Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Fejér Megyei Kormányhivatal által használt szolgálati autók'.



 
 
 
 
FEJÉR MEGYEI KORMÁNYHIVATAL 
JOGI, HUMÁNPOLITIKAI ÉS KOORDINÁCIÓS FŐOSZTÁLY 
 
             Ügyiratszám: FE/04/2680-2/2022. 
Tordai Bence úr részére 
Kizárólag elektronikusan:  
[email protected] e-mail címre 
 
Tisztelt Tordai Bence! 

Tájékoztatom,  hogy  a  veszélyhelyzet  idején  az  egyes  adatigénylési  rendelkezésektől  való 
eltérésről  szóló  521/2020.  (XI.  25.)  Korm.  rendeletben
  foglaltak  alapján  a  Fejér  Megyei 
Kormányhivatalhoz  2022.  szeptember  1-én  benyújtott  közérdekű  adatigénylés 
iránti kérelmét annak  beérkezésétől számított  45  napon  belül  –  2022.  október  15. 
napjáig - bírálom el
 az alábbi indokok alapján:  
 
Mivel az Ön által feltett kérdések a kormányhivatali rendszer működésének egészére 
vonatkoznak,  az  adatigénylés  teljes  körű  teljesítéséhez  szükséges  a  jogszabály  által 
biztosított 45 napos elbírálási határidő. 
 
A  Fejér  Megyei  Kormányhivatal  közfeladata  ellátása  során  a  koronavírus  elleni 
védekezés  részeként  a  megyei  orvosi  praxisok  részére  védőfelszerelések,  a 
köznevelési  intézmények  számára  tisztítószerek  koordinálását  és  elosztását  végzi, 
valamint  a  szomszédos  országban  fennálló  humanitárius  katasztrófára  tekintettel 
érkező személyek elhelyezéséről gondoskodik. 
 
Kérem tájékoztatásom szíves tudomásul vételét. 
A  kiadományozási  jog  gyakorlása  a  Fejér  Megyei  Kormányhivatal  vezetőjének  a 
kiadományozásról szóló 7/2022. (III.24.) utasítása alapján történt. 
 
Székesfehérvár, időbélyegző szerint 
Tisztelettel: 
 
Dr. Simon László 
                       főispán 
      nevében és megbízásából: 
 
 
   Sárközyné Dr. Szabó Piroska
 
   főosztályvezető 
 
8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9. Telefon: (06-22) 526-951 Fax: (06-22) 526-952,  
E-mail[email protected], Hivatali Kapu rövid neve: FEJERKHIV, KRID: 201739703