Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Milyen informatikai beszerzési eljárásokat folytatott le és milyen eredménnyel?'.


ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
Nemzeti, Meghirdetéssel induló tárgyalás nélküli 
értékhatár alatti beszerzés - EKR002087032024
E10 - Előkészítés szakasz
Beszerzés 
Inf. rendszer üzemeltetés, rendszergazda faladatok
tárgya:
Ajánlatkérő 
Fáber Üzemeltető, Városfejlesztő és -fenntartó Kft.
neve:
I.1) Név és címek
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név:
Fáber Üzemeltető, Városfejlesztő és -
Nemzeti azonosítószám
10215724243
fenntartó Kft.
Postai cím:
Alkotás Utca 21.
Budapest
HU110
1123
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Feket
Gyula
E-mail:
[email protected]
Telefon:
+36 704204203
Fax:
Internetcím(ek)
www.faberkft.hu
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
A felhasználói oldal címe: (URL)
Lebonyolító szerv(ek) adatai
I.2) Közös beszerzés
I.2) Közös beszerzés
Nem
A szerződés közös beszerzés formájában valósul meg.
Nem
Több ország részvételével megvalósuló közös beszerzés.
Nem
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
EKR002087032024
2024.10.31 13:11:43


II.1) Meghatározás
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződés típusa:
Szolgáltatás megrendelés
Inf. rendszer üzemeltetés, rendszergazda faladatok
II.1.2) A szerződés tárgya:
II.1.4) A beszerzés mennyisége:
A nyertes ajánlattevő feladata Ajánlatkérő hálózatainak és informatikai eszközeinek üzemeltetése az Ajánlatkérő székhelyén és 
valamennyi telephelyén.
Nyertes Ajánlattevő feladata továbbá a székhely és a telephelyek közötti informatikai kapcsolat biztosítása.
A beszerzés főbb mennyiségi és műszaki jellemzőit a felhívás II.2.4. pontja és a műszaki leírás tartalmazza részletesen.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellegének megfelelően)
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy napban:
180
vagy a teljesítés határideje:
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
II.1.6) A teljesítés helye:
II.1.7) Részekre bontás
Nem
Részajánlat tételére lehetőség van
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
-
II.2) A beszerzés ismertetése
II.2) A beszerzés ismertetése
II.2.1) Elnevezés:
Informatikai rendszerek üzemeltetése, rendszergazdai feladatok ellátása
II.2.3) A teljesítés helye:
Ajánlatkérő által pontosan nem meghatározható, vagy számossága miatt nem kívánja megadni a teljesítés helye tekintetében a 
NUTS3 szintű régiót, ezáltal a teljesítés fő helyszíne vonatkozásában a Települést sem.
NUTS-kód:
HU110 Budapest
A teljesítés helye:
Magyarország_1123_Budapest_Alkotás_utca_21.
II.2.4) A beszerzés mennyisége:
Ajánlatkérő hálózatainak és informatikai eszközeinek üzemeltetése az Ajánlatkérő székhelyén és valamennyi telephelyén.
Ajánlattevő feladata továbbá a székhely és a telephelyek közötti informatikai kapcsolat biztosítása.
a) a könyvelési és a parkolási feladatokat ellátó dolgozók hálózatának és informatikai eszközeinek üzemeltetése a székhelyen és a 
telephelyeken
b) a székhely és a telephelyek közti biztonságos informatikai kapcsolat biztosítása Ajánlatkérő a székhely és telephelyek közt IPSEC 
kommunikációs csatornát használó tűzfalakkal menedzselve
c) parkolás ügyviteli rendszer üzemfeltételeinek biztosítása, kapcsolattartás az ügyviteli rendszer programozóival, szoftverfejlesztések 
tesztelése
d) a könyvelési/HR nyilvántartó (sERPa) rendszer üzemfeltételeinek biztosítása, kapcsolattartás az ügyviteli rendszer programozóival, 
szoftver frissítések telepítése
e) vezetékes internet szolgáltatók üzemeltetőivel (Telekom) kapcsolattartás, műszaki hibák bejelentése, szerződésekkel kapcsolatos 
ügyintézés (szolgáltatás bővítés, hűségszerződés döntés előkészítése).
f) domain regisztrátorokkal kapcsolattartás
g) informatikai eszközök vírusvédelmének felügyelete
EKR002087032024

h) elektronikus levelezési rendszer (Microsoft Exchange) üzemeltetése és karbantartása        
i) hálózati tűzfalak menedzselése és karbantartása
j) elektronikus levelezőrendszer kéretlen levelek szűrésének (SPAM, zsarolóvírusok) felügyelete.
k) rendszeres adatmentések biztosítása és ellenőrzése (Veeam)
l) informatikai eszközökkel kapcsolatos garanciális és nem garanciális javítások intézése
m) informatikai ezközleltárral kapcsolatos feladatokban való részvétel
n) külső informatikai rendszerek (banki kommunikációk, sERPa, MOKK, KKSZB, NISZ Zrt.) programozóival való kapcsolattartás.
o) kamera- és riasztórendszerek menedzselése és karbantartása
        
