Iktatószám: ALT/90/2025
Tárgy: közérdekű adat igény teljesítése
Erdősi Éva részére
elektronikus úton: [email protected]
Tisztelt Erdősi Éva!
2024. december 16. napján érkezett
„Közérdekűadat igénylés - Gépjármű használat”
tárgyú megkeresése kapcsán – Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata
kizárólagos tulajdonában álló gazdasági társaságok, mint adatkezelők tájékoztatása
alapján – kérem fogadja az alábbiakat.
Kérem, szíveskedjen megküldeni részemre, hogy mely tisztségviselőknek
(polgármester, alpolgármesterek, tanácsadók esetleges más személyek) és
önkormányzati cégek vezetőinek van személyes használatra adott gépjárműve!
Kérem tüntesse fel a gépjármű típusát és évjáratát is!
Kérem küldje meg a gépjármű használatára vonatkozó szerződéseket,
megállapodásokat külön-külön személyekre vonatkozóan és ha van, akkor a
gépjármű használatára és költségelszámolására vonatkozó eljárási rendet!
Kérem küldje meg, hogy az egyes gépjárművekre vonatkozóan külön-külön, hogy volt-
e káresemény, merült-e fel javítási költség és ha igen ez mekkora összeg volt,
keletkezett-e az önkormányzatnak ezzel kapcsolatban költsége és ha igen akkor ez
mennyi volt!
Kérem küldje meg az egyes gépjárművekre vonatkozóan külön-külön, hogy mennyi
volt a 2023 és 2024-ben kifizetett üzemanyagköltség!
Tekintettel arra, hogy a fenti kérdések összefüggnek, azokra egyben válaszolok.
Tájékoztatom, hogy Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata és a Budapest
Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal részéről a gépjárművek
használatának rendjét a mellékelten megküldött 4/2024. (XI.15.) számú Polgármesteri
- Jegyzői Közös Utasítás szabályozza, külön szerződés nem készül. Az egyes, személyes
használatra átadott gépjárművekre vonatkozóan igényelt adatokat mellékelten
megküldöm.
Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata kizárólagos tulajdonában álló
gazdasági társaságok vezető tisztségviselői (vezérigazgató és ügyvezetők) a
mellékleten megküldött munkaszerződéseik alapján jogosultak gépjármű személyes
használatára. Ennek megfelelően:
- Csepeli Városgazda Közhasznú Nonprofit Zrt. esetében Trefán László
vezérigazgató személyes használatába átadott gépjárműre vonatkozó adatok
az alábbiak, illetve mellékelten megküldöm a 14/2019 (IV.29) számú utasítást A
céges gépjárművek használati rendjéről
Üzemanyag
költség
Gépjármű
Rendszá Évjár
2023.
2024. Káresemé
típusa
m
at
Használat ideje
év
év
ny
Skoda
2023. április 24. - 2024.
Octavia 5E
PID-679
2017 december 31.
657 224 942 583 nem volt
Skoda
2023. január 01.- 2023.
Octavia 5E
MUJ-976 2013 március 13.
152 528
nem volt
- Csepeli Városkép Kft. esetében Molnár Krisztián 2024. október 2. napjától az
RWH 891 forgalmi rendszámú, 2019. évjáratú Skoda Octavia Style gépjármű
használatára jogosult. Ezen időszak alatt nem történt káresemény. Az
üzemanyag költség 2024. évben 49.975.- Ft volt.
- a Csepeli Városfejlesztési Nonprofit Kft. esetében Kálcsics Ferenc ügyvezető
személyes használatában áll az MYG 131 forgalmi rendszámú, 2014. évjáratú
Skoda Octavia gépjármű. Az üzemanyag költség 2023-2024. évben összesen
112.765.- Ft volt, káresemény nem történt. Mellékelten megküldöm a
Gépjárműhasználati és Üzemeltetési Szabályzatot.
- a Csepeli Ingatlanhasznosítási Nonprofit Kft. esetében Domokosné Dr. Kósa Edit
ügyvezető személyes használatában áll 2023. március 22. napjától az NND 344
forgalmi rendszámú, 2016. évjáratú Skoda Octavia gépjármű. Az üzemanyag
költség 2023. évben 1.052.376.- F, 2024. évben 1.316.245.- Ft volt. Káresemény
nem történt.
Budapest, „dátum: elektronikus aláírás szerint”
Tisztelettel:
dr. Vincze Digitálisan aláírta:
dr. Vincze Anikó
Anikó
Dátum: 2025.02.05
10:23:44 +01'00'
dr. Vincze Anikó, jegyző
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768
e-mail:
[email protected] • Honlap: www.csepel.hu