Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
1 rtg kopó réteg + 1 kiegyenlítő rtg + pályaszerkezet csere. A burkolat
felújítása 7.500 méter hosszban történt. A felújítás során két réteg
burkolaterősítésre került sor pályaszint emelkedéssel. Lokális helyen
REMIX technológia építésével történt a burkolat megerősítése, valamint
lokális helyeken a meglévő pályaszerkezet cseréje. A kis sugarú íveknél a
Balmazújváros, Hajdúböszörmény
Hajdú-Bihar
3318
Balmazújváros-Hajdúböszörmény
0+000
7+500
7 500 m
mellékút
2019.12.27
belső ívekben a padkát, előregyártott betonelemmel került megerősítésre. A
meglévő nyílt szikkasztó árkos vízelvezetési rendszer megtartása mellett,
annak felújítása, tisztítása és jó karba helyezése került elvégzésre. A
felújítási szakaszon a meglévő sérült jelzőtáblák és útbaigazító táblák
cserére kerültek.
1 rtg kopó réteg + 1 kiegyenlítő rtg + pályaszerkezet csere A burkolat
felújítása 2.350 méter hosszban történt. A felújítás során két réteg
burkolaterősítésre került sor pályaszint emelkedéssel. Lokális helyeken a
Bakonszeg
Hajdú-Bihar
4213
Biharnagybajom-Berettyóújfalu
17+450
19+800
2 260 m
mellékút
2019.11.12
meglévő pályaszerkezet cseréje, a meglévő vízelvezetési rendszer megtartása
mellett, annak felújítása, tisztítása és jó karba helyezése került elvégezésre.
A felújítási szakaszon a meglévő sérült jelzőtáblák és útbaigazító táblák
cserére kerültek.
1 rtg kopó réteg + 1 kiegyenlítő rtg + pályaszerkezet csere A 3315. jelű
Tiszafüred – Polgár összekötő úton a 26+618 -27+530 km szelvények
közötti szakasz burkolat felújítására került sor. A felújítás alkalmával a
nyomvályús, süllyedt területeken pályaszerkezet csere került elvégezésr,
Újszentmargita
Hajdú-Bihar
3315
Tiszafüred-Polgár
26+618
27+530
912 m
mellékút
2019.11.19
illetve a teljes szakaszon kiegyenlítő és kopóréteg épült. A meglévő padkák
az új kopóréteg szintjéig a meglévő szélesség megtartásával feltöltésre
kerültek, illetve a szelvény szerinti jobb oldali árok rendezésre került. A
burkolati jelek újrafestésre kerültek. A szakaszon található útcsatlakozások a
közút területének határáig kiépítésre kerültek.
1 rtg kopó réteg + 1 kiegyenlítő rtg + pályaszerkezet csere + híd felújítás A
4212. jelű Püspökladány - Szeghalom összekötő úton a 6+400 – 10+734 km
szelvények közötti szakasz burkolat felújítására került sor. A felújítás
alkalmával a nyomvályús, süllyedt területeken pályaszerkezet csere került
elvégezésre, illetve a megjelölt szakaszokon kiegyenlítő és a teljes szakaszon
kopóréteg épült. A meglévő padka az új kopóréteg szintjéig a meglévő
Sárrétudvari
Hajdú-Bihar
4212
Püspökladány - Szeghalom
6+400
10+734
4 334 m
mellékút
2019.12.16
szélesség megtartásával, szemcsés anyaggal kevert töltésanyaggal került
feltöltésre, illetve a földmedrű szikkasztó árkok rendezésre kerültek. A
burkolati jeleket tartós kivitelben újrafestésre kerültek. A szakaszon
található vasbeton korlátok acél közúti vezetőkorlátra cseréje, valamint a
meglévő szalagkorlátok szintre emelése, illetve javítása megtörtént. A
belterületi szakaszon a kapubejárók rendezésre kerültek. A Sárréti
főcsatorna fölötti híd felújítása is megtörtént.
A meglévő burkolaton 0-5 cm vtg. profilmarást hajtott végre a kivitelező. A
lemart anyagot az útpálya felületén kellett hagyni, majd profilozni, így a
meglévő burkolat egyenetlenségének megszűntetése és a rákerülő új
pályaszerkezet ráépítéséhez szükséges fogadó felület elkészítése
megvalósult. A burkolat szélétől mindkét oldalon a padka felületén
1,00–1,00 m szélességben alkalmas kötőanyag hozzáadásával talajkezelést
alkalmaztunk. Az így előkészített felületre, teljes szélességben georács
Besenyszög
Jász-Nagykun-Szolnok
3225
Szolnok-Jászkisér összekötő út
17+562
21+150
3 588 m
mellékút
2019.11.18
terítése valósult meg. A georácsra 20 cm vtg-ban M90 mechanikai
stabilizációs réteget, majd a zúzottkő útalapra két réteg aszfaltburkolatot
épített a kivitelező. A szakasz elején és végén kialakuló szintkülönbség
zavaró átmenet nélküli kialakítása érdekében a zúzott kő réteg kifuttatása 10
m, a kötőréteg kifuttatása 20 m, a kopóréteg kifuttatása 30 m hosszúságban
vált szükségessé. A szakaszon megvalósult a vízelvezető rendszerek
tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák kerületek kihelyezésre, valamint
megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A meglévő burkolaton 0-5 cm vtg. profilmarást hajtott végre a kivitelező. A
lemart anyagot az útpálya felületén kellett hagyni, majd profilozni, így a
meglévő burkolat egyenetlenségének megszűntetése és a rákerülő új
pályaszerkezet ráépítéséhez szükséges fogadó felület elkészítése
megvalósult. A burkolat szélétől mindkét oldalon a padka felületén
1,00–1,00 m szélességben alkalmas kötőanyag hozzáadásával talajkezelést
alkalmaztunk. Az így előkészített felületre, teljes szélességben georács
Jászágó
Jász-Nagykun-Szolnok
3231
Pusztamonostor-Jászárokszállás összekötő út
10+000
12+472
2 472 m
mellékút
2019.11.15
terítése valósult meg. A georácsra 15 cm vtg-ban M56 jelű mechanikai
stabilizációs réteget, majd a zúzottkő útalapra két réteg aszfaltburkolatot
épített a kivitelező. A szakasz elején és végén kialakuló szintkülönbség
zavaró átmenet nélküli kialakítása érdekében a zúzott kő réteg kifuttatása 10
m, a kötőréteg kifuttatása 20 m, a kopóréteg kifuttatása 30 m hosszúságban
vált szükségessé. A szakaszon megvalósult a vízelvezető rendszerek
tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák kerületek kihelyezésre, valamint
megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is.
Az építési szakaszon 3 különböző technológia lett alkalmazva az
alábbiakban:
1.) 10+130-10+950 km szelv között: A meglévő burkolaton 0-5 cm vtg.
profilmarást hajtott végre a kivitelező. A lemart anyagot az útpálya felületén
kellett hagyni, majd profilozni, így a meglévő burkolat egyenetlenségének
megszűntetése és a rákerülő új pályaszerkezet ráépítéséhez szükséges fogadó
felület elkészítése megvalósult. A burkolat szélétől mindkét oldalon a padka
felületén 1,00–1,00 m szélességben alkalmas kötőanyag hozzáadásával
talajkezelést alkalmaztunk. Az így előkészített felületre, teljes szélességben
georács terítése valósult meg. A georácsra 20 cm vtg-ban M90 mechanikai
stabilizációs réteget, majd a zúzottkő útalapra két réteg aszfaltburkolatot
Tiszaszentimre
Jász-Nagykun-Szolnok
3217
Kunhegyes-Tiszaszőlős összekötő út
10+000
14+079
4 079 m
mellékút
2019.12.04
épített a kivitelező.
2.) 10+000-10+130 km szelvények között: 10 cm vtg burkolat marást
követően 3 réteg hengerelt aszfalt beépítését végezte el a kivitelező
(összesen 18,5 cm vastagságban)
3.) 10+950-11+160 k szelvények között: profilmarást követően két réteg
hengerelt aszfalt beépítését végezte el a kivitelező.
A teljes szakasz vonatkozásában megvalósult a vízelvezető rendszerek
tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák kerületek kihelyezésre, valamint
megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is. A 10+130- 10+950 és a
11+160-14+079 km szelvények között 1,5 m szélességben földpadka, a
10+000-10+130 és a 10+950-11+160 km szelvények között 1,0 m
szélességben stabilizált padka épült.
A teljes szakasz burkolat marását követően teljes felületen kopó és kötőréteg
cseréje valósult meg, a burkolat mindkét oldalán 1,0-1,0 m szélességű
földpadka került kialakításra. A szakaszon megvalósult a vízelvezető
Jászágó
Jász-Nagykun-Szolnok
3231
Pusztamonostor-Jászárokszállás összekötő út
8+000
9+076
1 076 m
mellékút
2019.09.30
rendszerek tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák kerületek
kihelyezésre, valamint megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is. A
szakaszon található Ágói patak hídjának felújítása is megtörtént (hídszegély
javítási, öntött aszfaltsáv cseréje valamint a korlátok lefestése).
