Európai Parlament osztrák EMBERI JOGI SZÓVIVŐJE, frakcióvezető-helyettese, az Európai Parlament európai gyermekvédelmi övezet kezdeményezés programjának alapítója felkarolja osztrák gyermekeim ügyét.
- A HOLOKAUSZT IDEJÉN IS EZ VOLT. A ZSIDÓKAT ANYAGI JAVAIK JOGELLENES MEGSZERZÉSE ÉRDEKÉBEN BRUTÁLISAN MEGHURCOLTÁK, GYEREKEIK, SZABADSÁGUK, ÉLETÜK NEM VOLT ÉRTÉK. A gyermekvédelemmel le is jegyzőkönyveztette a bennünket jogellenesen támadó ügyvéd, hogy a HALÁLOM sem lenne probléma. Esetünkben a bennünket jogellenesen támadó ügyvéd gyerekeimnek szörnyűséges állami gondozást, nekem börtönt szán, hogy jogellenesen kisemmizhessen bennünket.
- Mindezt úgy, hogy köztudomású, hogy törvényszegő ügyvédek – néhány százezer Ft-ért – minden ok nélkül még előzetes letartóztatást is tudnak intézni a rendőrségen. (https://444.hu/2015/11/30/korrupcio-a-re...)
- A bennünket jogellenesen támadó ügyvéd kénye-kedve szerint használja a magyar hivatalos szerveket, pl. a bíróságot, végrehajtót, a rendőrséget jogellenes megfélemlítésünkre, miközben törvényes ügyvédi meghatalmazása sincs. Engem a játszótérről is – minden ok nélkül, törvénytelenül - bezárnak a fogdába (részletek a Blikk cikkben), ha – durván törvényszegően - a támadó ügyvéd így akarja. NŐI NÉVEN LÉP FEL AZ ÜGYVÉD FANTOM ÜGYFELE „APAKÉNT”, MEGVÁLTOZIK A FANTOM TÁMADÓNK ANYJÁNAK LEÁNYKORI NEVE HAMIS NÉVRŐL HAMIS NÉVRE, MEGVÁLTOZIK A FANTOM TÁMADÓNK SZÜLETÉSI HELYE, TITKOLJA A LAKÓHELYÉT, MINDEZ TELJESEN TÖRVÉNYTELEN.
A támadó ügyvédről egyébként köztudomású, hogy sok kamucéges és NAV feketelistás címre (a NAV feketelista az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon keresztül folyamatosan fennálló, 10 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkezők listáját jelenti) tudott – jogellenesen – működési engedélyt szerezni, továbbá A KISKORÚAK JOGELLENES KÜLFÖLDRE VITELÉRE VONATKOZÓ JOGTERÜLETEN A JÁRTASSÁGÁT AZZAL A FIGYELMEZTETÉSSEL HIRDETI HONLAPJÁN, HOGY A TÁJÉKOZTATÓ NEM FELTÉTLENÜL FELEL MEG A HATÁLYOS JOGNAK.
Nemrégiben hunyt el 89 éves korában Simone Veil, holokauszt túlélő, emberi jogi aktivista, az Európai Parlament első elnöke. Kívánom, hogy szellemi öröksége örök iránymutatásul szolgáljon! "Es ist nun an Ihnen, Europa zu gestalten, ein Europa der der Bürgerfreiheiten, das für Frieden und die Achtung der Menschenwürde eintritt." (Internationales Auschwitz Komitee - 27. Januar 2004: Rede von Simone Veil - http://www.auschwitz.info/de/essentials/...)
3. KÖZÉRDEKŰ ADATIGÉNY
AZ ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG MILYEN SZAKMAI MINIMUMOT KÖVETEL MEG? TÖRVÉNYI KÖTELESSÉGÉVEL ÖSSZHANGBAN AZ ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG MEGKÖVETELI-E, HOGY A HARMADÉVES JOGI EGYETEMI TANANYAGOT A BÍRÓK KÖTELESEK LEGYENEK ISMERNI ÉS ALKALMAZNI?
