
2025.04.09
.
.
.
3530 Miskolc Petőfi u. 1-3.
HATÁROZOTT IDŐRE
(5 év) Minimálisan
Szám
Cím
Alapterület m2
Tevékenységi kör
pályázható bérleti díj
Ft/hó+Áfa (27%)
földszint 285,06
fedett terasz 50,37
Nagy Avas Alsó sor
pince 483,21
Minőségi vendéglátás és
1.
(Bortanya)
alagsor 53,00
szálláshely szolgáltatás
751 228,- Ft/hó+Áfa
Miskolc 12054 hrsz.
emelet 215,84
Összesen: 1087,48
területe: 725 m2
Avasi kilátó lábánál
Minőségi,
található vendéglátó
magasszínvonalú
egység,
vendéglátás,
2.
komfortpontok,
Összesen1: 1021,54
komfortpont, kiállító és 1 413 251,- Ft/hó+Áfa
valamint információs
információs tér,
és kiállító tér
ajándékbolt és trafik
üzemeltetése
Avas- kilátó II. emeleti
„presszó” szint Miskolc
Minőségi,
3.
12064/23 hrsz-ú
emeleti 225,56
magasszínvonalú
141 876,- Ft/hó+Áfa
ingatlanon található
kávézó, vendéglátás
1 A helyiségek pontos bérleti díja és felosztása az alábbiakban részletezve tekintettel arra, hogy a helyiségcsoportra
részajánlat is tehető:
HATÁROZOTT IDŐRE
(5 év) Minimálisan
Cím
Alapterület m2
Tevékenységi kör
pályázható bérleti díj
Ft/hó+Áfa (27%)
Avasi kilátó lábánál
Minőségi, magas színvonalú
Vendéglátó tér
található vendéglátó
vendéglátás, komfortpont
1 242 297,- Ft/hó+Áfa
összesen: 888,92 m2
egység
üzemeltetése
Ajándékbolt: 16,85 m2
Ajándékbolt üzemeltetés
37 188,-
Ft/hó+Áfa
Trafik: 21,98 m2
Trafik üzemeltetés
48 510,-
Ft/hó+Áfa
II.komfortpont
36,23 m2
Komfortpont üzemeltetése
39 980,-
Ft/hó+Áfa
III.komfortpont
+
Komfortpont és
információs és kiállító inform.: 22,20 m2
információs és kiállító tér
88 015,- Ft/hó+Áfa
tér
komf.: 35,36 m2
üzemeltetése
1

2025.04.09
.
.
.
3530 Miskolc Petőfi u. 1-3.
Az Avasi kilátó lábánál található vendéglátó egység, komfortpontok, valamint információs és kiállító tér
teljes bérleti díja együttesen 1 413 251,- Ft+ÁFA/hó. A fenti táblázatban szereplő bérleti díjak abban az
esetben érvényesek, amennyiben az épület együttes nem teljes egészét, hanem csak a táblázatban
szereplő külön álló egységet, vagy egységeket kívánja bérbe venni.
A helyiségben elvárt szolgáltatások, nyitva tartásra vonatkozó kötelezettségek, és a pályázat
benyújtásához szükséges iratok részletes leírása a pályázati ismertetőben található meg.
A pályázatok postai feladásának, ill. zárt borítékban történő leadásának határideje: 2025. április 16.
(szerda).
Postai feladás címe: 3501 Miskolc, Pf. 78. vagy a Miskolc, Hunyadi János utca u. 21. I. emeleti Üzleti
Ingatlanhasznosítási irodában.
A pályázatok bontása: 2025. április 22. (kedd) 900, a MISKOLC HOLDING Zrt. Miskolc, Hunyadi J. u. 21.
szám alatti I. emeleti Üzleti Ingatlanhasznosításán.
Felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy a helyiség birtokba adására a szerződés hatálybalépését követően
kerülhet sor.