A teljes szakaszon profilmarást követően 3 réteg hengerelt aszfalt került
beépítésre összesen 17,5 cm vastagságban. A burkolat mellett 1,0 m
Tiszaroff
Jász-Nagykun-Szolnok
3216
Fegyvernek-Tiszafüred összekötő út
21+159
23+200
2 041 m
mellékút
2019.11.13
szélességben mindkét oldalon stabilizált padka épült. Megvalósult a
vízelvezető rendszerek tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák
kerületek kihelyezésre, valamint megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is.
A teljes szakasz burkolatmarását követően teljes felületen kopó és kötőréteg
cseréje valósult meg, a burkolat mindkét oldalán 1,0-1,0 m szélességű
Pusztamonostor, Jászágó
Jász-Nagykun-Szolnok
3231
Pusztamonostor-Jászárokszállás összekötő út
4+000
5+000
1 000 m
mellékút
2019.11.15
földpadka került kialakításra. A szakaszon megvalósult a vízelvezető
rendszerek tisztítása, profilrendezése, új KRESZ táblák kerületek
kihelyezésre, valamint megújultak a kézi és gépi burkolati jelek is.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A felújítási szakaszon a burkolat marását követően 2 réteg hengerelt aszfalt
került beépítésre, a szakaszon található 1 db buszmegállópár peronjának
burkolt padka jellegű kialakítása, valamint 1,5 m szélességben földpadka
Pusztataskony
Jász-Nagykun-Szolnok
3216
Fegyvernek-Tiszafüred összekötő út
35+020
35+540
520 m
mellékút
2019.09.13
került kialakításra. A meglévő közúti acélszalagkorlátok valamint a KRESZ
táblák cseréje is megtörtént, új burkolati jelek kerültek felfestésre.
Megvalósult a vízelvezető rendszerek tisztítása, profilrendezése.
A meglévő burkolat profil marása, burkolatszéltől mért 1,5-1,5 m
szélességben mélymarás 7 cm vtg-ban, burkolatszél megerősítése 7 cm vtg-
ban AC 22 alap (N) kötőréteg (nem teljes szélességben épített profiljavító
rétegként), 5,0 cm vtg-ban AC16 alap (N) kötőréteg (teljes szélességben
épített kiegyenlítő rétegként) valamint 3,5 cm vtg-ban AC 11 kopó (N)
kopóréteg.A belterületi szakaszon mindkét oldalon 1,5 m szélességben
Mesterszállás
Jász-Nagykun-Szolnok
46161
Mesterszállás bekötő út
0+000
1+850
1 850 m
mellékút
2020.06.16
stabilizált padka, külterületen földpadka építése történt, valamint a kritikus
ívekben a padka védelmében előregyártott LEFIX elemekből rázó padka
került kiépítésre. A szakaszon található 5 db buszmegálló és buszöböl
tervszerinti helyreállítása megtörtént, valamint szalagkorlát cseréjét is
végrehajtotta a kivitelező.Új KRESZ és útbaigaztó táblák kerültek
kihelyezésre és új burkolati jelek felfestése is történt.
A felújítási szakaszon a burkolat marását követően 2 réteg hengerelt aszfalt
került beépítésre, a szakaszon található 1 db buszmegállópár peronjának
burkolt padka jellegű kialakítása, valamint 1,5 m szélességben földpadka
Abádszalók
Jász-Nagykun-Szolnok
3216
Fegyvernek-Tiszafüred összekötő út
37+000
38+250
1 250 m
mellékút
2019.09.27
került kialakításra. A meglévő közúti acélszalagkorlátok valamint a KRESZ
táblák cseréje is megtörtént, új burkolati jelek kerültek felfestésre.
Megvalósult a vízelvezető rendszerek tisztítása, profilrendezése.
A felújítás során a meglévő burkolat egy rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. A burkolat szintjével azonos szintben épültek ki
az autóbuszperonok, melyek elé a burkolat szélesítésével 50 cm széles
Vargabokor
Szabolcs-Szatmár-Bereg
36124
Vargabokor bekötőút
0+000
1+799
1 799 m
mellékút
2019.10.04
biztonsági sáv került. A 4,0 m széles burkolat miatt a padka M63 jelű
mechanikai stabilizációból készült. A szakaszon mindkét oldalban, 110 m
hosszon beton folyóka lett kicserélve.
A felújítás során a meglévő burkolat két rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. Kiemelt szegélyes peronok épültek ki, melyek elé
a burkolat szélesítésével 50 cm széles biztonsági sáv került. A peronok és a
meglévő járda közé kerti szegéllyel határolt új járda készült. A vízelvezetés
Kisfástanya
Szabolcs-Szatmár-Bereg
3612
Tiszalúc-Nagycserkesz ök. út
33+988
37+570
3 582 m
mellékút
2019.10.04
megoldására az árkok tisztítása mellett 200 m hosszban "K" szegélysor
készült, valamint átereszek építése is szükségessé vált, melyekhez víznyelő
aknák is épültek. A szegélysor melletti járda is leaszfaltozásra került. A
burkolati jelek tartós minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és
oszlopok cseréje mellett.
A felújítás során egy rétegben kopó-kiegyenlítő réteg épült be a teljes, végig
külterületet érintő szakaszon. A meglévő felületen marás csak lokálisan,
csiszoló jelleggel történt. A 3833 j. út 3827 j. úttal alkotott csomópontjában
„K” szegéllyel határolt térkőburkolatú cseppsziget került kialakításra a
biztonságos kanyarodás elősegítése miatt. A 0+075-0+115 km szelvényben
Demecser
Szabolcs-Szatmár-Bereg
3833
Demecser-Berkesz ök. út
0+000
0+800
800 m
mellékút
2019.09.11
található helyszínrajzi ív belső padkájában előregyártott LEFIX
padkaburkolati elem épült 30 fm hosszon. A szakaszt a 0+059 km
szelvényben keresztezi a Budapest-Záhony vasútvonal, mely
vágányzónájának burkolat felújítását is magában foglalta kivitelezés. A
burkolati jelek tartós minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és
oszlopok cseréje mellett.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A felújítás során a meglévő burkolat két rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. Belterületen az egységes szélesség eléréséhez
mindkét oldalon 30 cm szélességű 25 cm vastagságú mart aszfalt szélesítés
készült. A kis sugarú ívekben 1,0 m szélességben térkő burkolás készült
süllyesztett szegély lehatárolással. A szakaszon süllyesztett szegélyes,
aszfalt burkolatú peronok épültek ki, melyek elé a burkolat szélesítésével 25
Érpatak
Szabolcs-Szatmár-Bereg
49121
Érpatak bekötő út
0+000
5+475
5 475 m
mellékút
2019.10.25
cm széles biztonsági sáv került. A belterületi szakaszon térkőből épített
folyóka volt, melyet előregyártott vasbeton folyókára cseréltek. 50 m
hosszban az út mindkét oldalán "K" szegély található, melynek
szintbehelyezése, valamint a hozzá kapcsolódó térkő burkolat átépítése volt
a feladat. A padkafeltöltés M2 minőségű padkaanyagból történt, a burkolati
jelek tartós minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok
cseréje mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat két rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. A település belterületi szakaszán 1 pár süllyesztett
szegéllyel határolt aszfaltburkolatú buszperon épült, 25 cm biztonsági
Beszterec
Szabolcs-Szatmár-Bereg
3824
Beszterec-Kemecse ök. út
0+500
1+008
508 m
mellékút
2019.09.23
sávval kialakítva. A külterületi szakaszon megvalósult a földárkok
profilozása és az űrszelvénybe belógó növényzet irtása. A padkafeltöltés M2
minőségű padkaanyagból történt, a burkolati jelek tartós minőségben
felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok cseréje mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat külterületen két rétegű hengerelt
aszfalttal, míg belterületen egy rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. A belterületen az aknafedlapok szintbehelyezése is
megtörtént. A szakaszon kiemelt szegéllyel határolt aszfaltburkolatú
Csenger
Szabolcs-Szatmár-Bereg
4924
Ura-Csenger ök. út
8+477
9+669
1 192 m
mellékút
2019.10.04
buszperonok épültek, 25 cm biztonsági sávval kialakítva. A peronok mögötti
árkokat betoncsövek beépítésével lezárták. A padkafeltöltés M2 minőségű
padkaanyagból történt, a burkolati jelek tartós minőségben felfestésre
kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok cseréje mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat külterületen két rétegű hengerelt
aszfalttal történő megerősítésére került sor. A kis sugarú ívekben 1,0 m
szélességben térkő burkolás készült süllyesztett szegély lehatárolással. A
