Cegléd környéki tűzcsapok listája

Az igénylés sikeres volt.

Tisztelt BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt.!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre

Cegléd, Ceglédbercel, Csemő, Nagykőrös, Nyársapát, Törtel és Mikebuda településeken lévő tűzcsapok listáját.

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2024. március 25.

Üdvözlettel:

Varga Bence

BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt.

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, mellyel társaságunkhoz fordult. Vízminőségi
problémával vagy műszaki hibabejelentéssel kapcsolatos bejelentését
kérjük, hogy a napi 24 órában  rendelkezésre álló, ingyenesen hívható 
0680/200423 telefonszámon tegye meg. Munkatársunk azonnal felvilágosítást 
nyújt  a további intézkedésekről és tervezett beavatkozásokról.

Egyéb esetekben a bejelentés kivizsgálását követően, a lehető legrövidebb
időn belül válaszolunk megkeresésére.  Tájékoztatjuk, hogy a  válaszadási
határidő nem panaszos ügyek esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi
CLV. törvény előírásai alapján legfeljebb 30 nap.

A BÁCSVÍZ Zrt. Üzletszabályzatának 30.4 pontja alapján:

Írásbeli panasz esetén a víziközmű-szolgáltató a panasszal kapcsolatos
álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalja, és
megküldi a felhasználónak a panasz beérkezését követő 15 napon belül.

A 15 napos válaszadási határidő, helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság
megkeresésének szükségessége esetén, 1 alkalommal, legfeljebb 15 nappal
meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak
indokáról a felhasználó írásban, a válaszadási határidő letelte előtt,
tájékoztatót kap. Az érdemi válaszadási határidőbe nem számít bele a
megalapozottságot alátámasztó dokumentumok rendelkezésre bocsátásának,
továbbá a szükséges hatósági egyeztetések és a helyszíni kivizsgálások
időigénye valamint az ezekkel kapcsolatos időpontegyeztetés között eltelt
időszak.

Nem minősül reklamációnak, vagy panasznak:

• tájékoztatást kérő megkeresés,

• állásfoglalást kérő megkeresés,

• általános bejelentések a szolgáltatásról (pl. javaslatok, igények
jelzése stb.)

• tulajdonosváltozás, adatváltozások bejelentése,

• méltányossági kérelem (részletfizetés, fizetési halasztás,
kamatjóváírás),

• más felhasználó szabálytalan vízvételezésére vagy csatornamű
használatára vonatkozó bejelentés,

• közterületi hibabejelentés,

• felhasználási hely, víziközmű-szolgáltató általi felkeresésére
vonatkozó időpont egyeztetések (pl. mérőcsere, mellékmérő plombálása),

• folyószámla egyenleg lekérdezése,

• számlamásolat, csekkpótlás kérése,

• locsolási kedvezmény igénylése,

• vízmérőállás bejelentése

• részszámlában szereplő mennyiség módosítási igénye,

• eseti egyedi számla kérése.

A korábbi, érdemben már megválaszolt beadvány tartalmával azonos tartalmú,
ugyanazon felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó
panasz, beadvány, valamint névtelen felhasználói beadvány kivizsgálását a
víziközmű-szolgáltató mellőzheti.

Tisztelettel:

BÁCSVÍZ Zrt.

Auto reply message sent with [1]MSH Exchange Autoresponder.

References

Visible links
1. http://www.mshsoftware.com/site/products...

Temesvári Péter, BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt.

1 Melléklet

  • Attachment

    Adatszolg ltat s t zcsapok20240509.zip

    81K Download

Tisztelt Adatkérő! Csatoltan küldöm a kért adatokat.

 

Temesvári Péter

fejlesztési és térinformatikai osztályvezető

BÁCSVÍZ Zrt.

6000 Kecskemét Izsáki út 13.

+36/70/380-2130

+36/76/511-511

[1][email address]

[2]www.bacsviz.hu

 

 

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. http://www.bacsviz.hu/