A pályázaton való részvétel főbb feltételei:
Pályázati adatlap kitöltése
Szakmai bemutatkozó anyag:
1. Vállalt szolgáltatás leírása
2. Leírást a bérleményben végezni kívánt tevékenységekről, illetve szolgáltatásokról, tervezett
image ismertetése (szöveg és látványterv)
3. Szakmai referenciák ismertetése a folytatni kívánt tevékenységi és szolgáltatási körben
4. A minimálisan pályázható bérleti díj kifejezett elfogadása és üzleti terv bemutatása
Pályázati letéti díj – mely az ÁFA-val növelt bérleti díj összegének négyszeres összege -
befizetésének banki igazolása MISKOLC HOLDING Zrt. 10918001-00000004-01200041 számú
számlájára „Pályázat” megjelöléssel
Aláírás hitelességét igazoló okirat másolatának benyújtása (társaság esetén)
Társaság esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonat
Egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány hiteles másolata
Társaság és egyéni vállalkozó esetén „0”-s NAV igazolás (kivéve, ha a pályázó szerepel a NAV
köztartozásmentes adózói adatbázisában vagy magánszemély)
https://www.nav.gov.hu/nav/adatbazisok/koztartozasmentes/egyszeru_lekerdezes
Átláthatósági nyilatkozat (nem természetes személy esetén)
Egyéb tudnivalók, szabályok:
A „Pályázati letéti díj” összegét a nyertes pályázó esetében az óvadéki díj összegébe be kell
számítani, eredménytelen pályázat esetén 8 munkanapon belül visszautalásra kerül a pályázó
által megadott bankszámlára.
A pályázatot zárt borítékban, ajánlottan, postai úton kell megküldeni a fenti címre, illetve
személyesen is leadható Miskolc, Hunyadi J.u. 21. I. emelet Üzleti Ingatlanhasznosításon. A
borítékon fel kell tüntetni „
Bérleti jog pályázat és a Pályázott bérlemény címét”.
2

2025.04.09
.
.
.
3530 Miskolc Petőfi u. 1-3.
A pályázat eredményéről a MISKOLC HOLDING Zrt. a bontástól számított további 8 napon belül
írásban, vagy ha a pályázó megadott email címet, akkor elektronikusan értesíti az
ajánlattevőket.
Több érvényes pályázat beérkezése esetén a kiíró a helyiség bérleti jogára licitálást tart az
érvényes pályázók között. A pályázat nyertese az a pályázó, aki a havi bérleti díjra a licit során
legmagasabb ajánlatot teszi. A licitálás alapját a pályázati hirdetmény tartalmazza.
Bérlet időtartama határozott 5 év, mely a felek közös megegyezése alapján további 5 évvel
meghosszabbítható.
A pályázati eljárás részletes, itt meg nem határozott egyéb kötelező érvényű feltételeit pályázati
ismertető állapítja meg. A teljes pályázati anyag megtalálható és letölthető a MISKOLC HOLDING Zrt.
honlapján:
www.miskolcholding.hu.
További
információ
a
MISKOLC
HOLDING
Zrt.
Üzleti
Ingatlanhasznosításánál az 516-280, 516-297,516-287, 516-295, 516-332 telefonszámokon szerezhető be.
A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
3
1. PÁLYÁZATI ISMERTETŐ
a hasznosításra kerülő Miskolc Nagy Avas Alsó sor (Bortanya) hrsz: 12054
üzemeltetésének pályázati feltételeiről
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata által a TOP-6.1.4-15-MI1-2016-00005
„Történelmi Avas turisztikai fejlesztése” című projekt keretében megvalósult
projektelem.
Nagy Avas Alsó sor (Bortanya) működtetése:
Elvárt szolgáltatás:
Minőségi vendéglátás és szálláshely szolgáltatás.
Évente
legalább 6 turisztikai rendezvény megszervezése.
Kötelező valamilyen turisztikai
szakmai együttműködést megvalósítani, és annak
tartalmát és formáját az üzleti tervben bemutatni. A turisztikai szakmai
együttműködést Együttműködési Megállapodásba kell foglalni és a megállapodást a
bérleti szerződés megkötését követő 90 napon belül a bérbeadó részére be kell
mutatni. Ezek lehetnek más attrakciók, turizmusban érintett szervezetek és kiemelt
figyelmet kell fordítani a vállalkozásokkal (kkv-kal) tervezett együttműködésekre.
