ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
Nemzeti, Kbt. 115. § Nyílt eljárás - EKR002186232023
E40 - Ajánlattételi szakasz
Közbeszerzés
Épület-karbantartási munkák Soroksáron
tárgya:
Ajánlatkérő
Budapest Főváros XXIII. Kerület Soroksár Önkormányzata
neve:
Ajánlattételre meghívás
Szervezet neve
Szervezet székhelye
Kapcsolattartó
Felhívás
Besorolás
Magyarország, 1204
Tel.: +36 309666994
Meghívott
NATÓ Kft.
Budapest Kapitánypuszta
Felhívás
Email:
[email protected]
gazdasági szereplő
Út 4.
Tel.: +36 706122714
Magyarország, 1201
Meghívott
Demanding Build Kft.
Email: demandingkft@gmail.
Felhívás
Budapest Helsinki Út 55.
gazdasági szereplő
com
Magyarország, 1205
Tel.: +36 209229125
Meghívott
T-93 Bau kft
Budapest Jókai Mór Utca
Email: tokodi.levente@gmail.
Felhívás
gazdasági szereplő
75
com
Konti Fuvarozó és
Magyarország, 1222
Tel.: +36 706762314
Meghívott
Felhívás
Szolgáltató Bt.
Budapest Őszapó Utca 4.
Email:
[email protected]
gazdasági szereplő
Magyarország, 2330
Citypark Befektetési és
Tel.: +36 702927487
Meghívott
Dunaharaszti Rózsa Utca
Felhívás
Kereskedelmi Kft
Email:
[email protected]
gazdasági szereplő
22.
Összesen: 5 sor (1 / 1)
I.1) Név és címek
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név:
Budapest Főváros XXIII. Kerület Soroksár
Nemzeti azonosítószám
15735863243
Önkormányzata
Postai cím:
Grassalkovich Út 162
Budapest
HU110
1239
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Bese
Ferenc
E-mail:
[email protected]
Telefon:
+36 12892100
Fax:
Internetcím(ek)
www.soroksar.hu
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
A felhasználói oldal címe: (URL)
EKR002186232023
2023.12.13 16:41:25
Lebonyolító szerv(ek) adatai
Hivatalos név:
VMC Consulting Korlátolt Felelősségű
Nemzeti azonosítószám
14938757242
Társaság
Postai cím:
Fogarasi Út 64.
Budapest
HU110
1148
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Dr.
Kapcsolattartó személy:
Marincsák
László
E-mail:
[email protected]
Telefon:
Fax:
Internetcím(ek)
Lebonyolító címe:
A felhasználói oldal címe: (URL)
I.2) Közös közbeszerzés
I.2) Közös közbeszerzés
Nem
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Nem
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
Nem
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3-4) Az ajánlatkérő típusa és fő tevékenysége
I.3) Az ajánlatkérő típusa
Ajánlatkérő típusa:
Regionális/helyi szintű
I.4) Fő tevékenység
Fő tevékenység
Általános közszolgáltatások
II.1) Meghatározás
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződés típusa:
Építési beruházás
II.1.2) Fő CPV-kód:
45453100-8
II.1.3) A szerződés tárgya:
Épület-karbantartási munkák Soroksáron
EKR002186232023
II.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
Budapest Főváros XXIII. kerület Soroksár Önkormányzatának tulajdonában, továbbá használatában lévő építmények karbantartási,
felújítási és beruházási munkáinak eseti megrendelések alapján történő elvégzése.
Vállalkozási keretszerződés Budapest Főváros XXIII. kerület Soroksár Önkormányzata tulajdonában, továbbá használatában lévő
építmények karbantartási-, felújítási- és beruházási munkáinak eseti megrendelések alapján történő elvégzésére összesen nettó
68.000.000, - Ft értékig a szerződés hatálybalépése napjától, de legkorábban 2024. január 1-től 2024. december 31-ig, vagy a
szerződéses keretösszeg kimerülésének napjáig, ha a keretösszeg előbb kimerül, mint 2024. december 31.
