Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft
Iratkezelési szabályzat
Hatályos: 2016. február 03.
Iratkezelési szabályzat mellékletei
Oldal 0
link to page 2 link to page 3 link to page 3 link to page 3 link to page 3 link to page 3 link to page 3 link to page 4 link to page 4 link to page 4 link to page 4 link to page 4 link to page 6 link to page 7 link to page 8 link to page 8 link to page 8 link to page 8 link to page 8 link to page 9 link to page 9 link to page 10 link to page 11 link to page 14
Tartalomjegyzék
I. Bevezető
1
II. Jogszabályi hivatkozások
2
III. Általános fogalmak
2
1.
Irat
2
2.
Minősített adat
2
3.
Küldemény
2
4.
Iktatás
2
5.
Iratkapcsolás
3
6.
Iratszerelés
3
IV. Ügyiratkezelés
3
1.
Iratkezelés
3
2.
Küldemény átvétele és bontása
3
3.
Érkeztetés és iktatás
5
4.
Postázás
6
5.
Iratok továbbítása
7
5.1
Ügyiratok átadása:
7
5.2
Számlák átadása, utalványozása:
7
V. Irattározási feladatok
7
1.
Megőrzés
7
2.
Iratátadás
8
VI. Selejtezés
8
VII. Záró rendelkezések
9
1. melléklet
10
2. melléklet
13
I.
Bevezető
A köziratok védelméről szóló 1995. évi LXVI. törvény előírásait figyelembe véve a
Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
(a továbbiakban: Társaság) annak érdekében, hogy a Társaságnál keletkezett és az oda
beérkezett iratok útja pontosan nyomon követhető és ellenőrizhető legyen, az alábbi
egységes iratkezelési rendet alkotja.
Iratkezelési szabályzat
Oldal 1
II.
Jogszabályi hivatkozások
- A 1995. évi LXVI. törvény a közokiratokról, a közlevéltárakról és a
magánlevéltári anyag védelméről;
- 2005. évi CXLIX. törvény a közokiratokról, a közlevéltárakról és a
magánlevéltári anyag védelméről szóló 1995. évi LXVI. törvény módosításáról;
- 335/2005. (XII.29.) Kormányrendelet a közfeladatot ellátó szervek
iratkezelésének általános követelményeiről;
- 2009. évi CLV. törvény a minősített adat védelméről.
III. Általános fogalmak
1. Irat
A Társaság működésével kapcsolatosan iratként kezelendő minden olyan szöveg,
számadatsor, térkép, tervrajz, stb., amely a Társaság működésével kapcsolatban
bármilyen anyagon, alakban, bármely eszköz felhasználásával és bármely eljárással
keletkezett.
Nem kell iratként kezelni – iktatni és nyilvántartani – a számviteli, pénzügyi
bizonylatokat (kivéve a banki átutalással fizetendő számlákat), továbbá a közlönyöket,
napilapokat, folyóiratokat, könyveket, reklám- és propaganda kiadványokat, valamint
a bemutatásra vagy jóváhagyás céljából visszavárólag érkezett iratokat, és a
visszaérkezett tértivevényeket.
2. Minősített adat
A Társasághoz „Szigorúan titkos” vagy „Titkos” megjelöléssel érkezett küldemények
adattartalmát, szövegét a 2009. évi CLV. törvény előírása szerint kell kezelni és
nyilvántartani.
3. Küldemény
A kézbesítési, postai és elektronikus úton érkezett, illetve a Társaság által kiküldött
iratokat és az iratként nem kezelendő anyagot kell küldeményként kezelni.
4. Iktatás
Az iratkezelésnek az a fázisa, melyben az iratkezelő postabontás után az iratot érkezteti,
illetve a saját keletkeztetésű iratot iktatószámmal látja el, valamint kitölti az
elektronikus iktató rendszer képernyő rovatait, és szükség esetén (számlák) az
iktatóbélyegző lenyomat rovatait.
Iratkezelési szabályzat
Oldal 2
A Társasághoz érkezett iratokat csak egyszer szabad iktatni, illetve minden iratnak csak
egy iktatószáma lehet.
5. Iratkapcsolás
Az azonos szervezettől, személytől megegyező témakörben érkezett iratok iktatása az
elektronikus rendszerben a korábbi irat (előirat) bejegyzésének megjegyzéseként
történik, az eredeti iktatószám alszámmal (/1,2…) történő kiegészítésével.
