"M2"
08-2257
Leállás dátuma:
Javítás dátuma:
Hiba, hibakód megnevezése:
Karbantartói bejegyzések:
Garanciális [Igen/Nem]
Bejelentették, hogy leállt. A bejelentés napján a MÁV Zrt. IK
diszpécserénél az információ elakadt, és csak 2024.01.02.-án jutott el
2023.12.31
2024.01.02
Kavics felverődés következtében hibára állt ki.
a TK Elevatorhoz. 2024.01.02.-án Kavics felverődés következtében a
Nem
mozgòlèpcső leállt; tesztelés történt.
Nem rendeltetés szerű használattal a féső érintkezők
F98-as fésűérintkező hibával leállt. A TIZO írásban sürgette a
sérültek.
javítását, és a sűrű leállás okának az alapos és tüzetes kivizsgálását. Hosszabb kaliberű hibaelhárítás a napokban el lesz
Nem
Kétszer állt le.
2024.01.02
2024.01.03
végezve.
Biztosító érintkező hiba van. A várható hibafeltárás 2024.01.03.-án
lesz. Szét kell szerelni a berendezést a hibafeltáráshoz.Lépcső kocsi Lépcsőkocsi hiányérzékelő beállítása
Igen
hiányérzékelő beállítása volt
2024.01.05
2024.01.05
F98-as fésűhibával leállt. Idegen tárgy okozta leállás volt.
Idegen tárgy okozta megállás. A mozgólépcső üzemel
Nem
2024.01.06
2024.01.06
F361 hibakóddal leállt. Hiba törlése volt.
361-es hiba törlése. A mozgólépcső működik.
Igen
2024.01.07
2024.01.08
Bejelentették, hogy leállt.Vezérlés újraindítása és tesztelése volt .
Igen
Újra leállt. A szerelő a helyszínen volt amiatt nem jelentették be
2024.01.08
2024.01.08
Vezérlés újraindítása után a mozgólépcső üzemel.
újra.Kétszer leállt, és a vezérlés kétszer újra indítva.
Igen
Újra bejelentették, hogy nem működik. 2024. 01. 09.-én javítva. A TK
2024.01.08
2024.01.09
Elevator tájékoztatott, hogy a sorozatos leállásokat a lépcsőkocsi
Igen
hiányérzékelő hibája okozta.
2024.01.09
2024.01.09
2024. 01. havi karbantartás
Nem
A Távfelügyelet tájékoztatott, hogy még egyszer leállt, a kapuk nem
2024.01.09
2024.01.09
záródtak be, és újra tudták indítani; emiatt nem kellett bejelenteni.
Nem
2024.01.10
2024.01.10
Bejelentették, hogy nem működik. Újraindítva.
Igen
Másodszor is bejelentették, hogy nem működik.A TIZO sürgette a
A berendezés átvizsgálása és újraindítása elvégezve. A
javítását. A munkalap szövege: A berendezés átvizsgálása és
folyamatos meghibásodás oka a nyári beázás
újraindítása elvégezve. A folyamatos meghibásodás oka a nyári
2024.01.10
2024.01.10
következtében eloxidálódott csatlakozó az alsó forítótérben.
beázás következtében eloxidálódott csatlakozó az alsó fordítótérben.
Nem
A kiadott árajánlatot meg kell rendeni, a javítást el kell
A kiadott árajánlatot meg kell rendelni, a javítást el kell végezni. A
végezni. A berendezés jelenleg bizonytalanul üzemel.
berendezés jelenleg bizonytalanul üzemel.
Pillanatnyi áramkimaradás után megállt. Újraindítá után
2024.01.11
2024.01.11
Pillanatnyi áramkimaradás miatt állt meg. Újraindítás történt.
üzemel.
Igen
2024.01.18
2024.01.18
Leállt, jelszót kért. A Vezérlés újraindítva (Nem lesz róla munkakap)
Nem
F361-es hibakóddal leállt. 2024. 01. 21.-én a berendezés újraindítva
2024.01.20
2024.01.21
(nem jött róla munkalap).
