Dr. Kende Tamás
MEGBÍZÁSI KERETSZERZ DÉS
mely létrejött egyrészr l
Budapest F város VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata
(székhelye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 6., statisztikai számjele: 15735708-8411-321-01,
adószáma: 15735708-2-42, képvisel je: Niedermüller Péter polgármester)
a továbbiakban: Megbízó,
másrészr l
Bálint, Kállai és Kende Ügyvédi Iroda, a Kende Molnár-Bíró Katona Ügyvédi Társulás tagja
(székhelye: 1118 Budapest, Villányi út 47., bankszámlaszáma: ERSTE Bank Hungary 11600006-
01500520-00863488; adószáma: 18236363-2-43, képvisel je: dr. Kende Tamás ügyvéd)
a továbbiakban:
Megbízott,
Megbízó és
Megbízott együtt szerz
felek (a továbbiakban:
Szerz
Felek) között az alulírott
napon és helyen az alábbi feltételekkel.
I.
Megbízás tárgya
1.1.
Megbízó, a Budapest F város VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata és Polgármesteri
Hivatala számára az általa megjelölt - a közbeszerzésekr l szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a
továbbiakban:
Kbt.) alapján lefolytatandó - közbeszerzési eljárások teljeskör lebonyolítása,
ehhez kapcsolódóan közbeszerzési és jogi szaktanácsadás, a felel s akkreditált közbeszerzési
szaktanácsadói feladatok, továbbá felmerülése esetén a jogi képviseleti feladatok a
Közbeszerzési Hatóság, a Közbeszerzési Dönt bizottság, valamint a közigazgatási bíróságok
el tti ellátására kérte fel, és bízza meg
Megbízottat.
1.2.
Megbízott a megbízást elfogadja.
1.3.
Szerz
Felek rögzítik, hogy
Megbízott a Szerz désben vállalt feladatait dr. Misefay Tibor
felel s akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és ügyvéd személyes közrem ködésével látja
el, aki a Közbeszerzési Hatóság által vezetett felel s akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói
névjegyzékben 851 lajstromszámon, a Budapesti Ügyvédi Kamara nyilvántartásában
36065451 szám alatt szerepel.
1.4.
Megbízott kijelenti és felel sséget vállal azért, hogy a megbízás teljesítése során a
személyében felel s dr. Misefay Tibor rendelkezik a vonatkozó jogszabályokban el írt
feltételeknek megfelel felel s akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói és ügyvédi
felel sségbiztosítással, mely felel sségbiztosításait a Szerz dés id beli hatálya alatt
folyamatosan fenntartja.
II.
Megbízott feladatai
2.1.
Megbízott általános közbeszerzési szaktanácsadói és jogi szakért i feladatai a jelen
megbízás keretében különösen:
Niedermüller Péter
a)
Megbízó részér l felmerül beszerzési igény Kbt. hatálya alá tartozása kérdésében
szaktanácsadói, illetve szakért i vizsgálat, szakért i állásfoglalás készítése;
Dr. Laza Margit
Nemes Erzsébet
2
b) a
Megbízó részér l felmerül igény, illetve jogszabályváltozás esetén szakért i és jogi
közrem ködés a
Megbízó közbeszerzési szabályzatának felülvizsgálatában,
módosításában;
c) a
Megbízó éves közbeszerzési tervének összeállításában való szaktanácsadói
közrem ködés, így különösen az egyes beszerzések eljárási fajtájának meghatározásában,
javaslat a közbeszerzési eljárás(ok) ütemezésére, és annak várható id igényére;
d) a Kbt. és végrehajtási rendeletei, vagy egyéb kapcsolódó jogszabályi változás esetén a
Megbízó részére szaktanácsadói, jogi tájékoztató készítése, szakmai konzultáció
biztosítása, erre irányuló igény esetén a
Megbízó képvisel testülete, illetékes bizottsága
el tti személyes részvétel keretében;
e) a megkötött közbeszerzési szerz dések teljesítése során felmerül közbeszerzési és jogi
kérdésekben a
Megbízó döntéseihez szükséges szaktanácsadói támogatás, jogi tanácsadás
nyújtása;
f) a megkötött közbeszerzési szerz dések módosítása iránti igény esetén szaktanácsadó,
illetve jogi szakvélemény készítése;
g) közrem ködés a közbeszerzési szerz dések teljesítésére vonatkozó adatok közzétételében;
h) a
Megbízó által benyújtandó állami, európai uniós, avagy egyéb támogatási/ pályázati
kérelmek el készítése során szaktanácsadói és jogi közrem ködés, így különösen a
pályázati/támogatási kérelem mellékleteként benyújtandó közbeszerzési terv
összeállításában, valamint a támogatóval megkötend támogatási szerz dés és egyéb jogi
dokumentum el készítésében;
i) a nyertes pályázat/támogatás felhasználása, megvalósítása, elszámolása során a felmerül
közbeszerzési és jogi kérdésekben szaktanácsadó és jogi támogatás,
Megbízó
tanácsadással, szakvélemény készítésével történ segítése;
j)
Szerz
Felek rögzítik, hogy a
Megbízó által írásban feltett kérdéseket
Megbízott
legkés bb 2 munkanapon belül köteles megvizsgálni, és arról készített írásbeli
szakvéleményét megküldeni.
