Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás–építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS
-
módosításokkal egységes szerkezetben II.-
-
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002-Szociális
városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés és útfelújítás –építési beruházás
kivitelezői feladatainak ellátása
1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma; elektronikus levelezési címe
Hivatalos név: Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata
Postai cím: Kossuth tér 1.
Város/Község: Nyíregyháza
Postai irányítószám: 4400
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok): Polgármesteri Kabinet „A” épület 113.
szoba
Címzett: dr. Mester Enikő
Telefon: +36 (42) 524 544
E-mail: [email protected] Fax: +36 (42) 311-041
2. A közbeszerzési eljárás fajtája
Hirdetmény közzététele nélküli tárgyalásos eljárás, a Kbt. 122. § (7) bekezdése a) pontja
szerinti jogcím alapján, mert az építési beruházás becsült értéke nem éri el a nettó
százötvenmillió forintot.
3. A dokumentáció és a kiegészítő iratok rendelkezésre bocsátásának módja, határideje,
annak beszerzési helye és pénzügyi feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje:
Dátum: 2013. június 27. napja 11:00 óra
Helyszín: Ajánlatkérő 1. pontjában meghatározott címe
A dokumentáció ellenértéke: Az ajánlati dokumentációt Ajánlatkérő ellenérték nélkül
bocsátja ajánlattevők rendelkezésére.
4. A közbeszerzés tárgya illetve mennyisége
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002-Szociális
városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés és útfelújítás –építési beruházás
kivitelezői feladatainak ellátása
Közlekedési fejlesztések – utak felújítása, létesítése:
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
• Viola u. útépítés: A jelenleg földalapú út szilárd burkolatúvá történő átépítése, a terület
víztelenítését szolgáló zárt rendszerű csapadékcsatorna részbeni rekonstrukciójával ill. új
szakasz kialakításával.
• Viola u.- Orgona u. összekötő szakasz útépítés: A tervezett szakasz az egyetlen alkalmas
terület arra, hogy a két út közötti összeköttetést szabványos paraméterek betartása mellett
biztosítani lehessen.
• Móricz Zs. u.- Bottyán J. u. elkerülő szakasz útépítés: A tervezett új szakasz lehetővé teszi,
hogy a Huszártelep átmenő forgalma kikerülhesse a Huszár teret és ne terhelje a forgalom
az egyébként is rossz nyomvonal vezetésű útszakaszt.
• Bottyán J.- Dália u. burkolat rekonstrukció: A beavatkozás során a kátyús, töredezett
felület javítása és profilozása előirányzott. A rehabilitált felületre AC-11 záró aszfaltréteg kerül
kopórétegként.
• Bottyán J.- Dália u. közötti lakó utak felújítása: A felújítással érintett lakóházak közötti
stabilizált utak rehabilitációja tervezett 0/20 zúzottkővel kiékeléssel.
A tevékenység keretében összesen 810 m új út építése és 681 m útfelújítás történik.
Játszóhelyek létesítése – több korcsoportos játszó-és sportlétesítményeket tartalmazó park
kialakítása
A fizikai környezet megújításának részeként megvalósul a közterek felújítása, játszóhelyek
kialakítása a megújított lakóépületek és intézmények környezetében.
A tervezési területen kialakítandó zöldfelület elsődleges funkciója egy több korcsoportos
játszó- és sportlétesítményeket tartalmazó park kialakítása. A területen jelenleg áthúzódó
kitaposott ösvényeket alapul véve betonlap burkolatú gyalogos utak kerültek tervezésre,
a játszó- és sportlétesítmények ezen utak mentén helyezkednek el.
Aszfaltos játszótér kialakítása festett játékokkal, kreatív mászófallal; salakos sportpálya
kialakítása labdafogó hálóval; kerítéssel körbevett hintázóhely eséscsillapító homokkal és
aszfaltos streetball pálya kialakítása
4463 m² felújított zöldfelület
5. A szerződés meghatározása
Vállalkozási szerződés – Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-
09-2f-2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés és útfelújítás
–építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV):
Fő tárgy:
45233228-3 Útburkolat építése
További tárgy: 45233252-0 Utca burkolása
45233161-5 Gyalogút építése
45233260-9 Gyalogosok által használt utak építése
45223300-9 Parkolóhely, pihenőhely építése
45232451-8 Vízelvezetés és felszíni munka
71421000-5 Kertépítési szolgáltatások
45236250-7 Park terepegyengetése
45236210-5 Gyermekjátszótér terepegyengetése
45236110-4 Sportpálya terepegyengetése
Becsült érték áfa nélkül: 100.444.317,- Pénznem: HUF, amelyből a projekten kívüli önrész:
18.897.638,- Pénznem: HUF
6. A szerződés időtartama vagy a teljesítés határideje
2013. december 31.
2
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
7. A teljesítés helye
Nyíregyháza, Huszártelep közterületek, Dália u., Viola u., Orgona u.
8091/3, 8086, 8086/2, 8095, 8111, 8084, 8073, 8075, 8077, 8079, 8081 hrsz.