Ömböly, Nyírbéltek
Szabolcs-Szatmár-Bereg
49133
Ömböly bekötő út
1+257
6+358
5 101 m
mellékút
2019.10.21
vízelvezetés rendezése miatt az átereszek kitisztításra kerültek. A
padkafeltöltés M2 minőségű padkaanyagból történt, a burkolati jelek tartós
minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok cseréje, valamint
újak kihelyezése mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat két rétegű hengerelt aszfalttal történő
megerősítésére került sor. Az egységes szélesség eléréséhez 795 m hosszban
egy oldali, 50 cm szélességű M90 mechanikai stabilizációból szélesítés
Napkor
Szabolcs-Szatmár-Bereg
4102
Nyírtura-Nyíradony ök. út
13+237
14+731
1 494 m
mellékút
2019.10.21
készült. A teljes szakaszon megvalósult a földárkok profilozása. A
padkafeltöltés M2 minőségű padkaanyagból történt, a burkolati jelek tartós
minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok cseréje mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat profilmarása utan két rétegű hengerelt
aszfalttal történő megerősítésre került sor. A padkák mindkét oldalon M22
zúzottkő stabilizációt kaptak 1,5 m szélességben. A beavatkozási szakaszon
1 pár öbölben elhelyezkedő autóbuszperon található, melyek felújítását a
kivitelezés magában foglalta. A 4. sz. főút 4114 j. úttal való csatlakozásának
Nyírbogdány felőli lekerekítő ívében előregyártott beton rázópadka (LEFIX)
Székely
Szabolcs-Szatmár-Bereg
4
Budapest-Debrecen-Záhony I.rendű főút
293+280
294+972
1 692 m
főút
2019.12.03
elemek kerültek beépítésre. A 294+895 km szelvényben található Székely
IV sz. Máriapócsi –főfolyás-híd (P1169) is a projekt részeként felújításra
került kopóréteg átvezetéssel, a szegélyek melletti öntött aszfaltsáv
cseréjével, a hídszegélyek védőbevonatának cseréjével. A burkolati jelek
tartós minőségben felfestésre kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok, valamint
széljelző oszlopok, burkolati prizmák cseréje mellett.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A felújítás során a meglévő burkolat profilmarása után külterületen két
rétegű hengerelt aszfalttal, míg belterületen egy rétegű hengerelt aszfalttal
történő megerősítésére került sor. Külterületen a kötőréteg alá hordozó réteg
nélküli aszfaltrács került beépítésre. A belterületi szakaszon 400 m hosszban
szegély épült, valamint a kapcsolódó kerékpárút szegélysora 1500 m-en
Fehérgyarmat
Szabolcs-Szatmár-Bereg
4127
Kisar-Fehérgyarmat összekötő út
22+000
24+896
2 896 m
mellékút
2020.04.15
kicserélésre került. A szakaszon kiemelt szegéllyel határolt aszfaltburkolatú
peronok is épültek. Belterületen az aknafedlapok szintbehelyezése is
megtörtént. A padkafeltöltés M2 minőségű padkaanyagból történt,
külterületen az alapszerkezet aljáig történő visszabontással, szivárgó paplan
építésével. A burkolati jelek tartós minőségben felfestésre kerültek, a
jelzőtáblák és oszlopok cseréje mellett.
A felújítás során a meglévő burkolat profilmarása utan egy rétegű hengerelt
aszfalttal történő megerősítésre került sor. A padkák mindkét oldalon M22
zúzottkő stabilizációt kaptak 2,0 m szélességben. A vízelvezetésen az árkok
Napkor
Szabolcs-Szatmár-Bereg
41
Nyíregyháza-Beregsurány I.rendű főút
9+386
9+886
500 m
főút
2019.09.05
tisztításával lett javítva. A burkolati jelek tartós minőségben felfestésre
kerültek, a jelzőtáblák és oszlopok, valamint széljelző oszlopok cseréje
mellett.
Kátyúzás AC 11 jelű aszfaltból, kiegyenlítő réteg készítése AC 11 kopó
aszfaltból, kopó réteg készítése AC 11 kopó aszfaltból, padka- és
Uppony
Borsod-Abaúj-Zemplén
2524
Ózd-Uppony összekötő út
8+515
11+386
2 871 m
mellékút
2019.12.10
árokrendezés. Hídjavítás: Upponyi Csernely-patak-híd, Upponyi Bóta-patak-
híd
A burkolat hideg remix technológiával került helyreállításra. A remixált
réteg 6,22 m szélességű. A beépítés során az alábbi rétegrend került
Tiszacsermely, Cigánd
Borsod-Abaúj-Zemplén
3814
Sárospatak-Cigánd összekötő út
25+340
26+340
1 000 m
mellékút
2019.11.08
beépítésre: 5,0 cm AC 11 kopó (N) kopóréteg, 6,0 cm AC 11 kopó (N)
kötőréteg, 20,0 cm REMIX alapréteg
Az útburkolat szélessége 5,5-6,00 méter, mely a lokális pályaszerkezet csere
után az alábbi pályaszerkezeti rétegrend került beépítésre: 5,0 cm vtg. AC
Tiszatardos, Csobaj
Borsod-Abaúj-Zemplén
3621
Tokaj - Taktaharkány összekötő út
8+690
17+400
8 710 m
mellékút
2019.11.08
11 kopó (N) kopóréteg és 4,5 cm vtg. AC 11 kopó (N) kiegyenlítő réteg.
Padka- és árokrendezés
M56 jelű mechanikai stabilizáció+AC 22 útalap készítése, kiegyenlítő réteg
Nyésta
Borsod-Abaúj-Zemplén
26132
Nyéstai bekötő út
0-024
1+113
1 089 m
mellékút
2019.10.31
készítése AC 11 kopó aszfaltból, kopó réteg készítése AC 11 kopó
aszfaltból, padka- és árokrendezés.
Helyszíni újrahasznosítás hideg remix eljárással, kiegyenlítő réteg készítése
Debréte
Borsod-Abaúj-Zemplén
26122
Debréte bekötő út
0+000
1+755
1 755 m
mellékút
2019.10.22
AC 11 kopó aszfaltból, kopó réteg készítése AC 11 kopó aszfaltból, padka-
és árokrendezés.
A burkolat hideg remix technológiával került helyreállításra. A remixált
réteg 6,22 m szélességű. A beépítés során az alábbi rétegrend került
Tiszacsermely, Cigánd
Borsod-Abaúj-Zemplén
3814
Sárospatak-Cigánd összekötő út
27+100
28+100
1 000 m
mellékút
2019.11.08
beépítésre: 5,0 cm AC 11 kopó (N) kopóréteg, 6,0 cm AC 11 kopó (N)
kötőréteg, 20,0 cm REMIX alapréteg
Az útburkolat szélessége 6,00 méter, a padka szélessége 1,00 m, a felszíni
vizek elvezetése mindkét oldalon földárokkal történik. Az alábbi
Kisgyőr
Borsod-Abaúj-Zemplén
25117
Kisgyőri bekötő út
1+750
2+700
950 m
mellékút
2019.11.12
pályaszerkezeti rétegrend került beépítésre: 5,0 cm vtg. AC 11 kopó (N)
kopóréteg és 3,0-7,5 cm vtg. AC 11 kopó (N) kiegyenlítő réteg. Padka- és
árokrendezés.
A beruházás során Noszvaj belterületi szakaszán kopóréteg profilmarása, a
süllyedéseknél a teljes pályaszerkezet cseréje, új kiegyenlítő aszfaltréteg és
új kopóréteg terítése, a teljes szakaszon új tartós burkolati jelek felfestése,
Noszvaj
Heves
2509
Mezőkövesd-Noszvaj ök.út
14+271
15+535
1 260 m
mellékút
2019.12.06
valamint a KRESZ táblák igény szerinti cseréje és pótlása valósult meg. A
belterületi szakaszon található 4 db buszmegálló is felújításra került. A teljes
szakaszon árok tisztítás, aszfaltozás előtt padkanyesés, illetve az új kopó
réteg megépítését követően az új padka készült el.
A felújítás Sirok belterületi szakaszán kezdődött és Sirok-Egerbakta között
fejeződött be, külterületi szakaszon. A beruházás során a teljes szakaszon
kopóréteg profilmarása, a süllyedéseknél a teljes pályaszerkezet cseréje, új
kiegyenlítő aszfaltréteg és új kopóréteg terítése, a teljes szakaszon új tartós
Sirok
Heves
24
Gyöngyös-Parád-Eger másodrendő főút
42+700
47+630
4 930 m
főút
2019.12.20
burkolati jelek felfestése, valamint a KRESZ táblák igény szerinti cseréje és
pótlása valósult meg. A szakaszon található 5 db buszmegálló illetve a 3 db
közúti műtárgy is felújításra került. A teljes szakaszon árok tisztítás,
aszfaltozás előtt padkanyesés, illetve az új kopó réteg megépítését követően
az új padka készült el.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A beruházás során Boldog belterületi szakaszán kopóréteg profilmarása, a
süllyedéseknél a teljes pályaszerkezet cseréje, új kiegyenlítő aszfaltréteg és
új kopóréteg terítése, a teljes szakaszon új tartós burkolati jelek felfestése,
valamint a KRESZ táblák igény szerinti cseréje és pótlása valósult meg. A
Boldog
Heves
31121
Boldog bekötő út
3+000
4+300
1 300 m
mellékút
2019.10.14
belterületi szakaszon található 2 db buszmegálló, illetve a buszforduló is
felújításra került a település határában. A teljes szakaszon árok tisztítás,
aszfaltozás előtt padkanyesés, illetve az új kopó réteg megépítését követően
az új padka készült el.