Az építési munkák általános ismertetése:
Ajánlatkérő azzal a céllal folytatja le az eljárást, hogy a nyertes ajánlattevővel határozott időtartamú szerződést kössön Soroksár
Önkormányzatának tulajdonában, továbbá használatában lévő építmények karbantartási, felújítási és beruházási munkáinak eseti
megrendelések alapján történő elvégzésére. Az egyes elvégzendő munkák építési beruházási munkáknak minősülnek. Miután nem
lehet előre pontosan meghatározni a szerződés időtartama alatt elvégzendő munkákat, ezért ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni,
melynek keretén belül eseti megrendelésekkel határozza meg az elvégzendő feladatokat, és az eseti feladatok elvégzésének lényeges
körülményeit.
(az építési beruházás jellegének megfelelően)
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy napban:
vagy a teljesítés határideje:
2024.12.31
Budapest Főváros XXIII. Kerület Soroksár Önkormányzatának közigazgatási területe.
II.1.6) A teljesítés helye:
II.1.7) Részekre bontás
Nem
Részajánlat tételére lehetőség van
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
A beszerzés tárgya szerinti munkák és feladatok - jellegük, összetettségük, előírt műszaki- és minőségbiztosítási paramétereik, időbeli
tartamaik alapján - szorosan kapcsolódnak egymáshoz, egymásra épülnek, melyet több ajánlattevő egy időben nem tudna teljesíteni.
Az eljárás tárgya homogén, nem bontható részekre, a feladatok műszakilag-szakmailag egységes egészt képeznek, a szerződésszerű
teljesítéshez minden elem teljesítése szükséges, a gazdasági észszerűség kizárja több vállalkozó egyidejű teljesítését.
II.2) A közbeszerzés ismertetése
II.2) A közbeszerzés ismertetése
II.2.1) Elnevezés:
Épület-karbantartási munkák Soroksáron
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő CPV-kód:
45453100-8
II.2.3) A teljesítés helye:
Ajánlatkérő által pontosan nem meghatározható, vagy számossága miatt nem kívánja megadni a teljesítés helye tekintetében a
NUTS3 szintű régiót, ezáltal a teljesítés fő helyszíne vonatkozásában a Települést sem.
NUTS-kód:
HU110 Budapest
A teljesítés helye:
Magyarország_1239_Budapest
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Budapest Főváros XXIII. kerület Soroksár Önkormányzatának tulajdonában, továbbá használatában lévő építmények karbantartási,
felújítási és beruházási munkáinak eseti megrendelések alapján történő elvégzése.
Vállalkozási keretszerződés Budapest Főváros XXIII. kerület Soroksár Önkormányzata tulajdonában, továbbá használatában lévő
építmények karbantartási-, felújítási- és beruházási munkáinak eseti megrendelések alapján történő elvégzésére összesen nettó
68.000.000, - Ft értékig a szerződés hatálybalépése napjától, de legkorábban 2024. január 1-től 2024. december 31-ig, vagy a
EKR002186232023
szerződéses keretösszeg kimerülésének napjáig, ha a keretösszeg előbb kimerül, mint 2024. december 31.
Az építési munkák általános ismertetése:
Ajánlatkérő azzal a céllal folytatja le az eljárást, hogy a nyertes ajánlattevővel határozott időtartamú szerződést kössön Soroksár
Önkormányzatának tulajdonában, továbbá használatában lévő építmények karbantartási, felújítási és beruházási munkáinak eseti
megrendelések alapján történő elvégzésére. Az egyes elvégzendő munkák építési beruházási munkáknak minősülnek. Miután nem
lehet előre pontosan meghatározni a szerződés időtartama alatt elvégzendő munkákat, ezért ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni,
melynek keretén belül eseti megrendelésekkel határozza meg az elvégzendő feladatokat, és az eseti feladatok elvégzésének lényeges
körülményeit.
