ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
Nemzeti, Meghirdetéssel induló tárgyalás nélküli
értékhatár alatti beszerzés - EKR002084352024
E10 - Előkészítés szakasz
Beszerzés
Informatikai eszközök beszerzése
tárgya:
Ajánlatkérő
Fáber Üzemeltető, Városfejlesztő és -fenntartó Kft.
neve:
I.1) Név és címek
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név:
Fáber Üzemeltető, Városfejlesztő és -
Nemzeti azonosítószám
10215724243
fenntartó Kft.
Postai cím:
Alkotás Utca 21.
Budapest
HU110
1123
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Fekete
Gyula
E-mail:
[email protected]
Telefon:
+36 704204203
Fax:
Internetcím(ek)
www.faberkft.hu
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
A felhasználói oldal címe: (URL)
Lebonyolító szerv(ek) adatai
I.2) Közös beszerzés
I.2) Közös beszerzés
Nem
A szerződés közös beszerzés formájában valósul meg.
Nem
Több ország részvételével megvalósuló közös beszerzés.
Nem
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
EKR002084352024
2024.10.31 10:44:33
II.1) Meghatározás
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződés típusa:
Árubeszerzés
Informatikai eszközök beszerzése
II.1.2) A szerződés tárgya:
II.1.4) A beszerzés mennyisége:
Ajánlatkérő a II.2.4.) pontban részletezi a beszerzés mennyiségi és műszaki paramétereit, továbbá a műszaki specifikáció tartalmazza
részletesen az informatikai eszközbeszerzés paramétereit és Ajánlatkérő elvárását. A nyertes ajánlattevő feladata az ajánlatkérő IT
tevékenységet támogató informatikai eszközök biztosítása:
1db Szerver, rack, min 2*24 mag, 256 GB DDR4, 4x4 TB SAS HDD és 8 db 8TB SAS HDD
1 db Tárolóegység (NAS), 8 x 6 TB tárhellyel
5 db Microsoft Windows Server 2022 STD DSP-OEI (P73-08328)
2 db Microsoft SQL Server 2022 Standard (DG7GMGF0M80J-002)
1 db Microsoft Exchange Server Enterprise 2019 (DG7GMGF0F4MF-0003)
2 db Hardveres tűzfal (Firewall, VPN, User Aware, QoS, Application Control, URLF, IPS, Anti-Bot, Antivirus, Anti-Spam, sandboxing) -
3 éves licensz
2 db 1500VA rack szünetmentes tápegység
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellegének megfelelően)
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy napban:
5
vagy a teljesítés határideje:
Ajánlatkérő székhelye: 1123 Budapest, Alkotás utca 21.
II.1.6) A teljesítés helye:
II.1.7) Részekre bontás
Nem
Részajánlat tételére lehetőség van
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
-
II.2) A beszerzés ismertetése
II.2) A beszerzés ismertetése
II.2.1) Elnevezés:
Informatikai eszközbeszerzés
II.2.3) A teljesítés helye:
Ajánlatkérő által pontosan nem meghatározható, vagy számossága miatt nem kívánja megadni a teljesítés helye tekintetében a
NUTS3 szintű régiót, ezáltal a teljesítés fő helyszíne vonatkozásában a Települést sem.
NUTS-kód:
HU110 Budapest
A teljesítés helye:
Magyarország_1123_Budapest_Alkotás_utca_21.
EKR002084352024
II.2.4) A beszerzés mennyisége:
Mennyiség / Mennyiség egység / Megnevezés
A nyertes ajánlattevő feladata az ajánlatkérő IT tevékenységet támogató informatikai eszközök biztosítása:
1 db Szerver, rack, min 2*24 mag, 256 GB DDR4, 4x4 TB SAS HDD és 8 db 8TB SAS HDD, 3 év helyszíni garancia biztosításával
1 db Tárolóegység (NAS), 8 x 6 TB tárhellyel
5 db Microsoft Windows Server 2022 STD DSP-OEI (P73-08328)
2 db Microsoft SQL Server 2022 Standard (DG7GMGF0M80J-002)
1 db Microsoft Exchange Server Enterprise 2019 (DG7GMGF0F4MF-0003)
2 db Hardveres tűzfal (Firewall, VPN, User Aware, QoS, Application Control, URLF, IPS, Anti-Bot, Antivirus, Anti-Spam, sandboxing) -
3 éves licensz
2 db 1500VA rack szünetmentes tápegység
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Minőségi szempont:
Nem
Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés:
II.2.6) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
III.1) Részvételi feltételek
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenységek végzésére vonatkozó alkalmasság
A kizáró okok felsorolása:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, aki a Kbt. 62.§ (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alatt áll.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlattevők az EKR-ben rendelkezésre bocsátott űrlapon kötelesek nyilatkozni arról, hogy nem állnak a kizáró okok hatálya alatt. A
kizáró okok hatálya alá tartozást a továbbiakban Ajánlatkérő ellenőrzik a rendelkezésre álló közhiteles és publikus adatbázisok
alapján.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételt.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:
Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlatkérő nem ír elő műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételt.
