Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'A Penta kft-vel kötött szerződés'.


ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
Uniós, Keretmegállapodás alapján írásbeli konzultáció - 
EKR000960072024
E10 - Előkészítés szakasz
Közbeszerzés  Környezetrendezési és egyéb mélyépítési munkák
tárgya:
Ajánlatkérő 
Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat
neve:
I.1) Név és címek
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név:
Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki 
Nemzeti azonosítószám
15735753243
Önkormányzat
Postai cím:
Böszörményi Út 23-25
Budapest
HU110
1126
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Rimóczi
János
[email protected]
+36 12245900
+36 12245905
E-mail:
Telefon:
Fax:
Internetcím(ek)
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
www.hegyvidek.hu
www.hegyvidek.hu
A felhasználói oldal címe: (URL)
Lebonyolító szerv(ek) adatai
Hivatalos név:
TriCSÓK Tanácsadó és Szolgáltató 
Nemzeti azonosítószám
23000946242
Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Postai cím:
Teréz Körút 19. III/32 28869/0/A/37
Budapest
HU110
1067
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Dr.
Kapcsolattartó személy:
Horváth
János
[email protected]
+36 13542760
+36 13542768
E-mail:
Telefon:
Fax:
Internetcím(ek)
Lebonyolító címe:
www.tricsok.hu
www.tricsok.hu
A felhasználói oldal címe: (URL)
EKR000960072024
2024.05.24 11:19:58

II.1) Meghatározás
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződés típusa:
Építési beruházás
II.1.2) Fő CPV-kód:
45112700-2
Környezetrendezési és egyéb mélyépítési munkák
II.1.3) A szerződés tárgya:
II.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
I.
Nyertes ajánlattevőnek az alábbi feladatokat kell elvégeznie:
Zöldfelületi és kapcsolódó munkák elvégzése: 214 000 m2 parkfelületen, 21 000 m2 területen növények gondozása, 770 db parki 
berendezéshez kapcsolódó munkák, 39 000 m2 területen játszótéri munkák elvégzése, 4 000 m2 biodiverz évelőágyás és 815 m2 
méhlegelő munkái, 328 000 m2 külterjes területek munkái.
Útfelületi munkák elvégzése: 970 m2 útpályák kis felületű munkák, 3 400 m2 útpályák nagy felületű munkák, 930 m2 járdák kis 
felületű munkák, 1 200 m2 járdák nagy felületű munkák, 38 helyszínen forgalomtechnikai munkák, 780 m2 lépcsők kis felületű 
munkák, 875 m2 lépcsők nagy felületű munkák, 37 db helyszínen korlát és poller kihelyezési munkák.
A feladatok részletes meghatározását a Közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza.
***
II.
A II.1.6) pont folytatása:
1125 Budapest, Kútvölgyi út, hrsz: 10734/1
1122 Budapest Gyógyfű utca, hrsz: 6997/3
Budapest XII. kerület közigazgatási területén belül további teljesítési helyszíneket is megjelölhet Ajánlatkérő a teljesítés során.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellegének megfelelően)
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy napban:
150
vagy a teljesítés határideje:
Budapest XII. kerület közigazgatási területe, többek között:
II.1.6) A teljesítés helye:
1121 Budapest, Hóvirág út 46. hrsz 8817/11
1123 Budapest, Csörsz utca 2. hrsz 4818/5
1121 Budapest, Eötvös út 40. hrsz 9139/12
1121 Budapest, Szúnyogh út, hrsz: 8725/3
1125 Budapest, Szamóca út, hrsz: 9906
1125 Budapest Galgóczy utca, hrsz: 10393
1122 Budapest, Acsády Ignác utca, hrsz: 6832/2
***
Folytatás a II.1.4) II pontban.
II.1.7) Részekre bontás
Nem
Részajánlat tételére lehetőség van
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a részekre történő ajánlattételt, mivel a beszerzés tárgya nem osztható oly módon, hogy az a 
közpénzek hatékony felhasználását eredményezné, továbbá a keretmegállapodás egy ajánlattevővel került megkötésre.
II.2) A közbeszerzés ismertetése
II.2) A közbeszerzés ismertetése
II.2.1) Elnevezés:
Környezetrendezési és egyéb mélyépítési munkák
EKR000960072024