A SZAKMAI TEVÉKENYSÉGÜKRE vonatkozó közérdekű adatként kérdezem továbbá, hogy az Alkotmánybíróság szerint mi az a szakmai minimum, amit gyermekek sorsáról döntő bíróknak ismerniük, alkalmazniuk kell. Pl. a keresetlevél kötelező elemei, tehát a harmadéves jogi egyetemi tananyag, amit a joghallgatónak szemináriumi aláírásért is ismernie kell, ilyen-e?
Köztudomásúak továbbá a dr. BAKA ANDRÁS (Bálint) bíró úr szakmai tevékenységével kapcsolatos anomáliák, amelyet a reformbírók által alapított, a jogállami igazság szolgáltatásért törvényes, karakán eszközökkel küzdő Egyéni Bírói Függetlenség és Fórum rendszeresen tematizál. (https://egyenibiroi.wordpress.com/ és https://www.facebook.com/Egy%C3%A9ni-B%C...)
- Az Egyéni Bírói Függetlenség és Fórum egyik alapítójának a bírósági integritás szabályzatra vonatkozó kérelmét a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bírósága elfogadhatóvá nyilvánította. (https://egyenibiroi.files.wordpress.com/...)
Mostanra a jogállami családjogért küzdő Apák az Igazságért Egyesület jogvédője nyilvánosan felszólította dr. Baka András (Bálint) bíró urat, hogy dr. Baka András (Bálint) bíró úr kérje nyugdíjazását, mert egyszerűen az Apák az Igazságért Egyesületnél konkrétan ismert esetekben dr. Baka András (Bálint) bíró úr sorozatosan nem tudja, miről ítélkezik. Tömegesek a dr. Baka András (Bálint) bíró úr által vezetett tanácsnál – jelen esetben is - a kúriai irataikban az iratellenességek, téves tényállások. (Apák az Igazságért Egyesület - http://www.apakazigazsagert.org/, https://www.youtube.com/watch?v=mcGgGgPy... - Pfv.IV.21.556/2016/9)
Az Alaptörvény biztosítja a tisztességes eljáráshoz való jogot, a bíró TÖRVÉNY alá rendeltségét, a gyermeki jogokat, a tulajdon védelmét, amelyek jelen esetben mind sérülnek.
Az esetben számos egyéb az Alaptörvényben is biztosított jogunk is sérül gyermekeimmel, ám az egyszerűbb megítélés miatt fentiekre fókuszálnék, arra, hogy – TÖRVÉNYI KÖTELESSÉG ELLENÉRE - A 30 NAPOS TÖRVÉNYI HATÁRIDŐ HELYETT 5 ÉVE NEM UTASÍTJÁK EL A PERINDÍTÁSRA ALKALMATLAN KERESETLEVELET.
Rengeteg panaszt tettem, minden jogorvoslatot kimerítettem, de a magyar igazságszolgáltatási mutyiban jelen esetben Magyarországon nem lehet elérni, hogy egy bíróság törvényes keresetlevelet követeljen meg a fantom felperestől. (Az ügyemben eljárt bírók nem alkalmazták a harmadéves jogi egyetemi tananyagot.)
JOGÁLLAMBAN (MAGYARORSZÁG AZ ALAPTÖRVÉNY SZERINT JOGÁLLAM) – A MAGYAR TÖRVÉNYEK SZERINT IS - A HAMIS ÉS HIÁNYOS ADATOKKAL BENYÚJTOTT ÜGYEKET TÖRVÉNYILEG KÖTELEZŐ ELUTASÍTANI ÉS AZ ILYEN IRAT ELŐTERJESZTŐJÉT – PL. KÖZOKIRAT HAMISÍTÁS MIATT – TÖRVÉNYILEG KÖTELEZŐ FELJELENTENI.
A polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény – KOGENS, KÖTELEZŐ, BÍRÓI MÉRLEGELÉST NEM ENGEDŐ TÖRVÉNYI RENDELKEZÉSKÉNT - kimondja:
121. § (1) A pert keresetlevéllel kell megindítani; a keresetlevélben fel kell tüntetni: …
b) a feleknek, valamint a felek képviselőinek NEVÉT, LAKÓHELYÉT és perbeli állását;
124. § (1) A bíróság a keresetlevelet nyomban, de LEGKÉSŐBB A BÍRÓSÁGHOZ ÉRKEZÉSÉTŐL SZÁMÍTOTT HARMINC NAPON BELÜL megvizsgálja annak megállapítása érdekében, hogy NINCS-E HELYE A KERESETLEVÉL IDÉZÉS KIBOCSÁTÁSA NÉLKÜLI ELUTASÍTÁSÁNAK és a szükséges intézkedéseket megteszi.
(2) A bíróság a keresetlevelet - hiánypótlási felhívás kiadását mellőzve - idézés kibocsátása nélkül elutasítja, ha
a) a JOGI KÉPVISELŐVEL ELJÁRÓ FÉL KERESETLEVELE nem tartalmazza a 121. § (1) BEKEZDÉSÉBEN foglaltakat vagy
b) A JOGI KÉPVISELŐ NEM CSATOLTA A MEGHATALMAZÁSÁT …
Jelen ügyben a keresetlevélen hamis a felperesi név (az ügyvéd hamis családi névvel, NŐI nevű felperest ad meg a férjemül!) és nincs felperesi lakóhely feltüntetve. És az ügyben nincs törvényes ügyvédi meghatalmazás sem!
Tehát ha ezt a keresetlevelet a bíró – törvényi kötelességével összhangban – szemrevételezi, akkor LEGKÉSŐBB A BÍRÓSÁGHOZ ÉRKEZÉSÉTŐL SZÁMÍTOTT HARMINC NAPON BELÜL idézés kibocsátása nélkül elutasítja. A bíró – törvényes eljárása esetén – köteles lett volna észrevenni, hogy NŐ nem válhat NŐTŐL és egyébként sincs felperesi lakóhely feltüntetve. RÁNÉZÉSRE – néhány percnyi munkával – a bíró köteles lett volna elutasítani a keresetlevelet 30 napon belül, ehelyett mintegy 5 évig gyötörtek és eddig – csak ebben az ügyben – mintegy 4 millió kárt okoztak, amely jogszerűen technikailag végrehajthatatlan, sikkasztás előkészületének alapos gyanúját veti fel, ám a végrehajtók törvénytelenségeitől is hangos a sajtó. (pl. Milliós napidíjakat osztogattak a végrehajtói kamarában - http://24.hu/belfold/2017/06/16/millios-...)
Így jelen beadvány első sorban amiatti panasz, hogy a maximum 30 napos törvényi határidő helyett közel 5 évig tartott és hatalmas károkat okozott jogellenesen a bíróság és így a magyar állam.
És ezt teszi az ügyvéd ÖTÖDIK ÉVE, HARMINC ÜGYBEN, OSZTRÁK állampolgársággal is rendelkező gyerekek ellen.
Hatalmas a jogellenes emberi és anyagi károkozás ellenünk!
- Hangsúlyozom, hogy esetünkben a bennünket jogellenesen támadó ügyvéd gyerekeimnek szörnyűséges állami gondozást, nekem börtönt szán, hogy jogellenesen kisemmizhessen bennünket. A gyermekvédelemmel le is jegyzőkönyveztette a bennünket jogellenesen támadó ügyvéd, hogy a HALÁLOM sem lenne probléma.
- Ezt muszáj törvényes módon, - szükség esetén, törvényes eszközül - törvényes nemzetközi segítséggel leállítani!
- Jelen beadvánnyal azt szeretném elérni, hogy a magyar hivatalos szervek ráeszméljenek, hogy az ügy kikerül a magyar mutyiból és muszáj biztosítaniuk a törvényességet.
Csatolom a keresetlevél előlapját, amelyen világosan látszik, hogy hamis a felperesi név (NŐ a magyar jog szerint nem lehet a férjem!) és nincs feltüntetve felperesi lakóhely. Ezek bármelyike nyombani elutasítási ok a törvény szerint, de osztrák gyerekektől és az anyjuktól Magyarországon jogellenesen megtagadják a bírók azt, hogy ránézzenek a keresetlevélre, inkább okoznak - jogellenesen - mintegy 4 millió Ft kárt.
