Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'Bölcsőde kialakítása Rábapatyon - TOP-1.4.1-19-VS1-2019-00021'.



ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
Nemzeti, Kbt. 115. § Nyílt eljárás - EKR001056172020
E10 - Előkészítés szakasz
Közbeszerzés  Bölcsőde építése
tárgya:
Ajánlatkérő 
Rábapaty Község Önkormányzata
neve:
Felhívás
Ajánlattételi felhívás
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név:
Rábapaty Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám
EKRSZ_8288313
1
Postai cím:
Alsópatyi Utca 82
Rábapaty
HU2
9641
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Dugovics
Balázs
E-mail:
[email protected]
Telefon:
+36 95360035
Fax:
Internetcím(ek)
www.rabapaty.hu
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
A felhasználói oldal címe: (URL)
Lebonyolító szerv(ek) adatai
Hivatalos név:
KG Procure Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám
EKRSZ_2038783
7
Postai cím:
Hideg Utca 23
Horvátzsidány
HU222
9733
Magyarország
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Dr.
Kapcsolattartó személy:
Nádor
Szilvia
[email protected]
+36 305848445
+36 94999299
E-mail:
Telefon:
Fax:
Internetcím(ek)
www.kgprocure.hu
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
EKR001056172020
2020.11.06 12:49:35

A felhasználói oldal címe: (URL)
I.2) Közös közbeszerzés
Nem
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Nem
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
Nem
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
Ajánlatkérő típusa:
Regionális/helyi szintű
I.4) Fő tevékenység
Fő tevékenység
Általános közszolgáltatások
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződés típusa:
Építési beruházás
II.1.2) Fő CPV-kód:
45215220-5
II.1.3) A szerződés tárgya:
Bölcsőde építése
II.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
Rábapaty Község Önkormányzata az ingatlanon meglévő épület keleti irányban történő bővítését és gazdasági épület létesítését 
tervezi, a községben új bölcsődei funkció létrehozásával.  
A meglévő, udvarban található gazdasági épületek elbontandók, mivel a bővítés tervezett helyén találhatóak. Funkciójuk pótlására 
kerül megépítésre az új  tárolóépület. 
A kivitelezés négy nagyobb területre osztható: 
1. Az udvarban található gazdasági épületek elbontása. 
2. A meglévő konyha átalakítása, tejkonyha kialakítása. 
3. Új bölcsőde épületrész létesítése. 150,94 m2 
4. Kerti tárolóépület létesítése a bölcsődei tároló funkciók ellátására 46,72 m2. 
 
A közbeszerzés 3 részajánlattételi köre:  
 
1.        Új bölcsőde épületrész létesítése  
2.        A meglévő konyha átalakítása, tejkonyha kialakítása  
3.        Udvari kivitelezések 
 
 
 
Főbb mennyiségek: 
 
1. Új bölcsőde épületrész létesítése: 
Teherhordó és kitöltő falazat készítése 216 m2 
Beltéri festés 490,8 m2 
Homlokzati hőszigetelés 274 m2   
Talajnedvesség elleni szigetelés 222,5 m2 
Lábazat szigetelés 57,3 m2  
Oldalfalvakolat készítése 607,1 m2 
Egyszeres fedés húzott, hornyolt tetőcserepekkel 235,8 m2 
Fa kültéri nyílászárók 10 db 
Fa beltéri nyílászárók 4 db 
Egyéb épület acélszerkezetek, terasz acélszerkezete, összeszerelve kompletten 1,814 t 
háromfázisú napelemes rendszer, 28 db új STP300-20 Wfw tip. (8,4 kWp) napelem telepítése1 klt  
 
EKR001056172020

2. A meglévő konyha átalakítása, tejkonyha kialakítása : 
Beton aljzat bontása 50 cm mélységben, épületen belül  40,56  m3 
Válaszfal bontása, égetett agyag-kerámia termékekből 27,93 m2 
Válaszfal építése, égetett agyag-kerámia termékekből 71,81 m2 
Oldalfalvakolat készítése 208 m2 
Padlóburkolat készítése, beltérben 86 m2 
Laminált padló fektetése 35 m2 
 
3. Udvari kivitelezések 
Gazdasági épület:  
faszerkezet felállítása, fenyőfa 108,3 m2 
vakolás 88 m2 
Cserépfedés 85,45 m2 
Fa kültéri nyílászárók elhelyezése 7 db 
 
