Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Gödöllő fenntartható közlekedésének fejlesztése: Észak-déli irányú főhálózat I. ütem nevű projekt megvalósíthatósági tanulmány'.

VEKOP-5.3.2-15 - FENNTARTHATÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS PEST
MEGYÉBEN
Gödöllő fenntartható közlekedésének fejlesztése: Észak-déli irányú
főhálózat I. ütem
Támogatást igénylő alapadatai
Támogatást igénylő teljes neve:
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatást igénylő rövidített neve
Gödöllő Város Önkormányzata
Gazdálkodási formakód:
321 - Helyi önkormányzat
Adószám (8-1-2 karakter):
15731261-2-13
Statisztikai szám:
15731261841132113
Törzskönyvi nyilvántartási szám / PIR azonosító (költségvetési
731267
szerveknek):
Minősítési kód:
Nonprofit szervezet államháztartáson belül
Hatályos TEÁOR besorolás
TEAOR 2008
Főtevékenység TEÁOR '03 száma
Nincs kiválasztva
Főtevékenység TEÁOR '08 száma
84.11 - Általános közigazgatás
ÁFA levonási jog:
C - A támogatást igénylő alanya az ÁFA-nak, de a támogatási kérelemben megjelölt, támogatásból finanszírozott tevékenységekkel kapcsolatban
felmerült költségeire vonatkozóan adólevonási jog nem illeti meg. Az elszámolásnál az ÁFA-val növelt (bruttó) összeg kerül figyelembevételre.
(Bruttó)
A támogatást igénylő a gazdálkodási formakódja alapján átláthatósági
szempontból törvény erejénél fogva átlátható szervezet, vagy egyéni
vállalkozó, egyéni cég:
I. Törvény erejénél fogva átlátható szervezetek
Önállóan gazdálkodó-e a támogatást igénylő
Igen
1 / 40

Támogatást igénylő cím adatai
Támogatást igénylő neve:
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
A támogatást igénylő székhelye:
Ország:
Magyarország
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
Szabadság tér
Házszám:
7
Helyrajzi szám:
291/4
A támogatást igénylő postacíme:
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
Szabadság tér
Házszám:
7
Helyrajzi szám:
291/
Postafiók irányítószám:
2101
Postafiók:
385
2 / 40

Képviselő adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Képviselő adatai
Név:
Pelyhe József
Képviseleti jog
Önálló
Beosztás:
alpolgámester
Telefon:
0628529189
Telefon (mobil):
06204676779
Fax:
E-mail:
[email protected]
Képviselő adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Képviselő adatai
Név:
Dr. Gémesi György
Képviseleti jog
Önálló
Beosztás:
polgármester
Telefon:
0628529190
Telefon (mobil):
06708869472
Fax:
E-mail:
[email protected]
3 / 40