A bérlemény sikeres pályázat esetén a megtekintéskor az ingatlanban lévő
leltári
berendezési, felszerelési tárgyakkal kerül birtokba adásra, melyek
állagmegóvásáról, pótlásáról, karbantartásáról a bérlet során a bérlő köteles
gondoskodni. Az ingatlanban, valamint az azon található felépítményekben
bekövetkezett bármilyen károsodás – a vis maior esetek kivételével – a bérlő
felelősségi körébe tartozik. A bérlő köteles az átvett ingatlanra és ingóságokra
vagyonbiztosítási szerződést kötni és azt a jogviszony teljes időtartama alatt
fenntartani akként, hogy a szerződés kedvezményezettje a bérbeadó legyen.
Bárminemű fejlesztés, beruházás kizárólag a bérbeadóval kötött írásbeli
megállapodás alapján végezhető.
Továbbá a pályázó köteles évente minimum 6 alkalommal -
turisztikai rendezvényt
megszervezni.
A turizmus szezonális ingadozásának csökkentése érdekében a létesítménynek
egész évben, de
legalább az év 270 napján nyitva kell tartania. Továbbá az adott
turisztikai attrakció
főszezonjában heti 5 napon, naponta min. 8 órában kötelező
a nyitva tartás, a szünnap nem eshet szombatra, vasárnapra és ünnepnapra (kivéve
december 25. és január 1.).
Szezonban (március 15.- október 15. között): 10 – 22 óra között
Szezonon kívül:
o hétvégén és ünnepnapokon: 12 – 22 óra között
o hétköznap: 16 – 20 óra között.
Minden esetben
biztosítani kell a szelektív hulladékgyűjtés feltételeit mind a
látogatóterekben, mind az üzemeltetés során.
A helyiség teljes alapterülete 1087,48 m2 +725 m2
Bérleti díj mértéke: 751 228,- Ft/hó+ ÁFA
Bérlet időtartama: határozott idő 5 év, mely a felek közös megegyezése alapján
további 5 évvel meghosszabbítható.
1
2. PÁLYÁZATI ISMERTETŐ
a hasznosításra kerülő Miskolc, Avas- Tető
vendéglátó épület, komfortpontok, információs és kiállítótér
üzemeltetésének
pályázati feltételeiről
Tájékoztató a létesítmény megvalósítására vonatkozó projektről
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata által a TOP-6.3.2-16-MI1-2017-00001
kódszámú „Zöld város kialakítása Miskolc Belváros – Történelmi Avas akcióterületen”
című projekt célja, hogy egy olyan rekreációs, a lakosság aktív pihenését és
kikapcsolódását segítő közpark és hozzá kapcsolódó épületek jöjjenek létre, melyek
a terület „élővé tételét” segítheti.
VENDÉGLÁTÓ ÉPÜLET, KOMFORTPONTOK, VALAMINT INFORMÁCIÓS ÉS KIÁLLÍTÓTÉR
MŰKÖDTETÉSE
Az épületegyüttes építészetileg kialakított. Az épületegyüttes a Miskolc 11986 hrsz.-ú
ingatlanon helyezkedik el,
összesen 1 021,54 m2 alapterületű. Helyiség kimutatás:
1. Vendéglátó épület:
702,31 m2 melyben kialakításra került: I. komfortpont, kereskedelmi
egységek, melyből az Ajándékbolt 16,85 m2 és Trafik 21,98 m2
nagyságú,
továbbá
50
adagos
főzőkonyha
vendégtérrel,
konyhatechnológia nélkül, a főzőkonyha kialakításának lehetőségével
és kiszolgáló helyiségekkel,
43,97 m2 emeleti gépészeti helyiség
181,47 m2 földszinti fedett terasz
2. II. Komfortpont:
36,23 m2
3. Információspont és kiállító tér+ III. Komfortpont:
22,20 m2 + 35,36 m2
Az épületegyüttes teljes bérleti díja 1 413 251,- Ft+ ÁFA/ hó
Az épületegyüttesre részajánlat is tehető az alábbi táblázatban feltüntetett
konstrukciók szerint:
2
HATÁROZOTT IDŐRE
(5 év) Minimálisan
Cím
Alapterület m2
Tevékenységi kör
pályázható bérleti díj
Ft/hó+Áfa (27%)
Minőségi,
Avasi kilátó lábánál
Vendéglátó tér
magasszínvonalú
található vendéglátó
összesen: 888,92
vendéglátás,
1 242 297,- Ft/hó+Áfa
egység
m2
komfortpont
üzemeltetése
Ajándékbolt:
Ajándékbolt
37 188,- Ft/hó+Áfa
16,85 m2
üzemeltetés
Trafik: 21,98 m2
Trafik üzemeltetés
48 510,- Ft/hó+Áfa
II.komfortpont
Komfortpont
36,23 m2
üzemeltetése
39 980,- Ft/hó+Áfa
III.komfortpont +
Komfortpont és
információs és
inform.:22,20 m2
információs és kiállító
88 015,- Ft/hó+Áfa
kiállító tér
komf.: 35,36 m2
tér üzemeltetése
Az Avasi kilátó lábánál található vendéglátó egység, komfortpontok, valamint
információs és kiállító tér teljes bérleti díja együttesen 1 413 251,- Ft. A fenti
táblázatban szereplő bérleti díjak abban az esetben érvényesek, amennyiben az
épületegyüttes nem teljes egészét, hanem csak a táblázatban szereplő külön
álló egységet, vagy egységeket kívánja bérbe venni.