6. Iratszerelés
Az iratszerelés ugyanahhoz az ügyirathoz tartozó ügyiratdarabok (elő- és utóiratok)
végleges jellegű összekapcsolását jelenti, amelyet az iratokon jelölni kell.
IV.
Ügyiratkezelés
1. Iratkezelés
A Társaság iratainak szabályszerű és teljes körű iratkezelése az Adminisztráción belül
az irodai asszisztens feladatkörébe tartozik. Iratkezelés keretében az asszisztens a
következő tevékenységeket végzi:
- a kézbesített, postai és egyéb úton érkezett küldemények átvétele;
- a minősített iratok elkülönített kezelésének biztosítása;
- a tévesen érkezett küldemények továbbítása;
- ügyiratok postázása, továbbítása;
- az ügyiratok iktatása, iktatószámos megjelölése, elektronikus nyilvántartása;
- iratátadások jegyzőkönyvvezetése, lebonyolítása;
- selejtezések végrehajtása.
2. Küldemény átvétele és bontása
A küldemény (irat, levél, távirat, érték, tárgy, csomag, stb.) postai vagy hivatali átvétel,
illetve kézbesítés, futárszolgálat, informatikai telekommunikációs eszköz (e-mail, fax),
valamint magánfél személyes benyújtása útján kerül a Társasághoz.
A Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalába (továbbiakban:
Hivatal) érkező, de a Társaságot érintő küldemények átvételét az irodai asszisztens
végzi. A Hivatal postázójában napi rendszerességgel veszi át, és juttatja el a
Társasághoz a küldeményeket. A postai úton érkezett küldeményeket az asszisztens
ugyancsak naponta, a 7. számú Postán (Székesfehérvár, Palotai út 6.) veszi át.
A Társasághoz érkező küldemény átvételére jogosult:
Iratkezelési szabályzat
Oldal 3
- irodai asszisztens;
- ügyvezető igazgató (minősítéssel érkezett iratok esetén kizárólagosság);
- címzett, vagy általa megbízott személy;
- postai meghatalmazással rendelkező személy;
- a Társaság által üzemeltetett Hiemer-Font-Caraffa épületegyüttes portáján
szolgálatot teljesítő recepciós (oda címzett küldemény esetén).
A küldeményt átvevő köteles ellenőrizni:
- a címzés alapján a küldemény átvételére való jogosultságát;
- a kézbesítő okmányon és a küldeményen lévő azonosítási jel megegyezőségét;
- az iratot tartalmazó zárt boríték, vagy zárt csomagolás sértetlenségét.
Az átvevő a papír alapú iratok esetében a kézbesítő okmányon olvasható aláírásával és
az átvétel dátumának feltüntetésével az átvételt elismeri. Elektronikus úton érkezett
küldemények esetében
([email protected] címre) az átvevő a feladónak –
amennyiben azt kéri, és elektronikus válaszcímét megadja – haladéktalanul elküldi a
küldemény átvételét igazoló és az érkeztetés egyedi azonosítóját is tartalmazó
elektronikus visszaigazolást (átvételi nyugtát).
Amennyiben iratkezelésre nem jogosult személy veszi át a küldeményt, úgy azt köteles
haladéktalanul, de legkésőbb az érkezést követő első munkanap kezdetén az irodai
asszisztensnek iratkezelés céljából átadni.
A tévesen érkezett küldeményt a címzett vagy a feladó részére haladéktalanul
továbbítani kell. Amennyiben a feladó nem állapítható meg, a küldeményt irattárazni
és az irattári tervben meghatározott idő után selejtezni kell. Sérült küldemény átvétele
esetén a sérülés tényét papír alapú iratok esetében az átvételi okmányon jelölni kell, és
a küldemény tartalmát külön jegyzékben fel kell tüntetni. A megállapíthatóan hiányzó
iratokról vagy mellékletekről a feladót értesíteni kell.
A beérkezett küldemények bontását az irodai asszisztens végzi. A címzett
felhatalmazása hiányában felbontás nélkül a címzettnek továbbítja a névre szóló és
megállapíthatóan magánjellegű, valamint az s.k. felbontásra szóló küldeményeket. Az
elektronikus úton beérkezett küldemények minden esetben kinyomtatásra kerülnek.