NUTS-kód: HU 323
8. Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, illetőleg a vonatkozó jogszabályokra
hivatkozás
A
szerződés
finanszírozása
az
ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002
azonosítószámú
támogatási szerződés alapján, szállítói finanszírozással történik. A támogatás
intenzitása: 84,999999 %. A projekten kívüli önrészt Ajánlatkérő biztosítja saját
költségvetésből.
A Közreműködő Szervezet fizetési késedelméért Ajánlatkérő felelősséget nem vállal.
A szerződés és a kifizetések pénzneme magyar forint. A részletes fizetési feltételeket a
dokumentáció tartalmazza.
A 4/2011. (I. 28.) Korm. rendelet 57. § (1) bekezdés (1b) pontja alapján biztosítja a
szállító részére a szerződés elszámolható összege 30%-ának megfelelő mértékű szállítói
előleg igénylésének lehetőségét . A kifizetésre köteles szervezet a Kbt. 131. § (1)
bekezdésében foglalt előleget az ajánlattevő kérésére legkésőbb az építési
munkaterület átadását követő 15 napon belül köteles kifizetni Az előleg kifizetésének
feltétele, hogy az előlegnyújtásra vonatkozó kérelemmel együtt a nyertes ajánlattevő
bemutassa az előleg visszafizetési biztosítékot is. Az előleggel kapcsolatos biztosíték
nyújtása értelemszerűen csak abban az esetben kötelező, ha az ajánlattevő az előleg
lehetőségével élni kíván.
Az előlegszámla teljes összegét az ajánlatkérő a részszámla összegébe számítja be.
Amennyiben a részszámla erre nem nyújt fedezetet, az előleg fennmaradó összegét a
végszámlából kell levonni. Az előlegszámla teljes összegének beszámítása egyben a
biztosíték felszabadítását is eredményezi.
Az ajánlatkérő a kivitelezés előrehaladásának megfelelően, az előlegszámlán kívül, 1
db részszámlát és 1 db végszámlát fogad be. A részszámla a műszaki ellenőr által
igazolt 50%-os műszaki készültségi fok teljesítésekor nyújtható be.
A végszámla benyújtásának feltétele a hiánymentes műszaki átadás-átvétel.
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Kbt. 130. § előírásainak megfelelően, a számla
kézhezvételének napját követő 30 napon belül teljesíti. Amennyiben az
ajánlattevőként szerződő fél a teljesítéshez alvállalkozót vesz igénybe az
ellenszolgáltatás teljesítése a 306/2011. (XII.23.) Korm. rend. 14. §-ban foglalt
előírásoknak megfelelően történik.
A Kbt. 130-131.§-ban meghatározott feltételek a szerződésnek akkor is részei, ha a
felek erről nem vagy eltérően állapodtak meg.
A vonatkozó rendelkezések, jogszabályok:
2003. évi XCII. tv. (Art.) 36/A §;
3
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
4/2011. (I.28.) Kormányrendelet
9. Annak meghatározása, hogy az ajánlattevő tehet-e többváltozatú (alternatív) ajánlatot,
valamint a részajánlattétel lehetősége vagy annak kizárása
Jelen eljárásban alternatív ajánlattételre nincs lehetőség.
Jelen eljárásban részekre történő ajánlattétel nem lehetséges.
10. Az ajánlatok értékelési szempontja
Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján.
Részszempont
Súlyszám
1. A nettó Ajánlati Ár 60
(HUF)
2. A késedelmi kötbér 40
mértéke naponként Ft-
ban kifejezve
Összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén
az ajánlatok - részszempontok szerinti - tartalmi elemeinek értékelése során adható
pontszám alsó és felső határa: Az adható pontszám valamennyi értékelési
részszempont esetén: 1-10.
A módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja a fenti
ponthatárok közötti pontszámot:
További információ: A Közbeszerzési Hatóság útmutatója az összességében
legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén alkalmazható módszerekről és az ajánlatok
elbírálásáról (megjelent a Közbeszerzési Értesítő 2012. évi 61. lapszámában).
1. értékelési részszempont esetén:
A megajánlott legalacsonyabb ellenértékhez viszonyítva fog pontot kapni az adott
ajánlat. Ennek megfelelően a legalacsonyabb ellenértéket tartalmazó ajánlat a max.
10 pontot kapja, a többi ajánlattevő pontszáma pedig a következő képlet alapján
(két tizedesre kerekítéssel) kerül meghatározásra („A” értékként a felolvasólapon
megajánlott, nettó ellenértéket veszi figyelembe az ajánlatkérő.):
Az 1. részszempont esetében az alkalmazott képlet:
(előny a kisebb): ha a legkedvezőbb érték a legkisebb:
Pontszám (P) = Alegjobb/Avizsgált × (Pmax - Pmin)+ Pmin
ahol:
P:
a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa
Pmin: a pontskála alsó határa
Alegjobb:
a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált:
a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
4
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
Egyéb előírások a nettó egyösszegű ajánlati árral kapcsolatosan:
A létrejövő szerződés egyösszegű, átalányáras szerződés, az ajánlati kötöttség a
megajánlásra kerülő nettó egyösszegű ajánlati árra jön létre.