Bérlet időtartama: határozott idő 5 év, mely a felek közös megegyezése alapján
további 5 évvel meghosszabbítható.
Pályázat tartalma:
vállalt szolgáltatás leírása
tervezett image ismertetése (szöveg+ látványterv)
üzleti terv (vállalt min. bérleti díj)
referenciák
1. VENDÉGLÁTÓ ÉPÜLET
A Kilátó felé az épület egy enyhén lejtő, az ide látogatók számára könnyen igénybe
vehető járható zöldtetős felülettel kapcsolódik, amely a rendezvények „természet
közeli” lebonyolítását célozza, mint egy természetes domb jelenik meg. A délen
húzódó völgy felől azonban egy zöldtető alá rejtett épülettömeg tekint ki a táj felé.
A zöldtetős nézőtéri részek alatt húzódnak meg az épületegyüttes vendéglátó,
kereskedelmi, vizesblokk és műszaki-technikai-raktározási funkciói. Az előzetes
program alapján egy 50 adagos főzőkonyha került elhelyezésre konyhatechnológia
nélkül, a főzőkonyha kialakításának lehetőségével a szint nyugati egységében,
amely több oldalról megközelíthető vendégtérrel rendelkezik. A nyugati oldalon az
étteremhez tartozó irodák, a szociális helyiségek ill. a személy- és teherforgalommal
kapcsolatos helyiségek, terek zárják le az épületet.
A létesítmény keleti egységében található az ajándékbolt és trafik, továbbá a terület
legkomfortosabb közösségi vizesblokk együttese (I. komfortpont), amely
3
személyzettel való működtetésre és egész évi használatra tervezett. A vizesblokkban
női mosdó + baba-mama szoba + női zuhanyozó ill. férfi mosdó + férfi zuhanyozó
található. A közönségforgalmi akadálymentes mosdó az épület déli részén,
közforgalmú fedett terasz részről nyílik. A keleti egység középső, közlekedési
tengelyhez közeli részén helyezkedik el a két kis kereskedelmi egység. Itt kapott
helyet egy központi üzemeltető – gépészeti – tér is. Az épülethez esőbeállóként is
használható fedett teraszok és nyitott teraszok csatlakoznak.
Elvárt szolgáltatás: elsődleges cél a Horváth-tetőre, Avas-tetőre és Avasi kilátóhoz
érkező látogatók gasztronómiai kiszolgálása. A műszaki feltételek megteremtése a
bérlő feladata lesz a pályázatban foglalt feltételek megtartása mellett.
Vendéglátó épület:
702,31 m2 melyben kialakításra került: I. komfortpont, kereskedelmi
egységek, melyből az Ajándékbolt 16,85 m2 és Trafik 21,98 m2
nagyságú,
továbbá
50
adagos
főzőkonyha
vendégtérrel
konyhatechnológia nélkül, a főzőkonyha kialakításának lehetőségével
és,
kiszolgáló
helyiségekkel
- Ajándékbolt: 16,85 m2 nagyságú önállóan a „földszinti fedett terasz”
felől
megközelíthető
üzlethelyiség
- Trafik: 21,98 m2 nagyságú önállóan „földszinti fedett terasz” felől
megközelíthető üzlethelyiség
43,97 m2 emeleti gépészeti helyiség
181,47 m2 földszinti fedett terasz
A teraszra napernyők, árnyékolók kihelyezhetők, de a településképi előírásokat be
kell tartani.
