Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'A debreceni 2-es villamos beruházás állapota, a 2013. június 30. napjáig felmerült költségek részletes bemutatása'.

KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
Projekt státuszjelentés (PSJ)
A   dokumentum   a   projekt   műszaki   és   pénzügyi   készültségét   mutatja   be,   felsorolja   a 
tárgyidőszakban   elvégzett feladatokat,  felmerült  problémákat,  változtatásokat,  értékeli 
az   előrehaladást,   a   projekt   ütemtervben   meghatározott   feladatok   végrehajtását, 
készültségi állapotát, kockázatokat, illetve javaslatot ad a szükséges beavatkozásra. 
Kivitelezési fázisban el kell készíteni a pénzügyi előrehaladás tervét és tényleges ütemét 
bemutató diagramot is.
A   PSJ-t   a   projektvezető   készíti.   A   Kedvezményezett   a   PSJ-t   havonta,   a   Támogatási 
Szerződésben meghatározott határidőig nyújtja be a KSz részére.
1/9

Projekt státuszjelentés 1.
(PSJ)
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
Projekt:
Debrecen városi villamoshálózat fejlesztése (2-es vonal)
Projektszám: 
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
Státuszjelentés 
2008. október 29. – 2008. november 30.
időszaka:
Státuszjelentést 

Csubák Gyöngyi
készítette:
Nyulasi András
Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata
Kapcsolattartó neve és  Tel.: +36-52-511-555
elérhetősége:
Fax: +36-52-511-467
E-mail: [email protected]
Postacím: 4024 Debrecen, Piac u. 20.
Projekt befejezésének 
tervezett időpontja 

2010. december 31. (fizikai)
(Bizottsági Döntés vagy 
ezzel egyenértékű 

2011. június 30. (pénzügyi)
dokumentum szerint):
A projekt befejezésének 

becsült időpontja 
2010. december 31. (fizikai)
(jelenlegi ismereteink 
2011. június 30. (pénzügyi)
szerint):
1.
A jelentési időszakban ténylegesen felmerült elszámolható költségek
Kérjük, hogy az adatokat elektronikusan adja meg a csatolt táblázat „Projekt indikátorok”, „VSZ_1”, „VSZ_2” , stb. és „kódtábla” füleinek kitöltésével.
2/9

Projekt státuszjelentés 1.
(PSJ)
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
2.
A közbeszerzési kötelezettségek teljesítésének bemutatása
Kérjük,   hogy   az   adatokat   elektronikusan   adja   meg   a   csatolt   táblázat   „közbeszerzési   eljárások”   és   „szerz.   mod,   kieg.   közbeszerzés”   füleinek 
kitöltésével.
3/9

Projekt státuszjelentés 1.
(PSJ)
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
3.
Tájékoztatás és nyilvánosság
A tájékoztatás során használt publikációs 
Célérték
Előző 
A jelentés 

Határidő
eszközök
(db)
jelentés 
készítésének 
Igen
Nem
Tervezett
valós
A „Kedvezményezettek 
I.kommunikációs terv

1
0
1
2009.02
tájékoztatási kötelezettségei” 
II.kommunikációs terv

című dokumentumban foglalt 
III.kommunikációs terv

kommunikációs tervek közül 
IV.kommunikációs terv
melyiket valósítja meg?

V.kommunikációs terv

Hirdetőtábla (A)

5
0
5
2009.04
Tájékoztatási tábla (B)

4
0
4
2009.09
Emléktábla (D típus)

4
0
4
2011.01
Plakát (színes, A3, A2, papír alapú)

150
0
150
Folyamatos
Nyomtatott sajtó (cikkek, interjúk) (Médiafelület vásárlása)

12
0
12
Folyamatos
Televízió (PR riport)

2
0
2
2009.04
Rádió

Internet

Egyéb rendezvény, konferencia

Sajtótájékoztató (Események, rendezvények szervezése)

2
0
2
2011.03
Sajtóközlemény (A nyomtatott és elektronikus média tájékozt.)