2.2.
Megbízott feladatai az általa teljes kör en lebonyolítandó egyes közbeszerzési eljárások
keretében különösen:
a) a
Megbízó igényeinek és a jogszabályi rendelkezéseknek megfelel en a közbeszerzési
szaktanácsadói és jogi közrem ködés a közbeszerzési eljárás el készítésében, ennek során
részvétel a közbeszerzési eljárást el készít egyeztet megbeszéléseken;
b) a közbeszerzési eljárás el készítésében, valamint lebonyolításában a
Megbízó oldalán
résztvev k számára az összeférhetetlenségi és titoktartási nyilatkozatok elkészítése;
c)
a beszerzés tárgyától és az eljárás fajtájától függ en, a szükséges Összefoglaló
tájékoztatás, valamint az eljárás ajánlati/ ajánlattételi/ részvételi felhívásának (a
továbbiakban: Ajánlati Felhívás) el készítése;
d) az adott közbeszerzési eljárás lebonyolítási ütemtervének (id beli ütemezésének)
kidolgozása;
e) azon gazdasági szerepl k megfelel ségének el zetes ellen rzése, egyben az Elektronikus
Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban:
EKR) történt regisztrációjának ellen rzése,
3
ennek hiányában a regisztrációra történ felkérése, akiket
Megbízó az eljárásba be kíván
vonni;
f) a
Megbízó szakmai javaslatait és igényeit figyelembe véve - a közbeszerzési eljárás tárgya
szerinti szakmai szakért i javaslatnak megfelel en -, az ajánlatok értékelési szempontjaira,
részszempontjaira, az alkalmassági el írásokra vonatkozó javaslattétel;
g) a Közbeszerzési Dokumentáció közbeszerzési, jogi munkarészeinek elkészítése, továbbá
együttm ködés a m szaki dokumentációt, m szaki leírást összeállító, a közbeszerzési
eljárás tárgyának megfelel szakmai szakért vel annak érdekében, hogy a közbeszerzési és
más vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel összhangban kerüljön összeállításra a
közbeszerzési és a m szaki dokumentáció;
h) a
Megbízó által jóváhagyott Ajánlati Felhívás és Közbeszerzési Dokumentáció
megküldése az EKR-en keresztül, az eljárás fajtájától függ en közzétételre, avagy
közvetlenül azon gazdasági szerepl k részére, akiket
Megbízó az eljárásban való részételre
felkér, valamint adott esetben, akik el zetes érdekl désüket jelezték az eljárás iránt;
i) az ajánlattételi id szakban beérkez kérdésekre adandó kiegészít tájékoztatások
el készítésében való közrem ködés, így különösen a jogi, közbeszerzési kérdésekre
adandó válaszok el készítése, továbbá a beszerzés tárgya szerint szakmai kérdések
esetében a
Megbízó és a közbeszerzési eljárás tárgyának megfelel szakmai szakért által
el készített kiegészít tájékoztatások beszerkesztése a kiegészít tájékoztatásba, valamint
mindezek megbízói jóváhagyást követ en a kiegészít tájékoztatás nyújtása a gazdasági
szerepl k részére az EKR-ben;
j) az eljárásban tartott helyszíni szemlén, helyszíni konzultáción való szakért i részvétel, a
szemle és a konzultáció levelezetése, valamint annak jegyz könyve elkészítése, és az
EKR-ben történ megküldése a gazdasági szerepl k részére;
k) felmerülése esetén javaslattétel, és állásfoglalás az Ajánlati Felhívás, valamint a
Közbeszerzési Dokumentáció módosítására, az Ajánlati Felhívás visszavonására, az
ajánlattételi/részvételi határid meghosszabbítására;
l) a benyújtott ajánlatoknak az eljárást megindító felhívásban el írt határid ben történ
felbontását rögzít , az EKR-ben generált bontási jegyz könyv kiküldése az ajánlattev k
részére;
m)a beérkezett ajánlatok jogi, közbeszerzési szempontú kiértékelése, ennek keretében javaslat
készítése
