Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Keleti pályaudvar javítások'.

"M1"
08-2256
Leállás dátuma:
Javítás dátuma:
Hiba, hibakód megnevezése:
Karbantartói bejegyzések:
Garanciális [Igen/Nem]
2024.01.09
2024.01.09
2024. 01. havi karbantartás
Nem
2024.01.11
2024.01.11
Leállt.Biztonsági érintkező helyreállítása elvégezve. 
Biztonsági érintkező helyreállítása.
Igen
F45 hibakóddal másodszor is leállt.2024. 01. 12.-én lépcsőkocsi 
2024.01.11
2024.01.12
Lépcsőkocsi érintkező javítása elvégezve.
törésérzékelő javítása volt.
Igen
F286 hibával leállt. Hibakeresés, biztonsági fékérintkező helyreállítása 
2024.01.13
2024.01.13
volt. 
Biztonsági fék érintkező javítása elvégezve.
Igen
F286 hibával leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben  Vezérlés újraindítása
Igen
2024.01.14
2024.01.14
volt. 
2024.01.18
2024.01.18
F26 és F286 hibákkal leállt. A berendezés újraindítása és tesztelése volt.
Igen
2024.01.19
2024.01.19
F286 hibával leállt.A berendezés újraindítása volt. 
Igen
2024.01.21
2024.01.21
Leállt. Fésűbe kavics volt, eltávolítva. 
Nem
Segédfék vezérlő elektronika garanciális cseréje; meghiúsult. Bejelentve 
2024.01.24
2024.01.24
az S-Gruop-nak az alsó jobb kapu hibája: nem zár és a csavarkötések 
Igen
kilazultak.
Leállt. 2024.01.26.-án Megállapították, hogy a jobb alsó kaput 
megrongálták, kamera felvételek lettek róla kimentve. Emiatt a kapu 
javítása nem garanciális. 2024. 01. 26.-án, 2024. 01. 29.-én és 2024. 01.  Vezérlés javítása folyamatban, a berendezés a javítás 
31.-én a javítás sikertelen volt. Garanciálisan cseréltek egy vezérlőpanelt idejére üzemen kívül helyezve (2024. 01. 25.).
2024.01.25
2024.01.31
és fékérintkezőt, nem sikerült felprogramozni. A beázott és oxidálódott 
Program csere után mozgólépcső üzemel (2024. 01. 
Igen
kábelcsatkakozót ki kell cserélni; az alkatrész csere nem garanciális; 
31.)
árajánlat alapján lesz megrendelve a csere. 2024. 01. 31.-én program 
csere volt.
2024.02.02
2024.02.02
Leállt.Vezérlési hiba keresése javítása volt
Vezérlési hiba keresés, törlés, javítás üzemel.
Igen
Leállt.Hibatörlés, próbajáratás volt (a munkalapot tévesen az M2-re 
2024.02.05
2024.02.05
írták). 
Igen
2024.02.06
2024.02.06
Leállt.Vezérlés újraindítása és tesztelése volt normál üzemben. 
Vezérlés újraindítása
Igen
2024.02.07
2024.02.07
Leállt.A mozgólépcső kapuját megütötték; hiba resetelése volt. 
Nem
2024.02.08
2024.02.08
2024. 02. 08.-én F605-ös vezérlési hibakóddal állt le; sorompó hibát is 
Vezérlés újraindítása
Igen
kiír. Vezérlés "RESET" utáni újraindítása és tesztelése elvégezve. 
F96-os hibakóddal leállt. Fésűsor alá beékelődött kavics eltávolítása 
2024.02.09
2024.02.09
Beszorult kavics kiszedése az alsó fésűből
elvégezve.
Nem
F95-ös vezérlési hibakóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése 
2024.02.12
2024.02.12
volt
Vezérlés újraindítása és tesztelése.
Igen
2023.02.12.-én F256-os hibával másodszor is leállt. 2023.12.13.-án 
2024.02.12
2024.02.13
Vezérlés újraindítása és tesztelése.
vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben volt. 