Kapcsolattartó adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Kapcsolattartó adatai
Név:
Kovács Gergő Péter
Beosztás:
fejlesztési csoportvezető
Telefon:
0628529127
Telefon (mobil):
06204676779
Fax:
E-mail:
[email protected]
Projekt adatok
Projekt adatok
A projekt címe:
Gödöllő fenntartható közlekedésének fejlesztése: Észak-déli irányú főhálózat I. ütem
A projekt megvalósításának tervezett kezdete:
2017.01.01.
00:00:00
A projekt megvalósítás tervezett fizikai befejezése:
2018.08.31.
00:00:00
A projekt konzorciumban valósul meg?
Nem
Projekt részletes bemutatása
Részletes szakmai tartalom
Kérjük, mutassa be a fejlesztés részletes szakmai tartalmát!
Elkötelezettség: Városunk régóta elkötelezett a kerékpáros közlekedés fejlesztésében, amelynek eredményeként 2014-ben és 2016-ban is elnyertük
a „Kerékpárbarát település” címet. Eltökélt szándékunk a kerékpáros közlekedés további fejlesztése. Szakmai koncepció: A tervezett nyomvonalak
közül a legfontosabb az É-D irányú kerékpáros főhálózat kialakítása a városközpont és a főbb kereskedelmi ill. szabadidős célpontok, munkahelyek
között. Ez a projekt elsődleges helyszíne. A Magyar Közút Nzrt., mint közútkezelő, a lakosság igényei, továbbá a kerékpáros civil szervezetek és a
tervező egyöntetű véleménye alapján ezen a nyomvonalon a korábban megépített kerékpárút folytatásaként önálló kétirányú kerékpárút kialakítása
indokolt. A Dózsa György úton az átlagos napi forgalom 14.992 E/nap, ezért a gépjármű és kerékpáros forgalom elválasztása indokolt. Illeszkedés a
VEKOP céljaihoz: Fejlesztési javaslatunk kedvező kerékpáros kapcsolatot eredményez a városrészek lakóterületei, a munkahelyek, a közigazgatás
intézményei és a kötöttpályás közösségi közlekedési eszközök megállói között, hozzájárulva ezzel a kerékpáros közlekedés részarányának
növekedéséhez és a fenntartható közlekedési rendszer kialakításához. A beruházás megvalósulása esetén jelentősen javulnak mind a kerékpáros,
mind a gyalogos közlekedés feltételei, ezért a fejlesztés összhangban van a VEKOP céljaival. Szakmai indokoltság, igény és kihasználtság: A
fejlesztés I. ÜTEM-e kialakítja a város legfőbb kerékpáros főhálózati tengelyét. Az I. ütem megvalósításának legfőbb indoka, hogy kényelmes és
biztonságos nyomvonal jöjjön létre a Kertváros, Blaha és a Haraszt lakóterületeinek, illetve a város legjelentősebb kereskedelmi központjának, ipari-
gazdasági területének, közintézményeinek kerékpárosbarát összekapcsolására. Egyúttal kedvező kapcsolat alakuljon ki az elővárosi közösségi
közlekedés állomásaival is (Szabadság téri HÉV-megálló, Gödöllő vasútállomás a meglévő fedett, őrzött B+R parkolóval). A létesítmény később
kapcsolódhat a Vác-Gödöllő kerékpárforgalmi nyomvonalhoz is. Megalapozottság: A projekt megvalósítási folyamatának logikai rendszere szerint
alakítottuk ki a mérföldköveket. Időbeni ütemezésüket a pályázati kiírás által megadott időintervallumok figyelembe vételével határoztuk meg.
Kockázatok: A projekt megvalósítása során az I/6. szakaszon kisajátítás szükséges, amely egy ingatlant érint. Az ingatlan magántulajdonban van, így
annak kitűzött határidőre való megszerzése rejt magában némi kockázatot. Ezt megfelelő jogi előkészítő munkával a minimálisra kívánjuk
csökkenteni. A tervezett kerékpárosbarát infrastrukturális fejlesztések éghajlatváltozás mérséklésére és az ahhoz való alkalmazkodásra vonatkozó
potenciálját figyelembe véve kijelenthető, hogy a projekt során megvalósuló létesítmények és fejlesztési eredmények ellenállóak az
éghajlatváltozással és a természeti katasztrófákkal szemben. A megvalósítást vagy annak eredményét nem veszélyezteti extrém időjárási körülmény.
A fejlesztés nem árvízveszélyes területen valósul meg, a hatásterületet nem fenyegeti forróság, szárazság, tűz, vagy más időjárási kockázat. A
projektnek nincs előre látható klímakockázata. A kerékpáros közlekedés fejlesztése kedvező hatású az éghajlatváltozás mérséklésére, a NÉS-2 által
megfogalmazott stratégiai célok között szerepel a kerékpáros infrastruktúra fejlesztése is. A projekt komplexitása: Fő célunk a már kialakított
nyomvonalakhoz kapcsolódva a városi intézményrendszer, a lakóterületek, és a munkahelyek kerékpárosbarát összekötése. Hatás: A pályázott
nyomvonal mentén kb. 10000 ember lakik. A beruházás eredményeként várható, hogy 1500-2000 kerékpár/nap értékkel megnő és népszerűbbé
válik a kerékpározás Gödöllőn. Fenntarthatóság: A pályázatból megvalósuló nyomvonal-szakaszok üzemeltetésére és fenntartására a város a
szükséges pénzügyi keretet biztosítani fogja. A projekt megvalósításához (az építéshez) átlagos energia fölhasználás szükséges. Esélyegyenlőség:
A pályázott nyomvonal-szakasz gyalogosok és kerékpárosok számára egyaránt kiemelten fontos lesz. A gyerekek és idősebbek számára is
biztonságosan kialakított kerékpárforgalmi létesítmények valósulnak meg. Költséghatékonyság: A kerékpárforgalmi nyomvonal kialakítása során csak
ott irányoztuk elő önálló kétirányú kerékpárút létesítését, ahol ez feltétlenül szükséges volt, egyéb helyeken meglévő kisforgalmú utakat vettük
igénybe, amelyeken forgalomtechnikai beavatkozásokat (pl. zóna 30-as terület) irányoztunk elő. Eredményesség: A beruházás eredményeként
várható, hogy a nyomvonal-menti területeken mind a napi közlekedési célú kerékpáros közlekedés, mind a kombinált utazási formájú (kerékpár és
közösségi közlekedési eszközhasználat) jelentősen növekedni fog. Ez hozzájárul a település fenntartható közlekedési rendszerének kialakításához,
a gépjármű-forgalom csökkenéséhez, ezáltal a zaj- és légszennyezésének csökkenéséhez, az élhető városi környezethez.
Helyi esélyegyenlőségi program (HEP) rendelkezésre állása
Igen
4 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
2104 j. orsz.közút/ Dózsa Görgy út
Házszám:
2104 j. orsz.közút/
Helyrajzi szám:
1147
Szelvényszám
23+700 - 24+400 kmsz. és 23+480 - 23+700 kmsz.
Útszám
2104 j. orsz.közút
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Igen
5 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közpark/Szabadság tér
Házszám:
közpark/Szabadság té
Helyrajzi szám:
297/3
Szelvényszám
közpark/Szabadság tér, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közpark/Szabadság tér, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
6 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
2104 j. orsz.közút/ Dózsa Görgy út
Házszám:
2104 j. orsz.közút/
Helyrajzi szám:
408/2
Szelvényszám
24+850-25+305 kmsz.
Útszám
2104 j. orsz.közút
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
7 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület
Házszám:
közterület
Helyrajzi szám:
417/33
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
8 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület/Kossuth Lajos utca
Házszám:
közterület/Kossuth L
Helyrajzi szám:
475
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
9 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
Körösfői Kriesch Aladár utca
Házszám:
Körösfői Kriesch Ala
Helyrajzi szám:
596
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
10 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
2104 j. orsz.közút/ Dózsa Görgy út
Házszám:
2104 j. orsz.közút/
Helyrajzi szám:
969
Szelvényszám
24+850-25+305 kmsz.
Útszám
2104 j. orsz.közút
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
11 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület
Házszám:
közterület
Helyrajzi szám:
8048/1
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
12 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület
Házszám:
közterület
Helyrajzi szám:
038/2
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
13 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület/ Széchenyi István utca
Házszám:
közterület/ Szécheny
Helyrajzi szám:
817
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
14 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
2104 j. orsz.közút/ Dózsa Görgy út
Házszám:
2104 j. orsz.közút/
Helyrajzi szám:
6888
Szelvényszám
23+480 - 23+700 kmsz.
Útszám
2104 j. orsz.közút
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
15 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület-
Házszám:
közterület-
Helyrajzi szám:
8108
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
16 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út/Thegze Lajos utca
Házszám:
út/Thegze Lajos utca
Helyrajzi szám:
1151/1
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
17 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út/Berente István utca
Házszám:
út/ Berente István u
Helyrajzi szám:
6902
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
18 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út/Berente István utca
Házszám:
út/Berente István ut
Helyrajzi szám:
6798
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
19 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út/Röges utca
Házszám:
út/Röges utca
Helyrajzi szám:
6279/4
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
20 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út/Berente István utca
Házszám:
út/ Berente István u
Helyrajzi szám:
6835
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
21 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
út
Házszám:
út
Helyrajzi szám:
09/64
Szelvényszám
önkormányzati út, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
önkormányzati út, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
22 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
beépítetlen terület
Házszám:
beépítetlen terület
Helyrajzi szám:
1416
Szelvényszám
beépítetlen terület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
beépítetlen terület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
23 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
közterület/Haraszti út
Házszám:
közterület/Haraszti
Helyrajzi szám:
6889
Szelvényszám
közterület, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közterület, nem rendekezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
24 / 40

Megvalósítási helyszínek
Helység
Gödöllő
 
Irányítószám
2100
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Gödöllői
 
Járás
Gödöllői
Közterület:
Szabadság tér
Házszám:
7
Helyrajzi szám:
297/3
Szelvényszám
közpark/Szabadság tér, nem rendelkezik szelvényszámmal
Útszám
közpark/Szabadság tér, nem rendelkezik útszámmal
Ország
Magyarország
Régió:
Közép-
Magyarország
Megye:
Pest
Járás:
Gödöllői
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Nem
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
1
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.01.31.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A projekt előkészítése kapcsán a korábban kidolgozott koncepcionális tervek egy városi szintű, egybefüggő Kerékpárforgalmi Hálózati Terv (KHT)
formájában összegzésre és pontosításra kerülnek. A dokumentumot elfogadás előtt a Kerékpárosbarát Város Program 2010-es évekbeli indításakor
az önkormányzaton belül felállított, és a kerékpáros civileket összefogó kerékpáros munkacsoporttal, majd a széles nagyközönséggel is
véleményezteti az önkormányzat. Az így kialakított munkaközi anyag a támogatónak és a KKK tervzsűrinek is bemutatásra kerül. Ezek után kerülhet
véglegesítésre a KHT.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
2540000
25 / 40

Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
2
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.04.30.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A csatolt átnézeti rajzon bemutatottak szerint a tervezett fejlesztést 7 különböző szakaszra osztottuk fel a tervezett beavatkozás jellege, illetve
előkészítési igénye szerint. Ezek közül vannak építési engedélyhez kötött, illetve építési engedélyezéshez nem kötött megvalósítási szakaszok. A
teljes nyomvonalra azonos színvonalú, kivitelezésre alkalmas tervdokumentáció készült (illetve egyes kiegészítő szakaszokra még készül), formailag,
és a szükséges egyeztetések miatt azonban az engedélyezést igénylő ill. nem igénylő szakaszok külön kerülnek dokumentálásra. A terveket a
kerékpárforgalmi létesítmények tervezésére specializálódott TAMNDEM Mérnökiroda Kft. készítette (ill. készíti). Az iroda tervezői rendelkeznek a
megfelelő tervezői jogosultságokkal és speciális szakértelemmel. A teljes tervezett nyomvonal főhálózati eleme: a Dózsa György úti nyomvonal
építési engedélyezést nem igénylő szakaszainak (az átnézeti rajzon jelölt önkormányzati beruházásban megvalósuló szakasz, és az ehhez
közvetlenül kapcsolódó I/2 szakasz) kivitelezésre alkalmas tervdokumentációi elkészültek. Az önkormányzati beruházásban készülő szakasz
kivitelezésének előkészítése folyamatban van, forrás hiányában azonban a nyomvonal folytatására a városnak jelenleg önerőből nincs lehetősége. A
főhálózati elem kiegészítéseként emellett koncepcionális szinten megtervezésre került a Dózsa György úti nyomvonal és a korábban
forgalomtechnikai eszközökkel kialakított, a városközpontot a Blahai lakóterülettel és annak alközpontjával összekötő kerékpáros útvonallal való
összekapcsolása. Ennek része az I/4. szakasz és az I/5 szakasz, ahol a tervezett forgalomtechnikai beavatkozások építési engedélyezés nélkül
megvalósíthatók. Ezekhez forgalomtechnikai terveket kell elkészíteni, és a közútkezelővel jóvá kell hagyatni.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
2540000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
3
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.06.30.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A csatolt átnézeti rajzon bemutatottak szerint a tervezett fejlesztés 7 különböző szakasza közül a teljes tervezett nyomvonal főhálózati eleme: a Dózsa
György úti nyomvonal építési engedélyezést igénylő szakaszainak (az átnézeti rajzon is jelölt I/1., ill. I/3 szakaszok) építési engedélyezési és
kivitelezésre alkalmas tervei elkészültek. Az engedélyeztetés folyamatban van. A főhálózati elem kiegészítéseként megtervezett másodlagos
nyomvonalaknak két építési engedélyezéshez kötött szakasza van: az I./6. szakasz (Új híd-műtárgy, illetve ehhez kapcsolódóan az Ádám utcai
átkötés megvalósítása), valamint az I./7. szakasz (Haraszti u. a Dózsa György úttól a Lear Corporation bejáratáig) Ezek koncepcióterv szinten kerültek
kidolgozásra, építési engedélyezési tervdokumentációik kidolgozása szükséges. A terveket a kerékpárforgalmi létesítmények tervezésére
specializálódott TAMNDEM Mérnökiroda Kft. készítette (ill. készíti). Az iroda tervezői rendelkeznek a megfelelő tervezői jogosultságokkal és speciális
szakértelemmel.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
3810000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
4
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.09.10.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A hatályos szabályozási tervben az 1416 hrsz-ú, jelenleg magántulajdonban lévő beépítetlen terület gyalogos-kerékpáros út céljára ki van
szabályozva. A fejlesztés megvalósítása során a szabályozást végre kell hajtani, amihez az ingatlan meg kell szerezni (a tulajdonossal való
megállapodás és vásárlás, vagy kisajátítás útján).
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
4178300
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
5
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.09.15.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Az építési engedélyköteles szakaszokra vonatkozó építési engedélyek megszerzése: Engedélyeztetni kell a főhálózati elem, a Dózsa György út
engedélyezési tervdokumentációval már rendelkező I/1 és I/3 szakaszait (ezek esetében az engedélyeztetés folyamatban van, azonban a pályázat
leadásáig nem zárult le). A Dózsa György út, mint 2104 j. országos közút vonatkozásában a tulajdonosi hozzájárulás megszerzéséhez az előzetes
egyeztetések alapján szükség lesz egy ingatlanhasznosítási szerződés, illetve az I/1 szakasz vonatkozásában (ahol a kerékpárút a jelenlegi meglévő
útpályán kerül kialakításra) ún. ráépítési szerződés előzetes megkötésére is. Ezen kívül engedélyeztetni kell a pályázat megvalósítása keretében
kidolgozásra kerülő, építési engedélyezéshez kötött főhálózathoz kapcsolódó I/6 és I/7 kiegészítő szakaszok terveit is.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
1206500
26 / 40

Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
6
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.03.30.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Közbeszerzési eljárás lefolytatása: 3 db közbeszerzési eljárás lefolytatása szükséges a projekt keretében: egy eszközbeszerzési pályázat, valamint 2
db kivitelezésre vonatkozó eljárás. A kivitelezési közbeszerzési eljárás szempontjából ugyanis célszerű különválasztani a híd-műtárgyra vonatkozó,
illetve a többi kerékpáros létesítményre irányuló kivitelezési tendert, azok eltérő kivitelezői célcsoportja miatt.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
2032000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
7
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.07.15.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Felújítási és önállóan végezhető forgalomtechnikai munkák kivitelezése Az építési engedély nélkül végezhető, az I/4. és I/5. szakaszokat érintő
forgalomtechnikai munkák (táblázás, felfestés) kivitelezése az elkészített forgalomtechnikai tervek alapján önállóan megkezdhető.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
53340000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
8
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.07.20.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Bővítési munkák kivitelezése: A tervezett projekt keretében az I/2. szakasz és az I/3 szakaszon készülnek a gyalogos és kerékpáros közlekedés
biztonságát szolgáló, az érvényes Útügyi Műszaki Előírásoknak megfelelő keresztmetszetre történő bővítési munkák:
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
53340000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
9
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.07.25.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Építési munkák kivitelezése: Új létesítmény építési munkáira az I/1., I/6. és I/7. szakaszok vonatkozásában kerül sor.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
117099134
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
10
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.07.30.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Műszaki átadások elvégzése, forgalombahelyezés: A kivitelezés végeztével a projekt műszaki átadás átvétele valósul meg. Az előzetesen megkötött
ingatlanhasznosítási szerződésnek megfelelően ezután az elkészült állapotnak megfelelő telekmegosztást kell kezdeményezni. Az építési
engedélyezéshez kötött szakaszokat az engedélyező hatóság ezután forgalomba helyezi.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
2032000
27 / 40

Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
11
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.08.01.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Szemléletformáló tevékenység megvalósítása: A pályázati felhívásban rögzített szemléletformáló tevékenységek megvalósítása a teljes
projektidőszak alatt fog megtörténni. A mérföldkő elérésének dátuma a tervezett végső céldátum. A Kerékpárosbarát Város Program keretében eddig
is folyamatosak voltak a szemléletformáló kampányok. Minden elkészült létesítmény átadásakor a Magyar Kerékpáros Klub gödöllői csoportja
közreműködésével bebiciklizéseket tartottunk. Részt vettünk a „Bringázz a munkába” kampányokon, a Mobilitási héten. Készültek térképes
kerékpáros útvonaltervek, az autók és kerékpárok biztonságos együtt-közlekedését segítő tájékoztató táblák, és egy segédlet a közterületre
kihelyezhető kerékpártámaszok javasolt típusairól, az elhelyezés javasolt módjáról (üzletek tulajdonosainak). Az önkormányzat által kihelyezett új
támaszok egyébként mindenhol a Kerékpárosbarát Város Program egyedi logójával kerültek kitáblázásra, kihelyezésre. Az iskolákban különböző
oktatási tevékenységek valósultak meg (kerékpáros-KRESZ oktatás, kerékpárszervíz, stb…) Ezen kívül a jelenleg 5 különböző telephelyen (köztük a
projekt keretében érintett Dózsa G. úton is) működő Polgármesteri Hivatal szolgálati kerékpárokat állított forgalomba, amelyek egyedi megjelenéssel
szintén a kerékpáros hivatásforgalom népszerűsítését is szolgálják. A projekt megvalósítása esetén a „Bringázz a munkába” kampány új lendületet
kaphat, biztonságossá téve a Dózsa György úti telephelyre, illetve egyéb munkahelyi területekre való kerékpáros kiközlekedést. A kialakult
gyakorlatot és szemléletformáló tevékenységet a továbbiakban is folytatni kívánja az önkormányzat. Ebben jelentős segítségére van a 2010-es
években az önkormányzat által felállított, a kerékpáros civil szereplőket összefogó, rendszeresen ülésező kerékpáros munkacsoport, amely
önkormányzati támogatással jelentős részt vállal a különböző kampányok, események szervezésében, lebonyolításában. A hagyománynak
megfelelően várhatóan nagy látogatottsága lesz a projekt keretében megvalósuló nyomvonal bebiciklizésének, az ehhez kapcsolódó
kampányeseményeknek.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
1016000
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
12
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.08.31.
00:00:00
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Projekt menedzsment tevékenység a teljes projekt zárásig: A projekt menedzsment tevékenységek megvalósítása a teljes projekt időszak alatt fog
megtörténni. a mérföldkő elérésének dátuma a tervezett végső céldátum.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
5207000
Projektmenedzsment szervezet bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Projektmenedzsment szervezet megnevezése:
Gödöllői Polgármesteri Hivatal
A megvalósítás menedzsmentjében közvetlenül részvevő személyek
2
száma (fő):
Projektmenedzsment szervezet tevékenységének leírása
Projekt menedzsment tevékenységet Gödöllő Város Önkormányzat saját hivatala útján kívánja ellátni. A Gödöllői Polgármesteri Hivatalban a
Polgármesteri Kabinet részeként működő fejlesztési csoport látja el az önkormányzati és hivatali projektek menedzsmentjét. A Fejlesztési
csoportvezető, projekt menedzser 12 éves munkatapasztalattal gazdasági egyetemi végzettséggel rendelkező személy. Projekt menedzsment
területen több mint 3 éves tapasztalattal rendelkezik. A projektben részt vesz még a fejlesztési csoport projekt asszisztens munkatársa is, aki
felsőfokú végzettséggel és 2 éves munkatapasztalattal rendelkezik.
Projektmegvalósításban résztvevő szakmai közreműködők bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Projektmegvalósításban résztvevő személy neve:
Kovács Gergő Péter
Projektben betöltött szerepe:
Projektmenedzser
Képzettsége:
gazdasági agrármérnök
Munkatapasztalata (év):
11
Szakmai tapasztalat (projektek nagyságrendjének megjelölésével):
11 év szakmai tapasztalat pályázatírás, projekt menedzsment területén. KEOP-1.2.0-11.2011-0005 Gödöllő város szennyvíztelep korszerűsítés
(1,372 Mrd Ft) Feladatok: projekt adminisztráció ÁROP-3.A.2.-2013-0034 Gödöllő Város Önkormányzat szervezetfejlesztése (40 M Ft) Feladatok:
pályázatírás,projekt menedzsment Gödöllő Város Integrált Településfejlesztési Stratégia2015-2020 (koordinátor) Gödöllő Város Helyi
Esélyegyenlőségi Programjának elkészítése
Tervezett heti munkaidő ráfordítás (óra)
5
28 / 40

Projektmegvalósításban résztvevő szakmai közreműködők bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Projektmegvalósításban résztvevő személy neve:
Szilárdi Lászlóné
Projektben betöltött szerepe:
Pénzügyi vezető
Képzettsége:
pénzügyi - számviteli főiskola, mérlegképes könyve
Munkatapasztalata (év):
35
Szakmai tapasztalat (projektek nagyságrendjének megjelölésével):
pénzügyi ügyintéző: Mezőgazdasági termelő szövetkezet- beérkezett számlák iktatása, pénzügyi teljesítése, pénztárhelyettes -gazdasági vezető:
költségvetési intézmények teljes körű gazdasági feladatainak irányítás, költségvetés készítés, előirányzat változások, módosítások, költségvetési
beszámoló készítés. -főkönyvelő: 100 %-kos önkormányzati tulajdonú nonprofit gazdasági társaság főkönyvelői feladatainak ellátása, üzleti terv
készítés, n. éves beszámolók, éves beszámoló, közhasznú beszámoló készítés -pénzügyi -számviteli divízió vezető. 100%-kos tulajdonú Zrt.
gazdasági vezetői feladatainak ellátása, üzleti terv, beszámolók, közhasznú jelentés, vezetői irányítási feladatok pénzügyi, számviteli területen. -
költségvetési irodavezető: költségvetési koncepció, költségvetés, előirányzat módosítások, költségvetési beszámoló készítés, költségvetési iroda
irányítási feladatainak ellátása, pénzügyi ellenjegyzés
Tervezett heti munkaidő ráfordítás (óra)
5
Projektmegvalósításban résztvevő szakmai közreműködők bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Projektmegvalósításban résztvevő személy neve:
Cselle Botond
Projektben betöltött szerepe:
Projekt asszisztens
Képzettsége:
nemzetközi tanulmányok szakértő
Munkatapasztalata (év):
2
Szakmai tapasztalat (projektek nagyságrendjének megjelölésével):
Pályázatírás, projekt adminisztráció, projekt asszisztens tevékenységek ellátása Gödöllői Polgármesteri Hivatalban.
Tervezett heti munkaidő ráfordítás (óra)
5
Projektmegvalósításban résztvevő szakmai közreműködők bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Projektmegvalósításban résztvevő személy neve:
Mészáros Judit
Projektben betöltött szerepe:
Szakmai vezető
Képzettsége:
építészmérnök
Munkatapasztalata (év):
15
Szakmai tapasztalat (projektek nagyságrendjének megjelölésével):
Településfejlesztési tervek készítése, kerületfejlesztési koncepciók készítése, szabályozási tervek készítése, településszerkezeti tervek készítése.
Tervezett heti munkaidő ráfordítás (óra)
5
29 / 40