A gyors elintézést igénylő („azonnal”, „sürgős” jelzésű) küldeményt soron kívüli iktatást
követően azonnal továbbítani kell a címzetthez.
A kimenő leveleket, egyéb küldeményeket iktatás és postai vagy kézbesítési
továbbításra az irodai asszisztensnek kell átadni. Az ügyvezetői aláírást is igénylő
iratokat, leveleket az asszisztens asztalán lévő aláíró dossziéba lehet elhelyezni, aki
gondoskodik az iratok aláírattatásáról, pecséttel történő ellátásáról. Amennyiben az
asszisztensnek történő iratátadás nem lehetséges, egyeztetni kell az iktatószámot, majd
a kimenő levél célba juttatásáról megfelelően kell gondoskodni, a másolatot pedig el
kell juttatni az asszisztens részére.
Iratkezelési szabályzat
Oldal 4
3. Érkeztetés és iktatás
A beérkezett küldemény érkeztetésre, majd iktatásra kerül.
Érkeztetés: az iratot dátumbélyegzővel (év, hónap, nap) látja el az irodai asszisztens az
átvétel napján.
Minden beérkezett küldeményt a beérkezés időpontjában, de legkésőbb az érkezést
követő első munkanap érkeztetni kell.
Minden esetben érkeztetni kell az iktatást nem igénylő, valamint a külön nyilvántartást
végző szervezeti egységek (pl. személyügy, pénzügy, könyvelés) részére átadandó
küldeményeket is.
Iktatás: az irat az érkeztetést követően elektronikus iktatórendszerben (InCash) kerül
rögzítésre. A Társaság a sorszám-alszámos iktatási rendszert alkalmazza, ami azt
jelenti, hogy minden évben január 1-től újra kezdődő sorszámozással az iratok érkezési
sorrendben sorszámot kapnak, amely után - per jellel elválasztva – az évszám áll, az
iratokhoz érkező utóiratok pedig alszámon kerülnek iktatásra.
Az irat első oldalának jobb felső sarkára kell felvezetni a rendszer által - a képernyő
rovatok kitöltését követően - kreált iktatószámot (maximum 5 jegyű sorszám /
évszám). Szükség esetén (számlák) ki kell tölteni a - 2. sz. melléklet szerinti -
iktatóbélyegző lenyomat rovatait. Ezt követően az irat szkennelésre kerül, a képet az
irodai asszisztens az iktatórendszerben történő iktatási munkafolyamat során
elektronikusan csatolja az iktatási adatlaphoz.
Amennyiben az érkezett küldeménynek (utóirat) előzménye van, az asszisztens köteles
az előzmény számát az iratra feljegyezni. Az iktatószám ebben az esetben az előirat
alszámmal ellátott iktatószáma lesz.
Soron kívül kell iktatni a határidős iratokat, táviratokat, elsőbbségi küldeményeket, a
hivatalból tett intézkedéseket tartalmazó „sürgős” jelzésű iratokat.
Az iktatásra nem kerülő beérkezett küldeményeket az érkeztetést követően kell az
érdekelteknek továbbítani.
A kimenő leveleket az irat ügyintézője az irodai asszisztens részére adja át iktatásra. Az
iratokat aláírást követően kell iktatószámmal és Társasági bélyegzéssel ellátni. A
dokumentumot szkennelt formában szükséges az iktatórendszerben rögzíteni.
Az iktatórendszerben a képernyő rovatait az alábbiak szerint kell kitölteni:
- iktató azonosító (azonosító hiánya esetén megegyezik az iktatás dátumával),
- projekt kód (csak projekt esetén töltendő),
- irat típusa (ügyirat tárgya),
- dokumentum kelte,
Iratkezelési szabályzat
Oldal 5
- határidő (határidős témáknál a teljesítendő határnap),
- partner (küldő/címzett szervezet vagy személy megnevezése),
- irattárolás helye (pl. ügyintéző neve, szervezeti egység megnevezése, projekt
címe, stb.),
- kép (szkennelt dokumentum).