(az építési beruházás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok:
Igen
Minőségi szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
2. Az építési területen keletkezett hulladék szelektív – inert és szerves – gyűjtése 20
és lerakóhelyre szállítása (igen/nem)
3. A kivitelezésbe bevont hátrányos helyzetű munkavállaló alkalmazása (1 fő)
10
Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
1. Nettó rezsióradíj átlag (HUF)
70
II.2.6) Becsült érték:
Érték áfa nélkül:
Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési
rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban:
vagy napban:
vagy Kezdés dátuma – Befejezés dátuma:
2024.01.09
-
2024.12.31
A szerződés meghosszabbítható
Nem
II.2.8) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
II.2.9) Opciókra vonatkozó információ
Opciók:
Nem
II.2.10) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell
Nem
tartalmazniuk
II.2.11) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
Nem
II.2.12) További információ:
A II.2.7) pontban a "Kezdés dátuma" technikai információ, a felhívás megküldhetősége érdekében került rögzítésre. Ez a dátum a
közbeszerzési eljárás lefolytatásának időtartama alapján változhat.
III.1) Részvételi feltételek
EKR002186232023
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság
A kizáró okok felsorolása:
A közbeszerzési eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) bekezdés h)–k) és m)
pontja pontjában meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll.
Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, aki a fenti kizáró okok hatálya alá tartozik, vagy részéről a kizáró
ok az eljárás során következik be.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Az ajánlattevőnek a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás
meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm.rendelet) 17. § (1) bekezdése szerint az
ajánlatban nyilatkozatot kell benyújtania, hogy nem tartozik a felhívásban foglalt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1)
bekezdés k) pont kb) pontját a Korm. rendelet 8. § i) pont ib) alpontja, illetve a 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell
igazolnia.
A Kbt. 67. § (4) bekezdése és a Korm.rendelet 17. § (2) bekezdése alapján az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződés
teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1) bekezdés h)–k) és m) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A
nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megnevezését.
Ajánlattevőnek az ajánlatában nyilatkoznia kell arról is, hogy tekintetében van-e folyamatban változásbejegyzési eljárás. Folyamatban
lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlattevő köteles csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az
annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. A folyamatban lévő változásbejegyzési eljárásról nemleges tartalommal is
nyilatkozni szükséges.
A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak)
mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat
valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
III.1.4) A szerződés biztosítékai:
Késedelmi kötbér: alapja az eseti megrendelés nettó értéke, mértéke 1% minden késedelemmel érintett naptári nap után.
Meghiúsulási kötbér: alapja a nettó szerződéses keretösszeg, mértéke: 20%.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségekre vonatkozó részletes információkat a közbeszerzési dokumentumok részét képező
szerződéstervezet tartalmazza.
III.1.5) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Elszámolás és a kifizetés pénzneme: HUF.
A szerződés finanszírozása Ajánlatkérő saját forrásából történik. Nyertes ajánlattevő az egyes eseti megrendelések műszaki
tartalmának megfelelő tételes elszámolás alapján jogosult számla benyújtására az eseti megrendeléssel érintett munka teljesítésének
Ajánlatkérő általi jóváhagyását követően a teljesítésigazolás alapján. Ha az eseti megrendelés teljesítésének időtartama a két hónapot
meghaladja, Ajánlatkérő az eseti megrendelésre eső díj 5 %-ának megfelelő, de legfeljebb 250 millió Ft összegű előleg
igénybevételének lehetőségét biztosítja. Az előlegszámla és a számlák kiegyenlítése átutalással, számla ellenében, magyar forintban
történik a Kbt. 135. § (1), (3) és (5)-(7) bekezdései, a 322/2015. (X. 310.) Korm. rendelet 30. §-ában, valamint a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint.
IV.1) Meghatározás
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Igen
Nyílt eljárás
Gyorsított eljárás
Nem
Nem
Tárgyalásos eljárás
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
EKR002186232023
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Nem
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
Nem
A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Nem
IV.1.3) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
Nem
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
(KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi határidő
Dátum, helyi idő:
2024.01.04
10:00
óra/perc
IV.2.3) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
HU
IV.2.4) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama: (ajánlati felhívás esetében)
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
vagy Az időtartam hónapban:
vagy napban:
60
(az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.5) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum, helyi idő:
2024.01.04
12:00
óra/perc
V.1-2) Kiegészítő információk
V. szakasz: Kiegészítő információk
V.1) Az ajánlati biztosíték
Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött:
Nem
V.2) További információk
1) AK az EKR karakterkorlátozására tekintettel az egyéb információkat részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumokban
adja meg.