19
0
19
Folyamatos
Szórólap, vagy egyéb nyomdai kiadvány

45000
0
45000
Folyamatos
Szakmai kiadvány

500
0
500
2009.03
PR-film

Önálló internetes honlap (Projekt weboldal)

1
0
1
2009.03
Zöld szám, információs központ (ügyfélszolgálat)

DM-levélkampány (Hírlevelek)

1200
0
1200
Folyamatos
Telemarketing

Közvélemény-kutatás

Reklámtárgy

Egyéb: projekt prezentáció

1
0
1
2009.04
Lakossági fórumok

opciós (2)
Fotódokumentáció készítése

240
0
240
Folyamatos
4/9

Projekt státuszjelentés 1.
(PSJ)
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
4.
Az esélyegyenlőség érvényesülésének bemutatása
A jelentés 
A projekt 
Szempont megnevezése
Mértékegység
Kiindulási 
tételi időszakra 
fenntartás 
és száma
érték
vonatkozó 
végéig várható 
érték
átlagos érték
Családbarát munkahelyi körülmények megteremtése, erősítése
1.1. Esélyegyenlőségi terv, koncepció megléte




1.2. Nők száma a felső- és középvezetésben

14
14
14
1.6. Akadálymentesített épületek száma
darab
1
1
2
1.8. Fogyatékkal élő alkalmazottak száma

2
2
2
1.9. Roma foglalkoztatottak száma

0
0
10
1.12. A foglalkoztatás területén az elmúlt öt évben a szervezet jogsértést nem 
követett el




1.15. A projekt végrehajtása során megszülető termék és/vagy szolgáltatás 
más társadalmi csoportnál igazolhatóan kedvezőbben hat az esélyegyenlőségi 

-
-

célcsoportok helyzetére, életminőségére
2.2. Továbbfoglalkoztatott nyugdíjasok száma

12
12
15
2.3. Gyesről, gyedről, ápolási díjról visszatérők alkalmazása az elmúlt 5 évben 

6
6
6
(ill. a következő 5 évben)
2.6. Munkaidő-kedvezmény biztosítása a dolgozók továbbképzéséhez




2.7. GYES-en, GYED-en levő munkatársakkal való szervezett kapcsolattartás




2.8. Vállalati családi rendezvények szervezése




2.9. Egészségvédelmi és kulturális programok szervezése, törvényben előírt 
kötelező mértéket meghaladó szociális juttatások biztosítása a dolgozóknak




2.10. Vállalati, szervezeti gyermekintézmények fenntartása




2.12. Hasonló/azonos munkakörben dolgozó munkatársak azonos bérezésben 
részesülnek-e?




2.13. Esélyegyenlőségi munkatárs, felelős alkalmazása




5/9

Projekt státuszjelentés 1.
(PSJ)
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
A jelentés 
A projekt 
Szempont megnevezése
Mértékegység
Kiindulási 
tételi időszakra 
fenntartás 
és száma
érték
vonatkozó 
végéig várható 
érték
átlagos érték
Nemek (férfiak és nők) közti esélykülönbségek csökkentése
1.1. Esélyegyenlőségi terv, koncepció megléte




1.2. Nők száma a felső- és középvezetésben

14
14
14
1.6. Akadálymentesített épületek száma
darab
1
1
2
1.8. Fogyatékkal élő alkalmazottak száma

2
2
2
1.9. Roma foglalkoztatottak száma

0
0
10
1.12. A foglalkoztatás területén az elmúlt öt évben a szervezet jogsértést nem 
követett el




1.15. A projekt végrehajtása során megszülető termék és/vagy szolgáltatás 
más társadalmi csoportnál igazolhatóan kedvezőbben hat az esélyegyenlőségi 

-
-

célcsoportok helyzetére, életminőségére
2.9. Egészségvédelmi és kulturális programok szervezése, törvényben előírt 
kötelező mértéket meghaladó szociális juttatások biztosítása a dolgozóknak




2.12. Hasonló/azonos munkakörben dolgozó munkatársak azonos bérezésben 
részesülnek-e?




2.13. Esélyegyenlőségi munkatárs, felelős alkalmazása




2.14. Nők száma a foglalkoztatottak közt

453
453
450
Kiegészítő információk
3.1. Foglalkoztatottak száma (statisztikai állományi létszám)

604
3.2. A szervezet felső- és középvezetésében foglalkoztatottak száma

26
6/9

Pénzügyi ütemterv a projekt teljes időtartamára
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
5.
A környezeti fenntarthatóság érvényesülésének bemutatása
Szempont megnevezése
A jelentés tételi 
A projekt fenntartás 
Mértékegység
Kiindulási érték
időszakra 
végéig várható 
és száma
vonatkozó érték
átlagos érték
Környezettudatos menedzsment
Környezeti menedzsment rendszerrel rendelkezik vagy 
I/N
I
I
I
vállalja bevezetését
Fenntarthatósági stratégiával rendelkezik vagy vállalja 
I/N
I
I
I
elkészítését
Környezetvédelmi/fenntarthatósági megbízott, felelős 