4. Postázás
A küldemények továbbítása az alábbi módokon történhet:
- sima levélpostai küldeményként,
- ajánlott küldeményként,
- sürgősségi küldeményként,
- ajánlott-sürgősségi küldeményként,
- tértivevényes levélként,
- ajánlott-tértivevényes levélként,
- csomagban,
- kézbesítés útján,
- kijelölt munkatárs segítségével.
Az elküldés módjára – ha az nem sima levélként történik – az irat ügyintézője köteles
utasítást adni. Sürgősségi levélként indokolt esetben, a soron kívüli postai kézbesítést
igénylő küldeményt lehet továbbítani. Ajánlott levélben a fontos iratokat (végrehajtói
levelek, szerződések kiküldése, stb.) szabad küldeni. Ha az irat átvételének tényéről és
időpontjáról a Társaságnak tudomást kell szereznie (pl. felszólító levelek, felmondó
levelek, bérleményellenőrzéssel kapcsolatos időpont egyeztetés, stb.) az iratot
tértivevénnyel kell elküldeni. Az egyes küldemények címzéssel történő ellátása az irat
ügyintézőjének feladata.
A postázandó iratokat a különböző osztályokról történő összegyűjtést követően iktatja
az irodai asszisztens, majd felvezeti a postakönyvbe. A küldemények postai feladásának
ügyintézése - naponta legalább egy alkalommal, lehetőség szerint a délutáni órákban -
az irodai asszisztens feladatkörébe tartozik.
A „nem kézbesíthető” jelzéssel visszaérkezett küldemény esetén az irodai asszisztens a
levelet visszaadja az irat ügyintézőjének, hogy ellenőrizze a visszaérkezett küldemény
címének megfelelőségét. Ha a címzés egyezik, és a helyes cím semmilyen módon nem
állapítható meg, a kézbesíthetetlen küldeményt az irathoz csatolva irattárba kell
helyeztetni.
Iratkezelési szabályzat
Oldal 6
5. Iratok továbbítása
A bejövő iratok iktatást követően típustól függően az alábbiak szerint kerülnek
továbbításra:
5.1 Ügyiratok átadása:
Az iktatott ügyirat az ügyvezető, vagy az illetékes terület részére kerül átadásra. Minden
beérkezett iratnak nyoma van az iktatórendszerben, ahonnan megállapítható az irat
helye, ügyintézője, és szükség esetén kinyomtatható a másolati példány.
5.2 Számlák átadása, utalványozása:
A beérkező számlák téma szerint kerülnek ellenőrzés céljából továbbításra a különböző
szervezeti egységek részére. Az utalványozás rendje a következő:
A kompetens szervezeti egység vezetője/ügyintézője a számlát ellenőrzi, megfelelősség
esetén az iktatóbélyegzőn (2. sz. melléklet) aláírásával látja el („Ellenőrizte” soron),
majd visszaküldi az adminisztrációra. Az irodai asszisztens ezt követően továbbadja a
számlát az ügyvezetőnek jóváhagyásra, aki aláírásával engedélyezi a kifizetést
(„Fizethető” soron). A jóváhagyás után a számla a pénzügyi osztályra a pénzügyi
ügyintézőnek kerül továbbításra, aki gondoskodik a banki átutalások előkészítéséről és
megvalósításáról.
Amennyiben a számláról a folyamat során megállapítható, hogy nem megfelelően, vagy
hibásan került kitöltésre, a kompetens szervezeti egység ügyintézője köteles
gondoskodni a számla javíttatásáról, vagy új számla kiállíttatásáról.
V.
Irattározási feladatok
1. Megőrzés
A tárgyévet megelőző időszak iratainak szakszerű, rendezett megőrzéséről (irattári
elhelyezéséről) az osztályoknak kell gondoskodniuk. A lezárt, de az ügyvitelben még
szükséges iratokat átmeneti (2-5 évi) őrzésre kézi irattárban kell elhelyezni. A kézi
irattárban az iratokat ügyintéző szervezeti egységenként, évek szerint, egy-egy éven
belül az iktatószámok növekvő sorrendjében, az irattári tételszámokat láthatóan
feltüntetve, jól elzárható szekrényben vagy helyiségben kell lerakni. Az átmeneti őrzés
lejártát követően az iratokat a központi irattárban kell elhelyezni.
