Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'ACCOR-Pannónia Hotels Zrt-vel kötött szerződés'.

VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS 
 
 
 
 
 
amely létrejött egyrészről: az Országgyűlés Hivatala 
 
  1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3. 
Adószám: 15300014-2-41 
Bankszámlaszám: MÁK 10032000-01400805-00000000. 
Képviseletében  eljáró  személy  neve:  ……..  mint 
 
megrendelő (a továbbiakban:  
Megrendelő), 
 
 
 
 
 
 
 
másrészről: 
  az ACCOR-Pannonia Hotels Zrt. 
1075 Budapest, Kéthly Anna tér 1. 
Cg: 01-10-041748 
Adószám: 10684621 
Képviseletében  eljáró  személy  neve:  …………………….., 
 
…………….., mint vállalkozó (a továbbiakban: Vállalkozó
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
között,  az  alulírott  helyen  és  napon  „Szállodai  szolgáltatás  teljesítése  az 
Országgyűlés Hivatala részére”
 tárgyában, a következő feltételekkel. 
 
 
 
 

 

1. 
A szerződés tárgya 
Szállodai  szolgáltatás  teljesítése  az  Országgyűlés  Hivatala  részére,  négy  valamint 
három csillagos besorolású, budapesti szállodában történő elhelyezéssel. 
 
2.  A teljesítés helye 
A  szerződés  1.  számú  mellékletében  meghatározott  négy  illetve  három  csillagos 
besorolású,  budapesti  szállodákban.  A  szolgáltatás  teljesítésének  helyét  az  eseti 
megrendelés tartalmazza. 
 
3.  A szerződés időtartama 
3.1.  Vállalkozó  köteles  az  1.  pontban  meghatározott  szolgáltatás  teljesítésére  2014. 
május  06-tól  2014.  augusztus  31-ig  a  Megrendelő  rendelkezésére  állni,  és  a 
szolgáltatást a Megrendelő eseti megrendeléseiben foglaltak szerint teljesíteni. 
3.2.  A  jelen  szerződés  megszűnik,  ha  a  jelen  szerződés  alapján  a  4.1.  pontban 
meghatározott keretösszegre tekintettel további megrendelés nem teljesíthető. 
 
4.  Vállalkozói díj 
4.1  A  szerződés  alapján  történő  kifizetések  összege  nem  haladhatja  meg  a 
4.900.000,- Ft + ÁFA összeget. 
4.2  A szállodai elhelyezés ellenértékét és feltételeit a szerződés 1. számú mellékletét 
képező díjtáblázat tartalmazza. 
4.3  A szállodai szoba díja tartalmazza az ÁFA-t (18 %), az idegenforgalmi adót (4 %) 
a  WIFI  elérhetőséget  valamint  a  büféreggeli  árát.  A  díjak  semmilyen  jogcímen 
nem emelhetőek. 
 
5.  Fizetési feltételek 
5.1  Megrendelő előlegfizetést nem teljesít. 
5.2  A számla kiállítására a teljesítés helye szerinti szálloda jogosult. 
5.3  A  számla  kiállítása  magyar  forintban  történik.  A  számlán  fel  kell  tüntetni  a 
szállodai  elhelyezés  ellenértéket,  a  parkoló  igénybevétele  esetén  a  parkolás 
meghatározott  időtartamát.  A  számlákon  a  következők  szerint  kell  a  címzést 
szerepeltetni: Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3. 
5.4  A szálloda által a vendégek részére biztosított a vendégek által külön megrendelt 
egyéb  szolgáltatások  költségeiről  a  vendég  részére  külön  számlát  kell 
kibocsátani. 
5.5  A  számlák  kiegyenlítése  az  igazolt  teljesítést  követő  30  napon  belül  a 
megrendelésben  visszaigazolt,  a  szállodai  elhelyezést  teljesítő  budapesti 
szállodának  a  3.  számú  mellékletben  található  lista  szerinti  ……  Bank  által 
vezetett HUF számlája javára való átutalással történik. 
5.6  Megrendelő  késedelmes  fizetése  esetén  Vállalkozó  a  Ptk.  6:155.  §-a  szerinti 
késedelmi kamatra jogosult. 
5.7  A 6.3 pontban foglaltak alkalmazása esetén a Vállalkozó által kibocsátott számla 
mellékletét képezi az igénybe vett szálloda által kibocsátott számla másolata. 
 