Megbízó részére a szükséges hiánypótlásokra, felvilágosítás, valamint indokolás
kérésre;
n) részvétel a
Megbízó Bírálóbizottságának az ajánlatok bírálata során tartott ülésein, az
ülések jegyz könyveinek elkészítése és felöltése az EKR-be;
o) a
Megbízó, avagy az általa felkért Bírálóbizottság döntését követ en a hiánypótlási
felhívások, felvilágosítás és indokolás kérések küldése az EKR-ben az ajánlattev k
részére;
p) a beérkezett hiánypótlások, nyilatkozatok kiértékelése alapján döntés-el készít
szakvélemény készítése a
Megbízó Bírálóbizottsága részére;
q) tárgyalásos eljárás esetén a tárgyalás levezetése, a tárgyalási jegyz könyv elkészítése, majd
megküldése az EKR-ben;
r) megbízói igény esetén részvétel a
Megbízó eljárást lezáró döntés tárgyában a
Megbízó
4
részér l az eljárást lezáró döntés meghozatalára jogosult szerv (illetékes bizottság,
képvisel testület) ülésén;
s) közbeszerzési és jogi tanácsadás, szakvélemény és állásfoglalás a közbeszerzési eljárás
lefolytatása során felmerül kérdésekben, így különösen a
Megbízó eljárást lezáró döntése
tárgyában;
t) a
Megbízó eljárást lezáró döntése alapján az eljárás eredményér l szóló Összegezés
elkészítése, és megküldése az ajánlattev k részére;
u) a nyertes ajánlattev vel kötend közbeszerzési szerz dés el készítése, erre vonatkozó
megbízói igény esetén közrem ködés a szerz dés megkötésében;
v) az eljárás eredményér l, a szerz dés megkötésér l szóló tájékoztató hirdetmény
elkészítése, és a jogszabályban el írt határid n belül történ megjelentetésének
kezdeményezése;
w) a közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódóan a Kbt-ben el írt adatok közzététele;
x) felmerülése esetén az el zetes vitarendezési, valamint a jogorvoslati eljárásban a
Megbízó
részér l szükséges valamennyi eljárási cselekmény el készítése, és a
Megbízó jogi
képviseletének ellátása.
III.
Szerz
Felek jogai és kötelezettségei
3.1.
A Megbízó jogai és kötelezettségei
a)
Megbízó minden rendelkezésére álló információt, dokumentumot a
Megbízott
rendelkezésére bocsát annak érdekében, hogy a
Megbízott a Szerz dés II.2.1. pontjában
meghatározott általános szaktanácsadói és jogi feladatait teljesíteni tudja.
Ennek keretében Megbízó biztosítja, hogy
Megbízottnak kell id ben rendelkezésére
álljanak a Szerz désben foglalt feladatai ellátásához szükséges megbízói döntések,
információk, írásos anyagok.
b)
Megbízó az egyes konkrét beszerzési igénye és az ahhoz kapcsolódó közbeszerzési eljárás
lefolytatása érdekében a
Megbízott rendelkezésére bocsátja az adott beszerzési igényre
vonatkozó mennyiségi és min ségi elvárásait, azok paramétereit lehet leg az adott
közbeszerzési eljárás tervezett megindítását megel
8 munkanappal korábban.
Ennek keretében
Megbízott rendelkezésére bocsátja az Ajánlati Felhívás, valamint a
Közbeszerzési Dokumentáció összeállításához szükséges szakmai igényeit, így különösen
a m szaki paraméterek megfogalmazását, (közbeszerzési m szaki leírás tervezete),
valamint a közbeszerzési eljárás nyertesével kötend szerz dés szerz dési feltételeinek
(szállítási, fizetési feltételek, m szaki és jótállási kötelezettségek, stb.) elvárt feltételeit.
c) A
Megbízó a Kbt. rendelkezései szerint meghatározza a közbeszerzési eljárásai
el készítésének, lefolytatásának, bels ellen rzésének felel sségi rendjét; a nevében eljáró,
illet leg az eljárásba bevont személyek, illet leg szervezetek felel sségi körét és a
közbeszerzési eljárásai dokumentálásának rendjét, összhangban a vonatkozó
jogszabályokkal.