Iratkezelési szabályzat
Oldal 7
A tárgyévi iratok gyűjtése, és biztonságos megőrzésükről való gondoskodás az érintett
osztályok ügyintézőinek feladata. Az ügyintézőnek legkésőbb az ügy befejezésével
egyidejűleg meg kell határoznia (papír alapú irat esetén rávezetnie) az irattári
tételszámot. A feleslegessé vált munkapéldányokat és másolatokat az ügyiratból ki kell
emelni, és a selejtezési eljárás mellőzésével meg kell semmisíteni. Az irattárban a
beérkezett iratokat eredeti, a kiküldött iratokat másolatban kell évenkénti
elkülönítéssel elhelyezni, feltüntetve a megőrzési időt az irattári tételszámok
segítségével. Az irattári ügyiratokat csak átvételi elismervény ellenében, a visszaadási
határidő előírásával szabad kiadni.
Az irattári tervet az egyes iratfajtákról tárgykörönkénti rendszerezéssel kell elkészíteni,
feltüntetve az iratok megőrzésének időtartamát. A Társaság irattári tervét az 1. sz.
melléklet tartalmazza.
2. Iratátadás
A nyilvántartott, iktatott iratanyag átadása általában szervezeti vagy személyi változás,
illetőleg a levéltárba adás alkalmával jelentkezik, melyről jegyzőkönyvi bizonylat
készítendő. A levéltári átadást megelőzően irattári jegyzéket kell készíteni az irattári
terv szerinti nem selejtezhető köziratok tételeiről. Az irattári jegyzékben
évfolyamonként feltüntetendő az ügyirat tárgya, iktatószáma, az irattári tételszámos
megőrzési évszám. A jegyzőkönyvben feltüntetendő az átvevő-átadó szervezet, az
átadás időpontja, az átadott iratanyag évfolyamonként elkülönítéssel, az ügyiratok
tárgya, iktatószáma, mennyisége (a tároló dobozok száma), az iratokhoz tartozó
iktatókönyv, tárgymutatók darabszáma.
VI.
Selejtezés
Az irattári tervben meghatározott őrzési idők lejártát követően a levéltár által nem
igényelt iratok – kivéve a nem selejtezhető iratokat – selejtezéséről,
megsemmisítéséről gondoskodni kell. A nem selejtezhető köziratokat a keletkezés
naptári évétől számított tizenötödik év végéig az illetékes közlevéltárnak kell átadni.
A szervezeti egység iratanyagát legalább 5 évenként felül kell vizsgálni abból a
szempontból, hogy az irattári terv alapján mely irattári tételek váltak selejtezhetővé. A
selejtezést a megbízott vezető által kijelölt legalább 3 tagból álló Selejtezési Bizottság
végzi. A selejtezésről az átadási jegyzőkönyv tartalmi követelményének megfelelő
jegyzőkönyv készítendő, három példányban. A jegyzőkönyv két példányát selejtezési
engedélyeztetés céljából meg kell küldeni a Levéltárnak. A selejtezési jegyzőkönyv
adatai:
- a szervezeti egység neve;
Iratkezelési szabályzat
Oldal 8
- a selejtezési jegyzőkönyv felvételének helye és ideje;
- a selejtezési eljárás alá vont irat együttes keletkeztetőjének megnevezése;
- a selejtezést végzők és ellenőrzők neve, beosztása;
- az iratok értékeléséhez alapul vett jogszabály;
- a kiselejtezésre kerülő iratok tételszáma, megnevezése (tárgya), évköre,
iktatószáma és terjedelme (a nem iktatott iratok selejtezésénél az iktatószám
kivételével az adatok megegyeznek a fentiekkel);
- a selejtezési bizottság tagjainak nyilatkozata a szabályszerűségről és hiteles
aláírásaik, bélyegzővel.
Az iratokat évenkénti bontásban kell a jegyzőkönyvben szerepeltetni.
A levéltár az iratok megsemmisítését a szükséges ellenőrzés után a selejtezési
jegyzőkönyv visszaküldött példányára írt záradékkal engedélyezi. A megsemmisítésről
a szerv vezetője az adatvédelmi és biztonsági előírások figyelembevételével
gondoskodik.
Mellékletek:
1. sz. melléklet: Irattári terv
2. sz. melléklet: Társasági iktatási bélyegző
VII. Záró rendelkezések
Az Iratkezelési Szabályzatban foglaltak betartatásáért a Társaság Ügyvezetője a felelős.