B. Pótdíjkövetelésekkel és parkolásüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok leírása
a) követeléskezeléssel kapcsolatos rendszeres és eseti feladatok
1. önkormányzatok és Megrendelő beszámolóihoz követeléskezelési adatszolgáltatások (követeléskezelési táblák, szöveges 
információk), esetenkénti információszolgáltatás
2. a jelenlegi és az azt megelőző követeléskezelő által az ügyviteli szoftverben tárolt és esetlegesen migrált ügyekkel kapcsolatos 
informatikai feladatellátás
3. követeléskezelési tanácsadás (tervezéshez, költségvetési tényadatok teljesülésével kapcsolatos információk, szerződések és egyéb 
anyagok véleményezése, szakmai segítségnyújtás)
C. 
a) parkolási leírásokban való közreműködés (adatszolgáltatás, előterjesztésben való közreműködés, egyeztetés, kivezetés)
Ajánlattevő feladata Budapest Főváros XII. került Hegyvidék Önkormányzata részére a parkolás követeléskezelésből keletkező 
leírásra váró követelések előkészítése és egyeztetése, döntés esetén azok kivezetése az ügyviteli rendszerből.
b) külföldi követeléskezeléssel kapcsolatos rendszeres és eseti feladatok
1. követeléskezeléssel megbízott külső szolgáltató (UAI) felé történő átadások, adatszolgáltatások, ellenőrzések (pótdíjazások, 
befizetések, lezárási javaslatok)
2. követeléskezeléssel megbízott külső szolgáltatóval (UAI) kapcsolattartás, szerződés betartatásában, módosításában való 
közreműködés
c) szakmai segítségnyújtás, tanácsadás – szükség szerint – az ügyviteli programok használatával kapcsolatosan
1. kommunikáció a programozók és a felhasználók között
Ajánlattevő feladata Ajánlatkérő munkatársai által az ügyviteli szoftver hibáival és fejlesztéseivel kapcsolatos jelzéseik bejelentése és 
felügyelete a szoftver gyártója felé. 
2. felhasználók szakmai támogatása
Ajánlattevő feladata Ajánlatkérő munkatársai részére a parkolás ügyviteli szoftver használata közben felmerült problémákkal 
kapcsolatos segítség nyújtás
d) szakmai segítségnyújtás és tanácsadás – igény szerint – az ellenőrzési, üzemeltetési és ügyfélszolgálati feladatellátásban 
1. rendkívüli, problémás esetek, változtatási igények, háttéranyagok, tervezetek előkészítésében való közreműködés, véleményezés.
Ajánlattevő feladata Ajánlatkérő panaszkezelési és követeléskezelési szabályzatai alapján a parkolás üzemeltetés során felmerült 
problémás esetek kezelése
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Minőségi szempont:
Igen
Minőségi szempont
Súlyszám / Jelentőség
Rendelkezésre állás ideje a.) munkanapokon 8 órában, 08.00-16.00 között, (1 
30
pont) b.) munkanapokon 14 órában, 08.00-22.00 között, (3 pont) c.) a hét minden 
napján 00.00-24.00 óráig. (10 pont)
Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés:
Súlyszám / Jelentőség:
Nettó ajánlati ár (1 hónapra vetítve havi díjként)
70
II.2.6) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
III.1) Részvételi feltételek
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
EKR002087032024

