Szigetszentmiklós Város
Cím
2311 Szigetszentmiklós, Pf. 40.
Önkormányzatának Jegyzője
Telefon 36 (24) 505-504
2310 Szigetszentmiklós,
Fax
36 (24) 505-500
E-mail
[email protected]
Kossuth Lajos utca 2.
Tárgy:
Száma:
SZSZMPH/06/294-4
Közérdekű adatigénylés
/2021
Ügyintéző: Gulyás Nikoletta
Válaszlevelében kérjük hivatkozzon ügyszámunkra.
Zseli Bernadett
részére
elektronikus úton:
[email protected]
Tisztelt Adatigénylő!
Hivatkozással hivatalomhoz 2021. 03. 01-én érkezett közérdekű adatigénylési kérelmére,
melyben kéri a Szigetszentmiklós Város Önkormányzat és a Bamax Work Kft. között az elmúlt
3 évben létrejött a szerződések másolatát, az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben foglaltak, valamint a
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal kezelésben lévő közérdekű adatok megismerésére
irányuló igények teljesítésének rendjéről, továbbá a kötelezően közzéteendő adatok
nyilvánosságra hozatalának rendjéről szóló 5/2016 (XI. 28.) számú jegyzői utasításban
foglaltak alapján az alábbiakról tájékoztatom:
2019. évben Szigetszentmiklós Város Önkormányzata a Kft.-vel egy vállalkozási szerződést
kötött gyermek és felnőtt háziorvosi rendelő kivitelezésére vonatkozóan, majd 2020. évben
ugyancsak egy vállalkozási szerződést kötött a Vackor Bölcsőde építése új, önálló épülettel
történő kivitelezésére, valamint 2020. évben a meglévő gyermek és felnőtt háziorvosi rendelő
kivitelezésére vonatkozó vállalkozási szerződés módosítására is sor került, mely szerződések
másolatát jelen levelemhez csatoltan megküldök.
Egyben tájékoztatom, hogy a Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal kezelésében lévő
közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjéről, továbbá a
kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának rendjéről szóló 5/2016 (XI. 28.)
számú jegyzői utasítás 27. pontja alapján az adatigénylés teljesítéséért költségtérítést nem
állapítunk meg.
Kérem fenti tájékoztatásom szíves elfogadását.
Szigetszentmiklós, 2021. 03. 08.
Tisztelettel:
dr. Szilágyi Anita
jegyző
Mellékletek:
-
3 db szerződés másolata
Az ügyfélfogadás általános rendje: Hétfőn:
13.00-tól 18.00-ig
Szerdán:
8.00-tól 12.00-ig és 13.00-tól 16.00-ig
Pénteken:
8.00-tól 12.00-ig
A jegyzői ügyfélfogadás rendje:
Bejelentkezés személyesen, telefonon, e-mailben.
Tájékoztatásul kapják:
Címzett
Irattár