Igen
2024.02.14
2024.02.14
2024. 02. havi karbantartás
Nem
2024.02.14
2024.02.14
Vezérlési program feltelepítése az üres állapot lassításához.
Igen
Szakfelügyelet biztosítása a BLI által szervezett beméréshez (HC 
2024.02.14
2024.02.14
Szaksegítség nyújtása
Automatizálási Kft; Marton Szakértő)
Nem
2024. 02. 15.-én leállt, TKV jelszót kért. 2024. 02.16.-án a 
2024.02.15
2024.02.16
frekvenciaszabályzó (frekvenciaváltó) újraindítása volt. 
Igen
Leállt. TK Elevator jelszót kér.Áramszünet utáni újraindítás, próbajáratás 
2024.02.16
2024.02.16
volt. 
Nem

2024.02.18.-án hibakeresés, újraindítás, üzemellenőrzése. 10 perc 
Újraindítás és tesztelés (2024. 02. 18.)
2024.02.18
2024.02.19
múlva újra leállt.Lépcsőkocsi törés érzékelő hibával áll. 2024.02.18.-án  Biztonsági érintkező utánállítása (2024. 02. 19.)
Igen
az első munkalap garanciális a második munkalap nem garanciális. 
2024.02.19.-én biztonsági érintkező utánállítása elvégezve.
2024.02.21
2024.02.21
F286-os hibakóddal leállt. Biztonsági érintkező helyreállítása. 
Biztonsági érintkező helyreállítása.
Igen
A jobb alsó kapu mozog, ki akar esni a helyéről. A TIZE-K meghúzta a 
2024.02.24
2024.02.24
csavarokat. A 2024. 02. 26.-án, az S-Gruop-tól kért intézkedés 
Nem
visszavonva. A mozgólépcső nem állt le akkor.
A job alsó kapu hiba miatt bejelentve, hogy leállt. 2024.02.27.-én 
áramszünet volt, F04 hibakóddal állt le; újraindítva. A TK Elevator 
ellenőrzést végzett a berendezésen (nem jött róla munkalap, amely nem 
lett volna garanciális; mert a munka nem volt garanciális). A TEB 
tájékoztatása alapján a 10 KV-os hálózat kiesett 2 percre. A TIZO 
2024.02.26
2024.02.27
írásban kérte a TIZF-K-et, hogy ellenőrizzék a jobb alsó kapu műszaki 
Nem
állapotát. az alsó rögzítő csavarokat a TIZE-K meghúzta. Az alsó jobb 
kapu nem csukódik be; emiatt a mozgólépcsőt nem lehet elindítani, 
megrongálták. Az S-Gruop írásos kérésünkre a kaput garanciálisan 
helyreállította.
2024. 02. 27.-én F259-es hibakóddal leállt (motor underspeed). 2024. 
2024.02.27
2024.02.28
Újraindítás és tesztelés
02. 28.-án resetelés után a berendezés üzembe tesztelve.  
Igen
Bejelentettek, hogy leállt. A kijelzőn semmi jelzés. Asszimetrikus fázis 
2024.03.01
2024.03.01
Aszimetrikus fázis hiba leállt, berendezés újraindítása, próbajáratása
hiba miatt leállt berendezés újraindítása próbajáratása.
Nem
Másodszor is leállt. TK Elevator jelszót kér. 2024.03.02.-án a 
2024.03.01
2024.03.02
mozgólépcső vezérlésében hibakód nem volt. Indítható volt a lépcső 
Mozgólépcsőben hibakód nincs: elindítás után rendben, üzemel
Nem
(munkalap).
Fékmágnes és fékmágnes érzékelő garanciális cserék. Nem volt 
2024.03.04
2024.03.04
bejelentés.
Igen
2024.03.04
2024.03.04
2024. 03. havi karbantartás
Nem
Leállt, jelszót kér. Hajtáslánchiba, javítása folyamatban a berendezés áll.  
2024.03.04
2024.03.05
2024. 03. 05.-én kiérkezéskor a berendezés F09es hibával állt. 
Kiérkezéskor a berendezés F09-es hibakóddal áll. Javítása elvégezve.