Nem
2024.01.22
2024.01.22
Leállt.Lépcsőkocsi hiányérzékelő beállítása volt
Lépcsőkocsi hiányérzékelő beállítása
Igen
Másodszor is leállt. 2024. 01. 23.-án hibakeresés, vezérlés újra
2024.01.22
2024.01.23
Vezérlés újraindítása után a mozgólépcső üzemel.
indítása és tesztelés normál üzemben volt.
Igen
2024.01.25
2024.01.25
Leállt. TK Elevator jelszót kér.Alsó fésű érintkező javítása volt.
Alsó fésű érintkező javítása
Igen
F286-os hibakóddal másodszor is leállt. A berendezés átvizsgálása,
2024.01.25
2024.01.26
újraindítása volt.
Igen
Leállt. Jelszót kér. Jobb alsó korlát bevezető be volt nyomva,
2024.01.30
2024.01.30
helyreállítva.
Nem
Bejelentették, hogy a felső kapu műanyag kijelzőt megrongálták. A
2024.02.01
2024.02.01
TIZF-K intézkedett a javításáról.
Nem
A Távfelügyelet bejelentette, hogy a felső bal kapu lötyög, a fentiek
kinyitva, a lentiek megfeszítve. A mozgólépcső szerelők kint voltak:
2024.02.03
2024.02.03
Téves hibajelentés. Kapuhiba. A lépcső üzemel.
Téves hibabejelentés, a mozgólépcső kapu hiba nem mozgólépcső
Nem
hiba (munkalap).
Nem lehetett elindítani a bal felső kapu hibája miatt. A kapu nem
nyílik. A 2024. 02. 03.-i bejelentés az érvényes. A TIZO 2024. 02. 05.-
én kérte az S-Gruop-tól a kapu javítását; és árajánlatot kért a
javításra.. 2024. 02. 13.-án a bal felső kaput helyre állították, de a
2024.02.04
2024.02.21
műszaki állapota mégsem megfelelő. A jobb alsó kapuban vezérlő
Nem
modult (panelt) kell cserélni. A jobb alsó kapunál garanciális panel
csere lesz. A TIZO árajánlatot kért a bal felső kapu javítására, mert a
rögzítő főcsavart kitörték.2024. 02. 21.-én jobb alsó kapu panelcsere
és a bal felső kapu javítása megtörtént.
2024.02.08
2024.02.08
2024. 02. havi karbantartás
Nem
Szakfelügyelet biztosítása a BLI által szervezett beméréshez (HC
2024.02.14
2024.02.14
Automatizálási Kft; Marton Szakértő)
Nem
2024. 02. 21.-én F286-os hibakóddal elállt. 2024. 02. 22.-én vezérlés
2024.02.21
2024.02.22
Vezérlési hiba javítása, próbajáratás
kivizsgálása újraindítása próbajáratása volt.
Igen
Bejelentve, hogy áramszünet miatt, F04 hibakóddal leállt. A TEB
tájékoztatása alapján a 10 KV-os hálózat kiesett 2 percre. (Az
2024.02.27
2024.02.27
újraindításról nem jött munkalap, amely nem lett volna garanciális!)
Vezérlőpanelek garanciális cseréje
Igen
Garanciális vezérlőpanelek és kiegészítőfék állapot érzékelő cseréje
elvégezve (munkalap).
Bejelentettek, hogy leállt. A kijelzőn semmi jelzés. Fázis asszimetria
2024.03.01
2024.03.01
hiba utáni újraindítás és próbajáratás volt.
Nem
Másodszor is leállt. TK Elevator jelszót kér. 2024.03.02.-án a
2024.03.01
2024.03.02
mozgólépcső vezérlésében hibakód nem volt. Indítható volt a lépcső
Nem
(munkalap).
F-259-es hibakóddal leállt. Mozgólépcső jobb felső kapuját éjjel
megrongálták. Szerelő ajtó le volt rúgva, kábelek kilógtak. A
Távfelügyelet személyzet a kábeleket visszarakta és az ajtót a helyére Vezérlés újraindítása után a berendezés üzemel. Kaput
2024.03.03
2024.03.03
rakták. Mozgólépcsőt elindították, de 1 óra múlva megállt. Kapu
éjszaka megrongálták.