Igazából mindegy is, hogy én milyen sok panaszt tettem, mindet eredménytelenül, mert a bírónak ÖNKÉNT kell jogállamban ismerni és alkalmazni a jogot.
Miután felperesi oldal belépett a Kúria előtt az ügybe dr. Baka András (Bálint) bíró urat már nem érdekelte, hogy mintegy 60 oldalon hivatkoztam érvelésem alátámasztásául a törvények és a nemzetközi esetjog ismertetésével A SAJÁT MUNKÁSSÁGÁRA.
- A Kúrián is jogellenesen nem jegyzőkönyvezett, tehát quasi privát megbeszélésen hagyták helyben – jogi érvekkel alá nem támasztott kinyilatkoztatásokkal – az első fokú ítéletet, a felperes törvényileg kötelező személyazonosítása a Kúrián sem történt meg.
Természetesen - jogállamban, a nemzetközi és a magyar jog szerint sem - NEM mindegy, hogy mi a családnév, mi az állampolgárság, mi a támadó lakóhelye, az anyja neve, a születési helye. A magyar hivatalos szerveknek - jogellenesen - mindez mindegy, így akarják kiszolgáltatni a gyerekeimet egy fantomnak, mind emberileg, mind anyagilag brutálisan meggyötörni bennünket. Szerintük NŐ lehet APA, változhat a fantom anyjának a leánykori neve, a fantom születési helye!
Emlékeztetnék:
3. The Special Representative remains strongly committed to accelerating progress in the protection of children from violence and to seizing the unique opportunity presented by the implementation of the 2030 Agenda for Sustainable Development. The inclusion in the 2030 Agenda of a distinct target, target 16.2, to eliminate all forms of violence against children is an historic achievement that can galvanize political will and reignite action to build a world free from fear and from violence for all, leaving no child behind. http://violenceagainstchildren.org/sites
Magyarországon egész ágazatokat (pl. magánnyugdíjpénztár, kaszinó, trafik, földkoncesszió) mutyiznak el, így a bírók gondolhatják azt, hogy okozhatnak kárt.
Jelen ügy fő kérdése, hogy a köztudomásúan hírhedten korrupt magyar állam - durván jogsértően - átveheti-e a bántalmazó szerepét kicsi gyermekeket érintő ügyekben (jelen ügyben ráadásul a gyermekeim osztrák állampolgárok is) nyílt és gátlástalan jogfosztással, azzal, hogy a magyar hivatalos szervek - törvényi kötelességük ellenére - egyszerűen nem biztosítják a törvényességet. Sőt - durván törvénysértően - megfélemlítés, meghurcolás és károkozás jár azért, ha a megtámadott - pontos jogforrási hivatkozásokkal - törvényességet mer kérni.
- Kérdésünk még, hogy asszisztálhatnak-e mindezen törvénytelenségekhez magas rangú jogászok.
- Pl. jelen esetben dr. Baka András (Bálint) bíró úr, aki EJEB bíróként - köztudomásúan, kötelességével összhangban - vallotta, hogy az eljárásnak törvényesnek kell lennie és törvényesnek is kell látszania.
- Ehhez képest dr. Baka András (Bálint) bíró úr főbírói tevékenységét is számos szakmai, reformbírók által is megfogalmazott kritika érte/éri.
- Mostanra nyilvánosan felszólította az Apák az Igazságért Egyesület (http://www.apakazigazsagert.org/) jogvédője, hogy dr. Baka András (Bálint) bíró úr kérje nyugdíjazását, mert egyszerűen az egyesületnél konkrétan ismert esetekben dr. Baka András (Bálint) bíró úr sorozatosan nem tudja, miről ítélkezik. Tömegesek a dr. Baka András (Bálint) bíró úr által vezetett tanácsnál – jelen esetben is - a kúriai irataikban az iratellenességek, téves tényállások (https://www.youtube.com/watch?v=mcGgGgPy... - Pfv.IV.21.556/2016/9.).