Az ajánlattevő által a Felolvasólapon megajánlásra kerülő egyösszegű átalányár a
dokumentációban meghatározott valamennyi feladat elvégzésére, megvalósítására
kell, hogy vonatkozzon. Ebbe beleértendő a teljes mennyiség és azon esetleges
járulékos munkák is, amelyek kifejezetten nincsenek előírva a kiegészítő iratban és a
dokumentációban, viszont a szakmai teljesítéshez hozzátartoznak a szerződés
tárgyának kifogástalan, teljes körű megvalósításához. Az átalányáras szerződésből
adódóan, a Felolvasólapon megajánlott ellenértékért a műszaki dokumentumokban
meghatározott feladatokat teljes körűen, I. osztályú minőségben meg kell valósítani.
Az ajánlattevő az átalányárat a feladat ismeretében kell, hogy megadja, az esetleg
előre nem látható munkákra, ráfordításokra és körülményekre tekintettel.
Az ajánlatban szereplő összeget teljes egészében magyar forintban kell megadni.
2. értékelési részszempont esetén:
Abszolút módszer, a "folytonos hasznossági függvény" módszere.
Az ajánlattevőknek, a Felolvasólapon kell vállalást tenniük a vállalt késedelmi kötbér
mértékére vonatkozóan.
Értékelési tartomány: 0,1 millió Ft/naptári nap és 1 millió Ft/naptári nap között
(beleértve a két szélsőértéket) ajánlatkérő lineárisan növekvő pontszámot oszt ki az
alábbi képlet szerint:
P = [(KB-KBmin) / (KBmax-KBmin)] * (Pmax - Pmin) + 1
ahol:
P:
a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
KB:
a megajánlott késedelmi kötbér mértéke (Ft/nap)
KBmin:
100.000,- Ft minimális vállalásként értékelt kötbér mértéke
KBmax:
1.000.000,- Ft a maximálisan elvállalandó kötbér mértéke
Fontos figyelmeztetés!
Az előírt mértéknél (KBmin–nél) kedvezőtlenebb vállalás esetén az ajánlat érvénytelen,
mivel ez esetben nem felel meg a felhívásban meghatározott feltételnek. KBmax–nál
nagyobb mértékű KB érték esetén is a maximális pontszámot kapja az ajánlat ezen
értékelési szempont vonatkozásában.
Ajánlatkérő hivatkozik a Kbt. 71. § (7) bekezdésére, amely szerint:
„Az ajánlatkérő az
ellenszolgáltatást
tartalmazó
értékelési
szemponton
vagy
részszemponton
(alszemponton) kívüli részszempontokkal (alszempontokkal) összefüggő ajánlati
elemmel kapcsolatban az eljárást megindító felhívásban jogosult meghatározni az
adott ajánlati elem azon legkedvezőbb szintjét, melyre és az annál még kedvezőbb
vállalásokra egyaránt a (3) bekezdés c) pontja szerinti ponthatár felső határával
azonos számú pontot ad, valamint jogosult meghatározni olyan elvárást is, melynél
kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet.”
A késedelmi kötbérrel érintett napok maximális száma a 20 naptári napot nem érheti
el, azt követően Ajánlatkérő élhet a meghiúsulási kötbér érvényesítésének
5
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
lehetőségével, valamint a vállalkozási szerződés felmondásával. Ajánlatkérő kizárólag
a jelen közbeszerzési eljárás tárgyához köthető megajánlásokat értékeli.
A fenti módszerekkel kiszámított pontszámok a súlyszámmal megszorzásra, majd
összeadásra kerülnek. Az így legtöbb pontot elérő ajánlat minősül az összességében
legelőnyösebb ajánlatnak. Ajánlatkérő a számítás azon belül valamennyi rész-számítás
során kettő tizedes jegyig kerekít a matematikai kerekítés szabályai szerint (az ”5” végű
jegyek kerekítése felfelé történik)
Ha több ajánlat ér el azonos legmagasabb összpontszámot, akkor az eljárás nyertese
az az ajánlat, amely alacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmaz. Amennyiben az
előbbiek alapján a nyertes ajánlat nem választható ki, akkor arról ajánlatkérő
közjegyző jelenlétében megtartott, az azonos legmagasabb összpontszámot elérő
ajánlatok közötti sorsolással dönt.
11. A kizáró okok és a megkövetelt igazolási módok
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok
Az eljárásban a Kbt. 122. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően a Kbt. 56. § (1)-
(2) bekezdéseiben foglalt kizáró okok az irányadóak.
A megkövetelt igazolási mód
A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 12. §-ban foglaltaknak megfelelően ajánlattevőnek
nyilatkozatot kell benyújtania, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá, valamint a
Kbt. 56. § (1) bekezdés
k) pont
kc) pontját a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 2. §
i) pont
ib) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia.
A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 10. §-a értelmében az ajánlattevő az alvállalkozója
és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet
vonatkozásában csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani
a Kbt. 56. §-ában foglalt kizáró okok hiányáról.
12. Az alkalmassági követelmények
Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő csatolni köteles:
P.1. A 310/2011. (XII.23) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés a) pontja alapján az
Ajánlattevő
valamennyi
számlavezető
pénzügyi
intézményétől
származó,
valamennyi pénzforgalmi számlájával kapcsolatos, az eljárást megindító felhívás
feladásától visszafelé számított 12 hónapra vonatkozó, illetve az ezen időszakban
megszűnt számlákra vonatkozó nyilatkozata, az alábbi tartalommal:
• a pénzforgalmi számla száma,
• a számlanyitás napja azaz, hogy mióta vezeti a bankszámláját,
• volt-e sorban állás a vizsgált időszakban.