Elvárt nyitvatartás:
Legalább:
Szezonban (március 15.- október 15. között): 12 – 18 óra között
Szezonon kívül: nincs meghatározva
Az épületben megtalálható I. sz. komfortpont elvárt nyitvatartása:
Szezonban (március 15.- október 15. között): 10 – 22 óra között
Szezonon kívül:
hétvégén és ünnepnapokon: 12 – 22 óra között
hétköznap: 16 – 20 óra között.
2. TERÜLETEN TALÁLHATÓ ÚJ KOMFORTPONTOK MŰKÖDTETÉSE
A komfortpont létesítmény szerepe, hogy a látogatók, a Horváth-tetői
szabadidőparkban, játszótéren tartózkodók, valamint a régi Amfiteátrum területén
találkozók vagy sportolók számára kulturált illemhelyet és tisztálkodási lehetőségeket
biztosítson. A komfortpont elsősorban nyári üzemre lett kialakítva, de szükség esetén
elektromos fűtéssel lehetőséget lehet biztosítani a téli, alkalmi jellegű használatra is.
Elvárt szolgáltatás: különálló 2 db komfortpont üzemeltetése.
A 2 db komfortpont felosztása:
4
36,23 m2 - II. komfortpont. Az épületben női, férfi és akadálymentes
mosdó került kialakításra. A női mosdóban elhatárolt baba-mama
térrész került kialakításra.
35,36 m2 - III. komfortpont (az „információspont és kiállító térrel” közös
épület). Az egység férfi, női és akadálymentes vizesblokkot tartalmaz.
Elvárt nyitvatartás:
Legalább:
Szezonban (március 15.- október 15. között): 12 – 20 óra között
Szezonon kívül:
o hétvégén és ünnepnapokon: 12 – 18 óra között
o hétköznap: 16 – 18 óra között.
3. INFORMÁCIÓS ÉS KIÁLLÍTÓ TÉR
A két épületegységből álló épületegyüttes közül a nyugati oldali a létesítmény
Információs pontja, ahol az Avas nevezetes, látogatásra érdemes pontjairól,
konkrét programok esetén pedig az aktuális programokról lehet információt
szerezni. Ennek biztosítása a leendő bérlő feladata. Az információs helyiség
egy kis, térben elkülönülő kiállító teret is tartalmaz.
Elvárt szolgáltatás: Az odalátogatók tájékoztatása az Avasi Kilátó és Miskolc város
programjairól.
Elvárt nyitvatartás:
Legalább:
Szezonban (március 15.- október 15. között): 12 – 20 óra között
Szezonon kívül:
o hétvégén és ünnepnapokon: 12 – 18 óra között
o hétköznap: 16 – 18 óra között.
3. PÁLYÁZATI ISMERTETŐ
a hasznosításra kerülő Miskolc Avas-Kilátó II. emeleti presszó szint
üzemeltetésének
pályázati feltételeiről
Tájékoztató a projektről
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata által megvalósított TOP-6.1.4-15-MI1-
2016-00005 kódszámú „Történelmi Avas turisztikai fejlesztése” című projekt célja,
hogy egy olyan rekreációs, a lakosság aktív pihenését és kikapcsolódását segítő
közpark és hozzá kapcsolódó épületek jöjjenek létre, melyek a terület „élővé tételét”
segítheti.
Avasi kilátó II. emeleti presszó szint működtetése és a kilátó egyéb
szolgáltatásai:
5
Az Avasi kilátó a város szimbóluma, ehhez minőségben hozzáillő, színvonalas
kávézó szolgáltatást kell, hogy nyújtson a benne működő egység, melyet Miskolc
Megyei Jogú Város Főépítészével előzetesen egyeztetni szükséges.