 

 
 
6.  A szerződés teljesítése 
6.1  A  szolgáltatást  a  Megrendelő  igénye  szerint,  az  általa  e-mailben/telefaxon 
megküldött eseti megrendelések alapján kell teljesíteni. 
6.2  Vállalkozó  az  1.  pontban  meghatározott  szolgáltatást  a  foglaltság függvényében 
biztosítja a 2. pontban meghatározott szállodában. 
6.3  Vállalkozó  kijelenti,  hogy  amennyiben  a  jelen  szerződésben  vállalt 
kötelezettségének  a  teljesítés  helyeként  megjelölt  szállodában  nem  tud  eleget 
tenni,  úgy  díjmentesen  megszervezi  a  Megrendelő  előzetes  jóváhagyását 
követően  a  vendégek  azonos  besorolású  szállodában  történő  elhelyezését,  és  a 
szolgáltatást közvetített szolgáltatásként számlázza a Megrendelő részére. 
6.4  Vállalkozó a szobákat a megrendelés visszaigazolása után garantálja. 
6.5  A  vendégek  az  érkezés  napján  14.00  órától  a  távozás  napján  12.00  óráig 
tartózkodhatnak a lefoglalt szobákban. 
 
7.  Szolgáltatás lemondása 
7.1  A visszaigazolt foglalást kizárólag írásban lehet lemondani.  
7.2  A foglalás Megrendelő által történő lemondása költségmentes. 
 
8.  Kapcsolattartás, vitás kérdések rendezése 
8.1  Felek vállalják, hogy a jelen szerződés eredményes teljesítése céljából egymással 
együttműködnek. 
8.2  A jelen szerződéssel kapcsolatos értesítéseket írásban kell megtenni.  
8.3  Felek  a  szerződésszerű  teljesítés  biztosítása  érdekében  kapcsolattartó 
személyként jelölik meg: 
 
Megrendelő
 részéről: 
……….. Tel: +36-1/…… 
Fax: +36-1/……. 
 
Vállalkozó
 részéről: 
…….. 
Tel: +36-1/…….. 
Fax: +36-1/…….. 
 
 
8.4  A felek megnevezett képviselői jogosultak és kötelesek minden olyan intézkedés, 
és  nyilatkozat  megtételére,  amely  a  szerződés  teljesítéséhez  szükséges,  annak 
tartalmával nem ellentétes, és nem jelenti annak módosítását, kiegészítését. 
8.5  Megrendelőnek  és  a  Vállalkozónak  mindent  meg  kell  tennie  annak  érdekében, 
hogy  közvetlen  tárgyalások  útján  rendezzenek  minden  olyan  nézeteltérést  vagy 
vitát, amely közöttük a jelen szerződés teljesítésével kapcsolatosan merült fel.  
8.6  Amennyiben  a  Szerződő  Felek  az  említett  tárgyalások  megkezdését  követő  10. 
munkanapig  nem  tudnak  békés  úton  megegyezésre  jutni  a  jelen  szerződéssel 
kapcsolatban  közöttük  felmerült vitát  illetően,  úgy  a  vita  rendezésére  a  polgári 
perrendtartásról  szóló  1952.  évi  III.  törvény  alapján,  az  ügyben  hatáskörrel  és 
illetékességgel rendelkező bíróság jogosult. 