Igen
Biztonsági érintkező helyreállítása volt. 
A Távfelügyelet egy csavart távolított el a lépcsőkocsik közül. Nem 
2024.03.08
2024.03.08
Nem
kellett bejelenteni. 
2024.03.11
2024.03.11
Az alkatrészek takarítása, karbantartása. Nem volt bejelentés
Nem
2024.03.12
2024.03.12
F286 hibakóddal leállt.F286 hibatörlés, járatás volt. 
F286 hibatörlés javítása után üzemel
Igen
A 2024.02.07.-én, a NEO P. S. Zrt.-n keresztül megrendelt oxidálódott 
Alsó géptér csatlakozó cserék.
2024.03.26
2024.03.26
Kábelcsatlakozó kicserélve, ÉV villamos biztonsági vizsgálat történt 
Villamos biztonsági felülvizsgálat elvégezve.Takács S. 
Nem
(Jegyzőkönyv van róla).
(TKE)
Leállt, TK Elevator jelszót kér. 286-os hiba törlése, vezérlés újraindítása 
2024.03.27
2024.03.27
F286 hibakeresés, javítás után üzemel
és tesztelése normál üzemben.
Igen
2024.03.28
2024.03.28
Leállt. K2-Kommunikációs hiba miatt vezérlési hiba reset volt. 
Igen
2024.03.31
2024.03.31
A jobb alsó kapu nem záródott be. A mozgólépcső nem állt le.
Nem
Az M1 jobb alsó kapu hiba miatt nem lehet elidítani. A TIZO írásban 
2024.04.02
2024.04.02
kérte az S-Gruop-tól a kapu javítását. Bejelentették, hogy 341-es 
Fázis aszimetria miatt megállt. Az alsó szinti kapu rossz.
Nem
hibakóddal nem indul. Fázis asszimetria miatt állt
A Távfelügyelet a jobb alsó kapu hibája miatt nem indította el. A TIZO 
2024.04.03
2024.04.03
F286 hibatörtlés, tesztelés normál üzemben
kérésére 7:28 órakor elindították. 
Nem
F286-os hibakóddal leállt.Hibakeresés, F286 hiba törlés, normál 
2024.04.03
2024.04.03
üzemben tesztelve.
Igen
F286-os hibakóddal leállt.A TIZO jelentette be. Vezérlési hiba keresése 
2024.04.05
2024.04.05
javítása volt. 
Igen

2024.04.09
2024.04.09
2024. 04. havi karbantartás
Nem
Áramszünet után leállt. Hibakódot nem ír ki.Áramszünet utáni 
2024.04.11
2024.04.11
újraindítás.
Áramszünet utáni újraindítás
Nem
2024.04.12
2024.04.12
A jobb alsó kapu javítása volt. A javítás alatt le volt állítva.
Nem
Leállt; Jelszót kér. Áramszünet utáni újraindítás próbajáratás volt. A TEB 
2024.04.16
2024.04.16
tájékoztatása szerint a 10 kV-os körhálózaton 3 perces 
Áramszünet utáni újraindítása
Nem
feszültségkimaradás volt.
2024.04.18
2024.04.18
Leállt. Áramszünet utáni újraindítás.
Áramszünet utáni újraindítás
Nem
2024.04.25
2024.04.25
Leállt.Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben. 
Vezérlés újraindítása
Igen
Az alsó kapunál található műanyag vakvezető érzékelő letörve. 
Vezetékek lógnak ki. A berendezés leállítva.2024.04.30.-án a TIZO 
2024.04.29
2024.04.30
írásban kérte a TIZF-K-et a vakvezető javítására. A TIZO kérte az S-
Nem
Gruop-tól a jobb alsó kapu javítását, és árajánlatot kért rá. A 
mozgólépcsőt bekapcsolták. 
2024.05.02
2024.05.02
286-os hibával leállt. Vezérlés kivizsgálása és próbajáratása volt. 
Vezérlés újraindítása+próbajáratás
Igen
Szervízelés miatt a karbantartó szakcég (TK Elevator) leállította, majd 
2024.05.09
2024.05.09
újra indította.