Nem
átvizsgálása szükséges. A szerelő a mozgólépcsőt elindította, teszt
alatt hibát nem produkált (Munkalap).
2024.03.04
2024.03.04
2024. 03. havi karbantartás :Karbantartás és a megrendelt javítás elvégezve.
Nem
2024. 03. 05.-én F-286-os hibakódda leállt (aux brake status). RESET A Berendezés "F286"-os hibával állt. "RESET" után
2024.03.05
2024.03.05
után újraindítva.
üzemszerűen üzemel.
Igen
A vezérlés kivizsgálása, próbsajáratása. További
2024.03.09
2024.03.09
F-361-es hibával leállt. Vezérlés kivizsgálása és próbajáratása volt.
kivizsgálása szükséges!
Igen
2024.03.11
2024.03.11
Az alkatrészek takarítása, karbantartása. Nem volt bejelentés
Nem
F286-os hibakóddal leállt. Hibakeresés, vezérlési zárlatkeresés,
további vizsgálata szükséges, leállítva (munkalap_NA). 2024.03.19.-
én a TIZO írásban sürgette a javítását és az újra üzembe helyezését.
A TK Elevator tájékoztatott, hogy a kábelcsatlakozó rossz, ki kell
QD2 megszakító leold. A hiba elhárításáig leállítva.
cserélni (munkalap_NA). A TIZO sürgette a
2024.01.31.-én a NEO P. Alsó géptér csatlakozó cserélve.
2024.03.18
2024.03.26
S. Zrt.-n keresztül megrendelt oxidálódott alkatrész cseréket:
Villamos biztonsági felülvizsgálat elvégezve. Takács S.
Nem
Kábelcsatlakozó és karbantartás vezérlő cserék, villamos
(TKE)
biztonsági vizsgálat (jegyzőkönyv szükséges róla). 2024. 03. 26.-
án újra indították, az alkatrészeket kicserélték és az ÉV mérés
megtörtént (Jegyzőkönyv van róla). Az S-Group a bal felső kaput
megjavította.
2024.03.28
2024.03.28
F95-ös hibakóddal leállt.Fésűből kavicsok kiszedése, járatása volt.
Nem
F-361-es hibakóddal másodszor is leállt. 361 hiba törlése, járatása
361 hibatörlés, próbajáratás, üzemel.
Igen
2024.03.28
2024.03.29
volt.
F98-as hibakóddal újra leállt. A fésűsor alól a beékelődött idegen
2024.03.29
2024.03.29
F98-as hiba, kavics eltávolítása a fésűsor alól
tárgy (kavics) eltávolítása volt.
Nem
F21-es hibakóddal leállt (először). Újraindították, (nincs róla
2024.04.03
2024.04.03
Fésű érintkező bejelzett. Elindítás után újraindítás, üzemel.
Nem
munkalap).
Másodszor is leállt F21-es hibakóddal.2024.04.04.-én hibakeresés,
2024.04.03
2024.04.04
idegen tárgy eltávolítása, mozgólépcső újraindítása és tesztelése
Idegen anyag eltávolítása a fésűből
Nem
normál üzemben volt.
Leállt.TK Elevator jelszót kér.A TIZO jelentette be. A 256 hiba törlése,
2024.04.05
2024.04.05
próbajáratás volt.
Igen
31-es hibakóddal leállt, TK Elevator jelszót kér.2 db törött felső
2 db fésűlap eltört, a berendezés kivizsgálása folyamatban.
fésűlap cseréjéig a berendezést leállították.2024. 04. 09.-én
A berendezés jelenleg NEM ÜZEMEL!
2024.04.08
2024.04.09
Igen
garanciális alkatrész voltak:1db jobb szélső fésű; 1db közbenső fésű A berendezés javítása elvégezve, a berendezés üzemkész
és 1db lépcsőkocsi cserék. A TIZO a bal felső kapu kismegszakítót le- állapotban van, de a kapu nem működik.
fel kapcsolta, és a kapu helyreállt; kézzel volt feszítve.