Sorban állás alatt ajánlatkérő a 2009. évi LXXXV. tv. 2. § 25. pontját érti.
6
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
P.2. a 310/2011. (XII.23) Korm. rendelet 14. § (1) c) pontja szerint az Ajánlattevőnek a
szerződés teljesítéséhez szükséges pénzügyi es gazdasági alkalmassága igazolható
az előző két lezárt üzleti évre vonatkozóan (azaz a 2011 es 2012. évre vonatkozóan)
a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről, illetve ugyanezen
időszakban az általa végzett közbeszerzés tárgyából- építési, kivitelezési munkák-
általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről szóló nyilatkozatával, attól
függően, hogy Ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét,
amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Ajánlattevő alkalmatlan, ha
P.1. Bármely pénzügyi intézményénél vezetett pénzforgalmi számláján, az
ajánlattételi felhívás megküldésétől visszafelé számított 12 hónapban, 30 napot
meghaladó sorban állás mutatkozott.
P.2. /1 az ajánlattevő által az ajánlattételi felhívás megküldését megelőző két lezárt
üzleti év mindegyikében az elért teljes- általános forgalmi adó nélkül számított -
árbevétele nem éri el a 100,- millió Ft összeget, illetve
/2 a közbeszerzés tárgyából (építési kivitelezési munkák) származó – általános
forgalmi adó nélkül számított – bevétele nem éri el az ajánlattételi felhívás
megküldését megelőző két lezárt üzleti év mindegyikében a 80,- millió Ft-ot.
/2a a később létrejött gazdasági szereplő esetében a működés idejére vonatkozó
közbeszerzés tárgya szerinti árbevétele nem éri el a 80,- millió forintot.
Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő csatolni köteles:
M1: A 310/2011. (XII.23) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdés a) pontja alapján az
ajánlattételi felhívás megküldésétől visszafelé számított 5 év legjelentősebb építési
beruházásainak az ismertetése a 16. § (5) bekezdés előírásainak megfelelően. A
referenciának tartalmaznia kell továbbá valamennyi olyan adatot, melyből az előírt
követelményeknek való megfelelés egyértelműen megállapítható.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Ajánlattevő alkalmatlan, ha :
M.1. ha nem rendelkezik összességében az alábbi referenciával:
Az ajánlattételi felhívás megküldését megelőző 5 évben műszaki átadás-átvétellel
lezárt, teljesített összesen legalább bruttó 20 000 000,- Ft értékben végzett útfelújítási
referenciamunkával.
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Tekintettel arra, hogy az építési beruházás becsült értéke nem éri el a nettó
százötvenmillió forintot, az Ajánlatkérő a Kbt. 122. §-a alapján jár el, így a 310/2011.
7
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
(XII.23.) Korm. rendelet 14. § (8) bekezdésének értelmében elfogadja Ajánlattevő
nyilatkozatát is a fenti alkalmassági követelményeknek való megfelelőségéről.
A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 14. § (9) bekezdése alapján amennyiben az
Ajánlatkérőnek kétsége merül fel a nyilatkozat valóságtartalmával kapcsolatban, a Kbt.
67. § (1) bekezdése szerinti felvilágosítás kérés keretében előírhatja a 14. (1) bekezdése
szerinti igazolás benyújtását.
Amennyiben az ajánlatkérő által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján
(www.e-beszamolo.kim.gov.hu) megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő
ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló csatolása a
ajánlatban nem szükséges.
Ha Ajánlattevő számviteli jogszabályok szerinti beszámolóval azért nem rendelkezik az
ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg
működését, úgy, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából származó árbevételről
szóló nyilatkozattal jogosult igazolni.
Ha a beszámoló nem érhető el a céginformációs szolgálat honlapján, a mérleg szerinti
eredmény igazolására elegendő beszámolóból a mérleg vagy az eredménykimutatás
csatolása.
A 310/2011. (XII.23) Korm. rendelet 14. § (3) bekezdésének megfelelően: „
Ha az
ajánlattevő az (1) bekezdés b) vagy c) pontja szerinti (P.1. és P.2. pontban
megfogalmazott előírások) irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában
működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve árbevételről szóló nyilatkozat
benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági
követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek
tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági
alkalmasságát. Az érintett ajánlattevő vagy részvételre jelentkező kiegészítő
tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik,
amely tekintetében a beszámoló, illetve árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem
lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági
követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által
elfogadott módjáról.”
A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a
közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm.
rendelet 14. § (4a) bekezdése szerint:
„Építési beruházás közbeszerzése esetén, ha a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
vállalkozó kivitelezői névjegyzékében megjelenített megfelelő dokumentumok
bizonyítják, hogy a gazdasági szereplő megfelel az ajánlatkérő által meghatározott
követelményeknek, a követelmény és a megfelelést igazoló dokumentum helyének
pontos megjelölését is köteles elfogadni az ajánlatkérő a meghatározott
dokumentumok benyújtása helyett.”