Nem
(F04-es) áramszünet után a berendezést újra kellett 
2024.05.10
2024.05.10
Leállt. Újra indítva (munkalap nincs róla). 
indítani, a berendezés üzemszerűen üzeme.
Nem
Karbantartás miatt leállítva.Mozgólépcső átvizsgálása, utánállítása 
2024.05.13
2024.05.13
megtörtént. 
Igen
2024.05.13
2024.05.13
2024. 05. havi karbantartás
Nem
Leállt. A TIZO kérte a jobb alsó kapu garanciális javítását a BLI felé. 
A lépcső további javításra szorul.
2024.05.14
2024.05.14
Hibakeresés volt, a mozgólépcső további javításra szorul, két ember kell  Vonólánc beállítása után a berendezés üzemel.
Igen
hozzá. Vonólánc beállítása volt. 
A jobb alsó kapu nem nyílik ki és a mozgólépcsőt nem tudják elindítani. 
A bal felső kapu sem működik megfelelően. A TIZO kérte a kapu 
2024.05.17
2024.05.21
garanciális javítását a BLI felé. 2024. 05. 21.-én a TK Elevator új 
Igen
tápegységet szerelt be (csere), és szoftvert telepített fel rá. A kapu 
javítások megtörténtek.
Leállt, mozgólépcső szerelőt kér. "F04" es hibával állt, "RESET"-elés 
2024.05.23
2024.05.23
volt. 
A berendezés "F04" hibával állt, "RESET" után üzemszerűen üzemel.
Nem
2024.05.24
2024.05.24
Leállt; TK Elevator jelszót kér. F244 olajtartály feltöltése.
F244 olajpumpa feltöltése után a berendezés üzemszerűen üzemel.
Nem
2024.05.27
2024.05.27
A TIZO kérte a jobb alsó kapu garanciális javítását a BLI felé. A 
Vezérlés átvizsgálása berendezés üzemel
Igen
Távfelügyelet jelezte. 2024. 05. 29.-én az S-Gruop a kaput megjavította. 
2024.05.31
2024.05.31
Eső miatt leállítva. 
Nem
A berendezés kiegészítő fék hiba miatt állt, "Reset" és átvizsgálás után  A berendezés kiegészítő fék hiba miatt állt.
2024.06.04
2024.06.05
tesztelve. Jobb alsó kapu javítva az S-Gruop által. 
Újraindítás után üzemszerűen üzemel.
Igen
F96-os hibakóddal leállt. Felső fésűérintkező javítása, lépcső vizsgálata, 
2024.06.14
2024.06.14
Lépcső átvizsgálása, felső fésű érintkező visszaállítása, próbajáratása.
próbajáratása volt. 
Igen
Bejelentették, hogy nem indul el. Újraindították. Másodszor is leállt F286- Vezérlés átvizsgálása, hibakeresés. A tengelyfék 
2024.06.19
2024.06.19
os hibakóddal. Vezérlés átvizsgálása hibakeresés, tengelyfék 
tápegységének finomhangolása után a berendezés 
Igen
tápfeszültségének finomhangolása (egy munkalap van). 
jelenleg ütemszerűen üzemel.
2024.06.19
2024.06.19
2024. 06. havi karbantartás
Nem
.-Megérkezésnél a berendezés üzemképes volt.
Leállt. Megérkezésnél a berendezés üzemképes volt, a Távfelügyeleti 
-Diszpécser irodából elindítva
2024.06.20
2024.06.20
irodából elindítva.
-286-os hiba. Tengelyfék visszaállítása után 
Nem
üzemszerűen üzemel.
Nem indul.A TIZO kérte a BLI-től a jobb alsó kapu garanciális javítását, 
2024.07.01
2024.07.01
nem zár be. A BLI továbbította a Variabau részére. Kiérkezéskor a 
Áramszünet utáni újraindítás
Nem
berendezés F04 (Fázis asszimetria) hibával állt; újraindítva. 

2024.07.02
2024.07.02
Az S-Group garanciálisan megjavította a jobb alsó kaput. 
