4. sz. melléklet
Szerződés
székhelyszolgáltatás nyújtásáról
Amely létrejött egyrészről
Semmelweis Egyetem
Felelős szervezeti egység:……………………………………
címe:………………………………………………………….
Adószám: ………………………………
Bank sz.sz.: ………………………………………………….
Szervezeti egység képviselője:………………………………….
Továbbiakban: Szolgáltatást-nyújtó
Másrészről
név:………………………………………………………..
Cím:……………………………………………………………
Adószám:………………………………………………………
Nyilvántartásba vétel/Cégjegyzék száma:……………………………………………..
Telefon szám:………………………………………………….
E-mail:…………………………………………………………
Kapcsolat tartó személy
Cím:………………………………………………………………………………………..
Szig szám:…………………………
Továbbiakban: Igénybevevő
Között a mai napon az alábbiak szerint:
1. A Felek a Semmelweis Egyetem vagyonkezelésében levő ingatlanokon történő
székhely (telephely, fióktelep) biztosításáról az Egyetem által kiadott …. számú
Rektori-kancellári utasítás rendelkezik.
Felek székhelyszolgáltatás nyújtása keretében megállapodnak arról, hogy jelen
szerződés alapján Igénybevevő jogosult a Semmelweis Egyetem
vagyonkezelésében álló
_____település_____,
______hrsz-ú,
természetben
________________________________ szám alatti ingatlant a jelen szerződésben
foglaltak szerinti székhelyeként hivatalos irataiban megjelölni, és bejelenteni.
2. A Szolgáltatást nyújtó kijelenti, hogy az 1. pontban körülírt ingatlan jogszerűen a
Semmelweis Egyetem
vagyonkezelésében áll, és azzal kapcsolatban megilletik – a jogszabályokban és
a tulajdonosi joggyakorlóval kötött vagyonkezelési szerződésében foglalt
kivételekkel – a tulajdonos jogai, és terhelik a tulajdonos kötelezettségei,
melyek keretében jogosult jelen szerződés megkötésére.
3. Az Igénybevevőt jelen megállapodás alapján megilleti az a jog, hogy
a) a jelen szerződés 1. pontjában megjelölt ingatlant székhelyként feltüntesse, illetve a
működéséhez kapcsolódó hatóságok, bíróságok és egyéb szervek előtt bejelentse és
levelezési cím, postai küldemény átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása
céljából feltüntesse;
b) erre vonatkozó kötelező jogszabályi előírás esetén cégtábláját a székhelyén
elhelyezze.
4. Szolgáltatást nyújtó vállalja, hogy
a) az Igénybevevő részére a székhelyként megjelölt 1. pont szerinti címre
érkező postai küldeményeket rendszeres átveszi, érkezteti;
b) biztosítja a székhely-szolgáltatás keretében birtokába jutott iratok őrzését,
rendelkezésre tartását, és azoknak a saját, az Egyetem, vagy más székhely-
szolgáltatást igénybe vevők irataitól, ingóságaitól történő elkülönítését, és arról
tételes iratjegyzék vezetését.
5. Felek rögzítik, hogy Igénybevevő által az 1. pont szerinti székhelyként megjelölt
ingatlanban kizárólag az alábbi iratfajták helyezhetők el, vagy tárolhatók:
a) az Igénybevevő, mint szervezet létesítő, és módosító cégiratai;
b) az Igénybevevő vezető tisztségviselőjének, képviselőjének elérhetősége
c) az Igénybevevő hatósági engedélyei;
d) az Igénybevevő az adóhatóság felé történő adat-bejelentési
kötelezettségeivel összefüggő iratok,
e) az Igénybevevő számviteli törvény szerinti beszámolói;
f) ____________
g)
y) ____________.
6. Felek kifejezetten rögzítik, hogy jelen szerződés alapján az Igénybevevő nem jogosult
az általa székhelyként megjelölt 1. pont szerinti ingatlanban állandó
(pl:
ügyfélfogadás), vagy ideiglenes
(pl: központi ügyintézés, testületi ülések) jellegű
területhasználatra. Igénybevevő köteles létesítő okiratában a központi ügyintézésnek
helyét megjelölni, mely nem lehet azonos a székhellyel.
