Erdész utca, út rendezés 2011
Tisztelt Szigetszentmiklós Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
a 2011-ben lezajlott útrendezésről a következő információkat, dokoumentumokat:
- dokumentumok mely a munka alapját képezték
- ajánlatot/ajánlatokat és a megrendelést
- a megrendelt munka részletes leírását
- munka átvételi jegyzőkönyvét
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2013. május 21.
Üdvözlettel:
----- Továbbított üzenet -----
Feladó: [email address]
Címzett: "pallaga tamas" <[email address]>
Elküldött üzenetek: Hétfő, 2013 Június 10 9:02:07
Tárgy: Message from KMBT_C360
Tisztelt Pallaga Tamás!
Köszönöm az összefoglalót, minden érthető és világos.
Hiányolom viszont azon dokumentumokat melyek az egész munka megrendelésének alapját képezték. Azért ragaszkodom ehhez, mert szerény véleményem szerint kell lennie valamilyen előzménynek egy ilyen munka megrendelése előtt. Ezen előzmény ismeretében minősíthető az elvégzett intézkedés az önök részéről.
Tisztelettel kérem tehát, hogy ezen előzmény dokumentációját nekem megküldeni szíveskedjen.
Köszönettel,
Ádám Tibor
Tisztelt Kérelmező!
Megkeresésére mellékletben, csatoltan tájékoztatom.
Horváth Hajnalka Ágnes
Szigetszentmiklós Város Önkormányzata
Városgazdálkodási Osztály
Tel/Fax: 06/24 505-531
Tisztelt Horváth Hajnalka!
Elnézést amiért továbbra is kötöm az ebet a karóhoz, de még mindig nem kerek az egész történet.
Leírom hát az adatkérésem hátterét, hátha úgy érthetőbb lesz miért nem vagyok elégedett az eddig adatszolgáltatással.
Utcánkban velünk szemben lévő telken, nyaralót lebontva, lakóházat építettek, mely szintben sokkal magasabban van mint a mi telkünk.
Az építkezés során illetve után nem kevés fölösleges anyag az utcán terült el, mely így az utat magasabbra emelte mint a mi telkünk szintje.
Megegyeztünk az új szomszéddal, hogy a földutat rendezni kell, de felvetődött, hogy kérjünk önkormányzati segítséget is. Ez megtörtént és valóban a helyzet felmérettetett, bár hónapokig nem történt intézkezdés. Tudomásunk szerint az egyik ráérő szomszéd személyesen felhívta az intézkedés hiányára a hivatal figyelmét, minek hatására nemsokára megkezdődött a munka.
A munka tulajdonképpen abból állt, hogy eltolták a meglévő út felületének egy részét (melyet évekkel ezelőtt saját költségen némileg szilárdabbá tettünk, mert nagyrészt homokból állt és még a szemétszállító is hajlamos volt elakadni), majd mart aszfaltal leborították illetve zömítették az új utat.
Az így létrejött út nemhogy közelebb hozta volna az út szintjét a telkünk szintjéhez, hanem tovább emelte a szintkülönbséget.
A munka során bátyám jelezte a munkát végzőknek, hogy nem azt csinálják amit kértünk, és kérte, hogy ne folytassák amit csinálnak. A munkavezető azt állította, hogy ezt rendelték meg és ő a megrendeléstől el nem térhet.
Talán így érthető, hogy miért érdekel, hogy konkrétan mit rendeltek meg a vállalkozótól illetve konkrétan mi képezte alapját.
A megküldött ajánlatokból illetve megrendelésből csupán az derül ki, hogy csapadékvíz elvezetésének javítási munkát kellett végezni. Egyrészt ez a mi esetünkre nem érvényes, hisz a csapadékvíz elvezetéssel gond nem volt, viszont
tudjuk, hogy az utcában, volt ilyen munkavégzés, de az egy másik ügy volt.
Ahogy válaszában írta, lakossági bejelentés alapján történt a javítás, feltételezem, hogy elérhető az a levél, amire hónapokig nem történt semmilyen reakció.
Továbbá érdekel, hogy konkrétan a munka megrendelését megelőzően milyen kommunikáció folyt le a reklamáló szomszéd és a hivatal között, mert elképzelhető, hogy az ott elhangzottak némileg megváltoztatták az eredeti kérést.
Mindezen dokumentumok tükrében remélem kiderül, hogy miért azt a munkát végezte a vállalkozó, a munka átvevője tisztában lehetett-e azzal, hogy mi volt az eredeti kérés illetve, hogy az teljesült-e az elképzelések szerint.
Köszönettel,
Ádám Tibor
Tisztelt Horváth Hajnalka!
Érdeklődni szeretnék, hogy az egy hónappal ezelőtt küldött kérésemmel/kérdésemmel kapcsolatban mi a hivatalos álláspont.
Üdvözlettel:
Ádám Tibor