A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a
közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm.
rendelet 17. § (1a) bekezdése szerint:
„Építési beruházás közbeszerzése esetén, ha a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
vállalkozó kivitelezői névjegyzékében megjelenített 15. § (2) bekezdés előírásainak
megfelelő dokumentumok bizonyítják, hogy a gazdasági szereplő megfelel az
ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek, a követelmény és a megfelelést
igazoló dokumentum helyének pontos megjelölését is köteles elfogadni az ajánlatkérő
a 15. § (2) bekezdésében meghatározott dokumentumok benyújtása helyett.”
8
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
Az M.1. pontban meghatározott alkalmassági követelmény több referenciával is
igazolható.
Amennyiben egy szervezet referenciaként olyan korábbi tevékenységet kíván
bemutatni, amelyben konzorcium vagy projekttársaság tagjaként teljesített, abban az
esetben a Kbt. 129. § (7) bekezdés figyelembe vételével kell igazolnia az alkalmassági
feltételnek való megfelelést – konzorciumi, vagy projekttársaság korábbi teljesítés
esetén egyaránt (Közbeszerezési Döntőbizottság: D.231/13/2011. határozata)
Tekintettel arra, hogy az építési beruházás becsült értéke nem éri el a nettó
százötvenmillió forintot, az Ajánlatkérő a Kbt. 122. §-a alapján jár el, így a 310/2011.
(XII.23.) Korm. rendelet 17. § (6) bekezdésének értelmében elfogadja Ajánlattevő
nyilatkozatát
is,
arról,
hogy
a
fenti
alkalmassági
követelményeknek
való
megfelelőségéről.
A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 17. § (6) bekezdése alapján amennyiben az
Ajánlatkérőnek kétsége merül fel a nyilatkozat valóságtartalmával kapcsolatban, a Kbt.
67. § (1) bekezdése szerinti felvilágosítás kérés keretében előírhatja a 15. (1) bekezdése
szerinti igazolás benyújtását.
A Kbt. 55. § (4) – (6) szakaszának megfelelően:
„(4) Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is
megfelelhetnek, illetve azon, a Kbt. 55. §(1) bekezdés d) pontja szerint meghatározott
követelményeknek (gazdasági és pénzügyi követelmények: P.1. és P.2.), amelyek
értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatóak a gazdasági szereplőkre,
elegendő, ha közülük egy felel meg.
(5) Az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet
(vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló
kapcsolat jogi jellegétől függetlenül Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt
a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével
azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében az
ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. A kapacitásait rendelkezésre
bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott
alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a
szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés
teljesítésének időtartama alatt.
(6) Az ajánlattevő jelentkező az alkalmasság igazolása során az (5) bekezdés szerint
más szervezet kapacitására a következő esetekben támaszkodhat:
a) ha az alkalmasság igazolásakor bemutatott, más szervezet által rendelkezésre
bocsátott erőforrásokat a szerződés teljesítése során ténylegesen igénybe fogja venni
és ennek módjáról nyilatkozik, ilyen nyilatkozatnak tekintendő az is, ha a szervezet
alvállalkozóként megjelölésre került, vagy
b) ha az alkalmassági követelmény korábbi szállítások, szolgáltatások vagy építési
beruházások teljesítésére vonatkozik, az ajánlattevő nyilatkozik arról, hogy milyen
módon vonja be a teljesítés során azt a szervezetet, amelynek adatait az alkalmasság
igazolásához
felhasználja,
amely
lehetővé
teszi
e
más
szervezet
szakmai
tapasztalatának felhasználását a szerződés teljesítése során, vagy
c) a gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolása során - az a) pontban foglaltakon túl
- akkor is, ha az ajánlattevő ajánlatában benyújtja az alkalmasság igazolásában részt
vevő más szervezet nyilatkozatát, amelyben e más szervezet az ajánlattevő
fizetésképtelensége esetére kezességet vállal az ajánlatkérő mindazon kárának
megtérítésére, amely az ajánlatkérőt az ajánlattevő teljesítésének elmaradásával vagy
hibás teljesítésével összefüggésben érte, és amely más biztosítékok érvényesítésével
nem térült meg.”
9
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
13. Az ajánlattételi határidő
2013. június 27. napja 11:00 óra
14. Az ajánlat benyújtásának címe
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
4400 Nyíregyháza,
Kossuth tér 1.
Polgármesteri Kabinet „A” épület 113. szoba
Kérjük, hogy az ajánlatuk eredeti példányának teljes anyagát beszkennelt formában,
jelszó nélkül olvasható, de nem módosítható, lehetőleg pdf formátumban CD-n is az
ajánlat részeként mellékelni szíveskedjenek. Ennek elmaradása érvénytelenséget nem
eredményez, az ajánlatkérő munkáját segíti. Amennyiben a papír alapon és az
elektronikusan benyújtott ajánlat tartalma eltér, úgy az ajánlatkérő a bírálatnál a papír
alapon benyújtott ajánlatot veszi figyelembe. Az ajánlattevőnek cégszerűen aláírt
nyilatkozatot kell tennie és csatolnia arról, hogy az elektronikus adathordozót mellékelte,
illetve, hogy az azon tárolt elektronikus ajánlata e pont feltételeinek megfelel.