2024.04.09
2024.04.09
2024. 04. havi karbantartás
Nem
F286-os hibakóddal leállt.Kiegészítő fék visszaállítása, mozgólépcső
2024.04.10
2024.04.10
tesztelése normál üzemben volt.
Kiegészítő fék helyreállítása után a mozgólépcső üzemel
Igen
Áramszünet után leállt. Hibakódot nem ír ki.Áramszünet utáni
2024.04.11
2024.04.11
újraindítás.
Áramszünet utáni újraindítás
Nem
F95-ös hibával leállt.Hibakeresès, idegen tàrgy a fèsük között, az
2024.04.12
2024.04.12
Ismeretlen tárgy a fésűk között
anyag kiszedèse volt. A bal felső kapu javítása is volt.
Nem
Másodszor is leállt. A Távfelügyelet tájékoztatása alapján újraindult, a
2024.04.12
2024.04.12
hibaháromszög nem jelent meg. Hibakeresés, idegen tárgy
Nem
eltávolítása, normál üzemben tesztelve.
F259-es hibakód (motorhiba) miatt leállt. Kavics felverődés
következtében kiàllt hibára, a felső oldali bal kapu nem működik. A
kapu javítása után a mozgólépcsőt el lehet indítani (munkalap). 2024. Kavics felverődés következtében kiállt hibára, a kapu nem
2024.04.13
2024.04.17
04. 15.-én a TIZO kérte a kapu javítását, és árajánlatot kért a
működik, javítása után indítható el a mozgólépcső.
Nem
javítására az S-Gruop-tól. Kérte a kapu garanciális javítását a BLI
felé.2024. 04. 16.-án a BLI kérte a garanciális javítást a Variabau
felé.2024.04.17.-én a mozgólépcső újraindítva.
Leállt. Áramszünet utáni újraindítás (Nem volt róla munkalap. A
2024.04.18
2024.04.18
Áramszünet utáni újraindítás
munkalapot utólag 2024. 07. 26.-án küldte meg a TK Elevator).
Nem
Berendezés átvizsgálása elvégezve, további javításig a
berendezés üzemen kívül helyezve (2024. 04. 19.)
A felső szinten 4 db lépcsőkocsi és 1 db takarólemez eltörtek. A TIZO Mozgólépcső átvizsgálás (2024. 05. 07.)
a helyszínen volt és képeket készített; valamint kérte a mozgólépcső Mozgólépcső javítás folyamatban (2024. 05. 08.)
garanciális javítását a BLI felé.2024.04.19.-én a berendezés
2024.04.18
2024.05.09
Spanyol kollégával a mozgólépcső átvizsgálása befejezve
átvizsgálása megtörtént. További javításig a berendezés üzemen kívül
Igen
helyezve.A TIZO kérte az alkatrész cserék és a javítás időpontjának a (2024. 05. 09.)
10 db fésű cseréje elvégezve (2024. 05. 09.)
megadását.2024. 05. 09.-én az alkatrész cserék megtörténtek.
3 db láncszem cseréje elvégezve (2024. 05. 09.)
2 db lépcsőkocsi cseréje elvégezve (2024. 05. 09.)
Leállt. Berendezés átvizsgálása hibakeresés, fázis kimaradás miatt a
2024.05.10
2024.05.10
Áramszünet utáni reset
berendezést újra kellett indítani.
Nem
A mozgólépcső további kivizsgálása szükséges!
2024.05.11
2024.05.11
Leállt. Jelszót kér. Lépcsőkocsi érzékelő beállítása volt.
Lépcsőkocsi érzékelő beállítása.
Igen
2024.05.13
2024.05.13
2024. 05. havi karbantartás
Nem
A kapuk indításkor nyitva vannak. A TIZO kérte a garanciális kapu
2024.05.14
2024.05.14
javításokat a BLI felé. Nem állt le.