1
1
1
kijelölése
A környezetvédelem területén az elmúlt három évben a 
I/N
I
I
I
szervezet jogsértést nem követett el
A dolgozók környezeti oktatása, környezeti szemléletük 
fő/év
3
3
5
alakítása
Nyilvánosság számára környezeti jelentés, tájékoztatók 
db/időszak
12/év
12/év
12/év
rendszeres készítése
Környezetegészség (emberi egészség és életmód)
Rendszeres környezet-egészségügyi kockázat 
alkalom/év
1
1
2
értékelések készítése
Béren kívüli (közérzet javító) rekreációs, egészségügyi 
eFt/fő
4000
4000
6000
juttatások mértékének növelése
Egészségmegőrző munkahelyi feltételek javítása 
(világítás, ergonómia, beltéri levegőminőség, stb.) 
db
50
50
100
érdekében tárgyi eszköz beszerzés
6.
Pénzügyi ütemterv a projekt elszámolható összköltségére vonatkozóan
Kérjük, hogy az adatokat elektronikusan adja meg a csatolt táblázat „Pü-i ütemterv” fülének kitöltésével. 
A táblázat alapja a Támogatási Szerződés 2. számú melléklete, amely évenkénti bontásban tartalmazza az elszámolható költségeket. A pénzügyi 
ütemterv   táblázatának   adatait   a   tárgyidőszak   előtt   és   a   tárgyidőszakban   felmerült   elszámolható   összköltség   figyelembevételével   szükséges 
aktualizálni.
7/9

Pénzügyi ütemterv a projekt teljes időtartamára
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
Az előrehaladást igazoló dokumentumok
A JELENTÉSTÉTELI IDŐSZAKBAN AZ ELŐREHALADÁST IGAZOLÓ DOKUMENTUMOK
(csatolandó mellékletek)
Igen 
Nem
(db)
1) Mérnökjelentés vállalkozási szerződésenként kiegészítve a Kedvezményezett megjegyzéseivel
X
2) Változtatások alátámasztó dokumentuma (amennyiben vonatkozik Önre)
X
3) A közbeszerzési kötelezettségek teljesítését igazoló dokumentumok
X

Ajánlati/részvételi/ajánlattételi felhívás és a dokumentáció
5**

Az ajánlatok elbírálásáról szóló összegzés
3*

A megkötött szerződés
3*

Ha szükséges volt, akkor a hivatalos közbeszerzési tanácsadó bevonásának igazolása
1*

Ha volt jogorvoslat, akkor az annak megindításáról szóló értesítést és a Közbeszerzési Döntőbizottság 
X
határozatát
4) A tájékoztatással és nyilvánossággal kapcsolatos kötelezettségek jelentését igazoló dokumentumok
1*
5) A helyszíni ellenőrzés során tett megállapítások alapján készített intézkedési terv és a megtett intézkedések 
X
bemutatása (amennyiben vonatkozik Önre)
6) Kifizetési igénylés dokumentációja (amennyiben a jelentési időszakban a Kedvezményezett kéri a ténylegesen 
X
felmerült elszámolható költségekre jutó támogatás folyósítását)
*Korábban elküldve (elektronikusan)
**Ebből értékhatár alatti 2 db
8/9

Pénzügyi ütemterv a projekt teljes időtartamára
KÖZOP-5.2.0-07-2008-0001
10. Nyilatkozat
Alulírott, mint a projektet megvalósító (fő)kedvezményezett, büntetőjogi felelősségem teljes tudatában nyilatkozom:
-
a jelentésben megadott összes adat megalapozott és a valóságnak megfelelő;
-
a másolatok és az elektronikus adathordozón szereplő adatok az eredeti példányokkal mindenben megegyeznek;
-
a megvalósítással kapcsolatos eredeti dokumentumok a helyszínen elkülönítetten vannak nyilvántartva.
Kelt: Debrecen, 2009. február 12.
……….……………………………………..
(Fő)kedvezményezett, vagy a (Fő)kedvezményezett aláírásra jogosult képviselője
P. H.
9/9