Iktatószám: ALT/156/2024
Tárgy: tájékoztatás
Erdősi Éva részére
elektronikus úton: [email protected]
Tisztelt Erdősi Éva!
2024. március 26. napján érkezett,
„Közérdekűadat igénylés - Kátyúk és esőzés esetén
nem használható járdák” tárgyú megkeresése kapcsán tájékoztatom, hogy a
válaszadási
határidőt
az
információs
önrendelkezési
jogról
és
az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 29. § (2) bekezdése alapján 15
nappal meghosszabbítom.
Indokolásul előadom egyrészt, hogy Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata
2023. december 18-tól 2024. január 5-ig téli igazgatási szünetet rendelt el, az igazgatási
szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tartott. Másrészt előadom, hogy az
Önkormányzat és a Hivatal alaptevékenységének ellátásán túl a beérkezett jelentős
számú közérdekű adatigénylés megválaszolása jelentős munkaterhet ró Hivatalomra
és az Önkormányzat szervezeteire, illetve a 2024. évben azonos napon megtartásra
kerülő helyi önkormányzati képviselők általános választására, a nemzetiségi
önkormányzatok képviselők választására, valamint az európai parlamenti képviselők
választására történő felkészüléssel kapcsolatos törvényi feladatok ellátása is
folyamatosan zajlik. Mindezek okán a válaszadásig szíves türelmét kérem.
Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását.
Budapest, „dátum: elektronikus aláírás szerint”
dr.
Digitálisan
Tisztelettel:
aláírta: dr.
Vincze Anikó
Vincze Dátum:
Anikó 2024.04.10
13:01:46 +02'00'
dr. Vincze Anikó, jegyző
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768
e-mail:
[email protected] • Honlap: www.csepel.hu