II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő CPV-kód:
45112700-2
45233220-7
II.2.3) A teljesítés helye:
Ajánlatkérő által pontosan nem meghatározható, vagy számossága miatt nem kívánja megadni a teljesítés helye tekintetében a 
NUTS3 szintű régiót, ezáltal a teljesítés fő helyszíne vonatkozásában a Települést sem.
NUTS-kód:
HU110 Budapest
A teljesítés fő helyszíne:
Magyarország_Budapest XII. kerület közigazgatási területe, többek között:_1121 Budapest, Hóvirág út 46. hrsz 8817/11 1123 
Budapest, Csörsz utca 2. hrsz 4818/5 1121 Budapest, Eötvös út 40. hrsz 9139/12 1121 Budapest, Szúnyogh út, hrsz: 8725/3 1125 
Budapest, Szamóca út, hrsz: 9906_1125 Budapest Galgóczy utca, hrsz: 10393 1122 Budapest, Acsády Ignác utca, hrsz: 6832/2 1125 
Budapest, Kútvölgyi út, hrsz: 10734/1 1122 Budapest Gyógyfű utca, hrsz: 6997/3_Budapest XII. kerület közigazgatási területén belül 
további teljesítési helyszíneket is megjelölhet Ajánlatkérő a teljesítés során.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
Nyertes ajánlattevőnek az alábbi feladatokat kell elvégeznie:
Zöldfelületi és kapcsolódó munkák elvégzése: 214 000 m2 parkfelületen, 21 000 m2 területen növények gondozása, 770 db parki 
berendezéshez kapcsolódó munkák, 39 000 m2 területen játszótéri munkák elvégzése, 4 000 m2 biodiverz évelőágyás és 815 m2 
méhlegelő munkái, 328 000 m2 külterjes területek munkái.
Útfelületi munkák elvégzése: 970 m2 útpályák kis felületű munkák, 3 400 m2 útpályák nagy felületű munkák, 930 m2 járdák kis 
felületű munkák, 1 200 m2 járdák nagy felületű munkák, 38 helyszínen forgalomtechnikai munkák, 780 m2 lépcsők kis felületű 
munkák, 875 m2 lépcsők nagy felületű munkák, 37 db helyszínen korlát és poller kihelyezési munkák.
A feladatok részletes meghatározását a Közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza.
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbiakban megadott szempontok:
Igen
Minőségi kritérium:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
2. Az ajánlatkérő által előírt 24 hónapos jótálláson felül vállalt jótállás 
30
időtartama, a sikeres műszaki átadás-átvételtől számítva (0-12 hónap)
Költség kritérium:
Nem
Igen
70
Ár kritérium:
Súlyszám / Jelentőség:
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került 
Nem
meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül:
Pénznem:
II.2.7) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy Napokban kifejezett időtartam:
150
vagy Kezdés dátuma - Befejezés dátuma:
-
A szerződés meghosszabbítható
Nem
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
Nem
II.2.9) További információk:
EKR000960072024

I.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy jelen eljárás irányadó szabályait a közbeszerzési eljárás első részének megindításakor, 
tehát az ajánlati felhívás feladásakor hatályos Kbt. rendelkezései tartalmazzák.
Jelen eljárásban a 2020. 04. 28. napján hatályos Kbt. szabályai alkalmazandók
II.
Ajánlatkérő a II.1.5) és II.2.7.) pontban megjelölt időtartamon a következőt érti:
a Munkák teljes körű elvégzésének véghatárideje a munkaterület átadásától számított 150 naptári nap. 
A munkaterület átadása előreláthatólag ugyanazon a napon történik. 
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
III.1) Részvételi feltételek
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenységek végzésére vonatkozó alkalmasság
A kizáró okok felsorolása:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (AT), alvállalkozó (AV) és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki 
a Kbt. 62. § (1)-(2) bek. meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll. 
Ajánlatkérő (AK) kizárja az eljárásból azt az AT-t, AV-t vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki részéről a kizáró 
ok az eljárás során következett be.
Felhívjuk a figyelmet a Kbt. 64.§ (1)-(2) bek. szerinti öntisztázás lehetőségére.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a KM I. részében - a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében - meghatározott kizáró okok továbbra sem 
állnak fenn vele szemben. 
Ajánlattevőnek – elektronikus űrlap kitöltésével – nyilatkoznia kell a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében.
Ajánlattevőnek – elektronikus űrlap kitöltésével – nyilatkoznia kell a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kc) alpontja tekintetében.
Ajánlattevőnek – elektronikus űrlap kitöltésével – nyilatkoznia kell a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint.
III.1.2) A szerződés biztosítékai:
A Szerződéstervezet XIII. fejezetében foglaltak szerint.
III.1.3) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Finanszírozás: saját forrás.
Ajánlatkérő 5% előleget a Kbt. 135. § (7) bek. alapján biztosítja.
Az egyedi szerződés kapcsán a Kbt. 135. § (3), (5) és (6) bek. alkalmazandó. 
A számlák ellenértékét Ajánlatkérő - amennyiben alvállalkozó nem kerül bevonásra- a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. szerint átutalással 
egyenlíti ki. A számlák fizetési határideje a kézhezvételétől számított 30 nap.
Amennyiben Nyertes Ajánlattevő alvállalkozót vesz igénybe - a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. eltérően – a számla(ák) ellenértékének 
kifizetése Kbt. 135. § (3) bek. foglaltakra tekintettel a 322/2015. (X. 30.) Korm. r. 32/A. § szerint történik és a 322/2015. (X. 30.) Korm. 
r. 32/B. § rendelkezéseinek figyelembevételével történik.
A számlák kifizetése átutalással történik. Az elszámolás pénzneme: HUF.
Részszámlázásra a szerződéstervezet szerint havonta van lehetőség.
Ajánlatkérő a 322/2015. (X.30.) Kr. 26. §-a alapján előírja nyertes AT részére legkésőbb a szerződéskötés időpontjára az alábbiak 
szerinti felelősségbiztosítás megkötését, vagy meglévő felelősségbiztosítás kiterjesztését a jelen konzultáció szerinti építési munká(k)
ra. Konzultáció során előírt felelősségbiztosítás mértéke, terjedelme:
–        legalább 500.000.000,- Ft/év, és 
–        legalább 100.000.000,- Ft/kár, 
All risk típusú, építészeti szerelési munkákra kiterjedően.
Nyertes AT kötelezettsége, hogy a szerződés teljes időtartama alatt rendelkezzen az előírt mértékű és terjedelmű 
felelősségbiztosítással.
Kötbérek, jótállás előírás a szerződés-tervezet szerint.
Részletesen lásd KD.
IV.1) Adminisztratív információk
EKR000960072024