III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenységek végzésére vonatkozó alkalmasság
A kizáró okok felsorolása:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, aki a Kbt. 62.§ (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alatt áll.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlattevők az EKR-ben rendelkezésre bocsátott űrlapon kötelesek nyilatkozni arról, hogy nem állnak a kizáró okok hatálya alatt. A 
kizáró okok hatálya alá tartozást a továbbiakban Ajánlatkérő ellenőrzi a rendelkezésre álló közhiteles és publikus adatbázisok alapján.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételt.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:
Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
M/1) A 321/2015. (X. 30.) Korm. rend.21. § (3) bek. a) pontja alapján AT csatolja az eljárást megindító felhívás feladását megelőző 3 
évben (36 hónapban) befejezett, de legfeljebb 6 éven (72 hónapon belül) megkezdett, a közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatásai 
ismertetését, amely tartalmazza legalább az alábbi adatokat:
A nyilatkozatnak/igazolásnak legalább az alábbi adatokat kell tartalmaznia:
-              teljesítés ideje: kezdő és befejező időpont (év, hónap, nap)
-              szerződést kötő másik fél neve, címe, elérhetősége
-              a szolgáltatás értéke, valamint tárgya oly módon, hogy az előírt alkalmassági követelmény megléte egyértelműen 
megállapítható legyen
-              nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 23. §-ára tekintettel a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (3) bekezdésének a) pontjának 
esetét a Kbt. Harmadik Része szerint lefolytatott közbeszerzési eljárásban az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt 
vevő más szervezet nyilatkozatával, vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolással lehet igazolni.
Az ismertetésnek/igazolásnak tartalmaznia kell minden olyan adatot, mely az alkalmasság megítéléséhez a minimum 
követelményekben megfogalmazásra került.
A 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 21/A. § alapján ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként köteles elfogadni annak igazolását is, ha a 
referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
M/2) A 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 21.§ (3) bek. b) pontja alapján azoknak a szakembereknek (szervezeteknek) a 
megnevezésével, végzettségük, illetve képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket be kíván vonni a teljesítésbe. A 
szakemberek bemutatása során csatolandók:
A szakemberek bemutatása során csatolandó:
-              ajánlattevő nyilatkozata a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek megnevezéséről, továbbá annak megjelölése, hogy milyen 
jogviszonyban áll jelenleg a szakember az AT-vel (munkaviszony, megbízási jogviszony)
-              szakmai gyakorlatot igazoló szakmai önéletrajz a szakember saját kezű aláírásával (amelyből a szakember a 
minimumkövetelményben előírt tapasztalata egyértelműen kiderül, év/hó részletességgel) (a szakember munkáltatójának -ajánlattételi 
határidő időpontjában - feltüntetésével, vagy annak a személynek a megjelölésével, akivel/amellyel az adott szakember 
foglalkoztatásra irányuló egyéb jogviszonyban áll az ajánlattételi határidő időpontjában)
-              a szakemberek által aláírt rendelkezésre állásról és adatkezelésről szóló nyilatkozat,
-              szakember képesítését igazoló dokumentum egyszerű másolati példánya.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy az időben párhuzamos gyakorlati/tapasztalati idők csak egyszer számítanak bele az 
adott szakember gyakorlati/tapasztalati idejébe.
Ajánlatkérő a Kbt. 114/A. § (1) bekezdése alapján előírja, hogy az alkalmassági követelmények tekintetében az eljárást megindító 
felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott igazolásokat az ajánlattevők az ajánlatukban nyújtsák be.
A Kbt. 114/A. § (3) bekezdése szerint a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek csak az alkalmassági követelmények 
tekintetében kell az igazolásokat benyújtani.
Az alkalmassági minimum követelmények:
M/1) Alkalmatlan az Ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik legalább 1 db – az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző 3 
évben szerződésszerűen teljesített, és az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző legfeljebb 6 évben megkezdett, minimum 6 
hónap szerződéses időtartamú
- 4 db tűzfal menedzselését,
- 1 domain névhez tartozó legalább 40 e-mail címet tartalmazó levelező rendszer kapcsán levélszemét szűrő rendszer üzemeltetését 
igazoló referenciával.
A fenti alkalmasság maximum 3 db referenciával igazolható.
M/2) Alkalmatlan az Ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik legalább 1 fő felsőfokú számítógéprendszer-programozó vagy 
informatikai rendszerüzemeltető vagy ezekkel egyenértékű szakirányú végzettségű és legalább 2 év gyakorlati idejű szakemberrel.
Ha alkalmassági minimumkövetelmény nem került meghatározásra, ennek indokolása
III.1.4) A szerződés biztosítékai:
EKR002087032024