5
Ennek dokumentumait, így különösen a Közbeszerzési szabályzatát a
Megbízott
rendelkezésére bocsátja.
d)
Megbízó gondoskodik az adott közbeszerzési eljárásban a beszerzés tárgya szerinti
szakértelem biztosításáról, szükség esetén küls szakért bevonásával.
Megbízó gondoskodik arról, hogy a képviseletében eljárók megfelel módon
együttm ködjenek a
Megbízottal a megbízás teljesítése érdekében.
e) A
Megbízó gondoskodik arról, hogy az adott közbeszerzési eljárás során a Kbt. által el írt
határid k betartás mellett minden szükséges megbízói döntés megszülessen, biztosítja
továbbá az egyes eljárások lebonyolításának pénzügyi feltételeit, és fedezetét.
3.2. Megbízott jogai és kötelezettségei
a) A
Megbízott köteles a jelen megbízást a hatályos jogszabályai el írásoknak megfelel en,
kell gondossággal, hatékonyan nyújtani. A megbízás a szolgáltatás tárgyára és jellegére
tekintettel gondossági kötelem.
b)
Megbízott biztosítja, hogy az eljárások lebonyolításában közrem köd alkalmazottai
rendelkezzenek az eljárások lefolytatásához szükséges szakértelemmel és
jogosítványokkal, ezen kívül kiemelt figyelemmel gondoskodik a Kbt. 25. §-ában
meghatározott összeférhetetlenségi feltételek érvényesítésér l.
c) Megbízott a Szerz désb l ered feladatai ellátása során köteles a
Megbízó által kijelölt
munkatársakkal, szakért kkel együttm ködni.
d)
Megbízott a megbízás teljesítése során a
Megbízóval vagy annak eljárásával kapcsolatban
tudomására jutott minden információt köteles az ügyvédi titoktartás, továbbá a Kbt.
rendelkezéseinek megfelel en kezelni.
Szerz
Felek megállapodásának megfelel en
Megbízott az eljárásokkal kapcsolatos
bármilyen információt harmadik személy részére csak
Megbízó kifejezett írásbeli
hozzájárulásával jogosult kiadni.
e)
Megbízott köteles a megbízás teljesítése során a
Megbízótól kapott írásos anyagokat a
Kbt. rendelkezései el írásainak és az ügyvédi tevékenységr l szóló törvénynek
megfelel en kezelni és meg rizni, a
Megbízó bels szabályzataiban foglalt el írások
maradéktalan betartása mellett.
Megbízott jogosult a részére átadott dokumentumokról szükség szerint másolatot készíteni
és azokat a jogszabályi rendelkezéseknek megfelel en meg rizni.
f)
Megbízott a jelen Szerz dés keretében ellátott tevékenységér l, az egyes közbeszerzési
eljárások állásáról a
Megbízót rendszeresen, erre vonatkozó megbízói igény esetén írásbeli
beszámoló formájában id szakosan tájékoztatja.
g) Ha a
Megbízott által bonyolított közbeszerzési eljárással szemben kezdeményezett
jogorvoslati eljárás eredményeként a Közbeszerzési Dönt bizottság bírságot szab ki, és a
bírság kiszabására a
Megbízottnak felróható okból kerül sor, úgy
Megbízott a kiszabott
bírság összegét és a Megbízó igazolt kárát megtéríti, a
Megbízó ilyen esetben jogosult a
6
bírság és igazolt kár összegét a
Megbízott által kiállított számla terhére érvényesíteni.
IV.
A Szerz dés id tartama
4.1.
Szerz
Felek a jelen Megbízási Szerz dést
2021. március 17. napjától az 5.1 pontban
meghatározott
keretösszeg kimerüléséig, de legkés bb 2021. december 31. napjáig kötik.
4.2.
Szerz
Felek megállapodnak abban, hogy
Szerz
Felek bármelyike egyoldalú
jognyilatkozattal jogosult
rendes felmondással írásba foglaltan - 30
naptári
napos
felmondási id kikötése mellett - felmondani a Szerz dést.
4.3.
Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy a Szerz dés 4.1. pontjában foglalt szerz déses
határid leteltekor, továbbá a Szerz dés rendes felmondással történ felmondása esetén a
Szerz dés megsz nésének id pontjában folyamatban lév feladatokat, - így az egyes
megindított és folyamatban lév közbeszerzési, ill. jogorvoslati eljárásokat a Szerz désben
rögzített feltételek szerint
elvégzi, befejezi, a
Megbízó pedig vállalja, hogy az elvégzett feladatok szerz désszer ellenértékét a Megbízott
részére teljesíti.