Igen
leállt. Mozgólépcső kapu meghibásodott, szerelőre vár. Mozgólépcső 
.- Mozgólépcső kapu meghibásodott, szerelőre vár
2024.07.07
2024.07.07
üzemszerűen üzemelt újraindítása után (munkalap). A távfelügyelet 
-M1 üzemszerűen üzemel újraindítás után
Nem
bejelentette a kapu hibáját.
2024.07.09
2024.07.09
2024. 07. havi karbantartás
Nem
F483-as hibakóddal leállt.A TIZO kérte a SGR ST Kft.-től (korábban S-
2024.07.08
2024.07.11
Gruop) a kapu javítását, mert a mozgólépcső a kapu hiba miatt nem 
Ismeretlen tárgy miatt megállt
Igen
működik.2024.07.11.-én a kapujavítás megtörtént.
Hibakeresés, betáp hiba miatt a mozgólépcső kiállt hibára, tesztelés volt. 
2024.07.12
2024.07.12
Nem volt bejelentés.
Nem
Leállt, fázisasszimetria hibát ír ki. Hibakeresés, áramszünet 
2024.07.17
2024.07.17
Áramkimaradás következtében a lépcső hibára állt ki.
következtében hibára állt ki. Javítva. 
Igen
.- Áramszünet miatt kiállt hibára
2024.07.18
2024.07.18
Leállt.Fázis hiba a vezérlésében. Resetelés történt. 
-286 hibakód tengely fék visszaállítása után tesztelve.
Nem
2024.07.18
2024.07.18
Másodszor is F286-os hibakóddal leállt. Kiegészítő fék helyreállítva. 
.-Tesztetlés alatt megállt F04 hibakódal (Fázis hiba)
Igen
Tesztelés alatt a berendezés megállt F04 fázis hiba kóddal! Újraindítva.  -Újraindítás után a berendezés ütemszerűen üzemel
2024.07.25
2024.07.25
NEM VOLT HIBABEJELENTÉS, sem leállás. Nincs róla munkalap
Újraindítás és próbajáratás.
Nem
F286-os hibával leállt. Valószínűleg áramingadozás miatt letiltott. 
2024.08.09
2024.08.09
Újraindítva, tesztelve.
286. hiba. Újraindítva, tesztelve. Üzemel
Igen
2024.08.14
2024.08.14
A felső ATS cserélve (Metrószervíz).
Nem
F286 kóddal leállt. Hibakeresés, 286 os hiba javítása, normál üzemben 
2024.08.16
2024.08.16
tesztelve.
286. hiba. Újraindítva, tesztelve. Üzemel
Igen
Leállt. Hibakeresés, 04 es hiba betáp. Fázishiba, újraindítás, normál 
2024.08.17
2024.08.17
04.-es hiba. Fázis probléma miatt áll. Rezet után működik.
üzemben tesztelve.
Nem
Leállt. Tévesen az L1-et jelentették be.Újraindítás után tesztelve.
A TIZO kérte a jobb alsó kapu garanciális javítását a BLI-től. A BLI 
2024.08.21
2024.08.21
257-es hiba, újraindítás után tesztelve, a berendezés üzemel
továbbította az illetékesek részére. Az SGR S. & T. Kft. és a TIZO a 
Igen
helyszínen voltak; a jobb alsó kaput beállították. 
F04-es kóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál 
2024.08.22
2024.08.22
üzemben volt. 
Vezérlés újraindítása, tesztelése
Igen
Nem indult el. Hibakeresés, kommunikációs probléma a programmal. A 
2024.08.26
2024.08.26
Kommunikációs hiba a programnál
TIZO kérte a BLI felé a szoftver javítását, mert a szoftverrel nem lehet 
Nem
elindítani a berendezést a Távfelügyeleti helyiségből. 
Másodszor is leállt. 2024. 08. 27.-én az SGR ST Kft. a helyszínen volt, a 
távvezérlő számítógépet újraindította; tesztelte. A mozgólépcső hiba újra 
bejelentve. A TIZO a BLI kérésére továbbította az SGR ST írásos 
Javítás: 370 hibakód, holnapi napon folytatjuk a javítást 
2024.08.26
2024.08.28
jelentését a TK Elevator részére, és kérte a mozgólépcső javítását. A 
(2024. 08. 27.).