Nem
A Távfelügyelet a téves naplóbejegyzése miatt csak 8:20-kor indította
2024.05.15
2024.05.15
el, hibabejelentés nem volt.
Nem
Leállt, nem ír ki semmilyen hibakódot. Áramszünet következtében állt Áramszünet miatt megállt a lépcső, újraindítása után
2024.05.16
2024.05.17
le. 2024.05.17.-én újra indítva.
üzemel.
Nem
Szervízelés és alkatrész cserék miatt leállatva.Új tápegységet
2024.05.21
2024.05.21
szereltek be (csere), és szoftvert telepítettek fel rá
Igen
F605 és F04" es hibakódokkal állt, "RESET"-elés volt (nincs róla
A berendezés "F04" hibával állt. "RESET" után
2024.05.23
2024.05.23
munkalap)
üzemszerűen üzemel.
Nem
A TIZO kérte a bal felső kapu garanciális javítását a BLI felé. A
2024.05.27
2024.05.27
Távfelügyelet jelezte. 2024. 05. 29.-én az S-Gruop a kaput
Igen
megjavította.
2024.05.28
2024.05.28
Vezérlés átvizsgálása történt. Nem volt leállás.
Igen
2024.05.31
2024.05.31
Eső miatt leállítva.
Nem
Leállt. Újraindítva (nincs róla munkalap). Bal felső kapu javítása az S-
2024.06.04
2024.06.05
Berendezés távindítás hiba miatt állt.
Group által.
Nem
A TIZO kérte a BLI-től a hibák garanciális javítását:az alsó LED csík
2024.06.06
2024.06.06
és nem világít és az alsó kapu nem záródik
Nem
Leállt, hibakódot nem ír ki.Megállapították, hogy a biztonsági panelt ki
kell cserélni, addig a berendezést nem lehet újra üzembe helyezni.
2024. 06. 13.-án a TIZO kérte az elektromos alkatrész garanciális
cseréjét, és a berendezés garanciális javítását a BLI felé.2024. 06.
2024.06.12
2024.06.19
19.-én a 2024. 06. havi karbantartás napján újraindították. A TK
Igen
Elevator tájékoztatott, hogy a panel cseréjére végül nem volt szükség;
a problémát a gyártól kapott program frissítésével meg tudtuk oldani
garanciális javítás keretében a karbantartás alatt.
2024.06.19
2024.06.19
2024. 06. havi karbantartás
Nem
F-483-as hibakódal leállt. Megérkezésnél a berendezés üzemképes
.-Megérkezésnél a berendezés üzemképes volt.
2024.06.20
2024.06.20
volt, a Távfelügyeleti irodából elindítva.
-Diszpécser irodából elindítva
Nem
2024. 06. 23.-án egy illetéktelen letörte a felső irányjelzőt. 2024. 06.
2024.06.23
2024.06.23
24.-én a TIZO felkérte a TIZF-K-et a cseréjére
Nem
T286-os hiba. Tengelyfék visszaállítás után üzemszerűen
2024.06.26
2024.06.26
F286-os hibakóddal leállt.Kiegészítő fék hiba volt.
üzemel.
Igen
F98-as hibakóddal leállt. Hibakeresés, idegen tárgy (kavics)
2024.06.27
2024.06.27
eltávolítása a fésű alól, mozgólépcső újraindítása és tesztelése
Idegen tárgy eltávolítása a fésű alól
Nem
normál üzemben történt.
2024.06.28
2024.06.28
F286-os hibakóddal leállt.Tápellátási hiba miatt a tengely fék befogott Tápellátási hiba miatt tegnelyfék befogott
Nem
Nem indul.A TIZO kérte a BLI-től a bal felső kapu garanciális
javítását, nem zár be. A BLI továbbította a Variabau részére.
2024.07.01
2024.07.01
Áramszünet utáni újraindítás
Kiérkezéskor a berendezés F04 (Fázis asszimetria) hibával állt;
Nem
újraindítva.
2024.07.02
2024.07.02
Az S-Group garanciálisan megjavította a bal felső kaput.
