Dunakeszi főtanácsnoki és tanácsnoki tanácsadó testületeinek tevékenysége és tagjaik

Az igénylés sikeres volt.

Tisztelt Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Dunakeszin a főtanácsnokok és tanácsnokok munkáját tanácsadó testületek segítik. A főtanácsnoki tanácsadó testületek öt, míg a tanácsnoki tanácsadó testületek három tagból állnak, tagjainak megbízására illetve megbízásuk meghosszabbítására a polgármester jogosult. A tanácsadó testületek az őket irányító főtanácsnokokat vagy tanácsnokokat a feladatkörükbe tartozó kérdések megoldására irányuló, konkrét lépéseket, feladatokat meghatározó javaslatokkal látják el.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre a főtanácsnoki és tanácsnoki tanácsadó testületek 2019.01.01-től új megbízással vagy korábbi megbízás meghosszabbításával kinevezett tagjainak nevét és javadalmazását, valamint a 2019.01.01. óta a Dunakeszi Polgármesteri Hivatalban nyilvántartott főtanácsnoki és tanácsnoki javaslatok címeit a Polgármesteri Hivatal Javaslatok könyve szerint.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2020. május 6.

Üdvözlettel:

Gerner Péter

Deákné dr. Szarka Anita, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

1 Melléklet

Tisztelt Gerner Péter!

A lenti közadatkérésével kapcsolatban küldöm jegyző úr levelét.

Üdvözlettel:

Deákné dr. Szarka Anita
jogi ügyintéző

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
2120 Dunakeszi Fő út 25.
Telefon: +36 27 542 800
Web:  www.dunakeszi.hu

idézett részek megjelenítése

Deákné dr. Szarka Anita, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

4 Melléklet

Üdvözlettel:

Deákné dr. Szarka Anita
jogi ügyintéző

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
2120 Dunakeszi Fő út 25.
Telefon: +36 27 542 800
Web:  www.dunakeszi.hu

idézett részek megjelenítése