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
A hirdetmény közzétételének napja:
IV.1.2) A megkötött keretmegállapodásra vonatkozó adatok:
EKR001563692019
Keretmegállapodás azonosító száma:
Mélyépítés 
Keretmegállapodás azonosító tárgya:
keretmegállapodás
Keretmegállapodás aláírásának dátuma:
2020.09.03
IV.1.3) Ajánlattételi határidő
Dátum, helyi idő:
2024.05.30
10:00
óra/perc
IV.1.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
HU
IV.1.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (ajánlati felhívás esetében)
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
vagy Az időtartam hónapban:
vagy napban:
60
Mikortól indul az ajánlati kötöttség:
IV.1.6) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum, helyi idő:
2024.05.30
12:00
óra/perc
V.1-3) Kiegészítő információk
V. szakasz: Kiegészítő információk
V.1) Kiegészítések meghatározása az ajánlattevő ajánlatának kiegészítéséhez
Ajánlattevőnek a jelen felhívásban meghatározott beszerzés tárgyára és közölt szerződéses feltételekre vonatkozóan kell ajánlatát 
kiegészíteni az alábbiakkal:
a)        Összesített nettó ajánlati ár megadása a konkrét munkához kapcsolódóan kiadásra került részletes árajánlat (árazatlan költségvetés) 
kitöltésével, figyelemmel a kiadott egyedi szerződéstervezetben foglalt szerződéses feltételekre is;
b)        Az ajánlatkérő által előírt 24 hónapos jótálláson felül vállalt jótállás időtartama, a sikeres műszaki átadás-átvételtől számítva (0-12 
hónap).
Egyéb beadandó dokumentumokat illetően ld: V.3.) 9.pont és KD X. fejezet.
V.2) Az ajánlati biztosíték
Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Nem
V.3) További információk
1. Keretmegállapodás lejárta: A keretmegállapodás az aláírásának napjától számított 48 hónapos határozott időtartamra jön létre. A 
második rész lefolytatására a szerződés időbeli hatályán belüli írásbeli konzultációra szóló felhívással addig van lehetőség, ameddig a 
keretösszeg ki nem merül.
2. A Konzultáció folytatásának szabályai: Lásd KD. 
EKR000960072024

3. Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen 
más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be. 
4. Az ajánlat értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó határa 0 pont, felső határa 10 pont, 
valamennyi értékelési szempont esetében.
A pontszámok kiosztásának módszere: 
AK az 1. értékelési szempontnál a fordított arányosítást alkalmazza a közbeszerzési dokumentumokban részletezettek szerint.
AK a 2. értékelési szempontnál Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság 2020. március 25. napi útmutatójának (KÉ 2020. évi 60. szám) V. 
fejezetében meghatározottakat alkalmazza.
Az értékelés részletes szabályai a Kbt. 76. § (10) bek. alapján a közbeszerzési dokumentumokban kerülnek kifejtésre.
A Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján a 2. értékelési szempont: „Az ajánlatkérő által előírt 24 hónapos jótálláson felül vállalt jótállás 
időtartama, a sikeres műszaki átadás-átvételtől számítva” legkedvezőtlenebb szintje 0 hónap (az ennél kedvezőtlenebb megajánlás 
érvénytelen), legkedvezőbb szintje 12 hónap.
5. Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárást a közbeszerzésekért felelős miniszter által üzemeltetett EKR rendszerben bonyolítja le, így a 424
/2017. (XII.19.) Korm. rendelet (továbbiakban: EKR.r.) rendelkezései alkalmazandóak, részletesen lásd KD II. Fejezetében. 
6. A közbeszerzési eljárás során a kommunikáció az EKR.r. előírásai szerint történik. Az eljárásban való ajánlattétel feltétele, hogy 
ajánlattevő az EKR.r. 6. § (6)-(8) szerint regisztráltassa magát az EKR rendszerben. Az EKR működtetését a 13/2021. (XI. 29.) MvM rendelet 
alapján az Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft. végzi https://ujvilag.gov.hu. A rendszer működésével, használatával kapcsolatosan Ajánlatkérő 
kiegészítő tájékoztatást nem nyújt.
7. Az ajánlatban előírt dokumentumok benyújthatók az EKR-ben kitöltött elektronikus űrlap alkalmazásával, vagy amennyiben elektronikus 
űrlap nem áll rendelkezésre, a papír alapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában [Kbt. 41/A. (1), (3)]
8. Az értékelési szempont szerinti megajánlást az EKR.r. 11. § (1) bekezdése szerint az Ajánlatkérő által elektronikus űrlapként létrehozott 
felolvasólapon kell ajánlattevőnek az ajánlat részeként benyújtani.
9. Az ajánlat részeként csatolni kell különösen:
- Kbt. 66. § (2) bekezdés szerinti nyilatkozatot (elektronikus űrlap);
- Kbt. 66. § (6) bekezdése szerinti nyilatkozatot (ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt a részét
(részeit) amelynek teljesítéséhez ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni és az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az 
ajánlat benyújtásakor már ismert alvállalkozókat, valamint az ajánlattevői teljesítésen belül az alvállalkozói teljesítés tervezett százalékos 
arányát (elektronikus űrlap);
- nyilatkozatot a kizáró okok fenn nem állásáról (PDF és a Kbt. 62.§ (1) bek. k) pont kb) és kc) alpontja tekintetében (elektronikus űrlapok);
- nyilatkozatot a Kbt. 67.§ (4) bek. tekintetében (elektronikus űrlap);
- változásbejegyzési eljárásról szóló nyilatkozat (elektronikus űrlap) (nemleges nyilatkozat is csatolandó), továbbá változásbejegyzési eljárás 
esetében a Kr. 13. §-ban meghatározott iratokat;
- Az ajánlattevőnek az ajánlatához csatolnia kell – ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátott – részletes árajánlatot (árazott költségvetés) (PDF 
és excel formátum);
- nyilatkozatot a Kbt. 134.§ (5) bekezdése szerinti biztosíték határidőre történő nyújtásáról, (PDF);
- Nyilatkozat üzleti titokról (elektronikus űrlap);
- Az ajánlatban szereplő nyilatkozatokat/dokumentumokat az ajánlattevő nevében aláíró személy vonatkozásában csatolni kell az ajánlathoz 
a képviseleti jogosultságot igazoló dokumentumot részletesen lsd. Közbeszerzési Dokumentumok,
- nyilatkozat az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó intézkedésekről szóló 833/2014/EU tanácsi 
rendelet 5k. cikk (1) bekezdése szerinti tilalomról.
10. Hiánypótlás a Kbt. 71. § szerint. 
11. Az eljárással kapcsolatos valamennyi határidővel kapcsolatban a közép-európai idő az irányadó. 
12. Ajánlatkérő a Kbt. 45. § (1) bekezdése alkalmazása tekintetében munkaidőnek az alábbi időszakokat tekinti: hétfőtől csütörtökig, 10-15 
óráig, pénteken, és amennyiben a szombati nap munkanap, szombaton 10-14 óráig terjedő időintervallum.
13. Az eljárásban közreműködő felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: 
dr. Csók Balázs lajstromszám: 00862; helyettese: dr. Csók István Áron lajstromszám: 00118
14. Az ajánlati kötöttség időtartama 60 nap az ajánlattételi határidő lejártától számítva. (hirdetmény IV.1.5) pont)
15. A KM teljes keretösszege: nettó 6 000 000 000 HUF+ÁFA
V.4) A konzultációra szóló felhívás megküldésének dátuma
V.4) A konzultációra szóló felhívás megküldésének dátuma:
EKR000960072024

(A rendszer automatikusan tölti)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog 
előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.

EKR000960072024