Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'A Polgármesteri Hivatal 2022. évi kifizetéseivel kapcsolatos kifizetések'.


 
 
 
Iktatószám: ALT/430/2023 
 
Tárgy: Közérdekű adatigénylés teljesítése 
 
 
 
 
Vadai Attila részére 
elektronikus úton: [email protected] 
 
 
 
Tisztelt Vadai Attila! 
 
2023. március 14. napján érkezett, „Közérdekűadat igénylés - A Polgármesteri Hivatal 2022. évi 
kifizetéseivel  kapcsolatos  kifizetések”
  tárgyú  megkeresésére  válaszul  az  Ön  által  feltett 
kérdésre, kérem fogadja a következő tájékoztatást. 
 
 
„A csepel.hu portálon található dokumentumtár Kezdőlap » Üvegzseb » Polgármesteri Hivatal 
» 2022. évi kifizetések könyvtár üres. 
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre 1. Mikor kerülnek feltöltésre 
a Polgármesteri Hivatal 2022. évi kifizetései?” 
 
Az  Info  tv.  3.  §  5.  pontja  alapján:  „közérdekű  adat:  az  állami  vagy  helyi  önkormányzati 
feladatot,  valamint  jogszabályban  meghatározott  egyéb  közfeladatot  ellátó  szerv  vagy 
személy  kezelésében  lévő  és  tevékenységére  vonatkozó  vagy  közfeladatának  ellátásával 
összefüggésben keletkezett, a személyes adat fogalma alá nem eső, bármilyen módon vagy 
formában rögzített információ vagy ismeret, függetlenül kezelésének módjától, önálló vagy 
gyűjteményes  jellegétől,  így  különösen  a  hatáskörre,  illetékességre,  szervezeti  felépítésre, 
szakmai  tevékenységre,  annak  eredményességére  is  kiterjedő  értékelésére,  a  birtokolt 
adatfajtákra  és  a  működést  szabályozó  jogszabályokra,  valamint  a  gazdálkodásra,  a 
megkötött  szerződésekre  vonatkozó  adat;”  Ugyanezen  törvény  26.  §  (2)  bekezdése  szerint 
közérdekből nyilvános adat a közfeladatot ellátó szerv feladat- és hatáskörében eljáró személy 
neve, feladatköre, munkaköre, vezetői megbízása, a közfeladat ellátásával összefüggő egyéb 
személyes  adata,  valamint  azok  a  személyes  adatai,  amelyek  megismerhetőségét  törvény 
előírja.  
 
Mivel az adat kiadására vonatkozó igény teljesítése az adat meglétét feltételezi, ilyen adat 
hiányában  az  adatkezelő  az  igény  teljesítése  érdekében  nem  köteles  azt  előállítani  a  kért 
adatokat,  a  megismerhetőséget  kizárólag  a  létező,  azáltal  kezelésben  lévő  adatok 
tekintetében kell a törvény szabályai szerint biztosítani. 
 
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768 
e-mail: [email protected] • Honlap: www.csepel.hu 

E körben az Info tv. 31. §-a alapján jogorvoslati lehetőségeiről az alábbiak szerint tájékoztatom: 
A közérdekű adat megismerésére vonatkozó igény elutasítása vagy a teljesítésre nyitva álló, 
vagy az adatkezelő által a meghosszabbított határidő eredménytelen eltelte esetén, valamint 
az  adatigénylés  teljesítéséért  megállapított  költségtérítés  összegének  felülvizsgálata 
érdekében  bírósághoz  fordulhat.  A  pert  az  igény  elutasításának  közlésétől,  a  határidő 
eredménytelen elteltétől, illetve a költségtérítés megfizetésére vonatkozó határidő lejártától 
számított  harminc  napon  belül  kell  megindítani  az  igényt  elutasító  közfeladatot  ellátó  szerv 
ellen.  Az  országos  illetékességű  közfeladatot  ellátó  szerv  ellen  indult  per  kivételével a  per  a 
járásbíróság  hatáskörébe  tartozik,  és  arra  a  törvényszék  székhelyén  lévő  járásbíróság, 
Budapesten a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékes. 
 
Az  Info  tv.  52.  §  szerint  kezdeményezheti  a  Nemzeti  Adatvédelmi  és  Információszabadság 
Hatóság  (1055  Budapest,  Falk  Miksa  u.  9-11.)  vizsgálatát  is,  mely  az  igény  elutasításának 
közlésétől,  a  határidő  eredménytelen  elteltétől,  illetve  a  költségtérítés  megfizetésére 
vonatkozó határidő lejártától számított egy éven belül kezdeményezhető. 
 
  
Fentieken kívül tájékoztatom, hogy Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata és az általa 
alapított költségvetési szervek és gazdálkodó szervezetek az információs önrendelkezési jogról 
és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerinti kötelezettségnek a törvény 
37.  §  (4a)  pontjában  foglaltakra  hivatkozással  a  37/C.  §  szerinti  adatszolgáltatásával  tesz 
eleget, mely bárki számára elérhető a https://kif.gov.hu oldalon. 
 
Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását. 
 
Budapest, „dátum: elektronikus aláírás szerint” 
 
dr. 
Digitálisan 
aláírta:  dr. 
Tisztelettel: 
Vincze  Vincze Anikó 
 
Dátum: 
2023.03.29 
 
Anikó 15:53:00 +02'00'
Dr. Vincze Anikó, jegyző  
1211 Budapest, Szent Imre tér 10. • Levélcím: 1751 Bp., Pf. 85. • Telefon: +36 1 427 6100 • Fax: +36 1 276 4768 
e-mail: [email protected] • Honlap: www.csepel.hu