Székesfehérvár, 2016. február 03.
Guti Péter
ügyvezető
Iratkezelési szabályzat
Oldal 9
1. melléklet
IRATTÁRI TERV
a Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.
iratainak megőrzésére
Irattári tételszám
Tárgykör megnevezése
Megőrzési idő
IGAZGATÁSI ÜGYEK
1
Alapítással, alapító okirat módosításaival
Nem selejtezhető
kapcsolatos ügyek
2
Társasági szabályzatok
Nem selejtezhető
3
Felügyelő Bizottsági ülések jegyzőkönyvei
Nem selejtezhető
4
Felügyelő Bizottsági határozatok tára
Nem selejtezhető
5
Alapítói határozatok tára
Nem selejtezhető
6
Kártérítési, kötbér, szabálysértési ügyek
10 év
7
Bírósági ügyek
Nem selejtezhető
8
Egyéb vizsgálati ügyek
Nem selejtezhető
9
Szakmai tervek
15 év
10
Jogtanácsosi ügyek
10 év
11
Belső ellenőrzési ügyek
10 év
12
Rendészeti ügyek
Nem selejtezhető
13
Számítástechnikai ügyek
5 év
14
Postai, távközlési ügyek
5 év
15
Bélyegzőbeszerzés, -használati ügyek
Nem selejtezhető
16
Iratátadási, selejtezési jegyzőkönyvek
Nem selejtezhető
17
Egyéb igazgatási ügyek
Nem selejtezhető
PÁLYÁZATI ÜGYEK
18
Pályázati felhívások
10 év
19
Pályázatokkal kapcsolatos testületi
20 év
döntések
Iratkezelési szabályzat mellékletei
Oldal 10
20
Közreműködő Szervezettel és Irányító
20 év
Hatósággal való levelezés
21
Támogatási döntések
Nem selejtezhető
22
Pályázatok pénzügyi elszámolása
Nem selejtezhető
23
Egyéb pályázati anyagok
Nem selejtezhető
SAJTÓ- ÉS MARKETINGÜGYEK
24
Hirdetési és reklámügyek
5 év
25
Nyomtatott sajtóügyek
5 év
26
Fénykép, film, tv.-sugárzás
20 év
27
Egyéb sajtó- és marketingügyek
5 év
PÉNZÜGY
28
Aláírási címpéldányok
Nem selejtezhető
29
Számlavezető pénzintézettel való levelezés
Nem selejtezhető
30
Egyéb bankszámla, aláírás bejelentés
Nem selejtezhető
31
Bankszámlakivonatok
20 év
32
Pénztár bizonylatok, jelentések
20 év
33
Utalványozási jogkörök
20 év
34
Társaság évenkénti költségvetése
20 év
35
Beszámolók, jelentések
20 év
36
Beruházás, beszerzési ügyek
20 év
37
Értékpapír vásárlási ügyek
20 év
SZÁMVITELI ÜGYEK
38
Számlarend
20 év
39
Számviteli bizonylatok
20 év
40
Főkönyvi kivonatok
20 év
41
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás,
20 év
(közh. jelentés)
42
Leltárak
15 év
43
Statisztikai adatszolgáltatások
15 év
44
Adóbevallások
20 év
Iratkezelési szabályzat
Oldal 11
MUNKAÜGYEK
45
Munkaszerződések
Személyi aktába
46
Munkaviszony megszüntetése
Személyi aktába
47
Munkaköri leírások
Személyi aktába
48
Munkáltatói igazolások
Személyi aktába
49
Fegyelmi eljárás
Személyi aktába
50
Kinevezés, előléptetés
Személyi aktába
51
Szabadságolási iratok
5 év
52
Felvételi kérelem, önéletrajz
5 év
EGYÉB ÜGYEK
53
Beérkezett levelek, telefaxok
5 év
54
Kimenő levelek, telefaxok
5 év
55
Egyéb az előző tételekhez be nem
5 év
sorolható ügyek
Iratkezelési szabályzat
Oldal 12
2. melléklet
TÁRSASÁGI IKTATÁSI BÉLYEGZŐ MINTA
Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.
Iktatva:……………………..
Ellenőrizte:………………..
Fizethető:………………….
Iratkezelési szabályzat
Oldal 13