Cegléd környéki tűzcsapok listája
Tisztelt BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
Cegléd, Ceglédbercel, Csemő, Nagykőrös, Nyársapát, Törtel és Mikebuda településeken lévő tűzcsapok listáját.
Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.
Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2024. március 25.
Üdvözlettel:
Varga Bence
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel társaságunkhoz fordult. Vízminőségi
problémával vagy műszaki hibabejelentéssel kapcsolatos bejelentését
kérjük, hogy a napi 24 órában rendelkezésre álló, ingyenesen hívható
0680/200423 telefonszámon tegye meg. Munkatársunk azonnal felvilágosítást
nyújt a további intézkedésekről és tervezett beavatkozásokról.
Egyéb esetekben a bejelentés kivizsgálását követően, a lehető legrövidebb
időn belül válaszolunk megkeresésére. Tájékoztatjuk, hogy a válaszadási
határidő nem panaszos ügyek esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi
CLV. törvény előírásai alapján legfeljebb 30 nap.
A BÁCSVÍZ Zrt. Üzletszabályzatának 30.4 pontja alapján:
Írásbeli panasz esetén a víziközmű-szolgáltató a panasszal kapcsolatos
álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalja, és
megküldi a felhasználónak a panasz beérkezését követő 15 napon belül.
A 15 napos válaszadási határidő, helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság
megkeresésének szükségessége esetén, 1 alkalommal, legfeljebb 15 nappal
meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak
indokáról a felhasználó írásban, a válaszadási határidő letelte előtt,
tájékoztatót kap. Az érdemi válaszadási határidőbe nem számít bele a
megalapozottságot alátámasztó dokumentumok rendelkezésre bocsátásának,
továbbá a szükséges hatósági egyeztetések és a helyszíni kivizsgálások
időigénye valamint az ezekkel kapcsolatos időpontegyeztetés között eltelt
időszak.
Nem minősül reklamációnak, vagy panasznak:
• tájékoztatást kérő megkeresés,
• állásfoglalást kérő megkeresés,
• általános bejelentések a szolgáltatásról (pl. javaslatok, igények
jelzése stb.)
• tulajdonosváltozás, adatváltozások bejelentése,
• méltányossági kérelem (részletfizetés, fizetési halasztás,
kamatjóváírás),
• más felhasználó szabálytalan vízvételezésére vagy csatornamű
használatára vonatkozó bejelentés,
• közterületi hibabejelentés,
• felhasználási hely, víziközmű-szolgáltató általi felkeresésére
vonatkozó időpont egyeztetések (pl. mérőcsere, mellékmérő plombálása),
• folyószámla egyenleg lekérdezése,
• számlamásolat, csekkpótlás kérése,
• locsolási kedvezmény igénylése,
• vízmérőállás bejelentése
• részszámlában szereplő mennyiség módosítási igénye,
• eseti egyedi számla kérése.
A korábbi, érdemben már megválaszolt beadvány tartalmával azonos tartalmú,
ugyanazon felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó
panasz, beadvány, valamint névtelen felhasználói beadvány kivizsgálását a
víziközmű-szolgáltató mellőzheti.
Tisztelettel:
BÁCSVÍZ Zrt.
Auto reply message sent with [1]MSH Exchange Autoresponder.
References
Visible links
1. http://www.mshsoftware.com/site/products...
Tisztelt Adatkérő! Csatoltan küldöm a kért adatokat.
Temesvári Péter
fejlesztési és térinformatikai osztályvezető
BÁCSVÍZ Zrt.
6000 Kecskemét Izsáki út 13.
+36/70/380-2130
+36/76/511-511
[1][email address]
[2]www.bacsviz.hu
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. http://www.bacsviz.hu/