 

 
 
9.  Szerződésszegés 
9.1  Amennyiben  a  megrendelés  visszaigazolása,  vagy  a  visszaigazolt  foglalásokhoz 
kapcsolódó  szolgáltatás  teljesítése  a  Vállalkozó  érdekkörében  felmerült  okból 
meghiúsul,  úgy  Vállalkozó  meghiúsulási  kötbér  címén  köteles  megfizetni 
Megrendelőnek a meghiúsult szolgáltatás 30 %-át. 
9.2  A  kötbér  összege  a  benyújtott  számla,  illetve  a  számlák  összegéből 
visszatartható. 
9.3  Megrendelő a kötbért meghaladó igazolt kárát is érvényesítheti a Vállalkozóval 
szemben. Vállalkozó számla alapján köteles megtéríteni a vendégek más, azonos 
besorolású  szállodában  történt  elhelyezése  miatt  a  Megrendelő  számára 
keletkezett  többletköltségeket.  Többletköltségnek  minősül  a  Megrendelő  által 
igénybevett  más  szálloda  által  kiállított  számla  ellenértéke  és  a  jelen  szerződés 
4.2 pontja alapján megállapított díj különbözete. 
9.4  Bármely  nem  szerződésszerű  teljesítés  jogi  fenntartás  nélküli  elfogadása  a 
Megrendelő  részéről  nem  jelent  joglemondást  azon  igényről  vagy  igényekről, 
melyek  a  Megrendelő  a  Vállalkozó  szerződésszegése  következményeként 
megilletik. 
 
10.  Egyéb megállapodások: 
10.1  Vállalkozó  Megrendelővel  szemben  semmiféle  igényt  vagy  követelést  nem 
érvényesíthet  azon  a  jogcímen,  hogy  a  szerződés  alapján  történt  kifizetések 
összege nem éri el a 4.1 pontban meghatározott keretösszeget. 
10.2 Megrendelő jogosult a szerződést 30 napos felmondási határidővel felmondani. 
A felmondási idő kezdete a felmondás kézhezvételének napja. 
10.3 Vállalkozót titoktartási kötelezettség terheli a jelen szerződés teljesítése során a 
Megrendelő  tevékenységével  vagy  a  delegációk  tagjaival  és  a  konferencián 
résztvevőkkel  kapcsolatban  tudomására  jutó  minden  adat  információ,  ismeret 
tekintetében. 
10.4 Vállalkozó  csak  szerződésszerű  teljesítés  esetén  hivatkozhat  referenciaként  a 
Megrendelőre.  Az  esetleges  szerződésszegés  tényét  Megrendelő  feltünteti  a 
referencia nyilatkozatban. 
10.5  Az  államháztartásról  szóló  törvény  végrehajtásáról  szóló  368/2011.  (XII.  31.) 
Korm.  rendelet  50.  §  (1a)  bekezdésében  foglaltaknak  megfelelően  Vállalkozó 
kijelenti, hogy átlátható szervezetnek minősül. A Vállalkozó a jelen pont illetve a 
szerződés  2.  számú  melléklete  szerinti  nyilatkozatában  foglaltak  változása 
esetén  arról  haladéktalanul  köteles  a  Megrendelőt  tájékoztatni.  A  valótlan 
tartalmú  nyilatkozat  alapján  kötött  visszterhes  szerződést  a  Megrendelő 
azonnali hatállyal felmondja vagy - ha a szerződés teljesítésére még nem került 
sor - a szerződéstől eláll. Az átláthatósággal kapcsolatos vállalkozói nyilatkozat 
jelen szerződés 2. számú mellékletét képezi. 
 
11.  Záró rendelkezések 
11.1  Jelen  szerződésben  nem  szabályozott  kérdések  tekintetében  a  Polgári 
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. rendelkezései az irányadóak. 

 

11.2  Jelen  szerződés  öt  eredeti  példányban  készült,  amelyből  kettő  példány  a 
Vállalkozót, három példány a Megrendelőt illet meg. 
11.3  A  felek  a  szerződést,  mint  akaratukkal  mindenben  megegyezőt  jóváhagyólag 
írják alá. 
11.4  A szerződés elválaszthatatlan részété képezik az alábbi mellékletek: 
 
1. számú melléklet: Díjtáblázat 
2. számú melléklet: Átláthatósági megállapodás 
3. számú melléklet: Bankszámla számok 
 
 
Budapest, 2014. május …… 
 
 
 
 
……………………. 
……………………. 
…………………. 
……………………. 
…………. 
……………………. 
Országgyűlés Hivatala 
ACCOR-Pannonia Hotels Zrt. 
Megrendelő képviseletében 
Vállalkozó képviseletében