- Szakmai körökben számos kritika érte dr. Baka András (Bálint) bíró úr tanácsának azon döntését is, mely szerint a 21. században a Budapesti Ügyvédi Kamara nem köteles biztosítani tisztújításkor az aggálymentes szavazatszámlálást. (https://mno.hu/belfold/kis-szabalysertes...)
- Továbbá dr. Baka András (Bálint) bíró úrról köztudomású, hogy a sajtóban panaszolta leváltott főbíróként jövőbeni főbírói juttatásai elvesztését. (https://internetfigyelo.wordpress.com/20... „Mit szól ahhoz, hogy a menesztésével együtt elvonták a juttatásait? Volt közjogi méltóságként ön az egyetlen, aki nem jogosult az ilyenkor járó juttatásokra. Ez az intézkedés is sokatmondó. Én a juttatásaimat a többi közjogi méltósághoz hasonlóan megszolgáltam. A jogalkotó most ezeket visszamenőlegesen eltörölte egy olyan szabállyal, ami pillanatnyilag csak rám vonatkoztatható.”)
- Ismét rámutatok, hogy jelen ügy alapügye a STRASBOURGI EMBERI JOGOK EURÓPAI BÍRÓSÁGA (EJEB) előtt van. EJEB - a magyar adófizetők pénzéből - dr. Baka András (Bálint) bíró úrnak százezer euróval kompenzálta a sérelmeit. Ám dr. Baka András (Bálint) bíró úr megengedi magának, hogy kúriai bíróként - egyik végső igazságszolgáltatási fórumként sorsokról döntve, törvényi kötelezettsége ellenére - hallatlan tájékozatlanságot, részrehajlást mutasson. Természetesen az Alkotmánybíróságra is negatív fényt vetne, ha ezt - törvénysértően - hagynák neki, pl. jelen széles körűen, nemzetközi fórumok előtt is NYILVÁNOS ügyben!
- Esetünkben dr. Baka András (Bálint) bíró úr összességében mintegy 4 millió Ft kárt akar a gyerekeimnek és nekem okozni azáltal, hogy úgy tesz, mintha nem ismerné a harmadéves jogi egyetemi tananyagot, a keresetlevél kötelező elemeit, amit szemináriumi aláírásért is tudni kell.
- A Kúrián dr. Baka András (Bálint) bíró úr (aki dr. Baka András néven ítélkezett névviselési ügyemben, ám akinek valódi neve dr. Baka András Bálint pl. a Kúria évkönyve szerint is http://www.lb.hu/sites/default/files/kur.... Kezdetben még emberséget mutatott és felfüggesztette a végrehajtást, ám miután a Kúria előtt bekapcsolódott felperesi oldal, dr. Baka András (Bálint) bíró úr – jogi érvekkel alá nem támasztott kinyilatkoztatásokkal, szintén jegyzőkönyv nélkül – ellenem döntött, jó volt neki a hamis felperesi név, a keresetlevélen hiányzó felperesi lakóhely, a külföldi hotel felperesi lakóhelyként, amely nem állandó lakóhely.
A Kúria Pfv.IV.21.777/2016/3. számú, számomra 2017. 02. 20-án kézbesített végzésével kapcsolatban, amely szerint egy összességében 4 millió Ft-os gyermekjogi ügyben nem tisztázott felperes személyazonossága és a 2 oldalnyi végzés első és második oldalán – minden ok nélkül, durván törvénysértően eltérő az eljáró tanács összetétele törvényi határidőn belül alkotmányjogi panasszal élek, az Alkotmánybíróságról szóló 2011. évi CLI. törvény (Abtv.) 27. §-a értelmében.
- Megfosztottak a nyilvánvalóan jogellenes bírócserével a törvényes bíróhoz való jogomtól is.
Határozott kérelemként előadom, hogy – a teljes törvénysértő eljárás hatályon kívül helyezésével - annak biztosítása szükséges, hogy a magyar igazságszolgáltatás – jogellenesen, törvényes ügyvédi meghatalmazás és törvényes, perindításra alkalmas keresetlevél nélkül – ne gyötörhesse tovább osztrák állampolgársággal is rendelkező gyermekeimet és engem!