A késedelmi kötbér mértéke a késedelembe esés időpontjától számított minden megkezdett nap után a nettó havi megbízási díj 0,5 % 
/nap, maximuma pedig 6 (hat) havi nettó megbízási díj 10%-ának megfelelő összeg.
A Szerződés Megbízottnak felróható okból történő meghiúsulása esetén Megbízott meghiúsulási kötbért köteles fizetni, amelynek, 
amelynek összege a teljes szerződéses nettó ár 30%-ának megfelelő összeg.
III.1.5) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő előleget nem fizet, ugyanakkor havi részszámlázási lehetőséget biztosít a nyertes ajánlatban szereplő havidíj tekintetében. 
A részszámla kiállítására a nyertes ajánlattevő az ajánlatkérő által kiállított teljesítési igazolás birtokában jogosult, a tárgyhónapot 
követő hónap 8. napjáig. 
A nyertes ajánlattevő a szerződés megindításától számított időszakra vonatkozóan jogosult az ajánlatában szereplő ellenértékre azzal, 
hogy törthónap esetén a havidíj arányos részére válik jogosulttá. Az ellenszolgáltatás a teljesítést, az Ajánlatkérő által kiállított 
teljesítésigazolás alapján kiállított részszámla kézhezvételét követően átutalással kerül kiegyenlítésre a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. 
szerint - a kiállított (rész)számla kézhezvételétől számított 30 napon belül.   
IV.1) Meghatározás
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Meghirdetéssel induló tárgyalásos eljárás:
Nem
Meghirdetéssel induló tárgyalás nélküli eljárás:
Igen
Közvetlen felhívással induló tárgyalásos eljárás:
Nem
Közvetlen felhívással induló tárgyalás nélküli eljárás:
Nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Ajánlattételi határidő
Dátum:
2024.11.07
Helyi idő:
15:00
óra/perc
IV.2.2) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
HU
IV.2.3) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
vagy az időtartam hónapban:
vagy napban:
30
(az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.4) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum:
2024.11.07
Helyi idő:
17:00
óra/perc
V.1) További információk
V. szakasz: Kiegészítő információk
V.1) További információk:
EKR002087032024

1) Ajánlattevők az ajánlatot az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) kötelesek benyújtani, amelyben valamennyi eljárási 
cselekmény előzetes regisztrációhoz kötött. Az EKR rendszer címe: www.ekr.gov.hu. 
2) Az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni, valamint az ahhoz csatolt minden idegen nyelvű igazolást, dokumentumot és okiratot 
magyar nyelvű felelős fordítással együtt kell benyújtani. 
3) Ajánlatkérő az ajánlatok bírálatát egy szakaszban végzi el. 
4. Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy jelen beszerzési eljárást annak bármely szakaszában, indokolás nélkül 
eredménytelenné nyilváníthatja. 
5. Az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok: 
5/1. Felolvasólap, amelyen fel kell tüntetni az értékelési szempontok alapján értékelésre kerülő adatokat (EKR űrlap).
5/2. Nyilatkozat az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra 
vonatkozóan (ajánlati nyilatkozat),
5/3. Nyilatkozat kizáró okokról
5/4. Ajánlattevő köteles nyilatkozni arról, hogy van-e folyamatban vele szemben változásbejegyzési eljárás Amennyiben igen, köteles 
feltölteni a változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. 
5/5. Nyilatkozat referenciákról. (EKR űrlap). 
5/6. Nyilatkozat teljesítésbe bevonni kívánt szakemberről (EKR űrlap)
5/6. A bemutatott szakember saját kezűleg aláírt önéletrajza (1. sz. iratminta alapján)
5/7. Átláthatósági nyilatkozat (2. sz. iratminta alapján).
5/8. Ajánlattevő köteles az EKR-be feltölteni a cégjegyzésre jogosult képviselőjének aláírási címpéldányát vagy aláírásmintáját 
(dokumentumfeltöltés) 
5/9. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban csatolni kell a közös ajánlattevők konzorciumi együttműködési megállapodását 
(dokumentumfeltöltés)
6. Az ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít az ajánlattevők részére, amennyiben az az ajánlat érdemi tartalmát nem érinti, 
csupán az ajánlattételi felhívásban előírt formai okok, dokumentumok teljesítéséhez, vagy tisztázó kérdések megválaszolásához válik 
szükségessé. Az ajánlatkérő az EKR megfelelő eljárási cselekményével hívja fel az érintett ajánlattevőket hiánypótlásra. 
7. Az ajánlattételi határidőn túl beérkezett ajánlat érvénytelen. 
8. A jelen beszerzési eljárás bármely dokumentumában található információkkal kapcsolatban további felvilágosítást az "Egyéb 
kommunikáció" vagy a "Kiegészítő tájékoztatás kérése" eljárási cselekmények alkalmazásával lehet kérni az Ajánlatkérőtől az 
ajánlattételi határidő lejártát megelőző 3. naptári napig.
V.2) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma
V.2) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma:
(A rendszer automatikusan tölti)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog 
előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.

EKR002087032024