Az 5+900-8+000 km szelvény között hideg remx technológiával és 2 rétegű
aszfalttal építéssel a 8+000-9+542 km szelvény között 2 rétegű aszfalt
építéssel és lokális pályaszerkezet cserékkel történt az útszakasz felújítása.
A padka és a meglévő vízelvezető rendszer is felújításra került. A kissugarú
Szuha-Mátraalmás
Nógrád
24109
Mátraalmás bekötő út
5+900
9+542
3 642 m
mellékút
2019.12.12
ívekben előregyártott rázó padka került kialakításra, a szegélykövek
átépítése, valamint a végszelvényben lévő buszforduló felújítása is
megtörtént. A közúti acélszalagkorlátok szintrehelyezése és a függőleges és
vízszintes jelzések is felújításra kerültek.
A teljes szakaszon 2 rétegű aszfalt építéssel és lokális pályaszerkezet
cserékkel történt a felújítás. A padka és a meglévő vízelvezető rendszer is
felújításra került. A kissugarú ívekben előregyártott rázó padka került
Etes-Karancsalja
Nógrád
22109
Etes bekötő út
4+175
6+785
2 610 m
mellékút
2019.11.05
kialakításra és a buszváró peronok felújítása is megtörtént. A szükséges
helyekre közúti acélszalagkorlát és gyalogos védőkorlát épült, valamint a
függőleges és vízszintes jelzések is felújításra kerültek.
A burkolatfelújítás során két rétegű aszfalt burkolatmegerősítés zajlott le,
mely során 4,0 cm AC-11 kopó (mF) kopróréteg és min. 7,0 cm AC-22 kötő
(mF) kötőréteg került beépítésre a megfelelően előkészített felületre. A
lokálisan teherbírását vesztett felületeken a meglévő burkolatot elbontották
és új teherbíró pályaszerkezetet építettek be. A pályaszerkezet cseréket
követően kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat egyenetlenségei
Akasztó
Bács-Kiskun
53
Solt-Tompa II.r főút
13+000
17+000
4 000 m
főút
2019.12.05
kerültek megszüntetésre, majd erre a felületre új kopóréteget terítettek. A
kivitelezési munkálatok során az út környezete és vízelvezetése is megújult
az árkok tisztítása és a padka helyreállítása által. A forgalomtechnikai
objektumok is megújításra kerültek az új közlekedési táblák és a megújult
burkolati jelek következtében. A szakaszon található hidakon megújultak az
aszfalt kopó és kötőrétegek, valamint a vízelvezető öntött aszfaltsáv.
A burkolatfelújítás során két rétegű aszfalt burkolatmegerősítés zajlott le,
mely során 4,0 cm AC-11 kopó (F) kopróréteg és min. 3,0 cm AC-11 kopó
(F) kötőréteg került beépítésre a megfelelően előkészített felületre. A
lokálisan teherbírását vesztett felületeken a meglévő burkolatot elbontották
és új teherbíró pályaszerkezetet építettek be. A pályaszerkezet cseréket
követően kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat egyenetlenségei
Harkakötöny
Bács-Kiskun
5402
Kiskunfélegyháza-Kiskunhalas ök.út
42+000
50+830
8 830 m
mellékút
2019.12.07
kerültek megszüntetésre, majd erre a felületre új kopóréteget terítettek. A
kivitelezési munkálatok során az út környezete és vízelvezetése is megújutl
az árkok tisztítása és a padka helyreállítása által. A forgalomtechnikai
objektumok is megújításra kerültek az új közlekedési táblák és a megújult
burkolati jelek következtében. Az autóbuszmegállóhelyeknél burkolt padka
és szintbeni felállóhely került kivitelezésre
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A burkolatfelújítás során két rétegű aszfalt burkolatmegerősítés zajlott le,
mely során 4,0 cm AC-11 kopó (F) kopróréteg és min. 3,0 cm AC-11 kopó
(F) kötőréteg került beépítésre a megfelelően előkészített felületre. A
lokálisan teherbírását vesztett felületeken a meglévő burkolatot elbontották
és új teherbíró pályaszerkezetet építettek be a kivitelezők. A pályaszerkezet
cseréket követően kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat
egyenetlenségei kerülnek megszüntetésre, majd erre a felületre új
Rém
Bács-Kiskun
5412
Kiskunhalas-Csávoly ök. út
32+700
38+735
6 035 m
mellékút
2019.11.06
kopóréteget terítenek. A kivitelezési munkálatok során az út környezete és
vízelvezetése is megújult az árkok tisztítása és a padka helyreállítása által. A
forgalomtechnikai objektumok is megújításra kerültek az új közlekedési
táblák és a megújult burkolati jelek következtében. Az
autóbuszmegállóhelyeknél burkolt padka és szintbeni felállóhely került
kivitelezésre. Az 54117 j. út csomópontjában az alárendekt ágakon
elválasztó sziget építése valósult meg.
A burkolatfelújítás során két rétegű aszfalt burkolatmegerősítés zajlott le,
mely során 4,0 cm AC-11 kopó (F) kopróréteg és min. 3,0 cm AC-11 kopó
(F) kötőréteg került beépítésre a megfelelően előkészített felületre. A
lokálisan teherbírását vesztett felületeken a meglévő burkolatot elbontották
és új teherbíró pályaszerkezetet építettek be a kivitelezők. A pályaszerkezet
Kunadacs
Bács-Kiskun
5214
Kecskemét-Kerekegyháza Szabadszállás ök.út.
0+614
5+200
4 590 m
mellékút
2019.11.06
cseréket követően kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat
egyenetlenségei kerültek megszüntetésre, majd erre a felületre új kopóréteget
terítettek. A kivitelezési munkálatok során az út környezete és vízelvezetése
is megújult az árkok tisztítása és a padka helyreállítása által. A
forgalomtechnikai objektumok is megújításra kerültek az új közlekedési
táblák és a megújult burkolati jelek következtében.
A burkolatfelújítás során két rétegű aszfalt burkolatmegerősítés zajlott le,
mely során 4,0 cm AC-11 kopó (F) kopróréteg és 7,0 cm AC-22 kötő (F)
kötőréteg került beépítésre. A meglévő pályaszerkezet javítása 20,0 cm
helyszíni cementes hidegremix technológiával történt. A lokálisan
teherbírását vesztett felületeken a meglévő burkolatot elbontották és új
teherbíró pályaszerkezetet építettek be a kivitelezők. A pályaszerkezet
cseréket követően kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat
Tiszaalpár
Bács-Kiskun
4502
Tiszaújfalu Csongrád ök.út
1+700
3+104
1 404 m
mellékút
2019.11.06
egyenetlenségei kerültek megszüntetésre, majd erre a felületre új kopóréteget
terítettek. A kivitelezési munkálatok során az út környezete és vízelvezetése
is megújult az árkok tisztítása és a padka helyreállítása által. A
forgalomtechnikai objektumok is megújításra kerültek az új közlekedési
táblák és a megújult burkolati jelek következtében. Az
autóbuszmegállóhelyeknél burkolt padka és szintbeni felállóhely került
kivitelezésre.
A szakaszon 7800 m2 összfelületen a teljes pályaszerkezet kicserélésre
került. A pályaszerkezet cseréket követően minimum 3,0 cm vastagságban
kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat egyenetlenségei kerültek
Medgyesegyháza
Békés
4429
Kevermes-Medgyesegyháza-Orosháza ök. út
9+750
16+410
6 660 m
mellékút
2020.06.07
megszüntetésre, majd erre a felületre új, 4,0 cm vastag kopóréteg került. Új
közlekedési táblák kerültek kihelyezésre és a projekt végén az új
kopórétegre természetesen új tartós burkolati jelek is felfestésre kerültek.
A szakaszon a 14+450-16+600 km szelvények között 20 cm vastagságban
hideg remix eljárással stabilizáltuk az alapréteget, a 16+600 - 17+338 km
szelvények között 20,0 cm FZKA 0/63 alapréteg került terítésre a meglévő
Hunya
Békés
4641
Mezőberény-Szarvas összekötő út
14+420
17+340
2 920 m
mellékút
2019.10.29
burkolatra. Az elkészült alaprétegekre 8,0 cm vastagságban kötőréteg és 4,0
cm vastag kopóréteg került. Új közlekedési táblák kerültek kihelyezésre és a
projekt végén az új kopórétegre természetesen új tartós burkolati jelek is
felfestésre kerültek.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A szakaszon 1500 m2 összfelületen a teljes pályaszerkezet kicserélésre
került. A pályaszerkezet cseréket követően minimum 3,0 cm vastagságban
kiegyenlítő réteg beépítésével a meglévő burkolat egyenetlenségei kerültek
Zsadány
Békés
4216
Körösszakál-Zsadány összekötő út
14+000
16+193
2 193 m
mellékút
2019.10.29
megszüntetésre, majd erre a felületre új, 4,0 cm vastag kopóréteg került. Új
közlekedési táblák kerültek kihelyezésre és a projekt végén az új
kopórétegre természetesen új tartós burkolati jelek is felfestésre kerültek.