4.4.
Szerz
Felek megállapodnak abban, hogy a Szerz dés azonnali hatállyal történ
felmondására írásba foglaltan a másik Szerz
Fél részére történ megküldésével a
a)
Megbízó jogosult, ha
- a
Megbízott fizetésképtelenné vált és ennek következtében cs döt jelentett be, illetve
ellene hivatalos formában közzétett cs d-, vagy felszámolási eljárás indult és a vonatkozó
jogszabályi rendelkezések alapján a felmondás lehetséges, vagy ha a
Megbízott adószáma
felfüggesztésére vagy törlésére került;
- a
Megbízott a jelen Szerz désben foglalt bármely kötelezettségét súlyosan megszegi, és a
Megbízó írásbeli felszólítása ellenére, az abban megjelölt határid alatt sem tesz eleget
szerz déses kötelezettségének;
- ha a
Megbízott a Szerz dés teljesítését a Megbízó jóváhagyása nélkül másra átruházza.
b)
Megbízott jogosult, ha
- a
Megbízott ismételt írásbeli felhívására sem teljesíti a
Megbízó a Szerz désben foglalt
kötelezettségét, amelynek folytán
Megbízott nem tudja teljesíteni a Szerz désben
meghatározott feladatait;
- a
Megbízó a
Megbízott írásbeli felhívása ellenére sem fizeti meg az igazolt megbízotti
teljesítés ellenértékét, a megbízási díjat a számla benyújtásától számított 60 naptári napon
belül.
V.
Megbízási díj, fizetési feltételek
5.1.
Szerz
Felek megállapodnak abban, hogy
Megbízottat a Szerz dés II.2.1. pontjában
meghatározott
általános közbeszerzési szaktanácsadói és jogi szakért i feladatatok
ellátásáért átalánydíjként
havonta 1.000.000,- Ft + áfa, azaz Egymillió forint plusz
általános forgalmi adó (az áfa mértékére a mindenkori vonatkozó hatályos jogszabályi
7
rendelkezések irányadók) megbízási díj illeti meg.
Szerz
Felek rögzítik, hogy Megbízott
2021. március hónapra id arányosan jogosult az átalánydíjra. A Szerz
Felek rögzítik, hogy
a jelen
szerz dés keretösszege 13.500.000,- Ft + áfa, azaz Tizenhárommillió-ötszázezer
forint plusz általános forgalmi adó.
A Szerz dés II.2.1.pontjában meghatározott feladatok ellátásáért meghatározott átalány
megbízási díj magában foglalja a
Megbízottnak a megbízás teljesítésével kapcsolatos
munkadíját, valamint az annak kapcsán felmerül valamennyi költségét.
5.2.
Szerz
Felek megállapodnak abban, hogy
Megbízottat a Szerz dés II.2.2. pontjában
meghatározott, az általa
teljes kör en lebonyolított egyes közbeszerzési eljárások
ellenértékeként a Szerz dés 1.számú mellékletében meghatározott, az adott eljárási rendt l, a
beszerzés tárgyától és az eljárás típusától függ összeg megbízási díj illet meg. Az
el zetes
vitarendezési eljárásban beadványok megválaszolása,
jogorvoslati és bírósági eljárásban
történ eljárás és képviselet díja:
28.000,-Ft + Áfa /óra, azaz Huszonnyolcezer forint plusz
általános forgalmi adó.
A Szerz dés II.2.2. pontjában meghatározott feladatok ellátásáért meghatározott megbízási
díj magában foglalja a
Megbízottnak a megbízás teljesítésével kapcsolatos munkadíját,
valamint az annak kapcsán felmerül valamennyi költségét, kivéve az EKR
rendszerhasználati díját, valamint a közbeszerzési eljárás hirdetményeinek közzétételi díját,
mely költségek
Megbízót terhelik.
5.3.
Szerz
Felek megállapodnak abban, hogy amennyiben
a)
Megbízó a megindított közbeszerzési eljárást még az ajánlattételi határid lejárta el tt
visszavonja, akkor a
Megbízott az adott konkrét eljárás után fizetend megbízási díj 50%-
ára jogosult;
b) a közbeszerzési eljárás megindítását követ en a közbeszerzési eljárás bármely okból
- ide
nem értve a
Megbízottnak felróható okot
- eredménytelen lesz, vagy a közbeszerzési
eljárás lefolytatását követ en a szerz déskötés meghiúsul, úgy a
Megbízottat a teljes
megbízási díj megilleti;
c) a közbeszerzési eljárás eredménytelenül zárul, és a
Megbízó változatlan feltételek mellett
új eljárás lefolytatásáról dönt, úgy
Megbízottat ezen megismételt eljárás lebonyolításáért
az adott konkrét eljárás után fizetend megbízási díj 70 %-a illeti meg.