Elvárt szolgáltatás: kávézó tevékenység folytatása, továbbá
ajándékbolt
működtetése, illetve legalább ajándéktárgy árusítás biztosítása. A kialakításra
kerülő rendezvényhelyszínhez kapcsolódóan
évente legalább 6 turisztikai
rendezvényt kell megszervezni.
Kötelező valamilyen turisztikai
szakmai együttműködést megvalósítani, és annak
tartalmát és formáját az üzleti tervben bemutatni. A turisztikai szakmai
együttműködést Együttműködési Megállapodásba kell foglalni és a megállapodást a
bérleti szerződés megkötését követő 90 napon belül a bérbeadó részére be kell
mutatni. Ezek lehetnek más attrakciók, turizmusban érintett szervezetek és kiemelt
figyelmet kell fordítani a vállalkozásokkal (kkv-kal) tervezett együttműködésekre.
A leendő bérlő lehetőséget kap az Avasi kilátó további szintjein (I. emelet, földszint
nyitott teraszain) catering szolgáltatást nyújtani, ill. az Avasi kilátóba szervezett városi
rendezvényeknél elsőbbséget élvez a catering szolgáltatás terén.
A bérleményben a
megtekintéskor található az épület használatához szükséges
tartozékok
kerülnek
átadásra,
melyek
állagmegóvásáról,
pótlásáról,
karbantartásáról a bérlet során a bérlő köteles gondoskodni. A bérleményben
bekövetkezett bármilyen károsodás – a vis maior esetek kivételével – a bérlő
felelősségi körébe tartozik. A bérlő köteles az átvett bérleményre és ingóságokra
vagyonbiztosítási szerződést kötni és azt a jogviszony teljes időtartama alatt
fenntartani akként, hogy a szerződés kedvezményezettje a bérbeadó legyen. A
minőségi bebútorozás és arculat kialakítása a bérlő feladata. A bérlemény maximum
50 fő befogadására alkalmas.
Bárminemű fejlesztés, beruházás kizárólag a bérbeadóval kötött írásbeli
megállapodás alapján végezhető.
A turizmus szezonális ingadozásának csökkentése érdekében a létesítménynek
egész évben, de
legalább az év 270 napján nyitva kell tartania. Továbbá az adott
turisztikai attrakció
főszezonjában heti 5 napon, naponta min. 8 órában kötelező
a nyitvatartás, a szünnap nem eshet szombatra, vasárnapra és ünnepnapra (kivéve
december 25. és január 1.).
Szezonban (március 15.- október 15. között): 10 – 22 óra között
Szezonon kívül:
o hétvégén és ünnepnapokon: 12 – 22 óra között
o hétköznap: 16 – 20 óra között.
Minden esetben
biztosítani kell a szelektív hulladékgyűjtés feltételeit mind a
látogatóterekben, mind az üzemeltetés során.
A helyiség teljes alapterülete 225,56 m2
Bérleti díj mértéke: 141 876,- Ft/hó+ ÁFA
Bérlet időtartama: 5 év, mely a felek közös megegyezése alapján további 5 évvel
meghosszabbítható.
6
Pályázat tartalma:
vállalt szolgáltatás leírása
tervezett image ismertetése (szöveg+ látványterv)
üzleti terv (vállalt min. bérleti díj)
referenciák
A PÁLYÁZATOK BENYÚJTÁSÁNAK TOVÁBBI FELTÉTELEI
Általános feltételek:
A pályázaton egyéni vállalkozóként nyilvántartásba vett belföldi természetes
személy, vagy jogi személy vehet részt. A pályázat lebonyolítására a Pályázati
Hirdetményben szereplő és az itt meghatározott feltételek az irányadóak.
A pályázaton való részvétel feltétele
pályázati adatlap hiánytalan kitöltése, a
„Pályázati letéti díj” előzetes befizetése a MISKOLC HOLDING Zrt.
10918001-00000004-01200041 számú számlájára „Pályázat” megjelöléssel.
Gazdasági társaság pályázata esetén 30 napnál nem régebbi
cégkivonat
másolat, a képviseletre jogosult személy
aláírásának hitelességét igazoló
okirat (aláírási címpéldány, aláírás minta).