Az adott útszakaszon a műszaki tartalom magába foglalta a profilmarást
követően egyrétegű aszfaltmegerősítés építését a csatlakozó utak és
kapubejárók szintreemelésével, földpadka építésével, az út eredeti
szélességét megtartva. A szakaszon a 8 db buszmegállóhelynél előregyártott
Nagytőke
Csongrád
4516
Nagytőke-Szentes összekötő út
1+955
5+678
3 723 m
mellékút
2019.12.03
betonelemmel burkolt padkafelületet alakítottak ki. A szakemberek az út
menti területeken is elvégezték a szükséges munkákat, például az árkok
tisztítását, a vízelvezetést is helyreállították, új közlekedési táblákat
helyeztek ki és a projekt végén az új kopórétegre természetesen új burkolati
jelek is kerültek.
Padkanyesést és terepelőkészítő munkákat követően új kiegyenlítő és új
kopóréteg építése történt, az útfelület 5%-án pályaszerkezet-cserével. A
szükséges helyeken a meglévő süllyesztett és kiemelt szegélyek bontása és
újraépítése megtörtént. Megfelelő vízelvezetés biztosítása mellett 1,5 méter
Pitvaros, Ambrózfalva
Csongrád
4426
Tótkomlós-Pitvaros-Rákos összekötő út
6+413
10+392
3 979 m
mellékút
2019.11.29
szélességben új padka épült, műszakilag indokolt helyekre burkolt
rázópadka. A szakemberek az út menti területeken is elvégezték a szükséges
munkákat, például az árkok tisztítását, új közlekedési táblákat helyeztek ki
és a projekt végén az új kopórétegre természetesen új burkolati jelek is
kerültek.
Padkanyesést és terepelőkészítő munkákat követően új kiegyenlítő és új
kopóréteg építése történt folyópályán, az útfelület 5%-án pályaszerkezet-
cserével, különös figyelmet fordítva a megfelelő oldalesés kialakítására, a
megfelelő vízelvezetés biztosítása érdekében. A felújításra szoruló 2 db
buszöböl marása, aszfaltozása és szegélyeinek javítása is a bevatkozás része
Zsombó
Csongrád
5405
Soltvadkert-Szeged összekötő út
53+910
57+165
3 255 m
mellékút
2019.11.29
volt. Az útszakaszon lévő több parkolóhely felújítása is megtörtént a szórt
felületek visszabontásával, mechanikai stabilizáció utáni új 5 cm kopóréteg
aszfaltozásával. A szakemberek az út menti területeken is elvégezték a
szükséges munkákat, például az árkok tisztítását, új közlekedési táblákat
helyeztek ki és a projekt végén az új kopórétegre természetesen új burkolati
jelek is kerültek.
Az adott útszakaszon a műszaki tartalom magába foglalta a profilmarást
követően egyrétegű aszfaltmegerősítés építését a csatlakozó utak és
kapubejárók szintreemelésével, földpadka építésével, az út eredeti
szélességét megtartva. A szakaszon a 3 db buszmegállóhelynél előregyártott
betonelemmel burkolt padkafelületet alakítottak ki, a 4 db buszöböl esetében
Bokros
Csongrád
4502
Tiszaújfalu-Csongrád összekötő út
6+646
8+916
2 270 m
mellékút
2019.10.28
a burkolatot, a szegélyt és a peron is helyreállították. A szakemberek az út
menti területeken is elvégezték a szükséges munkákat, például az árkok
tisztítását, a vízelvezetést is helyreállították, új közlekedési táblákat
helyeztek ki és a projekt végén az új kopórétegre természetesen új burkolati
jelek is kerültek.
Az 56127.j. Magyarsarlós bekötő út 0+460-1+479,15 kmsz szakaszán
meglévő burkolat teherbírási elégtelenségre utaló részein teljes
pályaszerkezet csere történt illetve lokális kopóréteg cserék jellemzően a
burkolatszéleken. A javításokat követően egy illetve két rétegben
aszfaltréteg került beépítésre. A szakaszon a felszíni csapadékvízelvezető
Magyarsarlós
Baranya
56127
Magyarsarlós bekötőút
0+460
1+500
1 040 m
mellékút
2019.11.26
rendszerek tisztítása,jókarba helyezése is megtörtént. Az elkészült aszfalt
kopóréteg mellé külterületen földpadka,belterületen nemespadka került
beépítésre,valamint az indokolt helyeken acél szalagkorlátok kerültek
elhelyezésre. Az 1+185 km szelvényben lévő műtárgy (Magyarsarlósi
Nagykozári- vízfolyás-híd, törzsszáma: 8035) felújítása is megtörtént (
korlát csere, öntött aszfalt sáv kialakítása, bevonatok készítése)
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
Az 5808 j. Szigetvár-Drávafok összekötő út 5+500-8+400 km szelvények
közötti szakaszán az elöregedett, fáradási repedéseket mutató felületi
bevonat csiszoló marása után a szükséges helyeken lokális kopóréteg cserék
történtek 5 cm vastagságban AC-16 kopó (F) minőségű aszfaltból. Az így
javított felületre egy réteg 4,0-7,5 cm vastagságú kiegyenlítő-kopó
Hobol
Baranya
5808
Szigetvár-Drávafok összekötő út
5+500
8+400
2 900 m
mellékút
2020.07.17
aszfaltréteg került AC-11 kopó (F) minőségű aszfaltból. A burkolati jelek
tartós kivitelben lettek felfestve. A Várad (Újpuszta) elágazásnál a
jobboldali buszöböl és peron felújításra került, míg a Bürüs bekötőút
elágazásában a baloldalon beton lapburkolatú burkolt padka épült a
buszmegállóban. A szakaszon javított földpadka padka épült 1,0-1,0 m
szélességben. A meglévő földárkok tisztításra, profilozásra kerültek.
5609 j. Pécsvárad-Pereked összekötő út 5+800-7+600 km szelvények
közötti szakaszon a meglévő burkolat teherbírási elégtelenségre utaló részein
teljes pályaszerkezet csere történt illetve lokális kopóréteg cserék jellemzően
a burkolat széleken. A javításokat követően a teljes felületen 5,5-7,5 cm
változó vastagságú AC-11 kopó kopó-kiegyenlítő aszfaltréteg került
Szilágy
Baranya
5609
Pécsvárad-Pereked összekötő út
5+800
7+600
1 800 m
mellékút
2019.10.18
beépítésre. A kissugarú ívekben előregyártott rázópadka burkolat került
elhelyezésre. A szakaszon a felszíni csapadékvízelvezető rendszerek
tisztítása,jókarba helyezése is megtörtént. Az elkészült aszfalt kopóréteg
mellé földpadka került beépítésre,valamint az indokolt helyeken acél
szalagkorlátok kerültek elhelyezésre.
A 6539. j. Mekényes-Mágocs összekötő út 14+810 – 15+320 km
szelvények közötti kül-és belterületi szakaszon a meglévő burkolat
teherbírási elégtelenségre utaló részein teljes pályaszerkezet csere történt
illetve lokális kopóréteg cserék jellemzően a burkolat széleken. A javításokat
követően a teljes felületen min.4,0-7,5 cm vtg. AC-11 kopó (F).j. hengerelt
aszfalt kopó-kiegyenlítő réteg került beépítésre.
A 15+258 km szelvény bal oldalán lévő buszöböl és peron felújítása is
Mágocs
Baranya
6539
Mekényes-Mágocs összekötő út
14+810
15+320
510 m
mellékút
2019.10.04
megtörtént.
A 14+836-14+892 km szelvények között bal oldalon „K” szegélyt került
megépítésre a csapadékvíz megfelelő elvezetése , az erózió elkerülése
érdekében.
A szakaszon teherbíró nemes padka épült 1.0-1,0 m szélességben. A
meglévő földárkok profilozásra, tisztításra kerültek.
A burkolati jelek tartós kivitelben készültek.