Igen
mozgólépcsőt nem tudták megjavítani, folyamatosan keresik a hibát. 
370 hibakód, vezérlési hiba javítva (2024. 08. 28.).
2024. 08. 28.-án a TIZO sürgette a javítását. Hibakeresés, vezérlési hiba 
elhárítása volt. 
2024.08.28
2024.08.28
2024. 08. havi karbantartás
Nem
2024.08.28
2024.08.28
ÉMI-TÜV fővizsgálat
A biztonsági berendezések működnek
Nem
F36-os hibakóddal leállt; a monitor úgy jelzi, hogy működik. Vezérlés 
2024.08.29
2024.08.29
Vezérlés újraindítása
kivizsgálása és próbajáratása volt. 
Igen
Kavics kiszedése a fésűből.
2024.08.30
2024.08.30
F36-os hibakóddal leállt. Fésűérintkezőbe kavics volt, eltávolítva.
Korláthajtás állítás.
Nem
Leállítva; erősen kattog, 348-as hibakódot jelzett. 2024. 09. 02.-án a 
2024.09.01
2024.09.02
hiba kiérkezéskor nem tapasztalható.
Igen

F36 hibakóddal leállt. 370 hiba vezérlés áramköri zárlat, további 
kivizsgálás szükséges. 2024. 09. 05.-én a TIZO sürgette a javítását.
370 hibakód. További vizsgálás szükséges. Leállítva 
2024. 09. 09.-én a TIZO kérte a hiba pontos feltárását, és a berendezés  (2024. 09. 05.).
2024.09.04
2024.09.18
garanciális javítását a BLI felé.A TIZO kérte a kapuk helyszíni 
Vezérlési zárlat elhárítása után a berendezés 
Igen
ellenőrzését, és a szoftver hiba javítását az SGR ST Kft.-től.2024. 09. 
üzemszerűen üzemel (2024. 09. 18.).
16.-án a kapu karbantartása megtörtént.
2024. 09. 18.-án vezérlési zárlat elhárítása történt. 
2024.09.18
2024.09.18
2024. 09. havi karbantartás
Vonólánc olajzó tartály újratöltve (2024. 09. 23.).
Nem
F-286-os hibával leállt. 2024. 09. 26.-án 285-ös hiba törlése, ellenőrzése 
2024.09.25
2024.09.26
286-os hiba törlés, tesztelés, üzemel.
és próbajáratás volt. 
Igen
Bejelentve, hogy nem indul.A TK Elevator jelezte, hogy mind a 4 db 
kapu rossz, a berendezést nem tudják elindítani. a TIZO írásban kérte 
az SGR-t, hogy a helyszínen végezzék el a kapuk hibafeltárását. Ha a 
kapuk a nem megfelelő használat miatt nem működnek, akkor adjanak 
árajánlatot a javításukra; ha garanciálisak a hibák, akkor annak 
Betáp kivizsgálás szükséges, a berendezés indítható, de 
megfelelően kezeljék. Betáp hiba kivizsgálása szükséges, a berendezés 
2024.10.03
2024.10.05
a kapikat megrongálták, emiatt a berendezést 
Nem
indítható de a kapuk nem nyílnak mivel megrongálták őket ezért a 
elállítottam (2024. 10. 02.)
berendezést a TK Elevator üzemen kívül helyezte (munkalap). Az SGR 
általi tervezett kapuhiba felmérések 2024. 10. 04.-én lesznek.2024. 10. 
05.-én a Távfelügyelet el tudta indítani. 2024. 10. 07.-én megállapították, 
hogy a bal felső kapu a két hegesztési ponton el van törve, és a 
mozgató motor beégett. A TIZO árajánlatot kért az SGR-től a kapu 
javítására és a motor cseréjére. 