Külső munkák: 
Tér- vagy járdaburkolat készítése 300 m2 
Öntött gumiburkolat készítés 52 m2 
Gyepesítés kertészeti módszerekkel, talajelőkészítéssel, gyomtalanítással, talajlazítással, talajjavítással, 4-5 dkg/m2 fűmag 
mennyiséggel, Sport fűmagkeverékkel 97 m2 
Fák, cserjék ültetése 42 db 
Mobil udvari vízpermetező 1 db (játszókert)
(az építési beruházás jellegének megfelelően)
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
Időtartam hónapban:
vagy napban:
365
vagy a teljesítés határideje:
9641 Rábapaty, Alsópatyi u. 78.  hrsz. 458
II.1.6) A teljesítés helye:
II.1.7) Részekre bontás
Igen
Részajánlat tételre lehetőség van
valamennyi részre
Ajánlatok benyújthatók
Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) A közbeszerzés ismertetése
1 - Új bölcsőde épületrész létesítése
II.2.1) Rész száma, elnevezése:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő CPV-kód:
45262700-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód:
HU222 Vas
A teljesítés helye:
9641 Rábapaty, Alsópatyi utca 78., 458 hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. Új bölcsőde épületrész létesítése: 
Teherhordó és kitöltő falazat készítése 216 m2 
Beltéri festés 490,8 m2 
Homlokzati hőszigetelés 274 m2   
Talajnedvesség elleni szigetelés 222,5 m2 
Lábazat szigetelés 57,3 m2  
Oldalfalvakolat készítése 607,1 m2 
Egyszeres fedés húzott, hornyolt tetőcserepekkel 235,8 m2 
Fa kültéri nyílászárók 10 db 
Fa beltéri nyílászárók 4 db 
EKR001056172020

Egyéb épület acélszerkezetek, terasz acélszerkezete, összeszerelve kompletten 1,814 t 
háromfázisú napelemes rendszer, 28 db új STP300-20 Wfw tip. (8,4 kWp) napelem telepítése1 klt  
(az építési beruházás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbiakban megadott szempontok:
Igen
Minőségi szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
24 hónapot meghaladó többlet jótállás mértéke (minimum 0- maximum 36 hónap) 10
A garanciális és jótállási időszak tartamán belül bármely a Megrendelő által 
10
felismert hiba Vállalkozó általi orvoslásának megkezdési időpontja, a bejelentést 
követően (minimum 1, maximum 5 munkanap)
A szerződés teljesítésében személyesen közreműködő építésvezető szakember 
10
kivitelezésben szerzett szakmai tapasztalata (hónap) (minimum 0, maximum 36)
Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft)
70
II.2.6) Becsült érték:
Érték áfa nélkül:
Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési 
rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)

II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban:
vagy napban:
365
vagy Kezdés dátuma – Befejezés dátuma:
-
A szerződés meghosszabbítható
Nem
II.2.8) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
II.2.9) Opciókra vonatkozó információ
Opciók:
Nem
II.2.10) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell 
Nem
tartalmazniuk
II.2.11) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
Igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
TOP-1.4.1-19-VS1-2019-00021
II.2.12) További információ:
2 - A meglévő konyha átalakítása, tejkonyha kialakítás
II.2.1) Rész száma, elnevezése:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő CPV-kód:
EKR001056172020

45453100-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód:
HU222 Vas
A teljesítés helye:
9641 Rábapaty, Alsópatyi utca 78., 458 hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
2. A meglévő konyha átalakítása, tejkonyha kialakítása : 
Beton aljzat bontása 50 cm mélységben, épületen belül  40,56  m3 
Válaszfal bontása, égetett agyag-kerámia termékekből 27,93 m2 
Válaszfal építése, égetett agyag-kerámia termékekből 71,81 m2 
Oldalfalvakolat készítése 208 m2 
Padlóburkolat készítése, beltérben 86 m2 
Laminált padló fektetése 35 m2 
(az építési beruházás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbiakban megadott szempontok:
Igen
Minőségi szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
24 hónapot meghaladó többlet jótállás mértéke (minimum 0- maximum 36 hónap) 10
A garanciális és jótállási időszak tartamán belül bármely a Megrendelő által 
10
felismert hiba Vállalkozó általi orvoslásának megkezdési időpontja, a bejelentést 
követően (minimum 1, maximum 5 munkanap)
A szerződés teljesítésében személyesen közreműködő építésvezető szakember 
10
kivitelezésben szerzett szakmai tapasztalata (hónap) (minimum 0, maximum 36)
Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft)
70
II.2.6) Becsült érték:
Érték áfa nélkül:
Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési 
rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)