Igen
2024.07.08
2024.07.08
F605-ös hibakóddal leállt.Újraindítva (nincs róla munkalap).
Újraindítás után rendben, üzemel
Nem
2024.07.09
2024.07.09
2024. 07. havi karbantartás
Nem
F605-ös hibakóddal leállt. 2024.07.10.-én fékezési idő túllépése.
2024.07.09
2024.07.10
F605 fékezési idő túllépési hiba. Reset után üzemel.
Reset történt.
Igen
Nem indul. A berendezés F04es fázisasszimetria hibával állt.
2024.07.11
2024.07.11
Resetelés volt.
F04 fázisasszimetria hiba. RESET után üzemel
Nem
F-04-es hibakóddal leállt. Hibakeresés, a mozgólépcsőben fenn akadt
2024.07.12
2024.07.12
Áramszünet miatt kiállt. Betáp hiba
idegen tárgy kiszedése után tesztelve.
Nem
2024.07.16
2024.07.16
Leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben volt.
Vezérlés újraindítása után üzemel
Igen
Leállt, fázisasszimetria hibát ír ki. Hibakeresés, áramszünet
2024.07.17
2024.07.17
Áramszünet következtében kiállt hibára
következtében hibára állt ki. Javítva.
Nem
Másodszor is leállt 244 hibakóddal. 2024. 07. 18.-án Fázis hiba a
2024.07.17
2024.07.18
Áramszünet kör miatt kiállt hibára
vezérlésében. Resetelés történt (nincs munkalap).
Nem
.-286 hibakód tengelyfék visszaállítása után tesztelve
Újra leállt, 286 hibakód, kiegészítő fék helyreállítva. Tesztelés alatt a
2024.07.18
2024.07.18
-Tesztelés alatt megállt F04 hibakóddal 8Fázis hiba)
berendezés megállt F04 fázis hiba kóddal!
Igen
-Újraindítás után a berendezés üzemszerűen üzemel.
2024.07.25
2024.07.25
F286-os hibakóddal leállt. Újraindítás, próbajáratás volt.
Újraindítás és próbajáratás
Igen
F-39 hiba fésű érintkező hibával leállt. Hibakeresés, lépcsőkocsi
2024.08.05
2024.08.05
Idegen tárgy eltávolítása a fésűből, próbajáratás
fésűből idegen tárgy kiszedése, újraindítás után üzem próba
Nem
286. hiba újraindítás, tesztelés után üzemel.
2024.08.09
2024.08.09
286-os hibával leállt. Valószínüleg áramingadozás miatt letiltott.
Javítás: 286 hibakód. Újraindítás után üzmszerűen üzemel
Igen
Újraindítva, tesztelve.
2024.08.16
2024.08.16
1342-es hibakóddal leállt.Vezérlés újraindítása volt.
Igen
Leállt. Hibakeresés, 04 es hiba betáp fázis probléma, újraindítás után
2024.08.17
2024.08.17
04. hiba fázis probléma miatt állt. Reset után üzemel.
üzem próba volt.
Nem
F04-es kóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál
2024.08.22
2024.08.22
Vezérlés újraindítása
üzemben volt.
Igen
2024.08.23
2024.08.23
F242-es hibakóddal leállt. Vezérlés hibakeresése, javitása volt
Vezérlés újraindítása
Igen
Ismeretlen tárgy volt található a fésűben, az eltávolítása
2024.08.24
2024.08.24
Nem indul el. Hibakeresés, ismeretlen tárgy eltávolítva.
után megfelelően üzemel.
Nem
A mozgólépcső hibára állt ki, javítás után megfelelően
2024.08.25
2024.08.25
Nem indult el. Hibakeresés, ismeretlen tárgy a fésűk között.
működik.
Nem
Nem indult el. Hibakód: 602. Hibakeresés, kommunikációs probléma
a programmal. A TIZO kérte a BLI felé a szoftver javítását, mert a
2024.08.26
2024.08.26
Kommunikációs hiba a programmal.
szoftverrel nem lehet elindítani a berendezést a Távfelügyeleti
Nem
helyiségből.