Az 5614.j. Szebény-Himesháza összekötő út teljes szakaszán 1,5 cm vtg.
csiszoló marás ill. 5,5-7,5 cm vtg. AC-11 kopó (N) kopó-kiegyenlítőréteg
került beépítésre. A teherbírási elégtelenségre utaló részein teljes
pályaszerkezet csere történt. A felszíni csapadékvíz elvezető rendszerek
Himesháza
Baranya
5614
Szebény-Himesháza összekötő út
8+069
8+900
831 m
mellékút
2019.10.17
tisztítása, jókarba helyezése is megtörtént. Az indokolt helyeken a hosszesés
függvényében vízelvezető "K" szegély került beépítésre. Az elkészült aszfalt
kopóréteg mellé külterületen földpadka,belterületen nemespadka került
beépítésre. A 8+860 kmsz környezet jobb oldalán található buszmegálló
öböl is felújításra került.
Az 5703.j. Nagynyárád bekötő út 0+000-2+550 kmsz teljes szakaszán 1,5
cm vtg. csiszoló marás ill. 5,5-7,5 cm vtg. AC-11 kopó (F) kopó-
kiegyenlítőréteg került beépítésre. A teherbírási elégtelenségre utaló részein
Nagynyárád
Baranya
5703
Nagynyárád-Bóly összekötő út
0+000
2+550
2 550 m
mellékút
2019.11.29
teljes pályaszerkezet csere történt. A felszíni csapadékvíz elvezető
rendszerek tisztítása, jókarba helyezése is megtörtént. Az elkészült aszfalt
kopóréteg mellé földpadka került beépítésre. Befejező munkaként tartós
útburkolati jelek kerültek felfestésre a szakaszon.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
Az 65194 j. Óbánya bekötőút 0+000 – 1+700 km között a meglévő burkolat
csiszoló marását követően a lokálisan kijelölt felületeken további 5,0 cm
vastagságú mélymarás készült. A mélymart felületeken 5,0 cm AC-11 kötő
(N) hengerelt aszfalt kötőréteg került visszaépítésre minimum 1,0 m
szélességben.. Ezt követően 5,5-7,5 cm AC-11 (N) hengerelt aszfalt kopó-
kiegyenlítőréteg került megépítésre a teljes felületen. A 0+047 km
Mecseknádasd
Baranya
65194
Óbánya bekötőút
0+000
1+700
1 700 m
mellékút
2020.07.28
szelvényben jobb oldalon, valamint a 0+182 km szelvényben bal oldalon
lévő buszmegálló helynél burkolt padka került kiépítésre. A 0+018-0+148
km sz. között bal oldalon az elbontott korlátelemek helyére új közúti
acélszalagkorlát került megépítésre A 0+018-0+148 km sz. között jobb
oldalon a meglévő közúti acélszalagkorlát szintbehelyezése történt. A
kezdőszelvény környezetében lévő burkolati jelek tartós kivitelben
készültek.
Profilmarást és aszfalterősítő rács teljes szélességben történő terítését
követően 7 cm AC 22 kötő (F) kötőréteg és 3,5 cm AC 11 kopó (F)
kopóréteg beépítésre. A 251+000 km szelvényben lévő keresztirányú áteresz
átépítésre került, A 251+325 km szelvényben lévő burkolat alatti
Darány
Somogy
6
Budapest-Pécs-Barcs elsőr.főút
249+769
251+800
2 031 m
főút
2019.12.12
keresztirányú áteresz meghosszabbításra került. A szakaszon híd műtárgy,
szalagkorlát, gyalogos járda nem található. A vízelvezető árok és átereszek
tisztítása megtörtént, az út mellett teljes szélességben nemesített padka került
kialakításra.
A szükséges előkészítést követően 3,5-7,5 cm AC 11 kopó kiegyenlítő réteg
került beépítésre. A 3+015 km szelvényben lévő keresztirányú áteresz
átépítésre került. A szakaszon híd műtárgy, szalagkorlát, gyalogos járda,
Drávatamási
Somogy
58161
Drávatamási bek.út
1+850
3+050
1 233 m
mellékút
2019.11.05
gyalogos átkelőhely nem található. A vízelvezető árok és átereszek tisztítása
megtörtént, az út mellett teljes szélességben nemesített padka került
kialakításra.
A szükséges előkészítést és profilmarást követően 5,5 cm AC 16 kopó (F)
kötőréteg és 3,5 cm AC 11 kopó (F) kopóréteg került beépítésre. A
beavatkozás 6 db autóbusz megállóhelyet érint, a peron és az öböl burkolata
került átépítésre, felújításra, valamint a 21+030-21+070 km sz.
környezetében lévő autóbusz megállóhely pár esetében beton mederlapokból
Osztopán
Somogy
6701
Kaposvár-Fonyód ök.út
17+800
22+900
5 100 m
mellékút
2019.12.16
kiépített burkolt padka került kialakításra. A keresztirányú átereszek
tisztítása, előfejek javítása került elvégzésre. A szakaszon a szalagkorlátok
szintre emelése megtörtént. A vízelvezető árok és átereszek tisztítása
megtörtént, az út mellett teljes szélességben föld padka került kialakításra. A
kis sugarú belső ívekben előre gyártott LEFIX elemekből burkolt padka
került megépítésre.
Lokális pályaszerkezet csere után, a teljes felülre egy 5,0-7,0 cm vastagságú
AC-11(N) B50/70 kopó réteg került kiegyenlítőként beépítésre. Vízelvezető
Somodor
Somogy
65131
Somodor bek.út
1+000
4+206
3 215 m
mellékút
2019.12.20
földárok tisztítása profilozása valósult meg. A felújítás híd műtárgyat,
szalagkorlátot, gyalogos járdát, gyalogos átkelőhelyet nem érint.
A felújított szakaszon 6m szélességben a kopóréteg 3-5cm vastagságban
cserére, illetve összesen 3km hosszban 10-12cm vastagságban
pályaszerkezet cserével (aszfaltrácserősítéssel új kiegyenlítő kötőréteg
beépítésével) megerősítésre került. Az aszfaltozási munka bizonyos
részszakaszokban egy rétegű egyéb helyeken két rétegben épített
burkolatmegerősítéssel készült a tervezett burkolatépítési technológiai terv
Belecska
Tolna
6313
Kölesd-Pincehely összekötő út
21+210
29+039
7 770 m
mellékút
2019.12.19
fügvényében. Az új burkolat mellett kétoldali nemespadka készült 1-1m
szélességben. A vízelvezetés a meglévő földárkok tisztításával és
helyreállításával lett felújítva. Hídfelújítás nem volt, csak a meglévő
aszfaltburkolat lett kicserélve. A kivitelezés során a közúti védőkorlátok,
útszélesség jelző oszlopok, kresz-táblák helyreállítása és cseréje, illetve a
burkolati jelek pótlása valósult meg.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A felújított szakaszon 6m szélességben 7-9cm vastagságban 2rétegű új
aszfaltburkolattal, illetve az előre kijelölt helyeken 10-12cm vastagságban
pályaszerkezet cserével megerősítésre került. Az új burkolat mellett
kétoldali nemespadka 1-1m szélességben, illetve a szakasz végén 50m
Szálka
Tolna
5601
Szálka-Mőcsény összekötő út
1+697
2+200
469 m
mellékút
2019.09.19
hosszban egyoldali burkolt padka készült. A vízelvezetés a meglévő
földárkok tisztításával és helyreállításával lett felújítva. A kivitelezés során a
kresz-táblák helyreállítása és cseréje, illetve a burkolati jelek pótlása valósult
meg. A projekt hídfelújítással kapcsolatos munkákat nem tartalmazott.
A felújított szakaszon 6m (az utolsó 200m hosszban 4m) szélességben 10-
12cm vastagságban 2rétegű új aszfaltburkolattal megerősítésre került. Az új
burkolat mellett kétoldali nemespadka készült 1-1m szélességben. A
vízelvezetés a meglévő földárkok és átereszek tisztításával és
Kocsola
Tolna
65353
Kocsola állomáshoz vezető út
0+000
2+000
2 000 m
mellékút
2019.10.08
helyreállításával lettek felújítva. A burkolt árokszakasznál tisztítás keretében
a kimozdult elemek meg lettek igazítva és újra lett fugázva. A
buszmegállóhoz vezető járda elbontásra került és új térköves járda épült.
Hídfelújítás nem volt, csak a meglévő aszfaltburkolat lett kicserélve. A
kivitelezés során a kresz-táblák helyreállítása és cseréje valósult meg.
Meglévő elhasználódott kopóréteg lemarása 4,0 cm vastagságban, kötőréteg
építése 4,0 cm vastagságban teljes szélességben, kopóréteg építése 4,0 cm
vastagságban teljes szélességben, vízelvezető szegély építése, árokburkolás
Etyek
Fejér
8106
Bia-Etyek-Alcsútdoboz ök. Út
5+575
6+117
542 m
mellékút
2019.10.04
előregyártott betonlapokkal, rézsűsurrantó építése, földárok tisztítása és
rendezése, padka építés, KRESZ táblák bontása és kihelyezése, burkolati jel
festés.