5.4.
Megbízó a Szerz dés V.5.1. pontjában meghatározott havi átalánydíjra, továbbá a Szerz dés
V.5.2.pontjában meghatározott a tárgy hónapban lefolytatott közbeszerzési eljárás/eljárások
megbízási díjára a
Megbízott által a tárgyhót követ 5. napig elkészített és benyújtott
megbízotti beszámoló, valamint annak a
Megbízó által legkés bb 5 naptári napon belül
történ jóváhagyása, és a
Megbízó részér l kiadott teljesítésigazolás alapján jogosult.
5.5.
Szerz
Felek a
Megbízott tárgy hónapban lefolytatott közbeszerzési eljárását/eljárásait az
esetben tekintik lefolytatottnak, ha az adott eljárás tekintetében a Kbt. 131. § (6), valamint (8)
bekezdése szerinti szerz déskötési moratórium el zetes vitarendezési kérelem, vagy
jogorvoslati kérelem benyújtása nélkül eltelt.
Amennyiben az adott eljárásban az eljárás eredményével kapcsolatban el zetes vitarendezési
kérelmet nyújtanak be, úgy az arra adott megbízói választ követ en, a Kbt. 80. § (5)
bekezdése szerinti id tartamnak a jogorvoslati kérelem benyújtásának hiányában történ
elteltét követ en tekintik
Szerz
Felek az eljárást lefolytatottnak.
8
Abban az esetben, ha az adott eljárás tekintetében jogorvoslati eljárás indul, úgy
Szerz
Felek az eljárást az esetben tekintetik lefolytatottnak, ha a jogorvoslati eljárás eredményeként
hozott végzést, határozatot a
Megbízó kézhez vette, kivéve, ha az adott közbeszerzési
eljárásban az eljárás eredményére vonatkozó döntést a Dönt bizottság megsemmisíti, és új
eljárást lezáró döntést kell
Megbízónak hozni.
5.6.
Megbízott a
Megbízó által kiállított teljesítés igazolás alapján jogosult számlát kiállítani, és
benyújtani.
Megbízó részér l a teljesítés igazolására a Városüzemeltetési Iroda vezet je
jogosult.
5.7. A megbízotti díjszámla kiegyenlítésére a hatályos jogszabályoknak megfelel en kiállított
számla
Megbízó általi kézhezvételét követ 30 naptári napon belül, átutalással kerül sor
Megbízott ERSTE Bank Hungary-nél vezetett 11600006-01500520-00863488 számú
bankszámlájára.
Ha a
Megbízott számlája tartalmilag, vagy formailag hibás, és a
Megbízó a számlát nem
fogadja be, és ez esetben a fizetési határid a befogadható számla
Megbízó részére történ
beérkezésének napjától számítódik.
5.8. Ha a
Megbízó a Szerz dés szerinti fizetési kötelezettségeivel késedelembe esik, a
Megbízott
a Ptk. 6:155. § (1) bekezdésében rögzített mérték késedelmi kamatot számíthatja fel.
VI.
Vegyes rendelkezések
6.1.
Megbízott a szerz déses feladatai ellátása során jogosult szakért t, egyéb közrem köd t
igénybe venni, akiknek a tevékenységéért a Ptk. szabályai szerint sajátjaként felel.
Megbízott a közrem köd igénybevételér l köteles a
Megbízót el zetesen írásban
tájékoztatni.
6.2.
Megbízott a megbízotti feladat ellátásához
Megbízott részére a Szerz dés tárgyát képz
közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódóan az EKR használati jogosultságot biztosít, - eljárási
szint szerepkör keretében - közbeszerzési eljárást irányító és FAKSZ ellenjegyz i szerepkör
szerint.
6.3.
Megbízott vállalja, hogy késedelmes teljesítés, esetén, így különösen a Kbt. el írásainak
megfelel közzétételi kötelezettség megsértése esetén a késedelmes teljesítéssel érintett
id szakra
50.000,- Ft/nap késedelmi kötbért fizet.
6.4. Jelen szerz dés a
Megbízottnak felróható okok miatti nem teljesítése esetén a
Megbízó
meghiúsulási kötbér felszámítására jogosult, melynek összege megegyezik a havi megbízási
díj 50 %-val.
6.5.