Felhasználói vészmegállítás utáni újraindítás,a 
2024.10.09
2024.10.09
Leállt.Felhasználói vészmegállítás utáni újraindítás. 
berendezés üzemel (2024. 10. 08.)
Nem
2024.10.10
2024.10.10
Leállt.Motor kontaktor beragadt, a javítás elvégezve. 
Igen
2024.10.11
2024.10.11
2024. 10. havi karbantartás
Nem
A TEB által meghirdetett áramszünet volt (8:00-8:05), akkor a 
Vezérlés újraindítása.
2024.10.12
2024.10.12
Távfelügyelet újraindította.F-67-es hibakóddal leállt.Áramszünet utáni 
Áramszünet utáni újraindítás.
Nem
újraindítás és tesztelés normál üzemben.
2024.10.21
2024.10.21
É. V. mérés
Nem
2024.10.22
2024.10.22
Öt percre leállt, de a Távfelügyelet újraindította. 
Nem
2024.10.25
2024.10.25
Leállt. A vezérlés újraindítva.
Igen
2024.10.28
2024.10.28
Leállt. Alsó trepni jobb oldali érintkező hiba javítása. 
Javítás: Alsó trepni jobb oldali érintkező hiba javítása.
Igen
2024.10.30
2024.10.30
Nem indult el. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben volt.   Vezérlés újraindítása
Igen
2024.11.01
2024.11.01
Leállt. 286os hibával állt, újratanítása történt.
Vezérlés újraindítása (286-os)
Igen
2024.11.08
2024.11.09
Leállt. Vezérlés újraindítása volt (286 hibakód). 
Vezérlés újraindítás 206 hibakód
Igen
2024.11.11
2024.11.11
2024. 11. havi karbantartás
Nem
Áramszünet miatt leállt. A TIZO újraindította a berendezést. A bejelentés 
visszavonva, de a TK Elevator a helyszínre ért emiatt a munkalap 
2024.11.11
2024.11.12
Vezérlés újraindítása
aláírva. Másodszor is leállt. 2024. 11. 12.-én idegen tárgy eltávolítva a 
Nem
fésűből.
Másodszor is leállt. Hibakeresés, fordulatszám felügyelet ellenőrzése, 
2024.11.12
2024.11.12
biztonsági áramkör helyreállítása, mozgólépcső tesztelése normál 
Igen
üzemben. 
2024.11.16
2024.11.16
Leállt. Vezérlés újraindítása és próbajáratás volt. 
Igen
F-96-os hibával leállt. 96-os hiba javítása után a berendezés 
2024.11.20
2024.11.20
96-os hiba javítása után a berendezés rendben, üzemel
üzemszerűen üzemel.
Igen

Kiérkezéskor mindkét berendezés üzemszerűen üzemel. Normál 
2024.11.21
2024.11.21
üzemben tesztelve hiba nem tapasztalható (nem volt bejelentés, leállás).  
Nem
A felső törött irányjelző kicserélve.
A karbantartó szakcég (TK Elevator) működési ellenőrzést és a 
2024.11.22
2024.11.22
vezérlésnél hibakeresést végzett (nem volt hibabejelentés).
Nem
Fésűből kavics eltávolítva, berendezés üzemel (Az L1 
2024.11.29
2024.11.30
Leállt. 2024. 11. 30.-án fésűből a kavics eltávolítása volt. 
Felvonókönynvbe írták be tévesen!)
Nem
2024.12.11
2024.12.11
Mozgólépcső távfelügyelet és kapuk karbantartása
Nem
2024.12.14
2024.12.14
F-286 hibakóddal leállt. Újraindítva.  Munkalap nem érkezett róla.
F286-os hiba utáni újraindítást követően a berendezés üzemel.
Nem
2024.12.21
2024.12.21
Leállt.Hibakeresés, biztonsági vonal szakadås, kavics eltávolítva.
Nem
Rövid áramkimaradást követően nem indult el, leállt. 2024.12.27.-én 
2024.12.26
2024.12.27
04. feszültség prombéámái miatt újraindítás, rendben üzemel.
áramszünet, feszültség probléma miatt újraindítás volt. 
Nem