Másodszor is leállt.. 2024. 08. 27.-én az SGR ST Kft. a helyszínen
volt, a távvezérlő számítógépet újraindította; tesztelte. A mozgólépcső
hiba újra bejelentve. A TIZO a BLI kérésére továbbította az SGR ST Javítás: 370 hibakód, holnapi napon folytajuk a javítást
2024.08.26
2024.08.28
Nem
írásos jelentését a TK Elevator részére, és kérte a mozgólépcső
(2024. 07. 27.).
javítását. A mozgólépcsőt nem tudták megjavítani, folyamatosan
keresik a hibát. 2024. 08. 28.-án a TIZO sürgette a javítását. Olajzó
rendszer javítása volt.
2024.08.28
2024.08.28
2024. 08. havi karbantartás
Nem
2024.08.28
2024.08.28
ÉMI-TÜV fővizsgálat
A biztonsági berendezések működnek
Nem
f-28-as hibával leállt. 2024. 09. 02.-án újraindítva (Nincs róla
2024.09.01
2024.09.02
Nem
munkalap).
B35 kóddal leállt. A vezérlésen nem volt hibakód újraindítás után
üzemszerűen üzemelt. Alsó baloldali kapu nem nyitott ki, emiatt a
Távfelügyelet nem indította újra a berendezést.
2024. 09. 09.-én a TIZO a helyszínen ellenőrizte a kapukat, a kapuk Javítás: Nem volt hibakód a vezérlésen, újraindítás után
le-fel kapcsolása nem hozott eredményt. A TIZO kérte a kapuk
2024.09.06
2024.09.16
rendben üzemelt. Alsó kapu bal oldal nem nyitott ki.
helyszíni hibafeltárását, és a szoftver hiba javítását az SGR ST Kft.-
Igen
Berendezés lekapcsolva kapu hiba miatt.
től.2024. 09. 12.-én az SGR ST Kft. felmérte a kapuk állapotát: a bal
alsó kapu elektronika leégett, a cseréje garanciális; a többi kaput a
karbantartáson belül beállítják. 2024. 09. 16.-án a leégett elektronika
garanciális cseréje és a kapuk karbantartása megtörtént.
2024.09.18
2024.09.18
F-286-os hibakóddal leállt.Vezérlés újraindítva.
A vezérlés újraindítása után üzemszerűen üzemel.
Igen
2024.09.18
2024.09.18
2024. 09. havi karbantartás
Vonólánc olajtó tartály újratöltve
Nem
Leállt, nem írt ki hibakódot. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál
2024.09.21
2024.09.21
Vezérlés újraindítása
üzemben volt.
Igen
Nem indult el. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben
2024.09.22
2024.09.22
Vezérlés újraindítása
volt.
Igen
F488-as hibakóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál
2024.09.23
2024.09.23
Vezérlés újraindítása
üzemben volt.
Igen
F-286-os hibával leállt. 2024. 09. 26.-án 285-ös hiba törlése,
2024.09.25
2024.09.26
286-os hibatörlés, tesztelés, próbajáratás, üzemel.
ellenőrzése és próbajáratás volt.
Igen
F98 hibakóddal leállt. További javítás szükséges (munkalap). 2024.
10. 03.-án újra bejelentve, hogy nem indul. Hibakeresés, kapuk
További javításig a berendezés (felvonó) nem üzemel.
2024.10.02
2024.10.03
beállítása illetve kavicsok eltávolítása a lépcső kocsikból (munkalap) Kavics eltávolítása után a berendezés üzemszerűen üzemel
Nem
történt.
(2024. 10. 02.).
Nem indul el. 2024. 10. 07.-én a kapuk ellenőrzése (SGR) után
2024.10.05
2024.10.07
újraindítva.
Nem
2024.10.10
2024.10.10
Leállt.Vezérlés újraindítása volt.
Kezelési hiba (F286) javítása után a berendezés üzemel.