15. Az ajánlattétel nyelve
Az ajánlattétel nyelve a magyar azzal, hogy a magyar nyelven kívül más nyelven nem
nyújtható be az ajánlat.
16. Az ajánlatok felbontásának helye és ideje, az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult
személyek
Helyszín: Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.
Polgármesteri Kabinet „A” épület 113. szoba
Dátum:
2013. június 27. napja 11:00 óra
Az ajánlatok bontásánál Kbt. 62. § (2) bekezdésében meghatározott személyek lehetnek
jelen. Az ajánlatok bontása a Kbt. 62. §(3) –(4) (6) bekezdésében foglaltaknak
megfelelően történik.
17. Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
A tárgyalások befejezésétől számított 30 nap.
18. Ajánlati biztosíték előírására, valamint a szerződésben megkövetelt biztosítékokra
vonatkozó információ:
Ajánlatkérő nem írja elő ajánlati biztosíték nyújtását.
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
- Teljes körű jótállás (hiba bejelentési időszak) a sikeres műszaki átadás-átvétel lezárásától
kezdődően 12 hónapos időtartamban.
10
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
- Késedelmi kötbér (naptári naponként min.:100.000,- Ft – max: 1.000.000,- Ft).
- Teljesítési biztosíték. Mértéke a nettó egyösszegű ajánlati ár 5%-a. A Kbt. 126. § (4)
bekezdés szerinti időpontban (szerződéskötéskor) kell rendelkezésre bocsátani, és
mértékét a végteljesítésre vonatkozó Teljesítési Igazolás kiállítása + 10 naptári napig tartó
érvényességgel kell fenntartani.
- Jótállási biztosíték. Mértéke a nettó egyösszegű ajánlati ár 5 %. A jótállási biztosítékot a
Kbt. 126. § (4) bekezdés szerinti időpontban (a jótállási kötelezettség kezdetének
időpontjában: sikeres műszaki átadás-átvétel) kell rendelkezésre bocsátani és mértékét a
jótállási kötelezettség lejártának napja + 10 naptári napig tartó érvényességgel kell
fenntartani. A jótállási kötelezettség lejáratának napja a jótállási időszakot lezáró, utó-
felülvizsgálati eljárás befejezését követő, az utó-felülvizsgálati eljárás során rögzített
esetleges hibák, hiányosságok megszüntetéséről szóló igazolás kiállításának napja.
- Előleg-visszafizetési biztosíték: Amennyiben ajánlattevő előleg kifizetését kéri,
Ajánlatkérő előleg-visszafizetési biztosítéknyújtását írja elő, melynek határidőben történő
rendelkezésre bocsátásáról ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 126. § (5)
bekezdése alapján.
Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet
77.§ (1a) bekezdése értelmében a 4/2011. (I. 28.) Korm. rendelet 57. § (1b)
bekezdésében foglalt szállítói finanszírozás alkalmazása esetén a közbeszerzési eljárás
során kiválasztott szállító a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés
elszámolható összegének 10%-a erejéig mentesül a biztosítéknyújtás kötelezettsége alól.
Ennek megfelelően nyertes Ajánlattevő az igénybe venni kívánt előlegnek (
Ajánlatkérő a
szerződés elszámolható összege 30%-ának megfelelő mértékű szállítói előleg
igénylésének lehetőségét biztosítja) a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés
elszámolható összegének 10%-ával csökkentett mértékének megfelelő összegű előleg
visszafizetési biztosítékot köteles nyújtani a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet 57.§ (1d)
pontjában foglaltak szerint, az előleg bekérő levél benyújtásával egyidejűleg, melynek
futamideje az előleg bekérő dokumentum benyújtásától az előleggel való elszámolás
időpontjáig tart.
A 2011. (I. 28.) Korm. rendelet 57. § (1) bekezdés (1d) pontjának alapján a gazdasági
társaság vagy nonprofit szervezet szállító - cégjegyzésre jogosult - vezető
tisztségviselőjének vagy természetes személy többségi tulajdonosának kezességvállalása
vagy garanciaszervezet által vállalt kezesség is elfogadható a szállítói előleg
biztosítékaként. A biztosítékot az előlegszámla benyújtásával egyidejűleg kell
rendelkezésre bocsátani, olyan módon, hogy az a fölötti rendelkezési joga az
ajánlatkérőnek ettől az időponttól kezdődően az eredményes műszaki átadás-átvétel
lezárásnak (teljesítési véghatáridő) időpontja + 60 napig biztosított legyen. Az
előlegszámla teljes összegét az ajánlatkérő az I. részszámla összegébe számítja be.
Amennyiben az I. részszámla erre nem nyújt fedezetet, az előleg fennmaradó összegét a
soron következő részszámlából kell levonni. Az előlegszámla teljes összegének
beszámítása egyben a biztosíték felszabadítását is eredményezi.
A biztosítékok határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról a Kbt. 126. § (5)
bekezdésének megfelelően az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell.
A biztosíték a Kbt. 126. § (6) bekezdés a) pontjában foglaltak szerint teljesíthetők. Az
ajánlattevőként szerződő fél választása szerint teljesíthetőek az előírt pénzösszegnek az
ajánlatkérőként szerződő fél fizetési számlájára történő befizetéssel vagy bankgarancia
11
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást
tartalmazó – kötelezvénnyel.