Megbízó jogosult a
Megbízott szerz désszegéséb l ered kárát érvényesíteni a kötbéren
felül.
6.6.
Megbízott kijelenti, hogy a megbízás ellátása során figyelemmel van a
Kbt. 25. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi szabályokra, és ha bármely konkrét eljárás
során a Kbt. rendelkezéseiben foglalt összeférhetetlenség merülne fel vele vagy az általa
9
alkalmazottak szakért kkel, illet leg egyéb közrem köd kkel szemben, úgy köteles azt
Megbízó részére haladéktalanul bejelenteni, és az összeférhetetlenséget megszüntetni.
6.7.
Szerz
Felek kapcsolattartásra az alábbi személyeket jelölik ki:
a)
Megbízó részér l:
Név:
dr. Vargáné dr. Kis-Pál Virág közbeszerzési referens
Telefonszám: +36/1/ 462-3282
Mobil telefonszám:
+36/30 /997-0852
E-mail:
[email protected]
b)
Megbízott részér l:
Név:
dr. Misefay Tibor ügyvéd, felel s akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
Cím:
1118 Budapest, Villányi út 47.
Telefonszám:
+36/ 372-0740
Mobil telefonszám:
+36/30-948-8483
E-mail:
[email protected]
6.8.
Megbízó kijelenti, hogy tudomásul veszi, miszerint
Megbízott a
Megbízó részére teljesített
szolgáltatásra referenciaként hivatkozzon, amely nem érinti a
Szerz
Felek kógens
jogszabályi rendelkezések alapján fennálló tájékoztatási kötelezettségét.
6.9.
Szerz
Felek a Szerz dés teljesítése érdekében kölcsönösen együttm ködve kötelesek
eljárni. Ennek során
Szerz
Feleket kölcsönös tájékoztatási, értesítési és figyelem felhívási
kötelezettség terheli minden olyan körülmény tekintetében, amely a szerz désszer teljesítést
befolyásolhatja.
6.10. A jelen Szerz dés a
Szerz
Felek közös megegyezésével, kizárólag írásban módosítható.
6.11.
Megbízott az Áht. 41. § (6) bekezdésében foglalt rendelkezések ismeretében kijelenti, hogy
az Áht. 1. § (4) bekezdésben hivatkozott, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI.
törvény 3. § (1) bekezdés 1. pont
b) alpontja szerint
átlátható szervezetnek min sül, így az
Áht. 41. § (6) bekezdése alapján – és egyéb akadály hiányában – jogosult a jelen Szerz dés
megkötésére.
Szerz
Felek rögzítik, hogy
Megbízott – az átláthatósági feltétel ellen rzéséhez szükséges,
az Áht. 55. §
b) pontja szerinti – adatait a
Megbízott képvisel je által a Szerz dés aláírását
megel
en kiállított, külön okiratba foglalt Nyilatkozat (a továbbiakban: Nyilatkozat)
tartalmazza, amely Nyilatkozat a jelen Szerz dés 2. számú mellékletét képezi.
Megbízott a Szerz dés aláírásával is tudomásul veszi, és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz,
hogy
Megbízó az Áht. 41. § (6) bekezdésében foglaltak szerint, az ott el írt átláthatósági
feltétel teljesítésének ellen rzése céljából, a Szerz désb l ered követelések elévüléséig az
Áht. 55. §-ban meghatározott adatokat kezelje.
Megbízott tudomásul veszi, hogy képvisel je az államháztartásról szóló törvény
végrehajtásáról rendelkez 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 50. § (1a) bekezdése alapján
köteles a jelen pontban hivatkozott, az Áht. 41. § (6) bekezdése alapján kiállított
Nyilatkozatban foglalt bármely adat vagy tény
változása esetén arról a
Megbízót
haladéktalanul, írásban tájékoztatni.
10
6.12. Nem min sül a szerz dés módosításának a
Szerz
Felek nyilvántartott adataiban, így
különösen a székhelyében, képvisel iben, bankszámla számában, adószámában, továbbá a
jelen szerz désben meghatározott kapcsolattartói személyében bekövetkez változás. Az
említett változásokról az érintett fél a másik szerz
felet – az eset körülményeit l függ en –
vagy el zetesen írásban 10 napos határid vel vagy a változás bekövetkezését (bejegyzését)
követ 8 napon belül köteles értesíteni-
6. 13
. Megbízott kijelenti, hogy a Magyar Ügyvédek Biztosító és Segélyez Egyesületénél ügyvédi
felel sségbiztosítási szerz déssel, továbbá a felel s akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói
tevékenységét illet en pedig
50
millió millió forint/év, illetve
25 millió millió
forint/káresemény összeg kiegészít felel sségbiztosítással rendelkezik.