- Tehát a teljes eljárás azonnali hatályon kívül helyezése, a végrehajtás azonnali felfüggesztése szükséges.
- Felperesi oldalnak az lehet a durván jogsértő célja, hogy a botrányos törvénytelenségeiről elhíresült végrehajtásban elkótyavetyélteti az otthonunkat (az én leánykori lakásomat!) és akkor az osztrák gyerekeim a köztudomásúan szörnyűséges magyar állami gondozásba és/vagy a szintén köztudomásúan botrányos örökbeadásba kerülhetnek, miközben sokszorosan és igazoltan kiváló anya vagyok.
4. KÖZÉRDEKŰ ADATIGÉNY
A SZAKMAI TEVÉKENYSÉGÜKRE vonatkozó közérdekű adatként kérdezem továbbá, hogy – törvényi kötelességükkel összhangban – feljelentik-e a törvényszegő ügyvédet.
Zárásként, engedjék meg, hogy bemutatkozzam, dr. Hidasi Edit vagyok.
- Budapesten, az ELTE jogi karán „summa cum laude” minősítéssel diplomáztam, ahol JOGÁLLAMI jogot tanultam. Három nyelvből van felsőfokú nyelvvizsgám.
- Gyermekeim születése előtt – számos egyéb külföldi munkatapasztalat mellett - a pekingi magyar nagykövetség konzulátusát vezettem.
- Aktívan részt veszek a jogállami magyar igazságszolgáltatásért törvényes, egyidejűleg karakán eszközökkel küzdő, reformbírók által alapított Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum munkájában.
- Az Európai Parlament osztrák emberi jogi szóvivője által alapított „európai gyermekvédelmi övezet – Europäische Kinderschutzzone” kezdeményezés célul tűzte ki, hogy korrupciómentes gyermekkort biztosít gyermekeinknek.
- Továbbá megkezdődött az együttműködés – többek között - a jogállami családjogért és mindkét szülő egyenjogúságáért küzdő, rengeteg magyar családjogi anomáliát nyilvánosan tematizáló Apák az Igazságért Egyesülettel és a jogállamiságért, erőszakmentes polgári engedetlenségre aktivistákat képző Közös Ország Mozgalommal is.
Jelen ügy máris sajtónyilvános.
- Az ügy megjelent Magyarország egyik legolvasottabb napilapjában, a BLIKKBEN. (Játszótérről vitték el a rendőrök a volt konzult - http://www.blikk.hu/aktualis/ belfold/jatszoterrol-vittek- el-a-rendorok-a-volt-konzult/ v56sq15)
- Az ügy számos vonatkozása nyilvános az ÁTLÁTSZÓ Ki mit tud? nyilvános közérdekű adatigénylési felületén. (https://kimittud.atlatszo.hu/user/dr_hid...)
- Az ügy (ideértve a nyilvános közérdekű adatigényléseket is) megjelent továbbá a reformbírók által alapított, a jogállami magyar igazságszolgáltatásért törvényes, egyidejűleg karakán eszközökkel küzdő Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum internetes oldalán. (https://egyenibiroi.wordpress.com/, továbbá az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum elérhető a facebookon is)
- Az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum reformbíró alapítójának, dr. Szepesházi Péter bíró úrnak, a bírósági integritás szabályzattal kapcsolatos beadványát Európai Emberi Jogi Bíróság befogadta. https://egyenibiroi.files.wordpress.com/...
- Az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum rendszeresen hírt ad az Európai Emberi Jogi Bíróság döntéseiről. (Lassan két Bíróság lesz Strasbourgban. A mostani és a Magyar Ügyek Bírósága … - https://egyenibiroi.wordpress.com/2017/0...)
- Jelen beadvány szintén NYILVÁNOS.
Pl. az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség Fórum alapítója, dr. Ravasz László bíró úr esetében az Alkotmánybíróság - a durva eljárási jogsértésekre hivatkozással - hatékony, jogállami jogvédelmet nyújtott. Ezt tisztelettel megköszönöm.