Meglévő burkolat profilba marása, meglévő burkolat mélymarása a
burkolatszéleken több mint 7000 m2-en, "alsózás" a burkolatszéleken
aszfalt alapréteg beépítésével átlag 5,0 cm vastagságban, pályaszerkezet
csere 500 m2 mennyiségben, kötőréteg építése átlag 4,5 cm vastagságban
Etyek
Fejér
8106
Bia-Etyek-Alcsútdoboz ök. út
8+084
14+000
5 916 m
mellékút
2019.12.04
teljes szélességben, kopóréteg építése 4,0 cm vastagságban teljes
szélességben, földárok tisztítása és rendezése, padka építés, 2 db híd
teljeskörú felújítása, új szigetelés készítése, csőátereszek építése és tisztítása,
KRESZ táblák bontása és kihelyezése, burkolati jel festés.
Meglévő burkolat profilba marása, meglévő burkolat mélymarása a
burkolatszéleken a 2-es km szelvénytől, "alsózás" a burkolatszéleken aszfalt
alapréteg beépítésével átlag 5,0 cm vastagságban, pályaszerkezet csere 180
Enying
Fejér
6404
Enying-Lajoskomárom ök. út
1+590
3+825
2 235 m
mellékút
2019.11.12
m2 mennyiségben, kötőréteg építése átlag 4,0 cm vastagságban teljes
szélességben, kopóréteg építése 4,0 cm vastagságban teljes szélességben,
földárok tisztítása, rendezése és kialkítása, padka építés, csőátereszek építése
és tisztítása, KRESZ táblák bontása és kihelyezése, burkolati jel festés.
Meglévő burkolat profilba marása, meglévő burkolat mélymarása a
burkolatszéleken, "alsózás" a burkolatszéleken aszfalt alapréteg beépítésével
átlag 6,0 cm vastagságban, pályaszerkezet csere 30 m2 mennyiségben,
Úrhida
Fejér
7201
Szfvár-Úrhida összekötő út
4+470
4+824
354 m
mellékút
2019.09.13
kötőréteg építése átlag 4,0 cm vastagságban teljes szélességben, kopóréteg
építése 4,0 cm vastagságban teljes szélességben, padka építés, burkolati jel
festés.
Profilmarást követően kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges
helyeken további, nem teljes szélességű aszfalt javító réteg beépítésével. A
teljes szakaszon teherbíró padka került kialakításra, ívekben előregyártott
burkolt padkaelemek beépítésével, az útvízelvezető árkok jókarba
Bajót, Bajna
Komárom-Esztergom megye
1125
Nyergesújfalu-Bajna összekötő út
5+500
7+830
2 330 m
mellékút
2019.12.03
helyezésével, meglévő átereszek átépítésével, a szükséges helyeken rézsű
megtámasztó kőrakatok készítésével. A kivitelezés során a feladat részét
képezte a burkolati jelek felújítása, a közúti jelzőtáblák cseréje és
szalagkorlátok, vezetőoszlopok kihelyezése.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
Profilmarást követően kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges
helyeken további, nem teljes szélességű aszfalt javító réteg beépítésével. A
teljes szakaszon teherbíró padka került kialakításra, ívekben előregyártott
Környe, Vértessomló
Komárom-Esztergom megye
81128
Várgesztes bekötő út
1+000
3+200
2 200 m
mellékút
2019.11.13
burkolt padkaelemek beépítésével, az útvízelvezető árkok jókarba
helyezésével, meglévő átereszek átépítésével. A kivitelezés során a feladat
részét képezte a burkolati jelek felújítása, a közúti jelzőtáblák cseréje és
vezetőoszlopok kihelyezése.
A teljes szakaszon 17 cm hideg REMIX alapréteg készült 7,0 cm tömör
vastagságú kiegészítő anyag behordásával; majd 4,0 cm AC 11 kötő (N)
Iszkáz
Veszprém
84116
Iszkáz bekötő út
0+005
5+730
5 725 m
mellékút
2019.10.22
aszfalt kötőréteg és 4,0 cm AC 11 kopó (mF) aszfalt kopóréteg építése. A
teljes szakaszon zúzottkő padka épült, valamint tartós burkolati jelek
kerültek felfestése és a jelzőtáblák cseréje készült el.
Az 1+590 – 3+050 és 3+885 – 9+474 km sz. között 0,0 – 4,0 cm (átlag 2,0
cm) profil marás után 3,0 – 6,0 cm (átlag 4,5 cm) AC 11 kötő aszfalt
kötőréteg és 4,0 cm AC 11 kopó (F) aszfalt kopóréteg építése történt. A
3+050 – 3+885 km sz. között 3,0 cm marás után 3,5 cm AC 11 kopó (F)
aszfalt kopóréteg építése történt. A 3+950 – 4+100 km sz. között 0,5 m jobb
Balatonszőlős, Tótvázsony
Veszprém
7304
Balatonfüred - Tótvázsony összekötő út
1+590
9+474
7 884 m
mellékút
2019.12.23
oldali szélesítés készült. A szakaszon található buszperonok felújításra
kerültek, ill. burkolat padka került kialakításra (10 db). Sor került 3 db
műtárgy felújítására az alábbi szelvényekben: 5+975 km sz., 6+419 km sz.,
6+985 km sz. A szakaszon található keresztező átereszek tisztításra kerültek.
A teljes szakaszon zúzottkő padka épült, valamint tartós burkolati jelek
kerültek felfestése és a jelzőtáblák cseréje készült el.
A teljes szakaszon 18 cm hideg REMIX alapréteg készült 7,0 cm tömör
vastagságú kiegészítő anyag behordásával; majd 4,0 cm AC 11 kötő aszfalt
kötőréteg és 4,0 cm AC 11 kopó (F) aszfalt kopóréteg építése. A szakaszon
Úrkút, Szentgál
Veszprém
7308
Bakonygyepes - Tótvázsony összekötő út
13+400
15+819
2 419 m
mellékút
2019.11.26
található buszperonok átépítése (4 db). A teljes szakaszon zúzottkő padka
épült, valamint tartós burkolati jelek kerültek felfestése és a jelzőtáblák
cseréje készült el.
Profilmarást követően kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges
helyeken teljes pályaszerkezet cserével. A kiépítetlen buszmegállók
lehúzódást elősegítő 1,0 m szélesítéssel és szabványos peronnal kerültek
kiépítésre. A teljes szakaszon teherbíró padka került kialakításra a
Nagybörzsöny
Pest
12112
Nagybörzsöny bekötő út
0+000
3+197
3 197 m
mellékút
2019.11.15
vízelvezető árkok jókarba helyezésével és az 1+459 km szelvényben új út
alatti áteresz építésével együtt. A kivitelezés során a burkolati jelek és a
közúti jelzőtáblák felújítása, cseréje és a szükséges új jelzőtáblák
kihelyezése megtörtént.
A teljes, Dány átkelési szakaszát érintő szakaszon kétrétegű aszfalt
megerősítés épült, a szükséges helyeken teljes pályaszerkezet cserével. A
szakaszon található hidak és átereszek felújítása, továbbá a buszmegállók
szabványos peronnal és szilárd burkolattal történő kiépítése is megtörtént. A
Dány
Pest
3102
Cinkota-Zsámbok összekötő út
27+819
30+735
2 916 m
mellékút
2019.11.25
teljes hosszon teherbíró padka került kiépítésre a csapadékvíz-elvezető árok
jó karba helyezésével együtt. A kivitelezés során a feladat részét képezte a
burkolati jelek felújítása, és a közúti jelzőtáblák és útirányjelző táblák
cseréje.
A teljes szakaszon kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a leszakadt
burkolatszéleken teljes pályaszerkezet cserével. A kiépítetlen buszmegállók
lehúzódást elősegítő 1,0 m szélesítéssel és szabványos peronnal kerültek
kiépítésre. A szakaszon található híd és átereszek felújítása, tisztítása is
Gomba - Úri
Pest
3113
Gomba - Sülysáp összekötő út
4+000
7+500
3 500 m
mellékút
2019.12.03
megtörtént. A teljes hosszon teherbíró padka került kiépítésre a csapadékvíz-
elvezető árok jókarba helyezésével együtt. A kivitelezés során a feladat
részét képezte a burkolati jelek felújítása, és a közúti jelzőtáblák cseréje és
szalagkorlátok, vezetőoszlopok kihelyezése.
Profilmarást követően kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges
helyeken teljes pályaszerkezet cserével. A teljes szakaszon teherbíró padka
Apaj
Pest
5203
Kiskunlacháza-Izsák összekötő út
11+145
11+867
722 m
mellékút
2019.10.28
került kialakításra a vízelvezető árkok jókarba helyezésével együtt. A
kivitelezés során a burkolati jelek felújítása és a közúti jelzőtáblák cseréje
megtörtént.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A teljes szakaszon kétrétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges helyeken
teljes pályaszerkezet cserével.A teljes hosszon teherbíró padka került
kiépítésre a csapadékvíz-elvezető árok jókarba helyezésével együtt. A
Kocsér
Pest
4601
Budapest-Tiszakécske összekötő út
89+900
91+550
1 650 m
mellékút
2019.12.04
kivitelezés során a feladat részét képezte a burkolati jelek felújítása, és a
közúti jelzőtáblák és útirányjelző táblák cseréje. A kezdő szelvényben a
szelvényezés szerinti jobb oldali buszöböl bazaltbeton pályaszerkezettel
került felújításra.