19. A tárgyalás lefolytatásának menete és alapvető szabályai
A tárgyalás helye:
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Polgármesteri Kabinet Közbeszerzési Referatúra
4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1. „A” épület I. em. 113. szoba
Az első tárgyalás időpontja: 2013. július 4. 11 óra 00 perc
Az ajánlatkérő a tárgyalásokat az ajánlattevőkkel együttesen, egy – szükség esetén több
– fordulóban folytatja le. Amennyiben több tárgyalás szükséges, az adott tárgyalás
lezárásakor kerül sor a következő tárgyalás időpontjának egyeztetésére.
A tárgyalásokon 1-1 ajánlattevő részéről legfeljebb összesen 2 személy képviseltetheti
magát a tárgyaláson. Mind az ajánlattevő, mind pedig annak alvállalkozója részéről
kötelezettségvállalásra jogosult személy vehet részt a tárgyaláson – ez lehet a
cégkivonatban szereplő személy, vagy meghatalmazott, ez utóbbi esetben a
cégkivonatban szereplő cégjegyzésre jogosult személy által kiállított, 2 tanú által aláírt
vagy közjegyzői okiratba foglalt meghatalmazást kérünk bemutatni.
Az ajánlatkérő minden egyes tárgyalásról jegyzőkönyvet készít, amit a tárgyalás lezárását
közvetlenül követően minden, az adott tárgyalási fordulóban részt vevő ajánlattevőnek
átad, a távollevőknek pedig megküld.
Amennyiben ajánlattevő részéről nincsenek jelen a tárgyaláson vagy ajánlatukat nem
módosítják, az eredetileg benyújtott ajánlat kerül értékelésre.
Ajánlattevő az ellenszolgáltatás mértékére vonatkozóan az Ajánlatkérő számára
kedvezőbb ajánlatot tehet vagy a megadott ajánlatát fenntarthatja a tárgyalás során.
A végleges ajánlat benyújtása írásban, felolvasólapon történik.
Ha az ajánlatkérő az eljárás eredményét kihirdette, a szerződést a felhívásnak, illetőleg a
dokumentációnak és az ajánlatnak a tárgyalás befejezésekori tartalma szerint köti meg.
A Kbt. 97. § (2) bekezdésének megfelelően: „
A tárgyalás során a közbeszerzés tárgya és
feltételei nem változhatnak olyan módon, hogy
a) az eljárás alapján megkötött szerződés tárgya vagy feltételei olyan jellemzőjében,
illetve körülményében tér el az ajánlattételi felhívás megküldésekor beszerezni kívánt
beszerzési tárgytól vagy megadott szerződéses feltételektől, amely nem tette volna
lehetővé tárgyalásos eljárás alkalmazását,
b) az ajánlattételi felhívásban és a dokumentációban közölt feltételek olyan mértékben
módosulnak vagy egészülnek ki, hogy annak következtében valamelyik ajánlattevő nem
képes a tárgyalások befejezésével végleges ajánlatot tenni, vagy
c) az értékelés szempontjai vagy módszere változna.”
12
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
20. Az első tárgyalás időpontja
Az első tárgyalás időpontja: 2013. július 4. 11 óra 00 perc
21. További információk:
1) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi
személy
Ajánlatkérő közös gazdasági társaság létrehozását nem teszi lehetővé és nem követeli
meg (kizárja).
2) Ajánlattevő és alvállalkozója, valamint közös ajánlattevő által csatolandó iratok
o cégkivonatban rögzített képviselő aláírási címpéldánya/aláírás mintája
(ha az
ajánlatot aláíró vagy szignáló ettől eltérő személy teljes bizonyító erejű
magánokiratba
foglalt
meghatalmazása,
amely
tartalmazza
a
meghatalmazott aláírását is);
o Nyilatkozat arról, hogy a cégadatokra vonatkozóan esetlegesen el nem bírált
változásbejegyzés van-e folyamatban. Amennyiben igen, úgy köteles a
vonatkozó nyomtatvány másolati példányát becsatolni. A nemleges
nyilatkozatot is kérjük becsatolni.
3) Ajánlattevő az alábbiakról köteles NYILATKOZNI ajánlatában:
o a Kbt. 40.§ (1) bekezdés a)-b) pontja értelmében ajánlattevő köteles az
ajánlatban megjelölni
o a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az
ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,
o az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát
meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat,
valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek
teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni;
o
a Kbt. 55. § (5) bekezdése alkalmazása esetén köteles megjelölni az
ajánlatban
a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetet, és az
ajánlattételi felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági
követelményt
(követelményeket),
melynek
igazolása
érdekében
az
ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. A nemleges
nyilatkozatot is kérjük csatolni.
o
a Kbt. 54. § szerinti nyilatkozat, mely szerint ajánlattevő az ajánlattétel során
figyelembe vette a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre
vonatkozó azon kötelezettségeket, amelyeknek a teljesítés helyén és a
szerződés teljesítése során meg kell felelni;
o
a Kbt. 60.§ (3) bekezdése alapján az ajánlattételi felhívás feltételeire, a
szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra
vonatkozóan;
o
a Kbt. 60. § (5) bekezdése alapján nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és
középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis-
vagy középvállalkozásnak minősül-e.
