Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Keleti pályaudvar javítások'.

"M1"
08-2256
Leállás dátuma:
Javítás dátuma:
Hiba, hibakód megnevezése:
Karbantartói bejegyzések:
Garanciális [Igen/Nem]
Bal oldali korlátsebersség hiba miatt nem indult el (Tévesen az M2-t jelentették be). 
2025.01.02
2025.01.02
Korláthajtás feszítő görgősor javítása
Korláthajtás javítása volt.
Igen
2025.01.05
2025.01.05
Leállt. Hibakeresés, kavics felverődés következtében megállt, újraindítva. 
Kavics felverődés (Tévedésből az "L1" könyvbe van beírva).
Nem
Áramszünet miatt megállt. Hibakeresés, áramszünet következtében állt ki hibára. 
2025.01.06
2025.01.06
Áramszünet után a berendezés (felvonó) nem üzemelt.
Tesztelés volt.
Nem
2025.01.08
2025.01.08
2024. 12. Havi karbantartás
Nem
2025.01.11
2025.01.11
Vezérlés újraindítása
Vészleállítás után nem indul. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben.
Igen
2025.01.12
2025.01.12
F286-os hibakóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben.
Vezérlés újraindítása
Igen
Leállt.Hibakeresés, áramszünet utáni újraindítás, átvizsgálás és tesztelés normál 
Betáp hiba utáni újraindítás.
2025.01.13
2025.01.13
üzemben. Másodszor is leállt áramszünet miatt.Hibakeresés, áramszünet utáni 
Betáp hiba (áramszünet) utáni újraindítás.
Nem
újraindítása és üzemellenőrzése.
2025.01.14
2025.01.14
Nem volt leállás, hibabejelentés.
Bal oldali korláthajtás javítása és beállítása után a berendezés üzemel.
Nem
2025.01.14
2025.01.14
2025. 01. Havi karbantartás
Nem
2025.01.18
2025.01.18
Áramkimaradás következtében nem indult el. Resetelés volt.
Áramszünet miatt újraindítva
Nem
Betáp probléma miatt leálltak./Áramszünet után üzemel (Tévedésből az "M2" 
2025.01.20
2025.01.20
Nem indult el.Hibakeresés, betáp probléma miatt állt le; javítva. 
gépkönyvbe van beírva).
Nem
5 percre leállították, mert egy személy egészségügyi okok miatt elesett. A Mentőket 
2025.01.23
2025.01.23
kihívták rá. 
Nem
2025.02.03
2025.02.03
F286-os hibakóddal leállt. Újraindítás volt. 
286 hiba, újraindítás után rendben üzemel.
Igen
2025.02.10
2025.02.10
F286-os hibakóddal leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése volt. 
Vezérlés újraindítása
Igen
Az alsó fésűt a Távfelügyelet töröttnek találta; nem állt le .A szerelő tájékozatott, 
hogy csak a szélén van a fog kitörve, nincs két egymás melletti fogtörés. Emiatt 
Az alsó váltótér fésűkből az egyik fog el van törtve! Cseréje szükséges! A lécső 
2025.02.11
2025.02.11
nem állították le. Alsó váltótér feletti fésű sérült,cseréje szükséges. A TIZO 
FEL irányban használható!
Igen
kérelmezte a BLI felé az alkatrész garanciális cseréjét.
Nem indult el. Az EF átkapcsolt az 5-ös trafóról a 6-os trafóra. a TIZE-K 
megállapította, hogy fázissorend csere történt. A TIZO és a BLI a helyszínen volt. A 
2025.02.12
2025.02.12
TK Elevator (TE) megállapította, hogy a 3 fázis megérkezik a kapcsolószekrénybe  Főkapcsolónál a 4-es és a 6-os fázis felcserélve központi hiba miatt.
Nem
de felcserélt sorrendben. A berendezés nem indul. A főbetáp fázis ellenőrizve, ott 
megvolt.A 2-es és a 3-as fázisokat felcserélték. 
Leállt. Hajtás hiba! További javítása szükséges! Üzemel. A TIZO írásban kérte a BLI 
2025.02.19
2025.02.19
felé a hajtás garanciális javítását.
Igen
2025.02.20
2025.02.20
2025. 02. Havi karbantartás
Nem
2025.03.06
2025.03.06
286-os hibával leállt.A hiba elhárítva. 
Igen
2025.03.13
2025.03.13
Leállt. Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben. 
Igen
2025. 03.14.-én felső vakvezető irányjelző fekete dobozt megint letörték. A 
vezetékek kilógnak. 2025. 03. 17.-én a TIZO kérte a TIZF-K-et az árajánlat kérésre 
2025.03.14
2025.03.14
Vezérlés újraindítása
és az eszköz cseréjére.A Távfelügyelet a MÁV SZK IK Diszpécsernek bejelentette. 
Nem
A mozgólépcső szerelő kiszállt, a munkalap aláírva.
Be lett jelentve, hogy letörték a felső érzékelőt. A TIZO kérte a TIZF-K-et, hogy 
2025.03.17
2025.03.17
kérjen árajánlatot a cseréjére. A liftszerelő kiszállt a helyszínre, de mozgólépcső 
Nem
leállás nam volt.
2025.03.19
2025.03.19
Leállt. Tengelyfék szenzor beállítva.
Igen
2025.03.21
2025.03.21
Leállt.Vezérlés resetelése és tesztelése.
Igen
F-35-ös hibakóddal leállt. Korlát szakadás történt (áramköri BUSZ kapcsolat 
2025.03.26
2025.03.26
szakadás). BUS vonal javítása.
Igen
2025.03.30
2025.03.30
F04 hibakóddal leállt.04-es hiba javítása után újraindítva.
Nem
2025.03.31
2025.03.31
Leállt. 09 hibakód. Üzembe helyezve. 
Igen
2025.03.31
2025.03.31
2025. 03. Havi karbantartás
Nem
F-259 hibakóddal leállt. Biztonsági vonal szakadás, kavics felverődés 
2025.04.03
2025.04.03
következtében volt.
Nem
2025.04.07
2025.04.07
F-286-os hibakóddal leállt. Vezérlés kivizsgálása, újraindítása és próbajáratás volt. 
Igen
2025.04.13
2025.04.13
A felső szinti törött érzékelőt kicserélték.
Nem
2025.04.17
2025.04.17
Nem indult el. Vezérlés kivizsgálása, hibakeresés próbajáratás volt. 
Igen
2025.04.17
2025.04.17
2025. 04. Havi karbantartás
Nem
2025.04.24
2025.04.24
Leállt; Újraindítva.
Igen
2025.04.29
2025.04.29
F259-es hibakóddal leállt.Motorhiba és kontaktorok átvizsgálása volt. 
Igen
2025.05.09
2025.05.09
Leállt.Vezérlés újraindítása és tesztelése normál üzemben
Igen
2025.05.16
2025.05.16
Leállt. Újraindítva
Igen
2025.05.20
2025.05.20
2025. 05. Havi karbantartás
Nem
2025.05.24
2025.05.24
F286-os hibakóddal leállt. A hiba resetelése volt.
Igen