Igen
2024.10.11
2024.10.11
2024. 10. havi karbantartás
Nem
Nem indult el.Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben volt Vezérlés újraindítása.
2024.10.12
2024.10.12
(garanciális).F-67-es hibakóddal másodszor is leállt .Áramszünet utáni Áramszünet utáni újraindítás
Igen
újraindítás és tesztelés normál üzemben (nem garanciális).
2024.10.13
2024.10.13
V-44-es hibakóddal leállt.Távoli üzem hiba nyugta, próbajáratás volt. Távoli üzemhiba, próbajáratás, üzemel
Igen
V-44-es hibakóddal leállt. F605-ös hiba elhárítása, szabályzóban
2024.10.14
2024.10.14
F605-ös hiba elhárítása után a berendezés üzemel
fékezési idő beállítása volt.
Igen
2024.10.21
2024.10.21
É. V. mérés
Nem
Leállt.2024.10.22.-én a vezérlés újraindítása és tesztelése normál
2024.10.21
2024.10.22
üzemben volt.Másodszor is leállt öt percre, de a Távfelügyelet
Vezérlés újraindítása
Igen
újraindította.
Nem indult el. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben
Vezérlés újraindítása
2024.10.30
2024.10.30
volt.
Igen
Leállt.F422-es hiba volt. A láncon kevés olaj volt, pótolták (Nincs róla
2024.10.31
2024.10.31
Nem
munkalap).
2024.11.05
2024.11.05
Leállt.Vezérlés újraindítása. 286-os hibával állt.
Vezérlés újraindítása
Igen
2024.11.11
2024.11.11
2024. 11. havi karbantartás
Nem
Áramszünet miatt leállt. A TIZO újraindította a berendezést. A
2024.11.11
2024.11.11
bejelentés visszavonva.
Nem
Leállt. Hibakeresés, a mozgólépcsőn hiba mem található, Használat
közben feltételezhetően a stop gombbal megállították. Többszöri újra
2024.11.19
2024.11.19
Vezérlés újraindítása
indítås
Nem
után sem állt ki hibåra.
Leállt. F286 os hiba javítása után a berendezés üzemszerüen üzemel.
2024.11.20
2024.11.20
F286 javítása után a berendezés rendben
Olajzó feltöltve.
Igen
2024.11.22
2024.11.22
Leállt.Bal alsó géptérfedél érintkező hibásan üzemelt, beállítva.
"F33"-as hiba elhárítása után a berendezés üzemel.
Igen
Nem indult el. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben
2024.11.25
2024.11.25
volt.
Igen
F286-os hibakóddal leállt.Vezérlés újraindítása és tesztelése
F286-os hiba javítása után a berendezés üzemel.
elvégezve, egyéb hiba nem tapasztalható (az első munkalap
F98-as hiba, lépcsőkocsi hiba, kavics volt, és
2024.12.04
2024.12.04
garanciális).Másodszor is leállt, 20 percet működött, nem írt ki
afésűérintkezőt kiütötta. Kavics eltávolítása után rendeben
Igen
hibakódot. 98-as hiba, s lépcsőkocsiba kavics szorult eltávolítva,
üzemel.
tesztelve (a második munkalap nem garanciális).
F286-os hiba, áramingadozás miatt. Újraindítás után
2024.12.11
2024.12.11
Mozgólépcső távfelügyelet és kapuk karbantartása
üzemel.
Nem
286-os hibakóddal leállt. Hibakeresés, áramingadozás miatt állt le.
2024.12.11
2024.12.11
Újraindítás normál üzemben tesztelve.
Igen
Leállt. Vezérlési hiba törlése, próbajáratása volt (először; ez
Vezérlési hiba törlés, próbajáratás, rendben (Tévedésből az
garanciális). Rövid áramkimaradást követően nem indult el, leállt
2024.12.26
2024.12.27
L2 Felvonókönyvbe írták be!).
(másodszor, ez nem garanciális). 2024.12.27.-én áramszünet,
Igen
Feszültség prombéma miatt újraindítás; rendben üzemel.
feszültség probléma miatt újraindítás volt.