Az alkalmassági minimum követelmények:
Ajánlatkérő nem ír elő műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételt.
EKR002084352024
Ha alkalmassági minimumkövetelmény nem került meghatározásra, ennek indokolása
III.1.4) A szerződés biztosítékai:
1. Az Alkalmazás éles indulásához kapcsolódó késedelmi kötbér: Ajánlatkérő a teljes szerződéses érték 2 %-át kitevő mértékű
késedelmi kötbérre jogosult naponta, amennyiben a nyertes ajánlattevő a felhívás II.2.4. pontjában meghatározott kötbérterhes
határidőhöz képest késedelembe esik. Ezen késedelmi kötbér maximuma 30 %.
2. Meghiúsulási kötbér: amennyiben a szerződés teljesítése olyan okból, amelyért nyertes ajánlattevő felelős meghiúsul, Ajánlatkérő a
teljes szerződéses érték 30 %-át kitevő mértékű meghiúsulási kötbérre jogosult.
III.1.5) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
A nyertes ajánlattevő 1 (azaz egy) db számla kiállítására jogosult, mely Ajánlatkérő által kiállított teljesítésigazolás alapján a számla
kézhezvételét követően, átutalással kerül kiegyenlítésre a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. szerint - a kézhezvételétől számított 30 napon belül
IV.1) Meghatározás
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Meghirdetéssel induló tárgyalásos eljárás:
Nem
Meghirdetéssel induló tárgyalás nélküli eljárás:
Igen
Közvetlen felhívással induló tárgyalásos eljárás:
Nem
Közvetlen felhívással induló tárgyalás nélküli eljárás:
Nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Ajánlattételi határidő
Dátum:
2024.11.07
Helyi idő:
16:00
óra/perc
IV.2.2) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
HU
IV.2.3) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
vagy az időtartam hónapban:
vagy napban:
30
(az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.4) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum:
2024.11.07
Helyi idő:
18:00
óra/perc
V.1) További információk
V. szakasz: Kiegészítő információk
EKR002084352024
V.1) További információk:
1) Ajánlattevők az ajánlatot az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) kötelesek benyújtani, amelyben valamennyi eljárási
cselekmény előzetes regisztrációhoz kötött. Az EKR rendszer címe: www.ekr.gov.hu.
2) Az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni, valamint az ahhoz csatolt minden idegen nyelvű igazolást, dokumentumot és okiratot
magyar nyelvű felelős fordítással együtt kell benyújtani.
3) Ajánlatkérő az ajánlatok bírálatát egy szakaszban végzi el.
4. Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy jelen beszerzési eljárást annak bármely szakaszában, indokolás nélkül
eredménytelenné nyilváníthatja.
5. Az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok:
5/1. Felolvasólap, amelyen fel kell tüntetni az értékelési szempontok alapján értékelésre kerülő adatokat (EKR űrlap).
5/2. Nyilatkozat az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra
vonatkozóan (ajánlati nyilatkozat, EKR űrlap)
5/3. Nyilatkozat kizáró okokról (EKR űrlap)
5/4. Ajánlattevő köteles nyilatkozni arról, hogy van-e folyamatban vele szemben változásbejegyzési eljárás (EKR űrlap). Amennyiben
igen, köteles feltölteni a változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
5/5. Nyilatkozat referenciákról. (EKR űrlap).
5/6. Átláthatósági nyilatkozat (2. sz. iratminta alapján).
5/7. Ajánlattevő köteles az EKR-be feltölteni a cégjegyzésre jogosult képviselőjének aláírási címpéldányát vagy aláírásmintáját
(dokumentumfeltöltés)
5/8. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban csatolni kell a közös ajánlattevők konzorciumi együttműködési megállapodását
(dokumentumfeltöltés).
6. Az ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít az ajánlattevők részére, amennyiben az az ajánlat érdemi tartalmát nem érinti,
csupán az ajánlattételi felhívásban előírt formai okok, dokumentumok teljesítéséhez, vagy tisztázó kérdések megválaszolásához válik
szükségessé. Az ajánlatkérő az EKR megfelelő eljárási cselekményével hívja fel az érintett ajánlattevőket hiánypótlásra.
7. Az ajánlattételi határidőn túl beérkezett ajánlat érvénytelen.
8. A jelen beszerzési eljárás bármely dokumentumában található információkkal kapcsolatban további felvilágosítást az "Egyéb
kommunikáció" vagy a "Kiegészítő tájékoztatás kérése" eljárási cselekmények alkalmazásával lehet kérni az Ajánlatkérőtől az
ajánlattételi határidő lejártát megelőző 3. naptári napig.
V.2) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma
V.2) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma:
(A rendszer automatikusan tölti)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog
előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
EKR002084352024