Átláthatósági nyilatkozat (nem természetes személy esetén)
Egyéni vállalkozók nyilvántartásba vételéről szóló kivonat másolata
Civil szervezet esetén a nyilvántartást vezető szerv által a civil szervezet
adatairól kiállított kivonat
„0”-ás NAV által kiállított „együttes adóigazolás” jogi személy és egyéni
vállalkozó esetén
Ajánlati kötöttség vállalása /Az ajánlattevő ajánlati kötöttsége a felhívásban
megjelölt ajánlattétel beadási határidő lejártával kezdődik. Az ajánlattevő
ajánlatát e határidő lejártáig módosíthatja vagy visszavonhatja. Az ajánlattevő
az ajánlatához a pályáztatási eljárás nyertese megállapításának időpontjától
számított 30 napig kötve van./
A pályázat további feltételei:
Az ajánlati ár nem lehet alacsonyabb, mint a Pályázati Hirdetményben
szereplő, a bérleményre vonatkozó díjtétel
Szakmai bemutatkozó anyag amelyben kifejti a pályázó az alábbiakat:
I. vállalt szolgáltatás leírása
II. Leírást a bérleményben végezni kívánt tevékenységekről, illetve
szolgáltatásokról, tervezett image ismertetése (szöveg és látványterv)
III. Szakmai referenciák ismertetése a folytatni kívánt tevékenységi és
szolgáltatási körben
IV. A minimálisan pályázható bérleti díj kifejezett elfogadása és üzleti terv
bemutatása
a bérlőnek vállalnia kell az elvárt szolgáltatásnál meghatározott
minimális nyitvatartási időt.
7
Csak olyan pályázó pályázhat és köthet szerződést, aki
nincs kizárva a pályázók köréből
becsatolja az adóhatóság igazolását
vállalja az önkormányzat érvényben lévő szabályozása szerinti szerződési
elvek és feltételek szerinti szerződéskötést
A pályázat nyertese a bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg köteles 4
havi bruttó bérleti díjnak megfelelő összegű óvadékot megfizetni a bérbeadó
részére. Abban az esetben, ha a pályázó rendelkezik más önkormányzati
helyiségre vonatkozó érvényes bérleti szerződéssel, és a bérbeadó által
igazoltan eleget tesz bérleti díj fizetési kötelezettségének, az óvadéki díj
mértéke az induló havi bérleti díj kétszerese.
A pályázat elfogadásának alapfeltétele
A „Pályázati Adatlap” pontos és hiteles kitöltése, szabályszerű aláírása
(gazdasági társaság esetén cégszerű aláírás). Meghatalmazás esetén a
meghatalmazás közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba
foglalása szükséges.
A bérelni kívánt helyiségre vonatkozó „Pályázati letéti díj” - a pályázati
hirdetményben szereplő bruttó havi bérleti díj négyszeresének megfelelő
összeg - befizetése a pályázat határidejének lejártáig a MISKOLC HOLDING
Zrt.
10918001-00000004-01200041 számú számlájára.
A „Pályázati letéti díj”-at a pályázat visszavonása, az ajánlatok érvénytelenségének
megállapítása, valamint a pályázatok elbírálása után az alábbi feltételektől eltekintve
8 munkanapon belül vissza kell fizetni.
Nem jár vissza a Pályázati letéti díj, ha:
az ajánlattevő a pályázatot megnyeri és ezért a pályázati letéti díj összegét az
óvadéki díjba be kell számítani,
az ajánlattevő az ajánlati kötöttség időtartama alatt ajánlatát visszavonja, vagy
a szerződés megkötése neki felróható, vagy az érdekkörében felmerült más
okból hiúsul meg.
A pályázat formai követelményei:
A benyújtott pályázatnak a következőket kell tartalmaznia:
1. Kitöltött pályázati adatlap
2. Az általános feltételek között felsorolt iratok, így:
a) Természetes személy esetén pontos személyi adatok, egyéni vállalkozók
nyilvántartásába vételéről szóló kivonat másolata, vagy gazdasági társaság
esetében cégkivonat másolata.
b) Az aláírás hitelességét igazoló okirat.
c) Adóhatóság igazolása.
d) A pályázati letéti díj befizetésének igazolása.
e) Átláthatósági nyilatkozat (nem természetes személy esetén).