A teljes szakaszon két rétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges helyeken
teljes pályaszerkezet cserével. A teljes hosszon teherbíró padka került
Nyíregyháza - Dánszentmiklós
Pest
4605
Monor-Dánszentmiklós összekötő út
14+400
15+570
1 170 m
mellékút
2019.10.31
kiépítésre a csapadékvíz-elvezető árok jókarba helyezésével együtt. A
kivitelezés során a feladat részét képezte a burkolati jelek felújítása, és a
közúti jelzőtáblák és útirányjelző táblák cseréje.
A teljes szakaszon két rétegű aszfalt megerősítés épült, a szükséges helyeken
teljes pályaszerkezet cserével. A kiépítetlen buszmegállók lehúzódást
elősegítő 1,0 m szélesítéssel és szabványos peronnal kerültek kiépítésre. A
Köröstetétlen
Pest
4613
Nagykőrös-Szolnok összekötő út
21+306
24+284
2 978 m
mellékút
2019.12.04
teljes hosszon teherbíró padka került kiépítésre a csapadékvíz-elvezető árok
jókarba helyezésével együtt. A kivitelezés során a feladat részét képezte a
burkolati jelek felújítása, és a közúti jelzőtáblák és útirányjelző táblák
cseréje.
A teljes szakaszon 17 cm hideg REMIX alapréteg készült 7,0 cm tömör
vastagságú kiegészítő anyag behordásával. Erre 4,0 cm AC 11 kötő aszfalt
kötőréteg, és 4,0 cm AC 11 kopó (F) aszfalt kopóréteg építése történt. A
Nyirád
Veszprém
7317
Devecser - Tapolca összekötő út
11+883
18+750
6 867 m
mellékút
2020.04.09
teljes szakaszon zúzottkő padka épült, valamint tartós burkolati jelek
kerültek felfestése és a jelzőtáblák cseréje készült el. Ívekben burkolt
rázópadka került kialakításra.
A szakaszon kétrétegű burkolat megerősítés történt, változó vastagságú
kiegyenlítő és 4 cm vastagságú kopóréteg épült. A 3+665 km szelvényben a
meglévő csomópont T- alakú csomóponttá került átalakításra.
A lokálisan teherbírását vesztett felületeken a rossz burkolat elbontásra
került és új teherbíró pályaszerkezet került kiépítésre.
Ágfalva
Győr-Moson-Sopron megye
86108
Ágfalva bekötő út
1+613
3+693
2 080 m
mellékút
2019.11.29
A szakaszon található autóbusz megállóhelyek beton burkolattal kerültek
átépítésre. A burkolat felújítást követően 1,0 - 1,0 méter stabilizált padka
épült. Valamint a vízelvezető rendszer és a forgalomtechniai jelzések is
felújításra kerültek.
A 2+426 km szelvényben a Liget-patak híd is felújításra került.
A felújított szakaszokon hideg remix alapréteg készült többlet szemcsés
anyag ráépítésével, majd kötő és kopó réteg épült 10 cm és 8,0 cm
vastagságban. A szakaszon található autóbusz megállóhelyek beton
Püski
Győr-Moson-Sopron megye
1405
Halászi - Lipót összekötő
5+066
10+394
2 754 m
mellékút
2019.12.03
burkolattal kerültek átépítésre. A burkolat felújítást követően 1,0 - 1,0 méter
stabilizált padka épült. Valamint a vízelvezető rendszer és a
forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
A szakaszon kétrétegű burkolat megerősítés történt, változó, 2,5- 6 cm
vastagságú kiegyenlítő és 5 cm vastagságú kopóréteg épült.A lokálisan
teherbírását vesztett felületeken a rossz burkolat elbontásra került és új
teherbíró pályaszerkezet került kiépítésre A szakaszon buszmegálló
Pannonhalma
Győr-Moson-Sopron megye
Dózsa György út (önkormányzati)
350 m
mellékút
2019.11.29
öblöket, valamint leszállószigetet az új burkolat szintre kellett emelni, a
kapcsolódó gyalogjárdával együtt.A burkolat felújítást követően 1,0 - 1,0
méter stabilizált padka épült. Valamint a vízelvezető rendszer és a
forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
A pályaszerkezet megerősítés során a teljes szakaszon hideg remix
pályaszerkezet építése történt 4 cm kopóréteg, 7 cm kötőréteg és 15 cm
remixált burkolatalappal. A 24+450 km szelvényben lévő buszmegállókban
Szany
Győr-Moson-Sopron megye
8408
Pápa-Szilsárkány összekötő út
21+600
24+687
3 087 m
mellékút
2020.12.02
jobb és bal oldalon is szabványos méretű peron került kialakításra. A
burkolat felújítást követően 1,0 - 1,0 méter stabilizált padka épült. Valamint
a vízelvezető rendszer és a forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
Kezdő km Záró km Beavatkozási
Érintett vagy közeli település
Út-
Műszaki átadás-átvétel
Út neve
szelvény
szelvény
Útkategória/híd
Megvalósult műszaki tartalom
megnevezése
Megye
szám
hossz
lezárásának dátuma
(m)
A pályaszerkezet megerősítés során a teljes szakaszon hideg remix
pályaszerkezet építése történt 4 cm kopóréteg, min.3,5 cm kiegyenlítő réteg
és 15 cm remixált burkolatalappal. A 18+640 km szelvényben lévő
Kapuvár
Győr-Moson-Sopron megye
8529
Kapuvár - Tőzeggyármajor összekötő út
1+165
4+365
3 200 m
mellékút
2020.09.08
buszmegállóban leszállósziget kialakítása történt. A burkolat felújítást
követően 1,0 - 1,0 méter stabilizált padka épült. Valamint a vízelvezető
rendszer és a forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
Az 1+256 – 1+502 km szelvények között méretezett burkolaterősítés, a
0+030 - 0+610, 0+655 – 1+246, 1+512 – 2+405, 3+110 – 3+195,36 km
szelvények között helyszíni hideg REMIX és 2 rétegű méretezett aszfalt
Vép
Vas
8445
Vép-Nemesbőd ök. út
0+000
3+218
3 218 m
mellékút
2020.04.09
megerősítés került kivitelezésre. A pályaszerkezet cserék és a helyszíni hideg
REMIX elvégzést követően kötőréteg került beépítésére, majd erre a
felületre új kopóréteget terítettek. Valamint a vízelvezető rendszer és a
forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
A 7+650 – 9+685 km szelvények között méretezett burkolaterősítés, a
9+685 – 10+700 km szelvények között helyszíni hideg REMIX és 2 rétegű
méretezett aszfalt megerősítés került kivitelezésre. A pályaszerkezet cserék
Nagykölked, Ják
Vas
8707
Körmend-Ják-Szombathely összekötő út
7+650
10+700
3 050 m
mellékút
2020.08.24
és a helyszíni hideg REMIX elvégzést követően kötőréteg került beépítésére,
majd erre a felületre új kopóréteget terítettek. Valamint a vízelvezető
rendszer és a forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
A teljes szakaszon burkolatmarás történt és 2 réteg aszfaltburkolat épült,
mindkét oldalon a burkolatszéleken 1,20 m szélességben
pályaszerkezetcsere készült FZKA alapréteggel és 3 réteg aszfaltburkolattal.
Gyenesdiás
Zala
71
Lepsény-Fenékpuszta másodrendű főút
100+445
101+588
1 143 m
főút
2020.06.18
Az építési szakaszon a meglévő buszmegállóhelyek bazaltbetonból épültek,
és a csatlakozó járdaszakaszok, valamint elválasztó szigetek
szintbehelyezése is megtörtént. Valamint a forgalomtechniai jelzések is
felújításra kerültek.
A szakaszon 2 réteg aszfalterősítés, 200 m hosszan pedig új töltésépítés
készült meszes stabilizációval. Az új építésű töltésre FZKA alapréteggel 3
Dobronhegy, Teskánd
Zala
7405
Zalaegerszeg-Pórszombat összekötő út
6+510
7+480
970 m
mellékút
2020.06.17
réteg aszfaltburkolat épült. A töltésépítéses szakaszon a gyalogosok
védelmére sárga burkolati jellel elválasztott gyalogos sáv épült. Valamint a
forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.
Az építési szakaszon két réteg mart aszfalt és 2 réteg felületi bevonat épült.
A szakaszon 2 db hídfelújítás történt a szegélyek megemelésével, szigetelés
Oltárc, Bánokszentgyörgy
Zala
75137
Oltárc bekötőtút
0+640
4+100
3 460 m
mellékút
2020.04.30
építésével és a bevonati rendszer elkészítésével. Valamint a
forgalomtechniai jelzések is felújításra kerültek.