13
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
o
Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy melyek azok a szervezetek, amelyek felett
ajánlattevő a Polgári Törvénykönyv szerint többségi befolyást gyakorol, illetve
melyek azok a szervezetek, amelyek az ajánlattevő felett gyakorolnak
többségi befolyást. (A nemleges nyilatkozatot is kérjük csatolni.)
o
Nyilatkozat üzleti titokra vonatkozóan.
4) A Kbt. 55.§ (5) bekezdése szerinti szervezet az alábbiakról köteles NYILATKOZNI:
o
az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági
feltételnek történő megfelelést, továbbá
o
köteles nyilatkozni arról, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások
rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
5) Egyéb csatolandó nyilatkozatok
-
Nyilatkozat szerződéstervezet megismeréséről
-
Ajánlattevőnek
csatolnia
kell
ajánlatában
arra
irányuló
szándéknyilatkozatát, hogy a közbeszerzési eljárásban történő nyertes
ajánlattétel esetén az előírt felelősségbiztosítást a szerződéskötés
időpontjáig megköti. (306/2011. (XII.23.) Korm. Rendelet 9. §). A beszerzés
tárgyát lefedő (építési kivitelezési munkák) szakmai felelősségbiztosítás
értéké el kell, hogy érje a kivitelezés időszakára vonatkozóan legalább 50
millió Ft
, és a legalább 25 millió HUF/káresemény mértéket.
-
-
Ajánlattevőnek cégszerűen aláírt nyilatkozatot kell tennie és csatolni arról, hogy az
elektronikus adathordozót mellékelte.
6) Formai követelmények
Az ajánlatot felolvasó lappal és tartalomjegyzékkel ellátva; zárt csomagolásban; 4
(négy) példányban (1 eredeti, 3 másolat) kell benyújtani. A külső csomagolást az
alábbi felirattal kell ellátni: "Ajánlat – „Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja
(ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002-Szociális
városrehabilitáció)
projekt
keretében
parkfejlesztés és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása" - "Tilos
felbontani az ajánlattételi határidő lejártáig."
Amennyiben az eredeti, illetve a másolat, valamint az elektronikus adathordozón
beadott ajánlat között eltérés van, úgy az ajánlat az eredeti nyomtatott példány
szerint kerül értékelésre, ajánlatkérő azt tekinti irányadónak.
Az ajánlat további formai követelményeire az ajánlati dokumentációban
meghatározottak az irányadóak.
7) Igazolások benyújtásának módja
A Kbt. 36. § (3) bekezdése értelmében, az eljárásban valamennyi dokumentum
egyszerű másolatban is benyújtható.
Az ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi
felelős fordítását is köteles elfogadni.
14
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-
Ajánlattételi felhívás
2012-0002-Szociális városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés
és útfelújítás –építési beruházás kivitelezői feladatainak ellátása
8) A hiánypótlás lehetősége
Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít a Kbt. 67. §-ban részletezettek szerint.
9) Szerződéskötés
Ajánlatkérő a Kbt. 124. § (4) bekezdésének megfelelően a szerződést az eljárás
nyertesével köti meg, vagy – a nyertes visszalépése esetén – az ajánlatok értékelése
során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel
(személlyel), ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte.
10) A szerződés teljesítése során érvényesíteni kívánt műszaki, szakmai szempontok
Az alábbi szolgáltatási feladatok teljes körű ellátása:
Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002-Szociális
városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés és útfelújítás –építési beruházás
kivitelezői feladatainak ellátása
A közbeszerzés tárgyát képező feladatok: Huszártelep területi és társadalmi reintegrációja (ÉAOP-5.1.1/B-09-2f-2012-0002-Szociális
városrehabilitáció) projekt keretében parkfejlesztés és útfelújítás –építési beruházás
kivitelezői feladatainak ellátása
Közlekedési fejlesztések – utak felújítása, létesítése:
Viola u. útépítés, Viola u.. – Orgona u. összekötő szakasz útépítés, Móricz Zs. u. –
Bottyán J. u. elkerülő szakasz útépítés, Bottyán J. – Dália u. burkolat rekonstrukció, Bottyán
J. – Dália u. közötti lakó utak felújítása (810 m új út építése, 681 m útfelújítás)
Játszóhelyek létesítése – több korcsoportos játszó-és sportlétesítményeket tartalmazó
park kialakítása
Aszfaltos játszótér kialakítása festett játékokkal, kreatív mászófallal; salakos sportpálya
kialakítása labdafogó hálóval; kerítéssel körbevett hintázóhely eséscsillapító homokkal és
aszfaltos streetball pálya kialakítása (4463 m² felújított zöldfelület)
A részletes feladatleírást, az ajánlatkérő elvárásait, a projekttel kapcsolatos háttér
információkat az ajánlati dokumentáció részletezi.
11) Helyszíni bejárás
Ajánlatkérő 2013. június hó 20. napján helyszíni bejárást tart. Találkozó 10 órakor az
Ajánlatkérő I.1. pontban megjelölt címén.
A jelen ajánlattételi felhívásban nem szabályozott kérdések tekintetében a 2011. évi CVIII. tv.
(Kbt.) előírásai az irányadóak.
Jelen módosított ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2013. június
25.
15