II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban:
vagy napban:
365
vagy Kezdés dátuma – Befejezés dátuma:
-
A szerződés meghosszabbítható
Nem
II.2.8) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
II.2.9) Opciókra vonatkozó információ
Opciók:
Nem
II.2.10) Információ az elektronikus katalógusokról
EKR001056172020

Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell 
Nem
tartalmazniuk
II.2.11) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
Igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
TOP-1.4.1-19-VS1-2019-00021
II.2.12) További információ:
3 - Udvari kivitelezések
II.2.1) Rész száma, elnevezése:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő CPV-kód:
45111000-8
45236230-1
45000000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód:
HU222 Vas
A teljesítés helye:
9641 Rábapaty, Alsópatyi utca 78., 458 hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
3. Udvari kivitelezések 
Gazdasági épület:  
faszerkezet felállítása, fenyőfa 108,3 m2 
vakolás 88 m2 
Cserépfedés 85,45 m2 
Fa kültéri nyílászárók elhelyezése 7 db 
 
Külső munkák: 
Tér- vagy járdaburkolat készítése 300 m2 
Öntött gumiburkolat készítés 52 m2 
Gyepesítés kertészeti módszerekkel, talajelőkészítéssel, gyomtalanítással, talajlazítással, talajjavítással, 4-5 dkg/m2 fűmag 
mennyiséggel, Sport fűmagkeverékkel 97 m2 
Fák, cserjék ültetése 42 db 
Mobil udvari vízpermetező 1 db (játszókert)
(az építési beruházás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbiakban megadott szempontok:
Igen
Minőségi szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
24 hónapot meghaladó többlet jótállás mértéke (minimum 0- maximum 36 hónap) 10
A garanciális és jótállási időszak tartamán belül bármely a Megrendelő által 
10
felismert hiba Vállalkozó általi orvoslásának megkezdési időpontja, a bejelentést 
követően (minimum 1, maximum 5 munkanap)
A szerződés teljesítésében személyesen közreműködő építésvezető szakember 
10
kivitelezésben szerzett szakmai tapasztalata (hónap) (minimum 0, maximum 36)
EKR001056172020

Költség szempont:
Nem
Ár szempont:
Igen
Megnevezés
Súlyszám / Jelentőség
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft)
70
II.2.6) Becsült érték:
Érték áfa nélkül:
Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési 
rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)

II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban:
vagy napban:
365
vagy Kezdés dátuma – Befejezés dátuma:
-
A szerződés meghosszabbítható
Nem
II.2.8) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
Nem
II.2.9) Opciókra vonatkozó információ
Opciók:
Nem
II.2.10) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell 
Nem
tartalmazniuk
II.2.11) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
Igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
TOP-1.4.1-19-VS1-2019-00021
II.2.12) További információ:
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság
A kizáró okok felsorolása:
Mindhárom közbeszerzési rész tekintetében:  
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 
62. § (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontjának hatálya alá tartozik. 
 
Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azon ajánlattevőt, alvállalkozót, alkalmasság igazolásában résztvevő más szervezetet, akivel szemben 
a kizáró okok az eljárás során következnek be.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Ajánlattevőnek a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 17. § (1) bekezdés szerint EKR űrlapon, egyszerű nyilatkozatot 
kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) 
pontját a Kr. 8. § i) pont ib) alpontja és a 10. § g) pont gb) alpontja szerint kell igazolnia az Ajánlatkérő által kiadott, űrlap 
benyújtásával.Alvállalkozó és adott esetben alkalmasság igazolásában résztvevő más szervezet vonatkozásában:  
AT a Kbt. 67. § (4) bekezdésében foglaltaknak megfelelően, a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 17. § (2) bekezdése alapján csak 
nyilatkozni köteles arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontja szerinti 
kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a 
Kbt. 62. § (1) bekezdés g)–k), m) és q) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá. 
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 17. § (1) bek. alapján az EEKD nem alkalmazandó, azonban az ajánlatkérő köteles elfogadni, ha az 
ajánlattevő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált - EEKD-t nyújt be, feltéve, 
hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok tekintetében 
megkövetelt információkat. Az EEKD-ban foglalt információk valóságtartalmáért az AT felel. 
Öntisztázás a Kbt. 64. § alapján.  
EKR001056172020

