A Dunakeszi Önkormányzat dokumentumai a 022. hrsz.-ú inert hulladékbányához vezető közút mellett elhelyezett illegális hulladék eltávolítása ügyében keletkezett dokumentumok

Az igénylés részben sikeres volt.

Tisztelt Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre

1. A SA-HO Kft. számára küldött felszólítást, melyben a Dunakeszi Önkormányzat (továbbiakban Önkormányzat) felszólítja a SA-HO kft. ügyvezetését, hogy a SA-Ho Kft. határidő kitűzése mellett tegyen eleget az Önkormányzattal 2011. szeptember 19-én kötött Együttműködési Megállapodásban foglalt kötelezettségének és számolja fel az inert hulladékbányához vezető úton elhelyezett illegális hulladékot.

2. A SA-HO Kft. Önkormányzatnak küldött válaszát az Önkormányzattól kapott felszólításra, melyet a SA-Ho Kft. ezen adatigénylés időpontjáig nyújtott az Önkormányzatnak.

3. A Pest megyei Érdi Járási Hivatalnak ( továbbiakban Járási Hivatal) a PE-06/KTF/15203-3/2018 ügy kapcsán az Önkormányzatnak küldött felszólítását, melyben a Járási Hivatal felszólította az Önkormányzatot az Önkormányzat tulajdonában lévő közút mellett elhelyezett illegális hulladék további kezelésre történő átadására, valamint az Önkormányzat jelen adatigénylés időpontjáig keletkezett azon dokumentumait, melyek a tárgyi ingatlanon az illegális hulladék eltávolításának ügyében tett intézkedéseket tartalmazzák.

4. Az Önkormányzat mezőőrének a SA-HO Kft. környékéről 2018. május 1-től jelen adatigénylés időpontjáig készített felvételeit és feljegyzéseit. ( Dunakeszi Térinformatikai Rendszerébe nincsenek feltöltve az Önkormányzat mezőőre által késztített felvételek, feljegyzések.)

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

Kelt: 2018. június 19.

Üdvözlettel:
Bodnár Tóth Zsuzsa

Dombováriné dr. Kozák Nikolett, Dunakeszi Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

1 Melléklet

Tisztelt Bodnár Tóth Zsuzsa!

 

Mellékelten megküldöm fenti tárgyban írt közérdekű adatigénylésre adott
válaszunkat.

 

Üdvözlettel:

Dné dr. Kozák Nikolett

jogi ügyintéző

 

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal

Önkormányzati és Jogi Osztály