2) Jelen közbeszerzési eljárás az Elektronikus Közbeszerzési Rendszeren (EKR) keresztül lefolytatásra kerülő eljárás, így az
elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. Korm. rendelet (továbbiakban: e-Kr.) rendelkezései
alkalmazandóak.
3) Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához az e-Kr. 6. §-a szerint regisztráció szükséges. Az EKR használatával kapcsolatos
EKR002186232023
útmutató elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas.
4) Konzultáció és helyszíni bejárás tartására nem kerül sor.
5) Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárásban a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontja szerinti eredménytelenségi okot nem alkalmazza.
6) Az ajánlat része a szakmai ajánlat, mely a beárazott költségvetésből áll. Ajánlattevőnek az árazatlan költségvetést beárazva,
hiánytalanul kitöltve kell csatolnia. A beárazott költségvetés az ajánlati ár alátámasztására szolgál.
7) Ha valamely nyilatkozatminta az EKR-ben elektronikus űrlapként a nyilatkozat megtételének nyelvén rendelkezésre áll, a
nyilatkozatot az elektronikus űrlap kitöltése útján kell az ajánlat részeként megtenni. Az EKR-ben továbbított
dokumentumokkal, az EKR-ben elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal szemben támasztott követelményekkel, valamint
képviselet esetén elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal kapcsolatos egyéb előírásokat az e-Kr. 11-12. §-ai tartalmazzák.
8) Ajánlatkérő nem írja elő a Kbt. 66. § (6) bekezdés a)-b) pontjai szerinti információk ajánlatban történő feltüntetését.
9) Nyertes ajánlattevő köteles legkésőbb a szerződéskötés időpontjára felelősségbiztosítási szerződést kötni vagy a meglévőt
kiterjeszteni a következő mértékre: 5.000.000,- Ft / káresemény, és min. 30.000.000,- Ft / éves kártérítési limit. Részletesen lsd.
szerződéstervezet.
10) Ajánlatkérő az eljárásban alkalmazza a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdését.
11) A 321/ 2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. §-a alapján, amennyiben a közbeszerzési dokumentumok meghatározott szabványra,
műszaki engedélyre, műszaki előírásokra, műszaki ajánlásra, illetve gyártmányra, eredetű vagy típusú dologra, eljárásra,
tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre hivatkoznak, úgy a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű
meghatározása érdekében történt, és a megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést is érteni kell, mely alapján az
Ajánlatkérő köteles elfogadni az egyenértékű vagy a közbeszerzési dokumentumokban rögzítetteknél jobb megoldást is. A
szerződés teljesítése során az egyenértékűség (ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek való megfelelőség)
bizonyítása a nyertes ajánlattevő kötelessége.
12) Ajánlatkérő nem követeli meg, továbbá nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
13) Ajánlatkérő a Kbt. 76. § (2) bek. c) pont alapján a legjobb ár-érték arányt megjelenítő értékelési szempontot alkalmazza.
14) Ajánlatok értékelése során kiosztható pontszámtartomány: 0-10 pont. Értékelés módszere az Ár szempont [Nettó rezsióradíj
átlag (HUF)] esetén fordított arányosítás, a Minőségi kritérium 1. részszempontja [Az építési területen keletkezett hulladék
szelektív – inert és szerves – gyűjtése és lerakóhelyre szállítása (igen/nem)], valamint a Minőségi kritérium 2. részszempontja [A
kivitelezésbe bevont hátrányos helyzetű munkavállaló alkalmazása (1 fő)] esetén abszolút értékelés (pontkiosztás). Az értékelés
módszere részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumokban található meg.
15) Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat és más
dokumentumokat, amelyeket a Kbt., és a kapcsolódó rendeletek kötelezően előírnak.
V.3) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma
V.3) Az ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma:
2023.12.13
(A rendszer automatikusan tölti)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog
előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
EKR002186232023