„Summa cum laude” végzett, számos nemzetközi szakmai tapasztalattal is rendelkező jogászként és anyaként is meggyőződésem, hogy az Alkotmánybíróságnak törvényi kötelessége segíteni bennünket ebben a helyzetben, hogy a botrányairól elhíresült magyar igazságszolgáltatás jogellenesen kiszolgáltatja osztrák állampolgársággal is rendelkező gyermekeimet és engem egy törvényszegő magyar ügyvédnek és fantom ügyfelének.
A főtitkári hiánypótlásra történt felhívásra reflektálva rögzítem, hogy az Alkotmánybíróságnak törvényi kötelessége elolvasni a beadványt, mégpedig értő olvasással.
- Tehát pl. azzal, hogy leírtam, hogy alkotmányjogi panasszal élek, akkor az Alkotmánybíróságnak tudnia kell, hogy az Abtv. mely rendelkezései vonatkoznak erre a jogintézményre, pl. az Abtv. 27. §-a.
27. § Az Alaptörvény 24. cikk (2) bekezdés d) pontja alapján alaptörvény-ellenes bírói döntéssel szemben az egyedi ügyben érintett személy vagy szervezet alkotmányjogi panasszal fordulhat az Alkotmánybírósághoz, ha az ügy érdemében hozott döntés vagy a bírósági eljárást befejező egyéb döntés
a) az indítványozó Alaptörvényben biztosított jogát sérti, és
b) az indítványozó a jogorvoslati lehetőségeit már kimerítette, vagy jogorvoslati lehetőség nincs számára biztosítva.
Hallatlanul pökhendi és jogállamban teljességgel elfogadhatatlan, hogy pl. ezt hiánypótlás keretében magyaráztatja magának az Alkotmánybíróság, miközben köztudomású a statisztikákból, hogy egyedi ügyekben – törvényi kötelességük ellenére – alig biztosítanak hatékony, jogállami jogvédelmet.
- Továbbá az Alkotmánybíróságnak törvényi kötelessége ismerni az Alaptörvényt is. Tehát azáltal, hogy pontosan megnevezem, hogy milyen Alaptörvényben rögzített jogaink sérülnek, pl. a jogállami, tisztességes, diszkriminációmentes, törvényes eljáráshoz fűződő jog, akkor az Alkotmánybíróságnak tudnia kell, hogy az Alaptörvény – legalábbis a betűje szerint – igenis biztosít jogvédelmet.
pl. idézem az Alaptörvényt
B) cikk
(1) Magyarország független, demokratikus jogállam.
(2) Magyarország államformája köztársaság.
(3) A közhatalom forrása a nép.
(4) A nép a hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja.
XV. cikk
(1) A törvény előtt mindenki egyenlő. Minden ember jogképes.
(2) Magyarország az alapvető jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
(3) A nők és a férfiak egyenjogúak.
(4)32 Magyarország az esélyegyenlőség és a társadalmi felzárkózás megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.
(5)33 Magyarország külön intézkedésekkel védi a családokat, a gyermekeket, a nőket, az időseket és a fogyatékkal élőket.
XVI. cikk
(1) Minden gyermeknek joga van a megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéséhez szükséges védelemhez és gondoskodáshoz.
(2) A szülőknek joguk van megválasztani a gyermeküknek adandó nevelést.
(3) A szülők kötelesek kiskorú gyermekükről gondoskodni. E kötelezettség magában foglalja gyermekük taníttatását.
(4) A nagykorú gyermekek kötelesek rászoruló szüleikről gondoskodni.
XXIV. cikk
(1) Mindenkinek joga van ahhoz, hogy ügyeit a hatóságok részrehajlás nélkül, tisztességes módon és ésszerű határidőn belül intézzék. A hatóságok törvényben meghatározottak szerint kötelesek döntéseiket indokolni.
(2) Mindenkinek joga van törvényben meghatározottak szerint a hatóságok által feladatuk teljesítése során neki jogellenesen okozott kár megtérítésére.