3. Részletes szakmai bemutatkozó anyag.
4. Nyitvatartási idő vállalása.
Pályázat benyújtásának előírásai:
8
1. Pályázatot zárt borítékban, ajánlottan, postai úton kell megküldeni a Miskolc
Holdig Zrt. 3501 Miskolc, Pf:78.sz. alatti címre, illetve személyesen is leadható az
Üzleti Ingatlanhasznosítási Irodában a Miskolc, Hunyadi J.u. 21. I.emelet alatt.
2. A pályázati letéti díj összegének a pályázat bontásának időpontjáig be kell
érkeznie a megadott bankszámlára, azaz szabályszerű teljesítésnek az
tekinthető, ha a pályázat bontás napján a teljes összeget a megadott számlán a
számlavezető jóváírja.
Kizárva a pályázók köréből
1. Aki, vagy a vele a társasági adóról és az osztalékadóról szóló 1996. évi
LXXXI. törvény alapján a kapcsolt vállalkozásban lévő személy a pályázat
benyújtását megelőző 2 éven belül rendelkezett önkormányzati helyiségre
kötött helyiségbérleti szerződéssel és bérleti jogviszonya a bérbeadó részéről
rendkívüli felmondással szűnt meg.
2. Aki, vagy a vele a társasági adóról és az osztalékadóról szóló 1996. évi
LXXXI. törvény alapján kapcsolat vállalkozásban lévő személy önkormányzati
tulajdonra vonatkozóan fennálló bérleti jogviszonnyal rendelkezik, vagy már
megszűnt a bérleti jogviszonya és helyiségbér, bérbeadó által számlázott
szolgáltatásokból eredő díj, vagy a megbízott tagvállalatai felé közüzemi – így
különösen vízdíj, fűtésdíj, földgázdíj, áramdíj, szemétszállítási díj - , tartozása
áll fenn.
3. Aki önkormányzat tulajdonában álló ingatlanra vonatkozóan
bérleti
jogviszonnyal rendelkezik és bérleti díj, vízdíj tartozása, vagy a Miskolc
Holding Zrt. tagvállalatai felé közüzemi tartozása áll fenn, kivéve, ha a bérlő és
a követelés jogosultja (közüzemi szolgáltató) megfelelő biztosíték alkalmazása
mellett a tartozás rendezésére részletfizetési megállapodást kötött.
4. Akinek az önkormányzati, vagy az állami adóhatóság felé tartozása áll fenn,
kivéve, ha annak rendezésére részletfizetési megállapodást kötött.
Önkormányzat érvényben lévő szabályozása szerinti szerződési elvek és
feltételek:
A bérlemény a megtekintéskor az ingatlanban lévő leltári
berendezési,
felszerelési tárgyakkal kerül átadásra, melyek állagmegóvásáról, pótlásáról,
karbantartásáról a bérlet során a bérlő köteles gondoskodni és azokra
vagyonbiztosítást kötni.
Bárminemű fejlesztés, beruházás kizárólag a bérbeadóval kötött írásbeli
megállapodás alapján végezhető.
A
bérleti díjat a bérlő átutalás útján, előre,
minden tárgyhónap 15. napjáig
köteles megfizetni.
A bérleti díj mértéke minden év január 1-én külön jognyilatkozat,
jogcselekmény nélkül a KSH, vagy utód szervezete által közölt
szolgáltatásokra vonatkozó
infláció mértékével emelkedik.
A nyertes pályázó a bérbeadó értesítő levelének kézhez vételétől számított
30
napon belül (ajánlati kötöttség ideje) köteles magánszemély esetén személyi
9
igazolványt, lakcímkártyát a bérbeadó részére bemutatni, a
bérleti
szerződést megkötni, és a bérleményt a szerződés hatályba lépését követő
30 napon belül köteles birtokba venni.
Több érvényes pályázat beérkezése esetén a kiíró a helyiség bérleti jogára
licitálást tart az érvényes pályázók között. A pályázat nyertese az a pályázó, aki
a havi bérleti díjra a licit során legmagasabb ajánlatot teszi. Licitlépcső 5 000,-
Ft+ ÁFA. A licit várható időpontja 2025. április 25.
A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást indoklás nélkül eredménytelennek
nyilvánítsa.
2025. április 09.
MISKOLC HOLDING Zrt.
10