6.14. A Szerz désben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvr l szóló 2013. évi V.
törvény (Ptk.) megbízási szerz désre vonatkozó, valamint a Ptk. – a kötelmek közös
szabályait és a szerz dés általános szabályait tartalmazó – rendelkezései, továbbá a Kbt. és
annak végrehajtási rendeleteiben foglalt rendelkezései az irányadók.
A
Szerz
Felek a jelen szerz désb l felmerül vitás kérdéseket békés úton próbálják meg
rendezni. Ennek eredménytelensége esetére, értékhatártól függ en, az általános szabályok
szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkez bíróság jár el.
6.15. A jelen Szerz dés 10 (tíz) számozott oldalból és egymással mindenben szó szerint megegyez
4
(négy) eredeti példányban készült, melyb l 3 (három) példány
Megbízót, 1 példány
Megbízottat illet meg.
Szerz
Felek a Szerz dést elolvasás értelmezés után, mint akaratukkal mindenben megegyez t
jóváhagyólag írják alá.
Budapest, 2021. március „…”
Budapest, 2021. március 11.
Niedermüller Péter
dr. Kende Tamás
polgármester
ügyvéd
Megbízó
a Bálint, Kállai és Kende Ügyvédi
Iroda,
a Kende Molnár-Bíró Katona
Ügyvédi Társulás tagja
Megbízott
Jogilag ellen rizte:
__________________
dr. Laza Margit
jegyz
Pénzügyileg ellenjegyzem:
__________________
Nemes Erzsébet
pénzügyi vezet
Melléklet:
11
1. számú melléklet: Megbízási díj tábla
2. számú melléklet: Megbízott átláthatósági nyilatkozat
12
1. számú melléklet
Budapest F város VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala, valamint
a Kende Molnár-Bíró Katona Ügyvédi Társulás képviseletében között létrejött Megbízási
keretszerz déshez
Egyes közbeszerzési eljárások teljes kör lebonyolítására
vonatkozó egységárak
Eljárás fajtája
Eljárás lebonyolítási díja
(nettó Ft+ÁFA/eljárás)
Nyílt eljárás
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
900.000,-Ft +ÁFA
esetén
b) építési beruházás esetén
950.000.- Ft + ÁFA
Meghívásos eljárás
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
950.000,-Ft +ÁFA
A Kbt. Második esetén
Része szerinti,
b) építési beruházás esetén
1.050.000.- Ft + ÁFA
az uniós
Hirdetmény közzétételével
1.100.000,-Ft + ÁFA
értékhatárokat
induló tárgyalásos eljárás
elér érték
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
1.200.000.- Ft + ÁFA
közbeszerzés
esetén
b) építési beruházás esetén
Hirdetmény közzététele nélküli
tárgyalásos eljárás
850.000,-Ft +ÁFA
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
esetén
b) építési beruházás esetén
950.000,- Ft +ÁFA
Versenypárbeszéd és
Keretmegállapodásos eljárás
1.100.000,- Ft +ÁFA
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
esetén
1.200.000,-Ft +ÁFA
b) építési beruházás esetén
Keretmegállapodásos eljárás
második szakaszának
lebonyolítása
a) árubeszerzés/ szolgáltatás
650.000,-Ft + ÁFA
esetén
b) építési beruházás esetén
750.000.- Ft + ÁFA
13
Eljárás fajtája
Eljárás lebonyolítási díja
(nettó Ft+ÁFA/eljárás)
A Kbt. Harmadik
Része szerinti,
Kbt. 115. §-a szerinti eljárás
850.000,-Ft +ÁFA
az uniós
Kbt. 115. §-a szerinti eljárás
950.000,-Ft + ÁFA
értékhatár alatti
tárgyalásos eljárás
érték
Kbt. 113. §-a szerinti eljárás
Kbt. hatályon kívül helyezte ezt az
közbeszerzés
nyílt eljárás
eljárási formát
Kbt. 117. §.a szerinti eljárás
850.000,-Ft
Keretmegállapodásos eljárás
650.000,-Ft +ÁFA
második szakaszának
lebonyolítása
Az 5 résznél több rész- ajánlattételi lehet séget tartalmazó közbeszerzési eljárások egységárai:
az egyes közbeszerzési eljárás típusok teljes kör lebonyolítására a fentiekben megadott egységárak
(nettó összeg +ÁFA / eljárás) 30%-kal növelten.