Projekt előkészítettség
Igényfelmérés/piackutatás
Kész
Az előkészítés az egyetemes tervezésnek megfelelően történt
Folyamatban van
(megfelelő hozzáférés biztosítása mindenki számára)
Integrált városfejlesztési stratégia
Kész
Környezeti hatásvizsgálat
Nem releváns
Kerékpárforgalmi hálózati Terv
Projektfejlesztési szakaszban kerül kidolgozásra
Tervezési dokumentumok - engedélyezési terv
Folyamatban van
Tervezési dokumentumok - kiviteli terv
Folyamatban van
Közbeszerzési dokumentáció(k) elkészítése
Projektfejlesztési szakaszban kerül kidolgozásra
A hatóságok és a lakosság tájékoztatása
Folyamatban van
Helyzetelemzés/ stratégiát megalapozó dokumentumok
Kész
Megvalósíhatósági tanulmány
Kész
Projekt előkészítettség
projekt-előkészítés Gödöllő elkötelezett a kerékpáros infrastruktúra fejlesztésében. Engedélyezési tervi szinten kidolgozásra került a Vác-Gödöllő
kerékpárút terve, amelynek részeként először a Dózsa György út nyugati oldalának egy szakaszán épült egy önálló kétirányú kerékpárút-szakasz. A
következő fejlesztési hullám a 2010-es évek elején, a Kerékpárosbarát Város Program beindításával kezdődött. Ennek keretében az
önkormányzaton belül megalakult egy civilekből álló Kerékpáros Munkacsoport. 2013 évben egy széles körű lakossági felmérést végeztünk a
lakosság kerékpáros szokásainak és igényeinek felmérésére. A kérdőíves lekérdezés tanúsága alapján a legtöbb válaszadó a biztonságos
kerékpáros infrastruktúra meglétét jelölte meg, mint olyan lehetőséget, ami leginkább segítené, hogy többet közlekedjen a városban kerékpárral. A
Dózsa György út kapta a legtöbb választ mind a „mely útvonalat használja a leggyakrabban”, mind a „hol kerékpározna szívesen, ahol jelenleg nem
teszi” kérdésre. Ebből egyértelművé vált, hogy a melléklet hálózati vázlaton is jelölt Gödöllő észak-déli tengely I. üteme az egyik legszükségesebb
kerékpáros fejlesztés, amelyet sokan azért nem tudnak igénybe venni, mert egy jelentős szakaszán nem adottak a biztonságos kerékpáros
közlekedés feltételei. Ennek érdekében dolgoztattuk ki a nyomvonal terveit, a fejlesztés összetettsége és jelentős forrásigénye miatt azonban a
megvalósítás még váratott magára. A Kerékpárosbarát Város Programot ezért kisebb költségű beavatkozásokkal kezdtük meg: elsőként egyes
lakóterületeket a városközponttal, ill. HÉV-, és MÁV-állomásokkal összekapcsoló kerékpárforgalmi nyomvonalak épültek meg. Ezek döntő része kis
forgalmú lakó utcában vezetett nyomvonal, forgalomtechnikai beavatkozásokkal (pl. egyirányú utcák kerékpáros forgalom számára kétirányúvá
tételével). Mindemellett a város áldozott a kiegészítő létesítményekre is: a közintézmények mellett kerékpár-támaszokat telepített. A pályázathoz
mellékelt hálózati vázlat mutatja be a város legfontosabb aktuálisan meglévő, és tervezett kerékpárforgalmi nyomvonalait, így a pályázat keretében
megvalósításra tervezett Észak-Déli irányú kerékpáros főhálózati elem I. ütemét és annak kapcsolódó mellékágait (piros vonallal jelölve). Az eddigi
fejlesztések eredményességét mutatja, hogy Gödöllő 2014-ben elnyerte a „Kerékpárbarát település” címet, és elkötelezett a Program folytatásában:
elkészíttettük az Észak-Déli főhálózati elem engedélyezési és kiviteli terveit, és továbbra is szorgalmazzuk a Vác-Gödöllő településközi nyomvonal
kiépítését, amelyre az érintett önkormányzatokkal közösen, közvetlen Brüsszeli elbírálású EU-s forrás megpályázását tervezzük. A pályázat
keretében megvalósítani tervezett fejlesztés főhálózati eleme ehhez a fejlesztéshez is szervesen kapcsolódna. A tervezett fejlesztéssel elérni kívánt
eredmények: 1. A 2104 j. országos közút teljes gödöllői belterületi szakasza, a Dózsa György út biztonságosan kerékpározhatóvá tétele: - A Dózsa
György út forgalma közel 15.000 E/nap, ami az útfelületen gyakorlatilag lehetetlenné teszi a kerékpározást. - A beruházás megvalósulása esetén
várhatóan jelentősen csökken a balesetveszély, hiszen a gyalogosok és a kerékpárosok számára biztonságos felületek használata válik
lehetségessé. 2. Gödöllő északi részének (Haraszt, Blaha, Kertváros városrészek) kerékpárosbaráttá tétele: - Az egy funkcionális egységként
működő, lakó és forgalomvonzó területeket egyaránt magába foglaló településrész, mint beavatkozási hatásterület valamennyi közlekedési
úthálózatának biztonságosan kerékpározhatóvá tétele. - A beavatkozási terület folyamatos, akadály- és kitérőmentes kerékpáros alaphálózatának
kiépítése - A kerékpárosok célállomásaihoz kapcsolódva további kerékpártámaszok kihelyezésével a kerékpáros közlekedés részarányának
növekedése - A tervezett főhálózati elem integrálása a már elkészült kerékpáros hálózatba (a tervezett átkötésekkel) - A kerékpáros fejlesztések
mellett a gyalogos közlekedés számára is kedvezőbb feltételek teremtése 3. Lakott területen kívül eső munkahelyek, kereskedelmi célterületek és a
település belterülete között biztonságos gyalogos és kerékpáros útvonal kiépítése: - A tervezett fejlesztés összeköti a város legnagyobb
munkahelyszámú összefüggő ipari/gazdasági területét a város közigazgatási központjával és a város legnagyobb lakóterületeivel - A lakóterületekről
kerékpárral is kényelmesen és biztonságosan megközelíthetővé válnak a város legfrekventáltabb kereskedelmi célpontjai. 4. Lakóterület és az
elővárosi közlekedési megállók közötti kerékpáros kapcsolat kiépítése: A fejlesztéssel a Haraszt városrész lakóterületeiről kerékpárosbarát módon
megközelíthetővé válnak a HÉV-, és MÁV-állomások, és az itt található őrzött, fedett, tisztálkodási lehetőséggel ellátott B+R parkoló. 5. Lakóterületi
övezetben forgalomcsillapítás megvalósítása 6. Fenntartható közösségi közlekedési rendszer lehetőségeinek bővülése: A tervezett nyomvonallal a
fenntartható közösségi közlekedési rendszer is bővíthető, ugyanis a kiépítés alatt lévő „közbringa-rendszer” útvonalaként elérhetővé válnának a
városközpontból közigazgatási helyszínek, kereskedelmi célpontok, továbbá a HÉV és a MÁV állomások. 7. SMART megoldások megvalósítása:
Mivel a Dózsa György út és a tervezett kerékpárforgalmi nyomvonal távolsága bizonyos szakaszokon jelentős lesz, ezért a Dózsa György út
közvilágítása már nem fog érvényesülni ott, emiatt napelemes megvilágítással kívánjuk biztosítani a kerékpárosok megfelelő látási viszonyait. A
fejlesztés egyes szakaszainak tervi előkészítettsége A csatolt hálózati vázlaton bemutatottak szerint a pályázat keretében tervezett (piros vonallal
jelölt) fejlesztést 7 különböző szakaszra osztottuk fel a tervezett beavatkozás jellege, illetve előkészítési igénye szerint. A terveket a kerékpárforgalmi
létesítmények tervezésére specializálódott TAMNDEM Mérnökiroda Kft. készítette. Az iroda tervezői rendelkeznek a megfelelő tervezői
jogosultságokkal és speciális szakértelemmel. A tervezett fejlesztés főhálózati eleme: a Dózsa György úti nyomvonal engedélyezési
tervdokumentációi elkészültek. A főhálózati elem kiegészítéseként tervezett nyomvonalak koncepciótervi szinten kerültek rögzítésre. I/1. szakasz:
Dózsa Gy. út a Szabadság tér-Körösfői u. között - önálló kétirányú kerékpárút (Dózsa Gy. út forgalmi adatai, a Magyar Közút állásfoglalása és
lakossági igényfelmérés alapján) az országos közút szélességének csökkentésével; - csatlakozik a városközpontot érintő, korábban kialakított
nyomvonalhoz (térképen zölddel jelölve); - kialakításának engedélyezési tervei elkészültek, az engedélyeztetés folyamatban van. (A pályázatban
megvalósítani tervezett I/1 és I/2 szakaszok között rózsaszín szaggatott vonallal jelölt nyomvonalon az Önkormányzat saját beruházásban végzi a
leromlott állapotú, korábban megépített kerékpárút kiszélesítését és felújítását. A bruttó 40 MFt összértékű beruházás folyamatban van.) I/2. szakasz:
Dózsa György út a Széchenyi I. u. – Szociális Otthon között - a jelenlegi leromlott állapotú önálló kétirányú kerékpárút felújítása, szabványos méretre
való szélesítése; - megvalósítása nem engedélyköteles. A kiviteli terv elkészült, a közmű-üzemeltetői és a közútkezelői hozzájárulások rendelkezésre
állnak. I/3. szakasz: Dózsa György út a Szociális Otthon - Haraszti u. között - jelenleg nincsen kerékpárforgalmi létesítmény; - a tervezett nyomvonal
ezen a szakaszon – az itt megfigyelhető szórványos gyalogosforgalom miatt, a költséghatékonysági szempontokat figyelembe véve - gyalog- és
kerékpárút, a közúttól eltávolodó vonalvezetés miatt önálló napelemes megvilágítással (lsd. SMART megoldások bemutatása fentebb) -
engedélyezési és kiviteli terve elkészült, építési engedélyeztetésére még nem került sor. I/4. szakasz: Thegze Lajos-Berente István u. a Dózsa György
út – Röges u. között - a tervezett É-D-i főhálózati elemet a meglévő (a térképen zölddel jelölt, a városközpontból a Blahai alközpontig futó) kerékpáros
útvonallal összekötő kiegészítő nyomvonal első szakasza; - a kereskedelmi létesítmények miatt a szakasz viszonylag forgalmas, ezért az útpályán
kerékpáros nyom burkolati jelek felfestését, a Berente-Röges utcák csomópontjában forgalombiztonságot növelő forgalomtechnikai beavatkozást
irányoztunk elő; - a tervezett beavatkozás nem építési engedélyköteles. I/5. szakasz: Berente István u. a Röges u. – Odray János u. között - aszfalt
burkolatú lakóutca, amelyen csak a helyi forgalom közlekedik, ezért építési beavatkozás nélkül, a lakóterület zóna 30-as kialakításával kívánjuk
megteremteni a biztonságos kerékpározás feltételeit. - A sebességkorlátozás bevezetése nem építési engedélyköteles. I./6. szakasz: Átkötés az
Odray János u. vonalától az Ádám u. között - jelenleg földúton lehet kerékpárral közlekedni, amit a kerékpárosok igénybe is vesznek; - a gyalogos és
kerékpáros forgalom biztonságossá tételére egy új, megfelelő széles patakkeresztezési műtárgy építése szükséges a Rákos patakon; - a Rákos-
patak és az Ádám utca közötti (1416 hrsz-ú) beépítetlen terület kisajátításával aszfalt burkolatú gyalog- és kerékpárút kialakítása indokolt. - A gyalog-
és kerékpárútra, továbbá a Rákos-patak keresztező műtárgyára eng. tervek készítendők. I./7. szakasz: Haraszti u. a Lear Corporation bejáratáig - A
Haraszti úti gazdasági területek (munkahelyek) megközelítésére jelenleg nincs gyalogjárda, és a jelentős nehéz tehergépjármű forgalom miatt a
kerékpározás sem biztonságos (nyitott kerékpársáv nem alakítható ki). Ezért az útpálya mindkét oldalán irányhelyes elrendezésű, egyirányú
kerékpárút vagy gyalog-kerékpárút, más néven „Koppenhágai típusú” kerékpárforgalmi nyomvonal kialakítása indokolt. - Ehhez a nyílt csapadékvíz-
elvezető árkot csatornába kell helyezni és az útpályát szélesíteni kell. - Koncepcióterv született. Építési engedélyezési terv készítendő.
30 / 40

Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Kerékpárforgalmi Hálózati Terv (KHT) elkészül
Mérföldkő sorszáma:
1
Eredmény leírása:
Városi szintű, egybefüggő Kerékpárforgalmi Hálózati Terv elkészül A projekt keretében tervezett és a jövőben megvalósuló kerékpáros fejlesztések a
meglévő kerékpárforgalmi létesítményekhez kapcsolódó, összefüggő hálózatot fognak alkotni.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
1
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Forgalomtechnikai tervek elkészülnek
Mérföldkő sorszáma:
2
Eredmény leírása:
I/4 és I/5 szakaszokhoz tartozó Forgalomtechnikai tervek elkészülnek és a közútkezelőtől a hozzájárulások beszerzésre kerülnek. A közútkezelő által
jóváhagyott forgalomtechnikai tervek rendelkezésre állása után a szükséges forgalomtechnikai beavatkozások elvégezhetők
Eredmény számszerűsíthető célértéke
2
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Építési engedélyezési tervek elkészülnek
Mérföldkő sorszáma:
3
Eredmény leírása:
A még hiányzó, I/6 és I/7 szakaszra vonatkozó építési engedélyezési tervek elkészülnek Az építési engedélyezési tervek birtokában az
engedélyeztetés megkezdhető.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
2
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
31 / 40

Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Magáningatlan megszerzése
Mérföldkő sorszáma:
4
Eredmény leírása:
A 1416 hrsz-ú, jelenleg magántulajdonban lévő, beépítetlen, a hatályos szabályozási tervben gyalogos-kerékpáros út céljára kiszabályozott ingatlan
megszerzésre kerül.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
1
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Jogerős építési engedélyek rendelkezésre állása
Mérföldkő sorszáma:
5
Eredmény leírása:
Az építési engedélyezéshez kötött Dózsa György úti főhálózati elem I/1 és I/3 szakaszaira, valamint a főhálózathoz kapcsolódó I/6 és I/7 kiegészítő
szakaszokra vonatkozó engedélyek kiadásra kerülnek és jogerőre emelkednek. A jogerős építési engedélyek birtokában a kivitelezési
közbeszerzések megindíthatók.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
4
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Közbeszerzési eljárások lefolytatásra kerülnek
Mérföldkő sorszáma:
6
Eredmény leírása:
Az eszközbeszerzési és a két önálló kivitelezési közbeszerzés lefolytatásra kerül. Az eljárások lefolytatásával a szükséges eszközök beszerzése és a
kivitelező kiválasztása a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően végezhető.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
3
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
db
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
32 / 40

Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Forgalomtechnikai munkák kivitelezésre kerülnek
Mérföldkő sorszáma:
7
Eredmény leírása:
Az építési engedély nélkül végezhető, az I/4. és I/5. szakaszokat érintő forgalomtechnikai munkák (táblázás, felfestés) kivitelezése megtörténik.
Forgalomtechnikai beavatkozások után az érintett útszakaszok kerékpárosbaráttá válnak.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
2
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Bővítési munkák elkészülnek
Mérföldkő sorszáma:
8
Eredmény leírása:
Az I/2. szakasz és az I/3 szakaszon elkészülnek a gyalogos és kerékpáros közlekedés biztonságát szolgáló, az érvényes Útügyi Műszaki
Előírásoknak megfelelő keresztmetszetre történő bővítési munkák. A bővítési munkákkal a kerékpárforgalmi létesítmények biztonságosan
használhatóvá válnak.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
2
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Építési munkák elkészülnek
Mérföldkő sorszáma:
9
Eredmény leírása:
Az I/1., I/6. és I/7. szakaszokon az új kerékpárforgalmi létesítmények építési munkái elkészülnek. Az építési munkák elvégeztével a műszaki átadás-
átvétel és a forgalomba helyezés megkezdhető.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
3
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
33 / 40

Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Műszaki átadás-átvétel, forgalomba helyezés megtörténik
Mérföldkő sorszáma:
10
Eredmény leírása:
A két külön kivitelezési közbeszerzés keretében megvalósuló munkák a kivitelezés végeztével műszaki átadásra-átvételre kerülnek és megtörténik a
forgalomba helyezésük. A létesítmények átadásával és forgalomba helyezésével biztonságosan használható kerékpárforgalmi létesítményekkel
gazdagodik a város.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
1
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Szemléletformáló tevékenység megvalósul
Mérföldkő sorszáma:
11
Eredmény leírása:
A városban korábban kialakult gyakorlat szerint a projekt megvalósítása kapcsán az alábbi szemléletformáló tevékenységek valósulnak meg: - az
elkészült létesítmények előre meghirdetett nyilvános bebiciklizése - „kerékpáros reggeli” megvalósítása az új nyomvonalon a hivatásforgalom
ösztönzésére - aktualizált kerékpárhálózati térkép elkészül, és terítésre kerül Megfelelő szemléletformáló tevékenységgel és ösztönzéssel az
elkészült létesítmények kihasználtsága illetve városi szinten az össz-ke
Eredmény számszerűsíthető célértéke
3
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Műszaki-szakmai eredmény
Eredmény megnevezése:
Projekt pénzügyi lezárása megvalósul
Mérföldkő sorszáma:
12
Eredmény leírása:
A projektmenedzsment elvégzi a projekt pénzügyi elszámolását. A projekt finanszírozása transzparens módon lezárásra és dokumentálásra kerül.
Eredmény számszerűsíthető célértéke
1
Eredmény számszerűsíthető célértékének mértékegysége
darab
Az eredmény nem számszerűsíthető, egyéb tulajdonsága:
Eredmény leírása pontban részletezve.
Csekély összegű (de minimis) nyilatkozat
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Ezúton nyilatkozom, hogy amennyiben a támogatást igénylő a
Igen
folyamatban lévő és az ezt megelőző két pénzügyi év során
szétválással érintett volt, a csekély összegű támogatási keret
meghatározása során ez figyelembe vételre került.
Ezúton nyilatkozom, hogy amennyiben a támogatást igénylő a
Igen
folyamatban lévő és az ezt megelőző két pénzügyi év során
egyesüléssel érintett volt, a csekély összegű támogatási keret
meghatározása során ez figyelembe vételre került.
Ezúton nyilatkozom, hogy az 1407/2013/EU bizottsági rendelet 2. cikk
Igen
(2) bekezdése értelmében a támogatást igénylő az "Egy és ugyanazon
vállalkozások de minimisen kívüli állami támogatásai" funkcióban
megadott vállalkozásokkal minősül egy és ugyanazon vállalkozásnak.
34 / 40

Személyszállítási közszolgáltatásért járó ellentételezés
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Rendelkezik a támogatást igénylő közszolgáltatási szerződéssel a
Nem
megvalósítani kívánt projekt által érintett feladat vonatkozásában?
A közszolgáltatási szerződés időbeli hatályának kezdete
A közszolgáltatási szerződés időbeli hatályának vége
Megbízó megnevezése:
Más forrásból részesül-e támogatásban a támogatást igénylő a
Nem
támogatott tevékenység vonatkozásában?
Támogatást nyújtó megnevezése:
A támogatás összege:
A beszerzett eszközök használata a közszolgáltatási szerződésben
0
meghatározott feladatok ellátására a teljes használat %-ában
kifejezve
Ezen belül (a közszolgáltatási szerződésben meghatározott
100
feladatokat 100%-nak tekintve):
Elővárosi közlekedésre (%)
0
Városi közlekedésre (%)
100
Regionális közlekedésre (%)
0
Országos közlekedésre (%)
0
A beszerzett eszközök használata nem a közszolgáltatási
100
szerződésben meghatározott feladatok ellátására a teljes használat
%-ában kifejezve (%)
Nyilatkozom, hogy a közszolgáltatási szerződésem megszűnését
Átadom az új közszolgáltatónak
követően a beszerzett és még le nem írt eszközöket
Bankszámlaszám - egységes
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatási igényhez használt bankszámlaszám?
Igen
Bankszámlaszám típusa:
Belföldi bankszámla
Belföldi bankszámlaszám:
12001008-00155330-00100004
Külföldi bankszámlaszám:
Külföldi bankszámlaszám esetében
Bank címe:
SWIFT kód:
Célország:
Nem besorolható
35 / 40

Előleg
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
A 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet 115. § (2a) bekezdése szerinti
Igen
támogatási előleg igénylés lehetőségével kívánok élni.
Források listája
Forrás megnevezése
Összeg [Ft]
%
I. a támogatási konstrukció keretében igényelt vissza nem
térítendő támogatás (Ft)
248 340 934
100,00%
Projekt elszámolható költsége
248 340 934
100,00%
Költségek listája
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége
Megnevezés
Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
800 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
216 000
Brutto egységár [Ft]
1 016 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
1 016 000
Elszámolható költség [Ft] 1 016 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
1 016 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kötelezően előírt tájékoztatás és nyilvánosság biztosítása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
400 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
108 000
Brutto egységár [Ft]
508 000
Mennyiség
15
Teljes költség [Ft]
7 620 000
Elszámolható költség [Ft] 7 620 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
7 620 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
I/3 szakaszon, (Dózsa György út (szociális Otthon és Haraszti út közötti szakasz) A kerékpáros útfelület megvilágítása napelemes világítással, A Dózsa Gy. út
Részletezés
útpályájától távolabb vezet majd a kerékpárút, ezért annak megvilágítása nem érvényesül. Biztonsági okokból a napelemes megvilágítás egyszerűen és
környezetbarát módon telepíthető és üzemeltethetó.
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
3 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
810
Brutto egységár [Ft]
3 810
Mennyiség
200
Teljes költség [Ft]
762 000
Elszámolható költség [Ft] 762 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
762 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Zöldterület rendezés és faültetés a kerékpár támaszok körül (200 m2)
36 / 40

Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
15 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
4 050
Brutto egységár [Ft]
19 050
Mennyiség
100
Teljes költség [Ft]
1 905 000
Elszámolható költség [Ft] 1 905 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
1 905 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Szilárd burkolat kialakítása kerékpár támaszok körül (100 m2)
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
25 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
6 750
Brutto egységár [Ft]
31 750
Mennyiség
32
Teljes költség [Ft]
1 016 000
Elszámolható költség [Ft] 1 016 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
1 016 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kiegészítő létesítmények: 32 db kerékpár támasz
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
30 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
8 100
Brutto egységár [Ft]
38 100
Mennyiség
1350
Teljes költség [Ft]
51 435 000
Elszámolható költség [Ft] 51 435 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
51 435 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kerékpárút I/7 szakasz: Haraszti utca, Lear Corporation bejáratáig, "Koppenhágai-típusú" kétoldali, egyirányú kerékpárút
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
250 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
67 500
Brutto egységár [Ft]
317 500
Mennyiség
14
Teljes költség [Ft]
4 445 000
Elszámolható költség [Ft] 4 445 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
4 445 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
I/6 szakasz, Műtárgy a Rákos patakon,
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
20 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
5 400
Brutto egységár [Ft]
25 400
Mennyiség
420
Teljes költség [Ft]
10 668 000
Elszámolható költség [Ft] 10 668 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
10 668 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
I/6 szakasz: Átkötés az Odray János u. vonalától az Ádám utcáig, Elválasztás nélküli gyalog- és kerékpárút
37 / 40

Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
1 250
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
338
Brutto egységár [Ft]
1 588
Mennyiség
1600
Teljes költség [Ft]
2 540 800
Elszámolható költség [Ft] 2 540 800
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 540 800
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kerékpár úr 1/5 szakasz: Berente István utca (Röges u.-Odray János u. között), Zóna 30-as sebességcsillapított övezet kialakítása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
5 208
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
1 406
Brutto egységár [Ft]
6 614
Mennyiség
480
Teljes költség [Ft]
3 174 720
Elszámolható költség [Ft] 3 174 720
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
3 174 720
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kerékpárút: I/4 szakasz: Thegze Lajos - Berente István utca (Dózsa Gy. út-Röges u. között): Kerékpáros nyom burkolati jel felfestése és a Thegze-Röges u.
csomóponti átvezetés kialakítása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
25 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
6 750
Brutto egységár [Ft]
31 750
Mennyiség
960
Teljes költség [Ft]
30 480 000
Elszámolható költség [Ft] 30 480 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
30 480 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kerékpárút: I/ 3 szakasz; Dózsa György út (Szociális Otthon-Haraszti u. között), Elválasztás nélküli gyalog- és kerékpárút, jelzőlámpás csomópontok és azok
szabályozástechnikai módosítása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
9 562
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
2 582
Brutto egységár [Ft]
12 144
Mennyiség
3556
Teljes költség [Ft]
43 184 064
Elszámolható költség [Ft] 43 184 064
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
43 184 064
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Kerékpárút I/2 szakasz; Dózsa György út (Körösfői u.-Szociális Otthon között): Elválasztás nélküli gyalog- és kerékpárút, jelzőlámpás csomópontok és azok
szabályozástechnikai módosítása
38 / 40

Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Építéshez kapcsolódó költségek
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
41 752
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
11 273
Brutto egységár [Ft]
53 025
Mennyiség
982
Teljes költség [Ft]
52 070 550
Elszámolható költség [Ft] 52 070 550
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
52 070 550
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Dűózsa György út ,Szabadság tér és Körösfői u. közötti szakasz: Önálló kétirényú kerékpárút,jelzőlámpás csomópontok és azok szabáylozástechnikai
módosítása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Projektelőkészítés költségei
Költségtípus
Közbeszerzési költségek
Megnevezés
Közbeszerzési eljárás díja
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
1 600 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
432 000
Brutto egységár [Ft]
2 032 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
2 032 000
Elszámolható költség [Ft] 2 032 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 032 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Közbeszerzési eljárások lefolytatásának tanácsadói díjazása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Projektelőkészítés költségei
Költségtípus
Előzetes tanulmányok, engedélyezési dokumentumok költségei
Megnevezés
Műszaki tervek, kiviteli és tendertervek, ezek hatósági díjai
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
7 950 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
2 146 500
Brutto egységár [Ft]
10 096 500
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
10 096 500
Elszámolható költség [Ft] 10 096 500
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
10 096 500
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Tervezési eljárás
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Műszaki ellenőri szolgáltatás költsége
Megnevezés
Műszaki ellenőri szolgáltatás költsége
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
1 600 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
432 000
Brutto egységár [Ft]
2 032 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
2 032 000
Elszámolható költség [Ft] 2 032 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 032 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Műszak ellenőri szolgáltatás díjazása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Ingatlan vásárlás költségei
Megnevezés
Ingatlan vásárlás költségei
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
3 290 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
888 300
Brutto egységár [Ft]
4 178 300
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
4 178 300
Elszámolható költség [Ft] 4 178 300
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
4 178 300
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Ingatlan vásárlás. Projekt által érintett terület kisajátításának (vásárlásának) költsége
39 / 40

Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Terület-előkészítési költség
Megnevezés
Terület-előkészítési költség
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
3 200 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
864 000
Brutto egységár [Ft]
4 064 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
4 064 000
Elszámolható költség [Ft] 4 064 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
4 064 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Terület előkészítési munkák költsége
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Projektmenedzsment költség
Költségtípus
Projektmenedzsmenthez igénybevett szakértői szolgáltatás díja
Megnevezés
Projektmenedzsmenthez igénybevett szakértői szolgáltatás díja
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
4 100 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
1 107 000
Brutto egységár [Ft]
5 207 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
5 207 000
Elszámolható költség [Ft] 5 207 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
5 207 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Projektmenedzsment tevékenység díjazása
Támogatást igénylő
GÖDÖLLŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Fenntartható közlekedésfejlesztés
Költség kategória
Tartalék
Költségtípus
Tartalék
Megnevezés
Tartalék
Finanszírozási mód
Utófinanszírozás
Állami támogatás
kategória
Helyi infrastruktúra fejlesztéséhez nyújtott beruházási támogatás
Netto egységár [Ft]
8 200 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
2 214 000
Brutto egységár [Ft]
10 414 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
10 414 000
Elszámolható költség [Ft] 10 414 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
10 414 000
Támogatási összeg (Ft) -
Utófinanszírozott
0
Támogatási összeg (Ft) -
Szállítói finanszírozású
0
Részletezés
Tartalék keret
Monitoring mutatók
Monitoring mutató
megnevezése
Bázisérték dátuma
Bázisérték
Cél dátuma
Cél változás
Cél összváltozás
Cél kumulált
Kialakított
kerékpárforgalmi
2018.08.31.
3,2210
3,2210
3,2210
létesítmények hossza
Kialakított
kerékpárosbarát
települések vagy
2018.08.31.
1
1
1
településrészek száma
Kialakított új,
forgalomcsillapított
2018.08.31.
0
0
0
övezetek száma
Közlekedésbiztonsági
fejlesztést megvalósított 2016.04.07.
0
települések száma
40 / 40