Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'CSIHK kötelező önkormányzati feladatellátáshoz kapcsolódó havi elszámolás'.


 
 
 
 
 
Iktatószám: ALT/90/2025 
 
Tárgy: közérdekű adatigény teljesítése 
 
 
Erdősi Éva részére 
elektronikus úton[email protected] 
 
 
Tisztelt Erdősi Éva! 
 
 
2025.  január  28.  napján  érkezett,  „Közérdekűadat  igénylés  -  CSIHK  kötelező  önkormányzati 
feladatellátáshoz  kapcsolódó  havi  elszámolás”  
tárgyú  megkeresése  kapcsán  –  a  Csepeli 
Ingatlanhasznosítási Nonprofit Kft. tájékoztatása alapján – kérem fogadja az alábbiakat. 
 
Kérem  küldjék  meg  részemre  az  ügyvezető  asszony,  a  jogász,  a  pénzügyi  osztály,  a 
követeléskezelésen 

dolgozók 
munkabérének 
felosztási 
meghatározását, 
melyből 
egyértelműen  kiderül  és  nyomon  követhető,  hogy  a  havi  elszámolás  keretében  csak  és 
kizárólagosan a kötelező feladatellátáshoz kapcsolódóan használ fel közpénzt a CSIHK! 
 
Kérem az áttekinthetőség érdekében küldjék meg a CSIHK fenti kért elszámolásra vonatkozó 
szervezeti ábráját is! 
 
 
Tájékoztatom,  hogy  Budapest  XXI.  Kerület  Csepel  Önkormányzata  és  a  Csepeli 
Ingatlanhasznosítási  Nonprofit  Kft.  között  fennálló,  a  Támogatásokat  Vizsgáló  Iroda  által 
jóváhagyott  feladatellátási  szerződés  alapján  működési  támogatásként  a  Kft.  kizárólag  a 
közfeladat ellátásával kapcsolatosan felmerülő bér és egyéb költséget számolhat el. Az olyan 
munkakörökben, melynél mind a közfeladat, mind a vállalkozási tevékenység érintett, ott a Kft. 
általános  igazgatási  költségként  számolja  el,  majd  azt  felosztja  a  közfeladat  és  vállalkozási 
tevékenységre.  Az  általános  igazgatási  költség  a  társaság  bevételei  arányában  kerül 
felosztásra,  2025.  évben  ez  az  arány  60,39%  a  közfeladat  ellátásra  és  39,61%  a  vállalkozási 
tevékenységre. 
 
Az általános igazgatási költségben szereplő munkakörök a következők: 
Ügyvezető 
Gazdasági vezető 
Vezető könyvelők 
FEB tagok 
Pénzügyi asszisztensek 
Pénzügyi ügyintéző 
Központ irodai takarító 
 
A jogász bérköltsége az elvégzett feladatai arányába kerül megbontásra. 
 
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768 
e-mail: [email protected] • Honlap: www.csepel.hu 

A követeléskezelési csoport munkavállalói a közfeladat ellátással kapcsolatos tevékenységet 
végeznek.  A  vállalkozási  tevékenységekkel  kapcsolatos  feladatok  ellátásával  foglalkozó 
munkatársak bérköltsége nem kerül elszámolásra az Önkormányzat felé.  
 
 
Tájékoztatom,  hogy  a  fentiek  áttekinthetőségét  tartalmazó  szervezeti  ábra  nem  közérdekű 
adat, azzal a Kft. nem rendelkezik. 
 
Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását. 
 
 
Budapest, „dátum: elektronikus aláírás szerint” 
 
Tisztelettel: 
dr. Vincze Digitálisan aláírta:  
dr. Vincze Anikó 
 
Anikó
Dátum: 2025.03.03 
 
13:31:56 +01'00'
 
dr. Vincze Anikó, jegyző 
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768 
e-mail: [email protected] • Honlap: www.csepel.hu