AT vonatkozásában folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolandó a cégbírósághoz benyújtott 
változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolás is. Amennyiben AT vonatkozásában nincs 
folyamatban változásbejegyzési eljárás, nemleges nyilatkozat is csatolandó.[321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. §]. Az EKR-ben az 
AK a KD között elektronikus űrlapként létrehozta a Változásbejegyezésre, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés kb) pontjára vonatkozó 
nyilatkozat mintáját, amelyet az ajánlattevő az elektronikus űrlap formájában köteles kitölteni. 
A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) 
mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az AK - ellenkező bizonyításig - az adat 
valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. 
A Kbt. 69. § (11a) bekezdése és a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (8) bekezdés irányadó. Ebben az esetben a gazdasági szereplő 
nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban ill. közbeszerzési részben benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. 
A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) 
mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat 
valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (2) bekezdésre tekintettel alkalmassági követelményt nem ír elő.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek):
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (2) bekezdésre tekintettel alkalmassági követelményt nem ír elő.
III.1.4) A szerződés biztosítékai:
Mindhárom közbeszerzési rész tekintetében:  
Jótállás: ajánlattevő vállalása szerint, de minimum 24 hónap. 
Késedelmi kötbér: Vállalkozó, ha neki vagy alvállalkozójának, teljesítési segédjének felróható okból késedelembe esik, a nettó 
vállalkozási díj 1 %-ának megfelelő mértékű napi késedelmi kötbért köteles megfizetni minden késedelemmel érintett naptári nap 
után. A késedelmi kötbért legfeljebb 20 napi tétel tekintetében lehet érvényesíteni. A késedelmi kötbér megfizetése nem mentesíti a 
Vállalkozót a szerződésszerű teljesítés alól.  
Meghiúsulási kötbér: Megrendelő fenntartja magának a jogot, hogy a 20 napot meghaladó, Vállalkozó érdekkörében felmerült, 
felróható késedelem esetén a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal elálljon. Elállás esetén a Vállalkozó a nettó vállalkozói díj (ajánlati 
ár) 30%-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbér megfizetésére köteles.  
Jótállási biztosíték: nettó ajánlati ár 5%-a.  
Részletek a szerződéstervezetben! 
III.1.5) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Mindhárom közbeszerzési rész tekintetében:  
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetés pénzneme magyar forint. AK - a Kbt. 135. § (7)-(8) bekezdésében foglaltaknak megfelelően – 
30 % előleget biztosít. Az előleggel a második és harmadik részszámlában ill. a végszámlában egyenlő arányban köteles nyertes AT 
elszámolni. Nyertes AT a Műszaki ellenőr által igazolt 3 db részszámla és 1 db végszámla benyújtására jogosult. Felhívjuk AT-k 
figyelmét, hogy a Kbt. 138. § (1) bekezdésében foglaltakra. A számlák kifizetése: - a Kbt. 135. § (1)-(3), (5)-(7) és (9) bekezdésben, - a 
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) 6:130. § (1)-(2) bekezdése, alvállalkozó igénybevétele esetén a 
322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 32/A-B. § -a, - a 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30-31. §-a szerint történik figyelemmel az 
általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben foglaltakra. A kifizetés során figyelembe kell venni az általános forgalmi 
adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény vonatkozó rendelkezéseit is [2007. évi CXXVII. törvény 142. paragrafus (1) bekezdés b) pontja.
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Igen
Nyílt eljárás
Gyorsított eljárás
Nem
Nem
Tárgyalásos eljárás
EKR001056172020

IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Nem
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
Nem
A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Nem
IV.1.3) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
Nem
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
(KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi határidő
Dátum, helyi idő:
2020.11.23
12:00
óra/perc
IV.2.3) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
HU
IV.2.4) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama: (ajánlati felhívás esetében)
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
vagy Az időtartam hónapban:
vagy napban:
60
(az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.5) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum, helyi idő:
2020.11.23
14:00
óra/perc
V. szakasz: Kiegészítő információk
V.1) Az ajánlati biztosíték
Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött:
Nem
V.2) További információk
1.FAKSZ: Krizmanich Gergely 00086  
2.A módszer(ek) meghatározása, amellyel megadja a II.2.5) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: Egyösszegű ajánlati 
ár: fordított arányosítás, jótállás: egyenes arányosítás, 3. részszempont: fordított arányosítás 4. részszempont: egyenes 
arányosítás. 
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám: 0-10. A pontszámok 
kiszámítása során alkalmazandó képletet a Közbeszerzési Hatóság útmutatójának  (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. 
sz. melléklet A. 1. a) pont aa) megfelelően jár el az Ajánlatkérő. Részletek a Dokumentációban.  
3. A 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 26. §-a szerint szerinti felelősségbiztosítás :  
- összkockázatú vagyon -és felelősségbiztosítást (C.A.R.) , amelynek  mértéke: 1. rész:legalább 70 millió HUF/év és  legalább 35 
millió HUF/káresemény. 2. rész: legalább 38 millió HUF/év és  legalább 19 millió HUF/káresemény. 3. rész: legalább 26 millió 
HUF/év és  legalább 13 millió HUF/káresemény.  
A Vállalkozó meglévő biztosításának megfelelő kiterjesztésével is teljesítheti a biztosítás tekintetében rögzített feltételeket. 
Vállalkozó köteles a beruházás összegének megfelelő mértékű vagyonbiztosítással rendelkezni. 
4. Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (6) bekezdés alapján Kbt. 75. § (2) e) pontját nem alkalmazza.  
5. Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költség az ajánlattevőt terheli.  
6. A Kbt. 73. § (4)-(5) alapján a kötelező tájékoztatási kötelezettséget a dokumentáció tartalmazza.  
7. Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. §-át megfelelően alkalmazza.  
EKR001056172020

8. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy kizárólag az ajánlattételre felhívott gazdasági szereplő tehet 
ajánlatot. Az ajánlattételre felhívott gazdasági szereplők közösen nem tehetnek ajánlatot. Az ajánlattételre felhívott gazdasági 
szereplő jogosult közösen ajánlatot tenni olyan gazdasági szereplővel, amelynek az ajánlatkérő nem küldött Ajánlati Felhívást. 
Közös ajánlattétel esetén az ajánlattételnek meg kell felelnie a Kbt. 35. §-ában foglalt feltételeknek.  
9. Projekttársaság létrehozása kizárt. (Kbt. 35. § (8) bekezdés)  
10. Ajánlatkérő hiánypótlására a Kbt. 71. §-ában foglaltak szerint lehetőséget biztosít. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a Kbt. 71. § (6) 
bekezdése alapján eljárva újabb hiánypótlást rendel el, amennyiben ajánlattevő az ajánlatban korábban meg nem jelölt 
gazdasági szereplőt von be az eljárásba, és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás 
alkalmazása.  
11. Az ajánlathoz árazott költségvetést kell csatolni, mely dokumentum a 322/2015. (X.30.) Korm. rendelet 24. § (1) bekezdésére 
figyelemmel szakmai ajánlatnak minősül. (A közbeszerzési dokumentumok részeként Ajánlattevők rendelkezésére bocsájtott 
árazatlan költségvetések az ajánlattétel megkönnyítése érdekében képleteket tartalmazhatnak. A képletek helyességének, 
megfelelő mivoltának ellenőrzése Ajánlattevő felelőssége.) A szakmai ajánlat hiánya, hiánypótlás nélküli érvénytelenséget 
eredményez! A szakmai ajánlat csatolandó szerkeszthető (xls, xlsx) formátumban is.  
12. Kiegészítő tájékoztatás kérés esetén kérjük, hogy a kérdéseket szerkeszthető formában is szíveskedjenek megküldeni.  
13. A felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésről szóló 2015. évi 
CXLIII. törvény és végrehajtási rendeletek rendelkezései az irányadóak.  
14. Ajánlattevő a Kbt. 41/B. § (2) bekezdése szerint köteles eljárni a nyilatkozatok megtétele során.  
15. Az eljárásban irányadó az Kbt. 41./A §-a.  
16. Ajánlatkérő nem írja elő a Kbt. 66. § (6) bekezdése szerinti adatok megadását.  
17. Benyújtandó az ajánlattevő, vagy az ajánlatban nyilatkozatot tevő gazdasági szereplő cégjegyzésre jogosult azon képviselő(k) 
- 2006. évi V. törvény 9.§ szerinti - aláírási címpéldányának (vagy ügyvéd ill. kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett 
aláírásmintájának) egyszerű másolati példánya.  
18. Kbt. 81. § (5) alkalmazandó.  
19. AK felhívja ajánlattevők figyelmét a Kbt. 35. § (2a) bekezdésére, a Kbt. 41./A-B §-aira, valamint a Kbt. 65. § (12) bekezdésére, 
valamint az EKR rendelet 11. § (4) és (8) bekezdésére. 
20. AK helyszíni bejárást nem tart.  
21. Az eljárás egységes (közös) tervdokumentációval rendelkezik.Erre tekintettel az árazott költségvetések részenként, azonban 
a műszaki dokumentáció további dokumentumai egységes szerkezetben kerülnek a közbeszerzési dokumentum mellékleteként 
csatolásra.  
V.3) Az ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma:
2020.11.06
(A rendszer automatikusan tölti)
EKR001056172020