7. Szerződő felek jelen szerződésükkel a Semmelweis Egyetem Kancellárja által a
székhelyszolgáltatás díjaként meghatározott, és évente felülvizsgálásra kerülő
összegben, _______. évben _________ Ft/év összegben állapítják meg, melyet
Igénybevevő köteles jelen szerződés megkötésével egyidejűleg Szolgáltatást nyújtó
pénztárába befizetni, vagy a jelen szerződés megkötését követő legfeljebb nyolc (8)
banki napon belül átutalással megfizetni a Szolgáltatást nyújtó __________-
___________ számú számlájára. A szerződés megkötését követő időszakban az évente
fizetendő díj mértékéről a Szolgáltatást nyújtó évente tájékoztatja Igénybevevőt.
8. A Szolgáltatást nyújtó jogosult indokolás nélkül 30 napos határidővel bármikor a
szerződés felmondására, és a kiadott engedély visszavonására.
9. A Szolgáltatást nyújtó jogosult, és egyben köteles a jelen szerződés azonnali hatályú
felmondására (és ezzel egyidejűleg az engedély azonnali visszavonására), amennyiben
a) az Igénybevevő egy hónapot meghaladó ideig nem elérhető, a
megkeresésekre nem válaszol, nem veszi át a postai küldeményeket;
b) Szolgáltatást nyújtó tudomására jut, hogy az Igénybevevő nem az elvárható
üzleti etikának megfelelően végzi tevékenységét, azzal ellentétes magatartás
tanúsít és ezekről hivatalos vagy hitelt érdemlő egyéb írásos dokumentum kerül
Szolgáltatást nyújtó tudomására;
10. A jelen szerződés azonnali hatályú felmondása esetén Igénybevevő által már
megfizetett éves díj arányos része nem kerül visszatérítésre.
11. Jelen szerződés felmondását az Igénybevevő részére jelen szerződés fejlécében
feltüntetett saját, továbbá kapcsolattartó személy címére kell megküldeni, azzal hogy a
küldeményt a feladástól számított 7. napon akkor is kézbesítettnek kell tekinteni, ha
azt a címzett bármely okból nem veszi át, vagy az a megadott címről bármilyen okból
visszaérkezik. A címváltozásból eredő kézbesíthetetlenségért az Igénybevevő felelős,
amennyiben erről előzetesen Székhelyszolgáltatást nyújtót írásban nem értesítette.
12. A szerződés felmondása illetve jelen szerződés lejárta után a Szolgáltatást nyújtóhoz
érkező küldemények, levelek átvételét bármilyen módon (ideértve a „címzett
ismeretlen” megjelölést is) megtagadhatja.
13. A jelen szerződés megszűnése esetén a Szolgáltatást nyújtó köteles a székhely-
szolgáltatás során birtokába került iratokat és ingóságokat az Igénybevevőnek
visszaadni. Ha az Igénybevevő az iratait a szerződés megszűnése után felszólítás
ellenére a megadott határidőn belül nem veszi át, a Szolgáltatást nyújtó köteles az
iratokat – az Igénybevevő költségére − levéltárba helyezni, és erről az Igénybevevőt
írásban értesíteni.
14. Igénybevevő köteles a jelen szerződés 13. pontja szerinti eljárás költségeinek
biztosítása céljából jelen szerződés 7. pontjában körülírt díjfizetéssel megegyező
módon Szolgáltatást nyújtó részére a levéltárba elhelyezés esetlegesen felmerülő
költségeinek előlegezése céljából _____________ Ft összeget óvadék címén
megfizetni.
15. A szerződés megszűnése esetén az Igénybevevő köteles tájékoztatni a hatóságokat,
bíróságokat és egyéb szerveket a jogszabályokban megszabott módon és formában a
jelen szerződés szerinti székhely megszűnéséről. Ennek elmaradása esetén a jelen
szerződés megszűnését követő 90 nap elteltével Székhelyszolgáltatást nyújtó írásban
tájékoztatja az illetékes hatóságokat, bíróságokat és egyéb szerveket az Igénybevevő
székhelyének megszűnéséről.
16. Az Igénybevevő mulasztásából tevékenységéből, ügyviteléből, szerződésszegéséből
eredő károkért, a Székhely-szolgáltatást nyújtó sem jogi, sem anyagi, sem erkölcsi
felelősséget nem vállal.
17. Jelen szerződés a felek általi aláírásának napján, határozott (……-ig)/határozatlan
időre jön létre, egyebekben a jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a felek
a Polgári Törvénykönyv, a továbbá a Semmelweis Egyetem vagyongazdálkodására
vonatkozó jogszabályokat és egyéb szabályozókat tekintik irányadónak.
Budapest. ………………év ……………………….hó …………nap
…………………………………….
………………………………………..
Igénybevevő
Székhelyszolgáltatást nyújtó
………………………………………..
pénzügyi ellenjegyző