XXVIII. cikk
(1) Mindenkinek joga van ahhoz, hogy az ellene emelt bármely vádat vagy valamely perben a jogait és kötelezettségeit törvény által felállított, független és pártatlan bíróság tisztességes és nyilvános tárgyaláson, ésszerű határidőn belül bírálja el.
26. cikk
(1) A bírák függetlenek, és csak a TÖRVÉNYNEK VANNAK ALÁRENDELVE, ítélkezési tevékenységükben nem utasíthatóak.
Egyébként korábbi beadványaimban nagyon részletesen előadtam az alkotmányjogi érveket is, dr. Szívós Mária, akinek szakmai pályafutását többen, köztudomásúan kritizálják (pl. http://hagyodosszie.blog.hu/2014/01/03/k...), gyakorlatilag érdemi indoklás nélkül utasította el.
- A korábbi beadványaimból az alkotmányjogi érvek tekintetében is tájékozódhatnak.
- Rögzítem, hogy – a magyar adófizetők pénzén jelentős költségvetési forrásokból működtetett – Alkotmánybíróság egyedi ügyekben végzett tevékenysége nem merülhet ki aggályosan semmitmondó hiánypótlási felszólításokban, hiszen a magyar jogállamisági viszonyok köztudomásúan szörnyűségesek és Önöket azért finanszírozza a társadalom, hogy ebben a helyzetben hatékony jogvédelmet biztosítsanak!
Az ügy máris NYILVÁNOS! Kérem, hogy pl. a közérdekű adatigényemet NYILVÁNOSAN válaszolják meg. Egyéb személyes adataim nyilvánosságra hozatalához NEM járulok hozzá.
Elsősorban erkölcsi elégtételt szeretnék elérni, azt, hogy a magyar hivatalos szervek ráeszméljenek, hogy törvényileg tilos gyötörniük a gyerekeimet és engem.
- Bármely szükséges törvényes eszközzel azt akarom elérni, hogy a törvényszegő ügyvéd leálljon a gyermekeimmel és velem szemben folytatott, botrányosan és brutálisan jogellenes törvénytelenségeivel és ebben az Alkotmánybíróságnak is törvényi kötelessége segíteni bennünket.
- Jelen beadványban kizárólag a legszűkebben hivatkozom a jogi helyzetre. Ha – törvényi kötelességükkel összhangban – akarnak segíteni, akkor ennyi is elég. Ha nem, akkor pedig – törvényes eszközül - ezt is tematizálni kell az egyéb nemzetközi fórumok előtt. Hatalmas a jogellenes emberi, anyagi károkozás ellenünk.
Kérem ügyemből dr. Szívós Mária alkotmánybíró kizárását!
Kérem továbbá a végrehajtás azonnali felfüggesztését!
Jelen beadvány igazolási kérelem is, hiszen az alkotmányjogi panaszom részletes indoklását válaszaik ismeretében tudom elkészíteni. Törvényileg kötelesek törvényesen, érdemben válaszolni!
Jelen nyilvános közérdekű adatigénylés előkészítő irat a törvényes nemzetközi jogérvényesítéshez, pl. ALAPJOGI PANASZHOZ az EURÓPAI BIZOTTSÁG és az EURÓPAI PARLAMENT PETÍCIÓS BIZOTTSÁGA felé, amely gyermekjogi kérdésekkel kiemelten foglalkozik
A segítő együttműködést előre is köszönöm. Törvényileg kötelező törvényes eljárásukat továbbra is kérem, amely esetén kicsi gyermekeim ügye hamar megoldódna.
Kérem, hogy az ügyből rám semmiféle anyagi és egyéb teher ne háruljon!
Valamennyi korábbi beadványomat fenntartom.
Valamennyi észrevétel ismeretlen tettes(ek) ellen irányul.
2017. 07. 12. (eredeti iratként is) dr. Hidasi Edit
25 oldalnyi, részletes, a KULCSDOKUMENTUMOKAT tartalmazó dokumentáció az eredeti iratként benyújtott beadványhoz mellékelve – jelen ügyben RÁNÉZÉSRE látszik, hogy - törvényeink szerint -.igazam van!